Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Dušan Borković održao press konferenciju na kartodromu Ada Huja

Recommended Posts

TCR Istočna Evropa 2020

Dušan Borković u mađarskom timu M1RA, Norberta Mihelisa

 

TCR-Europe_5.jpg

 

Ono što su mnogi ljubitelji auto sporta u Srbiji željno očekivali danas je i objavljeno. Poznati internet sajt Touringcar.net publikiovao je vest u kojoj se kaže da će naš višestruki šampion i najtrofejniji internacionalac u auto sportu, 35. godišnji Pančevac Dušan Duca Borković, ove godine voziti Hyundai i30N u vrhunskoj ekipi svog starog prijatelja, najboljeg mađarskog asa, višestrukog šampiona, 35. godišnjeg Norberta Mihelisa.

 

Isti sajt podseća da je minule 2019. godine Dušan Borković isključen sa evropskih turing trka posle incidenta u padoku na stazi Red Bull Ring u Austriji, zbog ''nedoličnog ponašanja'' (zvanična ocena - ''ponovljenog neprihvatljivog ponašanja'') i prenosi Bokovićevu izjavu: ''U ovim okolnostima izbor prvenstva je između ostalog uslovljen blizinom mog doma i realnoj mogućnosti da se do staza stigne bez dodatnih komplikacija. Ovo je situacija u kojoj se do sada niko od nas nije našao i trebalo je vremena da shvatimo šta se dešava sa nama, i da svoj život prilagodimo novim okolnostima. Za mene je najvažnije da ove godine nemam takmičarski odmor, a opet i da ne ugrozim zdravlje sebe, tim ili svojih najmilijih''

 

Sezona TCR Istočna Evropa trebalo bi da počne za manje od 20 dana (24. jula 2020.) na poznatoj stazi u Hrvatskoj, Grobnik kod Rijeke, nastavila bi se u Slovačkoj (21. avgusta), Češkoj i Brnu (4. septembra) i okončala u Mađarskoj na Hungaroringu (17. oktobra).

 

U predstojećih osam trka očekuje se i start našeg uglednog asa iz Gorjana, 44. godišnjeg Milovana Mikice Vesnića koji će voziti staru ali osveženu verziju Seat Cupre za svoj tim ASK Vesnić, a povodom najnovije informacije o novom šampionatu Vesnić je rekao: ''Drago mi je da će Dušan Borković nastaviti sa takmičenjem jer je reč o mom dugogodišnjem prijatelju i vanserijskom vozaču, i sada znam da ću imati najteži zadatak u svojoj karijeri. Naime, M1RA tim je jedan od najkvalitetnijih i najmoćnijih u Evropi, za Mihelisa svi znaju i siguran sam da će Hyundai imati vrhunski automobil. Duca je izraziti favorit. Moj automobil je snabdeven najnovijim delovima i potpuno je pripremljen. Žao mi je samo što neće imati mogučnosti za testove i da ću ga prvi put probati pred trku u Hrvatskoj. Naša klasa će biti sastavljena od nekih 15. automobila, biće tu Česi Galaš i Kouril, sa Golfom i Hyundaijem, dve Honde, Seat, pa Poljak Višomirski sa svojim timom...biće zanimljivo''.

 

Da će biti zanimljivo to mnogi veruju. Našim predstavnicima sledi da se na pravi sportski način prikažu na inostranim stazama i da dostojno reprezentuju Srbiju. Iskreno se nadamo i verujemo, da će se na takmičarskim postoljima uvek naći i Dušan Borković i Milovan Vesnić. Ljubitelji sporta će, skoro je sigurno, imati priliku da trke TCR Istočna Evropa prate i posredstvom RTS-a.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dušan Borković suvereno do pobede u Slovačkoj

 

dusan-borkovic slovacka 2020.jpg

 

Srpski automobilista Dušan Borković u Hyundai-ju pobednik je prve trke TCR Istočna Evropa na ''Slovakija ringu''. On je startovao sa pol-pozicije i bez ikakvih problema držao vođstvo od starta do cilja uz najbrži krug trke. Novajlija u seriji Sandro Zoubek u Audiju loše je startovao i odmah ga je pretekao Dušan Kouržil. Iako je Austrijanac u jednom trenutku vratio drugu poziciju uz kontakt, Kouržil je dobio taj duel za drugo mesto u poslednjoj krivini. Odličan start imao je Jakub Višomirski u Hondi sopstvene ekipe, kome je ovo prva trka u sezoni. On je sa desetog startnog mesta, posle nekoliko krivina stigao do četvrte pozicije, ali je u drugom delu trke izgubio tempo, pa su ga prošli prvo Jablonski, a zatim i Galaš.

 

Najuzbudljivija borba vodila se između Boldiža i Vitkea, a njima se povremeno primicao i Čižek. Mađar, koji ove godine treba da debituje u WTCR, odlično se odbranio, pa je zadržao sedmu poziciju, ispred Vitkea i Čižeka. Problem na početku trke imao je Gabor Kišmarti-Lehner, ukopao se na startu, ali na sreću niko nije naleteo na njega. Bivši učesnik CEZ je do kraja uspeo da se oporavi u plasmanu i na cilj stigne deseti, osvojivši jedan bod. Od trke su odustala dvojica pilota, Žarko Knego je imao problem sa svojom Cuprom, pa je otišao u boks, a Mihal Makeš je izleteo sa staze što je bio kraj i njegove trke. Drugi sprint slovačke runde na programu je sutra, a sa pol-pozicije ponovo kreće Dušan Borković.

 

Borković: Sutra mi preostaje samo da ponovim ono što sam danas uradio

 

Srpski automobilista Dušan Borković nastavio je pobednički niz u TCR Istočna Evropa. Posle dve osvojene pol-pozicije i dve pobede na Grobniku, on je i na ''Slovakija ringu'' osvojio dva najbolja startna mesta, a trijumfovao je u prvom sprintu. Kako je njegov automobil dobio 60 kilograma kompenzacione težine i ubedljivo najteži na stazi, najveći izazov za njegovu ekipu M1RA bio je setap. ''U kvalifikacijama smo tražili setap, nismo bili sigurni u kom pravcu možemo da idemo zbog težine automobila. Nismo znali i da li će ono što je bilo dobro u kvalifikacijama biti dobro i za trku, ali se ispostavilo da jeste'', rekao je Borković posle trke. ''Na startu sam postavio svoj ritam i kontrolisao distancu, koju sam tokom trke lagano i uvećao. Sutra mi preostaje samo da ponovim ono što sam danas uradio i sve će biti dobro''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Četvrti trijumf Borkovića u nizu

Na podijumu u Slovačkoj i Galaš i Boldiž

 

206182-borkovic tcr.jpg

 

Srpski automobilista Dušan Borković ubeležio je još jedan nadmoćni trijumf u TCR Istočna Evropa. On je ponovo startovao sa pol-pozicije i vodio od starta do cilja, s tim što je u odnosu na juče njegova prednost na kraju bila nešto manja. Drugi je kroz cilj prošao Jakim Galaš, a na podijum se popeo i Bence Boldiž. Iako je krenuo kao drugi i prvi deo trke odolevao napadima Galaša, Sandro Zoubek je na cilj došao četvrti. Njega su Galaš i Boldiž pretekli u pretposlednjem krugu, praktično u zajedničkom manevru. Simon Jablonski je imao pune ruke posla tokom trke, prvo je ušao u duel sa Kouržilom, a zatim i sa Čižekom.

 

Da je trka potrajala još par krugova sigurno bi se domogao i Zaubeka, ali je morao da se zadovolji petim mestom. On je prikazao i jedno fantastično preticanje u završnici trke, kad je sa spoljne strane obišao Makeša. Sa druge strane, Kouržil je imao katastrofalan start, pao sa četvrtog na deveto mesto, a da stvar bude gora, pred kraj sprinta je izleteo i nije završio trku. Dobro se držao i Mihal Makeš, koji je promenio nekoliko pozicija tokom distance, a pored karirane zastave je prošao kao pesti, ispred Petera Čižeka. Gabor Kišmarti Lehner je imao peh na startu, izleteo, ali se vratio u trku, i na kraju upisao bodove kao osmi, dveti je bio Ladnjak, a deseti Stolarčik. U ranoj fazi trke izleteo je Žarko Knego, a trku nije završio ni Jakub Višomirski. Sledeći trkački vikend TCE Istočna Evropa planiran je za 4. septembar u Brnu.

 

preuzeto sa - serbiaring.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dušan Borković opet u seriji TCR Evropa - U Audiju RS3 LMS

 

borkovic 123.jpg

 

Navijači našeg najboljeg automobiliste, kada je reč o turing trkama, simpatizeri popularnog Pančevca, 36. godišnjeg Dušana Duce Borkovića, najzad su dobili toliko očekivanu informaciju o nastavku karijere tog perfektnog i hrabrog vozača. Na svom FB profilu Dušan Borković je ovo objavio:

 

''Hej drugari,

Ove sezone vozimo šampionat TCR Evropa u saradnji sa belgijskim timom Comtoyou Racing! Prvi put ću voziti Audi RS 3 LMS sa mojim brojem 62. Jako sam uzbudjen da započnemo sezonu na Slovakiaring-u 7-9. maja. Vidimo se uskoro, pred nama je uzbudljiva vožnja od 14 trka''.

 

Dušanu Borkoviću želimo sve najbolje. U njegove kvalitete ne sumnjamo. Još ne znamo koliko je dobar tim u kome će se naš šampion boriti u predstojećem šampionatu i to pored dobro poznatog klupskog rivala, 49. godišnjeg Holandjanina Toma Koronela. Kalendar TCR Evropa 2021 obuhvata 14 trka na 7 staza, Slovakiaring (Slovačka), Le Kastele (Francuska), Zandvort (Holandija), Spa (Belgija), Nirburgring (Nemačka), Monca (Italija) i Barselona (Španija). Podsećamo da je Dušan Borković več dva puta vozio u seriji TCR Evropa. Imao je sjajne trenutke i pobede, ali nažalost i više nesportskih momenata svojih konkurenata i nerazumnih odluka sudija. Godine 2018. u timu Target i sa Hyundaijem i30 N TCR osvojio je sa 154 poena i treće mesto. Godine 2019. u istom timu i istom automobilu je napustio to takmičenje, posle incidenta i odluke organizatora da ga isključe iz serije...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TCR Europe 2021 - Slovakiaring - Borković u Audiju sa brojem 162

 

borkovic audi 11.jpg

 

Srpski automobilista Dušan Borković je predstavio fotografije svog najnovijeg automobila, kojim će ovog vikenda početi učestvovanje u vrlo teškom i konkurentnom šampionatu na kružnim stazama - seriji TCR Evropa. Biće to novi Audi RS 3 LMS, a Borković će voziti kao član NIS-a, u belgijskom, zajedno sa veteranom Tomom Koronelom i mladim Nikola Bartom.

 

borkovic audi 2.jpg

 

Voziće se na Slovakiaringu. U petak 7. maja, su slobodni treninzi u 12.05 i 15.55. Za subotu, 8. maja su rezervisane kvalifikacije u 10:05 i prva trka u 15:55.

Nedelja, 9. maj, je određena za drugu trku TCR Evropa, u 13:55. Obezbeđen je i televizijski prenos na RTS 2.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dušan Borković u Mercedesu AMG GT3, na svetskim stazama

 

mercedes gt3 02.jpg

 

Najuspešniji automobilista Srbije na turing stazama, 37. godišnji Pančevac Dušan Duca Borković, čija fantastična karijera traje već skoro tri decenije, uskoro kreće u novi sportski izazov, možda i najteži do sada.

Automobilista i sin moto prvaka Jovana Borkovića, koji je do sada ostvario baš veliki broj pobeda, neverovatni šampion države u kartingu i u najkonkurentnijoj nacionalnoj klasi ''hibridu'', pa na brdskim trkama, odavno je prikazao i potvrdio svoj poseban karakter, kvalitet i veliku hrabrost. Svi dobro znaju da je Borković dva puta bio šampion Evrope (u brdskom šampionatu i Evro Kupu), da je jedini vozač Srbije koji se takmičio u ekstra teškom Svetskom turing šampionatu (WTCR), da je na stazi Suzuka, u toj kategoriji bio na postolju, da se vrlo odvažno borio sa čuvenim Francuzom Sebastianom Loebom... Borković je bio izvanredan i na evropskim stazama TCR, kao i na pistama Istočne Evrope.

 

222899-Mercedes-AMG-GT3 01.jpg

 

Šampionat ''Fanatec GT World Challenge Europe Endurance Cup'', u kojem će se ove godine nadmetati, naš šampion imaće 5 maratonskih trka u Imoli, na Pol Rikaru, na stazi Spa Frankoršamp, Hokenhajm i u Barseloni. Biće u španskom timu Madpanda Motorsport, sa još dvojicom vozača.

Endurance trke podrazumevaju zamenu vozača u toku trke, broj takmičara klase na startu je oko 20, a ukupno, računajući sve kategorije i preko 40. Pored Mercedesa biće u konkurenciji Ferrari, Porsche, Lamborghini, McLaren, Audi, Aston Martin, BMW i Bentley. Trke traju 3 sata, a na čuvenoj pisti Spa Frankoršamp u Belgiji trka će trajati 24 časa. Borković će debitovati u toj seriji a biće u ''silver'' klasi.

 

Dušan Borković je već imao prvi test, i sada će se maksimalno posvetiti onome što ga očekuje. Biće na stazi pokraj jakih vozača, a i pored čuvenog motocikliste Valentina Rosija, koji će takođe biti jedan od učesnika tih maratona, a Borkovića očekuje veliki posao pre prvog zvaničnog izlaska na stazu. Posebno delikatan zadatak španskog tima biće postupak zamene vozača i prilagođavanje sedišta trojici pilota različitih konstitucija. Borković će imati svoje sedište, a njegove kolege iz tima moraće da se smeste u manje ''kadice''. Zamena vozača u toku trke, u boksovima, zamena guma i dolivanje goriva ograničeno je na samo 40 sekundi.

 

Ovu priču završimo informacijom da je prva trka navedenog šampionata zakazana od 1. do 3. aprila, u Imoli, a da se sezona završava 2. oktobra u Barseloni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Borković i Madpanda bez plasmana na prvoj trci u Imoli

 

borkovic gt.jpg

 

Dušan Borković jučerašnjom trkom na stazi u Imoli započeo je novo poglavlje u karijeri, kao prvi Srbin koji nastupa u Svetskom GT šampionatu. Španski tim Madpanda, za koji, pored našeg asa voze još Argentinac Ezekiel Kompank i Britanac Šon Vokinšou prvi vikend završili su bez plasmana zbog kvara na njihovom Mercedesu AMG GT3 Evo, tokom drugog sata na stazi. Na prvoj trci u sezoni takmičilo se čak 156 vozača u 52 automobila.

 

Borković je tokom kvalifikacija ostvario bolje vreme od timskih kolega, ali u proseku sva trojica zajedno, prema mišljenju našeg asa, nisu bili dovoljno dobri. Na sve to Argentinac je zaradio i kaznu kojom je tim Madpanda izgubio tri startne pozicije, a upravo je našem automobilisti pripala i najteža uloga da startuje trku na gridu sa 52 automobila. Bez obzira na ovu nezahvalnu rolu, vozač NIS Petrol Racing tima je sjajno startovao i u istom maniru završio svojih sat vremena sa čak 12 pozicija napredovanja.

 

''Srećan sam i uzbuđen istovremeno. Sve mi je novo, počevši od automobila, pa nadalje. Ovo je bilo jedno dobro uhodavanje za ono što nas čeka, ipak je ovo za mene potpuno nova disciplina. Nas trojica vozimo jedan automobil i veliki je izazov napraviti set up koji će odgovarati svima. Treba pogoditi sve aspekte ovog komplikovanog tehničkog sporta, a endurance je liga za sebe u svetu trka'', rekao je Borković. Zanimljivo je da je bez obzira na visinu, Borković uspeo da izvrši sjajnu zamenu sa timskim kolegom Šonom Vokinšoom koji je vozio drugi sat trke. Da podsetimo - ulazak u boks za promenu vozača, sipanje goriva i menjanje guma traje samo 40 sekundi.

 

''Sve je ovo veoma fizički iscrpljujuće za mene, ali bez obzira sam srećan što sam se zajedno sa mojim NIS Petrol Racing Timom izborio da uopšte budem ovde, da predstavljam Srbiju i da vozim sa legendom kao što je Valnetino Rosi. Navijačima obećavam svoj maksimum, kao i uvek do sada'', završio je Borković.

Naredni izazov našeg vozača i njegov Madpanda Motorsport tim čeka od 3-5.6. na stazi Pol Rikard u trci dugoj 1.000 kilometara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tacno da je prvi srbin u GT sampionatu,  Pavle Komnenovic je jos 1995 godine nastupao u GT sampionatu u ferariju f40.

Sto se Borkovica tice nema radosti u ovoj seriji, moze da se vozika i tek da se kaze a ucestvuje u takvom takmicenju i da se eventualno tesi kad je bolji od timskih kolega ali od rezultata nema vajde, em je jaka konkurencija, em mnoo takmicara em ne zavisi sve samo od tebe i auta vec i od timskih kolega. Generalno nisam ljubitelj endurance takmicenja ni malo, smatram da je za pravo trkanje potreban samo jedan vozac u autu i da trka traje neki normalnan broj krugova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OMP

 

Baš se usrećio, kao što si i rekao da će biti:

 

Dušan Borković menja šampionat, nije više u timu ''Madpanda'' i Mercedesu AMG

 

225432-borkovic 22.jpg

 

Ovog vikenda smo očekivali nove i bolje vesti o našem najuspešnijem automobilisti, kada je reč o turing trkama, o Dušanu Borkoviću...

Prema pompeznim najavama prilikom konferencije za novinare u Skadarliji održane 2.marta 2022. verovali smo značajnom predstavljanju našeg šampiona na čuvenoj stazi u Imoli, na pisti ''Enco i Dino Ferari''... sa željom da vidimo našeg asa ali i velike zvezde, čak i mega popularne Valentina Rosija i Danija Pedrosu, za volanima automobila.

 

borkovic 21.jpg

 

Događaj u Imoli je bio impresivan, po mnogim detaljima, međutim, videli smo veoma loš tim MadPanda i potpuno razočaravajući učinak Dušana Borkovića, koji je bez valjane pripreme i bez testova, bio prinuđen da nam u boksu, uoči trke saopšti: ''Ovo je neverovatno, potpuno novo i nepoznato za mene, trebalo je da stignem u ovu seriju još pre pet godina kako bih se eventualno privikao i pokušao nešto da uradim. Biće teško ali, daću sve od sebe''.

 

Naš šampion je ove godine očigledno napravio veliku grešku, prvenstveno prilikom izbora serije trka u kojoj će nastaviti uspešnu karijeru.

Našao se u očigledno slabom timu, za volanom jakog Mercedesa AMG GT3 od 530 konja, sa zadnjom vučom prvi put u karijeri. Posle Imole smo mislili da će voziti u Francuskoj, na stazi Pol Rikar, ali nije ga bilo u timu, pa je umesto našeg Duce vozio Argentinac Franko Djirolami… ali je epilog za tim opet bio veoma loš - zauzeli su tek 42. mesto. Nemamo zvaničnu informaciju gde i kako će biti nastavljena sportska karijera Dušana Borkovića, ali, želimo mu naravno puno sreće.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to je onaj fazon daj sta das da vozim samo da ne sedim kuci posto je zasrao u jednom ozbiljnom sampinatu gde je jedino i mogao nesto da uradi, sve ostalo je samo tracenje vremena i opravdavanje para. To su ozbiljniji sampionati gde ne zavisi sve samo od tebe nego i od ekipe i kolega vozaca zato mi endurans takmicenja nikad nisu bila zanimljiva.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Borković doživeo udes na reliju u Zagrebu

 

borkovic udes.jpg

 

Najbolji srpski automobilista Dušan Borković i njegov suvozač Igor Marković doživeli su udes na reliju u Zagrebu. Naši vozači su udarili u drvo pri brzini od 97 km/h, ali na svu sreću nisu ozbiljnije povređeni.

 

Borković je odlično počeo 48. izdanje relija Zagreb open u svojoj škodi R5. Od samog početka bilo je evidentno da je naš as jedan od najbržih vozača na stazi i da će voditi veliku borbu sa fabričkim vozačem hjundaija, Slovencem Rokom Turkom. Već tokom šejkdauna Borković je bio najbrži, ispred Turka i Austrijanca Simona Vagnera. U subotu su, pred shakedown, vožena i dva specijalna ispita na Jastrebarskom nedaleko od Zagreba.

 

Tokom prvog od ukopno osam specijala, Borković i Turk su imali gotovo identično vreme, Slovenac je bio brži za jednu desetinku i očekivala se velika borba u tokom drugog specijalnog ispita. Publika je od samog starta relija u Zagrebu bila oduševljena novim rivalstvom dva velika asa u Evropskom reli trofeju. Veoma zahtevna staza na kojoj se početkom aprila vozio i Svetski reli šampionat u Hrvatskoj potpuno je odgovarala našem asu, koji je maestralno vozio i tokom drugog specijalnog ispita i stekao gotovo tri sekunde prednosti u odnosu na Turka. Borković je delovao ubedljivo, povećavao je prednost u odnosu na konkurente, ali onda mu se dogodio veliki peh. Naš šampion je izašao zadnjim levim točkom sa asfalta, nezgodno je zahvatio zemljani i šljunkoviti deo puta i pri brzini od 97 km/h udario pravo u drvo. Brzo je reagovala ekipa hitne pomoći, srpska posada odvedena je u bolnicu na detaljna ispitivanja i ustanovljeno je da nijedan od njih nema težih povreda. Iako su uz mnogo sreće Borković i Marković izbegli ozbiljnije povrede, a sumnjalo se na prelome ključne kosti i rebara kod obojice, usled kvara na automobilu nisu bili u mogućnosti da nastave takmičenje.

 

''Staza je zahtevna, ostalo je dosta šljunka i proklizali smo. Uspeli smo da zakočimo i prođemo bez posledica. Ipak, preventivno smo otišli do bolnice, uradili neophodne snimke, malo smo se ugruvali ali što je najvažnije ništa nismo slomili. Hvala svima na podršci i brzo se vraćamo na stazu'', rekao je Borković.

Inače, posle više nego uspešne dekade u Svetskim i Evropskim šampionatima na kružnim stazama, Borković je odlučio da ove sezone karijeru nastavi u reliju. Naš najbolji automobilista će od 23. do 25. septembra ponovo voziti Srbija reli na kojem je pobedjivao 2019. i 2020. godine. Borković će i na našem najznačajnijem automobilskom takmičenju biti jedan od najvećih favorita za treću pobedu u karijeri. Ove sezone našem Nis Petrol rejsing timu podršku će davati Eurosol tim iz Mađarske sa kojim je Borković već osvojio pomenute dve titule na Srbija reliju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Borković ispisao istoriju - treći put osvaja Srbija reli

 

228327-borkovic srb 02.jpg

 

Najbolji domaći automobilista Dušan Borković i njegov suvozač Igor Marković, osvojili su 55. Srbija reli i tako ušli u istoriju automobilizma kao jedina srpska posada koja je tri puta pobedila na najprestižnijem regionalnom takmičenju.

Borković je u svojoj Škodi Fabiji R5 Evo napravio najbolje vreme na 10 od 12 brzinaca i time obezbedio ubedljivu pobedu u generalnom plasmanu. Srpski as drži i rekorde svih etapa ovog takmičenja i na 55. Srbija reliju je pogurao svoje granice i oborio lične rekorde na 6 brzinaca. Uprkos velikoj konkurenciji od 35 posada iz 5 zemalja, Borković je napravio prednost od 1 minut i 37 sekundi u odnosu na drugoplasiranu posadu Stajkov-Kadir. Vozač Nis Petrol Tima ponovio je trijumf iz 2019. i 2020. godine i treći put podigao pehar koji se boduje za Evropski reli trofej Balkana, Otvoreno prvenstvo Srbije i Nacionalni šampionat Srbije.

 

borkovic srb 01.jpg

 

''Presrećan sam što sam doneo još jednu pobedu Srbiji! Neverovatan je osećaj voziti pred svojom publikom i puno mi je srce što sam uspeo da ispunim očekivanja i po treći put osvojim Srbija reli. Veliku zahvalnost dugujem mojim sponzorima, Nis Petrol Racing Timu i Eurosol timu i neverovatnim fanovima na podršci. Čestitke i mom suvozaču Igoru Markoviću bez koga ovo ne bi bilo moguće'', izjavio je Borković. Vozač Nis Petrol Racing Tima je uputio zahvalnost svom dugogodišnjem partneru Auto Moto Savezu Srbije i predsedniku Dejanu Stojiću koji se kao i Nis Petrol Racing tim svake godine trudi da podigne automobilizam na zavidan nivo i opravda očekivanja svetske automobilske federacije FIA.

''Bili smo mudri, strpljivi i pametni. Dušan je još jednom pokazao koliko je kvalitetan vozač i zašto je veliki šampion. Odlično smo kontrolisali situaciju na stazi i sem jednog manjeg proklizavanja, sve ostalo bilo je besprekorno. Zahvalio bih se organizatorima na sjajnom obavljenom poslu, sve je funkcionisalo u najboljem redu'', rekao je Marković.

Tokom dva dana takmičenja voženo je 12 brzinaca ukupne dužine 151,04 km, dok je dužina itinerera bila 536,89 km.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Borkovićeva ekipa ''Target'' povukla oba automobila iz TCR Evropa zbog BoP

 

235260-borkovic 2023.jpg

 

Ekipa Target, za koju u TCR Evropa vozi naš automobilista Dušan Borković, odlučila je da povuče oba svoja automobila iz daljeg takmičenja. Njihova odluka je doneta pred prvu trku ove serije, koja treba da se vozi danas na stazi Pol Rikar. Osim Borkovića, trku je trebalo da vozi i Marko Buti, navodi Serbiaring.

 

U kratkom saopštenju ekipa je iznela razloge zbog kojih je ovakva odluka doneta:

''Od početka sezone u Portimau, Balans performansi je bio veoma nepovoljan za naš automobil. Mi smo dali sve od sebe kao ekipa da premostimo jaz u učinku na stazi. Imali smo dobar rezultat na stazi Po, zahvaljujući našem vozaču Dušanu Borkoviću odradio neverovatan posao iako su efekti BoP bili očigledni. Odluka nije doneta preko noći i bila je jedna od najtežih. U kvalifikacijama na Pol Rikaru imamo zaostatak od dve sekunde, zbog kombinacije BoP za Elantru i dodatne težine od 30 kg koliko nosi Borković. Zato smo odlučili da povučemo oba automobila iz daljeg takmičenja. Mi brinemo o našoj reputaciji, uvek smo bili pobednički tim sa vozačima koji pobeđuju. Otvoreni smo za povratak u seriju ako nam bude ponuđeno rešenje i kako nam je obećano na početku sezone.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...