Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Dušan Borković održao press konferenciju na kartodromu Ada Huja

Recommended Posts

moze ova Alfa dosta dobra je,cepa Duca Alfu,al i Andrijanu

prosle godine Alfu vozila ona lepojka Ceruti,zato je Alfa i bila spora

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, silenci said:

...cepa Duca Alfu,al i Andrijanu

 

:D:D:D ... koji si ti car kad ovako upakuješ u par reči... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa lepojka Ceruti i sada je vozila Alfu!

Jesi video na kraju kad je dohvati Duca podize je metar od zemlje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dušan Borković će ove sezone voziti evropski TCR šampionat

 

borkovic alfa.jpg

 

Srpski automobilista Dušan Borković ove sezone voziće evropski TCR šampionat, za titulu najboljeg na Starom kontinentu. Nakon razmatranja svih ponuda koje su stigle iz WTCR i TCR Evropa šampionata, srpski as je odabrao takmičenje koje mu nudi veće mogućnosti, a pre svega veću konkurentnost i šansu da se bori za pobednička postolja. ''Imao sam nekoliko sjajnih ponuda iz WTCR-a, ali s obzirom na to da se radi o jednom potpuno novom takmičenju sa dosta inovacija, od kojih su najveće vožnja tri trke po vikendu i povećan budžet, za mene i moj tim je to ipak bila jedna velika nepoznanica i priličan rizik za ovu godinu. Ove sezone želim isključivo borbu za najveće plasmane. Doneo sam odluku za koju verujem da je najbolja za mene, tim, sponzore i Srbiju. U prošloj sezoni imao sam dosta problema sa automobilom i ne želim da ponovo prolazimo kroz takve nepotrebne probleme ni ja, ni moji fanovi. TCR Evropa omogućava mi veću konkurentnost, više testova, bolji automobil i tim i jedva čekam da krenem da se takmičim'', rekao je Borković.

Sezona u TCR Evropa startuje 6. maja na stazi Pol Rikar u Francuskoj, a do kraja godine srpskog asa očekuje ukupno 14 trka. Šampionat se završava 21. oktobra u Barseloni. ''Konkurencija u šampionatu će biti veoma jaka. Na stazi će svakog vikenda biti veliki broj vrhunskih vozača, ali kao i uvek do sada, daću sve od sebe. Neke staze poznajem, na nekima ću voziti prvi put, ali uvek rado prihavatam izazove. Uskoro počinjem i sa prvim testovima, koji su jedan od glavnih razloga zašto sam se odlučio za TCR Evropu. Imaću mogućnost da se dobro pripremam na testovima i to ne samo za ovu godinu, već i za narednu sezonu, koji god šampionat budem vozio'', rekao je srpski as. Dušan Borković je najavio da će u narednim danima objaviti ime tima za koji će voziti, kao i automobil za novu sezonu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dušan Borković se odlučio za Targetov Hyundai i30 N

 

bokovic hyundai i30.jpg

 

Srpski automobilista Dušan Borković u prvoj sezoni novoosnovane serije TCR Evropa nastupiće kao vozač tima ''Target kompetišen'' u automobilu Hyundai i30 N. On će i ove godine nositi broj 62. Target je jedan od najuspešnijih timova u TCR takmičenjima. Sa Stefanom Kominijem su 2015. godine bili prvi šampioni TCR international serije, a 2016. i 2017. godine prvaci TCR Nemačka sa Džošom Fajlsom. ''Ovo je ekipa koja zna kako se pobeđuje, ima iskustvo, tradiciju, odlične i konkurentne Hyundai automobile, i verujem da ću uz njihovu pomoć uspeti da ostvarim svoje ambicije u ovoj sezoni. Na prvi pogled, mogu samo da budem zadovoljan performansama automobila. Ceo paket koji pruža TCR model i30 N je izvanredan, i spreman je za najviše ciljeve. Jedva čekam da počne šampionat, a automobil se uveliko testira'', rekao je srpski as.

Dušanove timske kolege ove godine su Švajcarac Kris Rihard, prvak ETCC-a iz 2016. godine i talentovani Ris Bar iz Severne Irske.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

znaci nema vise Djulijete ni pravog svetskog TCR,sto je sad ujedinjen wtcc i TCR ,za Borkovica,verovatno treba dosta vise para za svetski WTCR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Borković u Francuskoj počinje novu trkačku sezonu

 

borkovic 2018.jpg

 

Dušan Borković u subotu, 5. maja startovaće na prvoj trci šampionata TCR Evropa, dok je druga već 6. maja, na stazi Pol Rikar u Francuskoj. Srpski as nastupaće kao vozač tima Target competition u automobilu Hyundai i30n pod brojem 62.

TCR Evropa je treća regionalna serija nastala nakon TCR Azija i TCR Bliski Istok. U sezoni će biti sedam trkačkih vikenda sa ukupno 14 trka. Svaka runda takmičenja sastoji se od dve trke u trajanju od 25 minuta. Kvalifikacije (Q1 i Q2) će se voziti po standardnom TCR principu, a inverzija startnog rasporeda prvih deset vozača iz prve trke primenjivaće se u drugoj trci. Iako još uvek nije objavljena zvanična lista vozača i timova, sa sigurnošću se zna da će na svakoj trci na stazi biti više od 30 vozača. Na kraju sezone titule će dobiti najbolji vozač i najbolji tim.

 

Target competition je jedan od najuspešnijih timova u TCR takmičenju. Sa Stefanom Kominijem su 2015. godine bili prvi šampioni TCR International serije. Iste godine su osvojili I timsku titulu, a 2016. i 2017. godine bili su prvaci TCR Nemačka sa Džošom Filesom. Dušanove klupske kolege su Švajcarac Kris Ričards, prvak ETCC-a iz 2016.godine (Borković je isti šampionat osvojio godinu dana ranije) i talentovani mladi Ris Bar iz Severne Irske. ''Konkurencija će biti izuzetno jaka. Na stazi će biti i gužva, ali ja jedva čekam da sve počne. Siguran sam da sam doneo najbolju moguću odluku u izboru šampionata i tima i da me čeka jedna odlična sezona. Imam veliko poverenje u Target competition tim, pre svega zbog njihovog iskustva i prethodnih uspeha, ali i zbog konkuretnih Hyundai automobila. Ostao je gorak ukus posle prošlogodišnje sezone zbog velikih problema koje sam imao sa automobilom, ali to je sada iza mene. Mi smo spremni, a nadam se i boljoj sportskoj sreći'' - rekao je Borković.

 

Sve trke ovogodišnje TCR sezone gledaoci će moći da prate na RTS2.

Ostale informacije, kao i live stream trka svi zainteresovani mogu naći na sajtu http://dusanborkovic.com

 

Bitne pojedinosti

Borković u prvoj sezoni TCR Evropa nastupiće kao vozač tima Target competition u automobilu Hyundai i30n. Srpski as će I ove godine nositi broj 62. Target je jedan od najuspešnijih timova u TCR takmičenju. Sa Stefanom Kominijem su 2015. godine bili prvi šampioni TCR International serije. Iste godine su osvojili I timsku titulu, a 2016. i 2017. godine bili su prvaci TCR Nemačka sa Džošom Filesom. Dušanove klupske kolege su Švajcarac Kris Ričards, prvak ETCC-a iz 2016.godine (Borković je bio šampion ETCC-a 2015.godine), i talentovani Ris Bar iz Severne Irske.

Još uvek nije poznat tačan broj učesnika i timova, ali se sa sigurnošću zna da će biti više od 30 vozača na stazi svakog vikenda.

TCR Evropa je treća regionalna serija nakon TCR Azija i TCR Bliski Istok. TCR Evropa imaće sedam trkačkih vikenda i ukupno 14 trka.

Dodeljuju se dve titule: za najboljeg vozača i timska.

Kvalifikacije (Q1 i Q2) se voze po standardnom TCR principu. Jedna runda takmičenja ima dve trke u trajanju od 25 minuta. Inverzija startnog rasporeda prvih deset iz prve trke primenjivaće se u drugoj trci.

Sve trke šampionata će prenositi RTS2

 

Direktan prenos trka može da se prati i preko sajtova:

 

Kalendar takmičenja

  • 6.maj 2018. Pol Rikar, Francuska
  • 21. Maj 2018. Zandvurt, Holandija
  • 10. Jun 2018. Spa Frankošamp, Belgija
  • 08. Jul 2018. Hungaroring, Mađarska
  • 19. Avgust 2018. Asen, Belgija
  • 23. Septembar 2018. Monca, Italija
  • 21. Oktobar 2018. Barselona, Španija

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TCR Evropa, Francuska, Pol Rikar - Pol pozicija Dušanu Borkoviću

 

borkovic pol.jpg

 

Sjajan početak trkačkog vikenda za našeg asa Dušana Borkovića. Prvi put se našao za volanom i30N i već je na prvim ovogodišnjim kvalifikacijama serije osvojio prvo mesto u konkurenciji 25 vozača. Vreme našeg šampiona na kvalifikacijama bilo je 2.13,781, a u prvih 12 su se iza Borkovića plasirali Askona, Nađ, Paulsen, Fajls, Bar, Verne, Ričard, Mora, Muler, Stefanovski i Bulden.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

''Bože pravde'' i Srpska trobojka u čast pol pozicije i pobede Borkovića u Francuskoj

 

Najbolji srpski automobilista osvojio maksimalnih 30 bodova na startu sezone u TCR Evropa šampionatu turing automobila

 

borkovic-640x427.jpg

 

Najbolji srpski automobilista Dušan Borković ostvario je savršen start u svojoj prvoj sezoni šampionata TCR Evropa. Vozač Target competition tima u svom automobilu Hyundai i30 N sa brojem 62 na stazi Pol Rikar u Le Kasteleu fantastičnom vožnjom prvog dana nove sezone domogao se maksimalnih 30 poena, pošto je osvojio pol poziciju u kvalifikacijama (5 bodova), a zatim i prvo mesto u prvoj od dve trke premijernog vikenda (25 bodova). Iako je u Francusku došao samo dva meseca posle naprsnuća noge i bez upoznavanja sa novim automobilom, Borković je doneo odluku da vozi ovog vikenda. I već u kvalifikacijama, Duca je zablistao. Nakon treninga u petak i navikavanja na auto i stazu, Borković je ušao u drugu sesiju kvalifikacija (kao jedan od 12 najbržih) i napravio vreme za pamćenje ' 2:13.781, što je za gotovo pola sekunde bilo brže od prvog konkurenta. Uspeh u kvalifikacijama nije samo doneo Pančevcu pol poziciju na prvoj trci, već i dragocenih pet bodova u šampionatu.

 

borkovic pobeda.jpg

 

Borković je strepeo pred start trke budući da nije imao priliku da ga uvežbava, međutim, zebnja je brzo odagnana kada je srpski as sačuvao vodeću poziciju ispred Nađa i Askone, koji su u nastavku trke morali da se pomire da je prvo mesto rezervisano za Borkovića. Srbin je prošao prvi kroz cilj nakon 23 minuta i dodatnog kruga vožnje, kako predviđaju pravila ovog šampionata.

''Presrećan sam početkom sezone. Moram da priznam da sam bio uplašen jer nisam vozio još od Dubaija prošle sezone i da sam juče prvi put seo u nov auto. Odvezao sam savršen krug u kvalifikacijama, ali me brinuo start i potrošnja guma jer nisam dugo vozio Jokohame. Prvih par krugova nisam znao koliko mogu da budem agresivan, pa je Nađ, izvanredan vozač, uspeo da mi se približi. Međutim, od 4. kruga sam ušao u ritam i rutinski priveo trku kraju, uprkos problemima sa radio vezom i nemogućnošću da čujem savete iz boksa. Sutrašnju trku startujem kao 10, a pošto su svima usijane glave, cilj mi je da sačuvam auto od sudara i probijem se koliko je moguće napred, ne bih li osvojio još koji bod i završio vikend kao prvoplasirani u šampionatu. Hvala svim navijačima, sponzorima, mojoj Srbiji i mom Pančevu na podršci. Nadam se dobrim vestima u nastavku sezone'', izjavio je Borković posle subotnje trke.

 

Himna ''Bože pravde'' slušala se u Dušanovu čast u Francuskoj, što je sjajna uvertira u nastavak sezone u kojoj armija Borkovićevih navijača očekuje nove uspehe srpskog sporta. Sledeća trka na programu je već u nedelju od 15.50 uz direktan prenos na RTS 2. Borković će startovati sa 10. pozicije budući da propozicije nalažu obrnuti poredak najbrže desetorice u kvalifikacijama. Naredni vikend TCR Evrope biće vožen u holandskom Zandvortu, 20. i 21. maja, uz direktne prenose na programima Javnog servisa Srbije.

 

preuzeto sa - mojsvetbrzine.rs

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druga trka još bolja izgleda hjundai ima najbolju mašinu ove godine i kad si u jednoj od najboljih ekipa i znaš da teraš makinu kao naš Borko uspeh zagarantovan nego zna li neko pravila da ne bude sada dodavanja kilograma zbog 2 pobede 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomenuta već druga trka:

 

Nova pobeda perfektnog Borkovića

 

Dusan-Borkovic 2018 lc.jpg

 

Najbolji srpski automobilista svih vremena Dušan Borković apsolutni je pobednik prvog trkačkog vikenta šampionata TCR Evropa. Posle pobede u prvoj, Boković je trijumfovao i u drugoj trci na stazi Pol Rikar na jugu Francuske.

Naš šampion startovao je sa 10. mesta. Odmah na početku trke probio se na poziciju broj pet, kada se dogodio udes u kojem je u zaštitnoj ogradi završio Makedonac Stefanovski. Trka je bila prekinuta čitavih 10 minuta, a pre toga je Borković je strpljivom, mudrom i pametnom vožnjom uspeo lako da se probije do mesta broj dva. Rutinski je pretekao Mađara Nađa u Hjundaiu, Portugalca Moru i Španca Askonu. Ispred njega je bio samo Francuz Žan Karl Verne u Audiju, prošlogodišnji pobednik Svetske TCR Serije i tako je bilo sve do poslednjeg kruga, kada ga je Borković obišao u poslednjoj krivini i prošao kao prvi kroz cilj. Naš šampion, vozač Target Kompetišn tima, uspeo je u svom Hjundaiju i30 N da trijumfuje u obe trke na stazi Pol Rikar i dođe do ubedljive prve pozicije u generalnom plasmanu sa ukupno 55 osvojenih poena. Drugi je Mađar Nađ sa 36 bodova.

Naredni trkački vikend voziće se 20. i 21. maja na stazi Zandvort u Holandiji.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Borković sačuvao prvo mesto u Holandiji

 

borkovic hyundai.jpg

 

Najbolji srpski automobilista Dušan Borković je, petim mestom u prvoj trci na Zandvortu osvojio novih 10 bodova u TCR Evropa šampionatu, čime je zadržao lidersku poziciju u generalnom plasmanu. Uspeh je utoliko veći što je Dušan, kao i ostali vozači Hjundaija, bio prilično hendikepiran u odnosu na konkurenciju zbog prevelikih restrikcija na automobilu, koje su stupile na snagu ovog vikenda. Posle petog mesta ostvarenog u kvalifikacijama Dušan je startovao četvrti jer je njegov timski kolega Kris Rihard morao da menja motor i, po pravilima, startuje sa poslednje pozicije.

 

Već u prvim metrima stvorila se ogromna gužva u kojoj su Borkovićev klupski kolega Ris Bar i Makedonac Stefanovski oštetili svoje automobile i okončali trku. Borković je sjajno startovao i u prvoj krivini je skoro izbio na drugu poziciju, kada ga je Britanac Džoš Fajls udario. Uprkos tome srpski vozač je zadržao četvrto mesto pre žute zastave i izlaska sigurnosnog automobila na stazu. Punih 10 minuta vozači su bili pod sigurnosnim vozilom, pa je u preostalih 15 minuta počela prava borba. Pančevački as, čiji je automobil ubedljivo najviše odignut od staze (10cm), ali i najteži (1.325kg) i s najvećom restrikcijom snage motora (97.5%), izgubio je četvrto mesto od Holanđanina Japa van Lagena, najbržeg iz kvalifikacija. Da su mnogobrojne restrikcije dovele vozače Hjundaija u prilično nepovoljan položaj pokazao je i nastavak trke gde Borković nikako nije mogao da priđe Džošu Fajlsu, a istovremeno je morao da bude na oprezu jer ga je sa šestog mesta konstantno ugrožavao Paulsen.

Bez obzira na sve. Borković je bio ubedljivo najbrži vozač Hjundaija što mu je i donelo novih deset bodova u šampionatu i održalo ga na čelu poretka 26 vozača, koliko ih se ove sezone bori za titulu.

 

''Nisam oduševljen. Dobro sam startovao i mogao sam na drugu poziciju, ali sam na samom startu dobio udarac otpozadi i imam sreće što sam uopšte spasao auto. Ono što je dobro je da sam bio najbolji od svih sedam Hjundaija. Niko od njih nije mogao da prati moj ritam. Sa ovim balansom performansi auto je mnogo sporiji i ima manje snage, što se osetilo na ovih 97.5 odsto. Čak 3 centimetra razlike se osetilo u svim krivinama. Nadam se da će se ovo promeniti za sledeću trku. Na kraju ove trke nešto se pušilo iz motora, nadam se da nije ništa ozbiljno. Ono što znam sigurno je da mi je pukla poluosovina, što sam osetio i sa čime sam uspeo da završim trku. Neka ovaj vikend prođe ovako sa sakupljanjem bodova, nadam se da će se za sledeći ove restrikcije normalizovati. Hvala timu, sponzorima i svim navijačima iz moje Srbije koji su uz mene. Verujem da ću i sutra moći da ih obradujem'', rekao je Borković psole prve trke. Posle treće trke u šampionatu Borković vodi u generalnom plasmanu sa 66 bodova, osam više od drugoplasiranog Askone.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema sumnje da je Duca dobar vozač ali mislim da Srbija ima još jednu perjanicu koja godinama osvetljava obraz ovoj našoj zemlji. Malo mi i smeta što se jako malo ili uopšte ne spominju uspesi Mikice Vesnića, koji već godinama drži časove po Evropi.

Послато са LG-G3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačno. Nije ni napredan a ni NIS mu nije sponzor !
Ali zato uvek vozi na pobedu i hara Jevropom u CEZ.
A na krovu mu naša trobojka sa orlićima.

Послато са LG-G3

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je tacno ,Mikica Vesnic je isto odlican vozac kao i Duca,al nema toliki velik budzet ni sponzore kao Duca,al sta je tu je i Vesnic vozi po evropi i redovno pobedjuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

TCR Evropa: Verne slavio ispred Potija, Borković četvrti

 

verne audi.jpg

 

Žan-Karl Verne je osvojio prvu trku TCR Evropa na Spa Frankoršampu vodeći od starta sa pol pozicije do karirane zastave. Ova pobeda, prva u kontinentalnoj seriji, donosi mu treće mesto u generalnom plasmanu sa 56 poena. Francuz je za volanom Audija RS3 LMS iskontrolisao start, dok se Brišeov Peugeot potpuno ''ukopao'' i pao na 9. mesto. Borković je napredovao za dve pozicije na putu do prve krivine i popeo se na četvrto mesto, dok je Stefano Komini nakon prvih nekoliko krivina pretekao Džoša Fajlsa i sustigao srpskog vozača. Komini je samo jednom napao Borkovića, i to bezuspešno, a posle je morao da pređe u defanzivu. Još jedan od onih koji su slabije startovali bio je Stijan Paulsen, ali se vozač Cupre vrlo brzo vratio na poziciju 7, ispred Krisa Riharda u Hyundaiju. Tokom trećeg kruga, na Kemel pravcu, Fajls je pokušao da pretekne Kominija, ali Švajcarac se nije dao i bio je potreban samo jedan krug da im se približe Paulsen, Briše i Rihard. Posle krivine Puon, Briše je nakratko prošao Paulsena, ali se Norvežanin vratio na svoju poziciju. U narednom pokušaju da prođe Kominija, Fajls je pogrešio i presekao šikanu Autobuska stanica, nakon čega je morao da vrati poziciju dvostrukom šampionu TCR Internacionalne serije. Zbog toga mu se ozbiljno približio Paulsen.

Fajls je na prilazu prvoj krivini odabrao unutrašnju putanju i tu ga je, potpuno bizarno, udario Komini koji je vozio krajnjom spoljnom putanjom, a zatim skrenuo kao da s druge strane piste nije bilo nikoga. Fajls je odustao odmah, dok je Komini na kraju kruga dovezao svoju Hondu do garaže. Ovo su iskoristili Briše, Paulsen i Rihard, koji su nasledili pozicije 5, 6 i 7, dok se Danijel Nađ probio do devetog mesta pored Fransiska Abreua. Niže u poretku, borba se vodila između Melera, Tašija i Pira u Hondama i Hyundaija koji je vozio Čenčeti. Taši je napao Melera u krivini O ruž, tu je nakon minimalnog kontakta Danac izgubio kontrolu pod punim gasom i okrenuo se na stazi. Mađar je nasledio 11. mesto i na početku pretposlednjeg kruga se branio od Pira, dok je Čenčeti vratio poziciju koju mu je nakratko preoteo Đovani Altoe.

 

Pored karirane zastave je prvi prošao Žan-Karl Verne, ispred vernog pratioca, osamnaestogodišnjeg Maksima Potija u Golfu i lidera u generalnom plasmanu, Mikela Askone u Cupri. Dušan Borković je bio prilično usamljen na četvrtom mestu sve do poslednjeg kruga. On je svoj Hyundai i30 N dovezao do četvrtog mesta, koje je u foto-finišu odbranio od Brišea u Peogeotu 308: razlika između njih na cilju je iznosila samo 43 stotinke. Šesti je kraj karirane zastave prošao Stijan Paulsen, a pratili su ga Kris Rihard i Dani Krus u Cupri. Poslednja dva mesta koja donose poene osvojili su Dani Nađ i Fransisko Abreu.

 

Borković: Ljut sam zbog balansa performansi, kao da vozim u drugoj klasi!

Dušan Borković je prvu trku TCR Evropa na Spa Frankoršampu završio na četvrtom mestu i upisao je 12 bodova u kontinentalnoj seriji. On je već na treninzima u petak pokazao da je najbrži među pilotima i30N TCR, koji za ovaj vikend ima klirens spušten sa 100 na 90 milimetara, snaga motora ostala je na 97.5%, a težina je 1.315 kilograma. Pančevac je na kvalifikacijama postigao šesto vreme, ponovo kao najbolje rangirani vozač korejske marke, ali je posle njih izgubio vođstvo u generalnom plasmanu, jer je direktni suparnik Mikel Askona bio četvrti i upisao je dva bonus boda, što ga je lansiralo na prvo mesto. Borković je iskoristio loš start Žilijena Brišea i Stijana Paulsena i popeo se na četvrtu poziciju. Tu je odoleo jednom i jedinom napadu Stefana Kominija na krivini Brisel, a zatim je gotovo celu trku izvezao usamljen, bez mogućnosti da dostigne vodeći trio u sastavu Verne - Poti - Askona, ali i bez ikakvih ozbiljnih pretnji otpozadi. Sve je postalo neizvesnije u poslednjem, 11. krugu. U toj fazi je značajno brži Briše u nekoliko navrata opasno ugrozio srpskog takmičara, koji je u foto finišu ipak uspeo da se održi na četvrtom mestu, 43 stotinke ispred francuskog konkurenta.

 

U rezimeu prvog belgijskog sprinta, Borković se požalio na inferiornost svog automobila na pravcima, odnosno na nedostatak brzine. ''Zadovoljan sam pre svega jer sam završio trku i to na boljoj poziciji nego što sam se nadao. Ovo kao da je Volkswagen ili Peugeot kup, nemoguće je sa ovakvim ograničenjima voziti sa njima jer su samo na pravcu brži za 0.8 sekundi. Svi su u timu srećni kažu da je ovo moja najbolja vožnja u sezoni'', kazao je Borković. ''Peugeot me je stizao po 60 metara na pravcu, ali sam uspeo da zadržim četvrto mesto. Stvarno ne umem da objasnim šta se dešava sa balansom performansi, kao da vozim u drugoj klasi. Da nije mene, ostali bi zaostali ko zna koliko! Ne hvalim se, ali tako je, a uprkos tome ostavili su me kao da sam stajao na stazi. U nedelju očekujem još težu trku jer će svi brži vozači hteti da nas prestignu otpozadi zbog inverznog starta i biće mnogo guranja i udaranja. Ljut sam zbog svega, ali sa puno optimizma gledam na sledeću trku. Trudiću se da opravdam svu podršku navijača, sponzora, tima i Srbije.''

 

Razlika između lidera serije Askone i drugoplasiranog Borkovića sada iznosi pet poena (83:78). U nedeljnom sprintu primenjuje se inverzija najbržih deset iz Q2 faze kvalifikacija, pa će srpski automobilista startovati peti, a Španac sedmi. Dušan se nada da će mu takav početni raspored omogućiti povratak na čelo tabele u generalnom plasmanu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...