Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Dušan Borković održao press konferenciju na kartodromu Ada Huja

Recommended Posts

Is'o da se obracunava u boksu, odgurnuo neku zenu kao divljak i nasrnuo na pogresnog coveka i pogresan auto... Odvalio vrata preko granicnika i probao da izvuce takmicara na silu iz auta. 

 

Sve u svemu pravi sportista. 

 

 

 

DEBiL !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene su mnogi kritikovali sto ga ne pratim jer kao volim trke a on je nas "najbolji" vozac, prvu trku koju sam gledao, covek pobedi i posto je to bilo odmah nakon sto smo promenili himnu, pustili su greskom nasu staru himnu. Umesto da je odslusa kao sto su mnogi sportisti to uradili (i to kad im puste od strane drzave a ne himnu drzave koja ti je donedavno bila) i eventualno ukazao kasnije na gresku, on je poceo da drami i otisao je sa podijuma i prekinuo ceremoniju. Nikad vise nisam pogledao ni jednu njegovu trku.

 

Ne znam kakav je na stazi, valjda je ok kada pobedjuje, ali van staze je bas kako kaze PremieRacing...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja ga dugo godina lično poznajem... Duca uopšte nije loš čovek, tj. nije bio davnih dana kad je bio klinac i momak. Sad kako se poslednjih godina vinuo u visine vidi se da se svima snagama trudi da ostane dobri stari Dugi, Dugajlija, ali mu slava, pritisak i pre svega gospođa sjebavaju koncepciju. Andrijana je zlo. Možda ne za njih lično i za neke lične ciljeve koje su sebi zacrtali ali ovako objektivno posmatrano sa strane Duca ima ozbiljne ispade samo zbog načina na koji ga 'team manager' us(m)erava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sta je stvar, kakav je bio i kakav je sad, ali ono bas iskazuje svetu klasican stereotip koji vazi za nas narod, agresivni i impulsivni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Austrija 2019., Red Bull ring, trka 2 - Borkovića udario Pansiatisi u poslednjem krugu, dok je bio na 6. poziciji

 

borkovic austrija.jpg

 

U drugoj trci ovog vikenda Dušan Borković je pokazao pravu veštinu, ali sreća ga je napustila u poslednjem krugu, kada ga je sa 6. pozicije po kišnoj stazi, čini se samo dotakao Francuz Pansiatisi. Pri velikim brzinama, na potpuno klizavom asfaltu, dovoljno je da vas rival samo malo udari i onda dolazi do zanošenja, izletanja a i do gorih epiloga. Stekli smo utisak, ako se ne varamo, da Francuz nije imao nameru da izbaci Borkovića sa staze, već je nastojao da ga pretekne, doduše nepažljivo, ali očekujemo reagovanja...

 

''Ne želim ništa da pričam jer se plašim šta bih sve mogao da kažem. Hoću da mi se sve slegne i da onda vidim šta i kako dalje, jer ovo je zaista više nedopustivo. Pojedini vozači se ponašaju krajnje neprofesionalno, kao da su došli sa ulice i na taj način ugrožavaju ne samo karijeru, već i živote drugih takmičara. Tako se ponašaju jer im je na žalost to dozvoljeno, znaju da neće biti kažnjeni i da aršini nisu za sve isti. Kada se vratim kući ozbiljno ću porazgovarati sa svojim ''NIS Petrol Racing'' timom o narednim koracima'', kratko je i veoma emotivno Borković prokomentarisao današnju trku.

 

Trka je već na samom početku označena kao kišna, a vlažna pista i prebrza vožnja uskoro su označili i prve gubitnike. Već na samom početku došlo je do sudara Nažija i Džona Filipija. Direktor trke je komandovao isticanje žute zastave, pa se na stazi pojavilo bezbednosno vozilo. Borković je od početka, kao i juče, krenuo veoma dobro, ubrzo je bio 11 a krenuo sa 14. mesta. U međuvremenu je Kdžaja odustao i skrenuo u boks. Naš as se potom probio na 9. mesto. Onda su odustali Magnus i Tenke, opet se ističe žuta zastava i vozilo bezbednosti predvodi kolonu vozača. Finiš trke donosi napredak za Dušana Borkovića. Nalazi se na 6. poziciji i svi koji ga prate nestrpljivo očekuju cilj. Ali, to su trke...kao i mnogi pre njega, tako je i odlični pančevac ostao bez sreće. Malerozan je bio i Koronel koji je čak bio vodeći, ali, sudije su ga kaznile sa penalima od +30 sekundi. Šteta, ali mora se istaći da je Borković, kao debitant na Red Bull-u, bio zaista odličan.

Pobedio je Englster, ispred Fajlsa i Morgana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nigde ni spomenut italijan Filippi koji se vrhunskom i čistom vožnjom probio sa 10-og na 1 mesto. i onda ga Engstler izgura gore nego onaj balavac našeg Ducu... Sa prvog mesta!

 

Pa šta je on trebao da uradi, bombu da baci na Engstlera i njegovu porodicu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duca nesto u slaboj formi ko nasa vetelinka:D.Nisam gledao trku,al ako je tako postupio posle trke,nije mu trebalo.Duca je vrhunske vozac,al u ETCC dolaze mladi vozaci zeljni dokazivanja izelja za pobedom,Duca je jedan od najstarijih u sampionatu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Organizatori isključili Borkovića iz šampionata, naš as izneo svoj stav

 

borkovic tcr spa.jpg

 

Posle incidenta u padoku nakon 2. trke na Red Bull ringu, kada je BORKOVIĆ krenuo da od Pansiatisija sazna zbog čega ga je na trci udario, u sve se uključio i poznati svetski šampion Ivan Miler, inače vlasnik tima za koji vozi Pansiatisi, a epilog svega je odluka organizatora objavljena na zvaničnom internet portalu TCR za Evropu: ''Odluku donosimo sa žaljenjem, ali nismo imali drugog izbora. Kao promoteri, ne možemo ostati samo posmatrači ovog nesrećnog događaja. Nasilje ne može proći nekažnjeno, jer je takmičenje otvoreno za gledaoce i prate ga mediji. Vozači su vrlo često uzori mladim ljudima koji žele da se bave auto-sportom i zbog toga više ne želimo da tolerišemo agresivno ponašanje. Istolerisali smo dešavanja u Monci 2018. godine sa ciljem da pružimo šansu koju prema našem etičkom kodeksu vredi dati onima koji se pokaju i isprave svoje greške. Ali, sada je našoj toleranciji kraj.''

 

Posle ovoga, oglasio se i srpski automobilista Dušan Borković:

''Nadao sam se da su problemi bili privremeni, i da ne postoji loša namera prema meni i mom timu. Ali, kako je vreme prolazilo shvatio sam da se ništa ne poboljšava, i da iz vikenda u vikend dolazi do incidenata iz kojih, po pravilu, izlazim oštećen, bez kaznenih mera po vozače koji su bili inicijatori takvih situacija. Takav odnos me je frustrirao do mere da više nisam mogao da izdržim, a da ne porazgovaram o tome sa vozačem koji je ničim izazvan napravio problem na stazi u Austriji. Došlo je do manje rasprave oko njegovog vozila, što je promoteru šampionata prijavio Ivan Miler, vlasnik tima čiji me je vozač izbacio, i neko ko je željan da mi vidi leđa. To je dovelo do toga da mi je TCR Evropa potom uveo zabranu takmičenja. Svestan sam bio da će moj gest izazvati neku vrstu kazne, ali i kaznu za vozača koji me je u poslednjim sekundama trke izbacio. Taj vozač nije dobio kaznu, ali ja jesam.

Ne mogu više da trpim ovakvu nepravdu i odluke koje uništavaju ne samo moje ambicije, već i planove celog tima ljudi iz moje ekipe koji vredno rade na tome da ostvarimo rezultate vredne pažnje. Nekada, nažalost, nije dovoljno kada dajete sve od sebe, jer sumnjam da možda postoje interesi koji prevazilaze fer-plej'', rekao je Borković, koji je izrazio zahvalnost fanovima i sponzorima koji su uvek uz njega.

 

Dušan trenutno ima mogućnost izbora nekoliko opcija za nastavak karijere u drugim šampionatima, i uskoro će o tome da obavesti javnost, poručuju iz njegovog NIS tima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema logike, raspravljao se pa se ovo desilo. Tako je išao da raspravlja i prošle godine u Monci. Prvenstvo extra u Nemačkoj jedino redari gledali trku 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dušan Borković vozi Škodu Fabiju Evo R5 na Srbija reliju u Vrnjačkoj banji

 

196114-Dusan-Borkovic.jpg

 

Srpski automobilista Dušan Borković biće prva zvezda međunarodnog 52. Srbija relija, najznačajnijeg automobilskog takmičenja na našim prostorima, koje se održava od 27. do 29. septembra u Vrnjačkoj banji. Trka će biti vožena na brzincima: Mrka stena, Kriva reka, Župa, Boturić, Goč, Stanišinci i Beranovac. Ovom trkom Borković se vraća na Srbija reli, na kom je debitovao 2008. godine, a koji se boduje za Evropski reli trofej, Balkanski reli trofej, Šampionat Bosne i Hercegovine, Šampionat Bugarske i Nacionalni šampionat.

 

''Godinama sam priželjkivao da se vratim na Srbija reli, i drago mi je da su se sada stekli uslovi da se pojavim na ovom prestižnom takmičenju i ponovo vozim reli trke koje su moja velika ljubav. Pomno sam pratio šta se dešava u reliju, godinama bio promoter ovog takmičenja i evo me konačno i kao takmičar. Dolazim sa pobedničkim ambicijama i potrudiću se da se trofej vrati u Srbiju posle skoro 30 godina. Uželeo sam se domaće publike i siguran sam da će mi biti vetar u leđa. Ovo je za mene veliki izazov s obzirom na to da nisam vozio reli 10 godina i da sam ga u čitavoj karijeri vozio samo nekoliko puta. Reli se smatra najzahtevnijom auto disciplinom i kraljicom ovog sporta'', rekao je Borković na konferenciji za medije koja je upriličena u Vrnjačkoj banji, gradu domaćinu ovogodišnjeg relija.

 

Srbija reli se održava još od 1967. godine i ima sve veći broj učesnika iz regiona i Evrope. ''Sudeći po do sada pristiglom spisku učesnika mogu da kažem da će konkurencija biti izuzetno jaka, ali to mi daje samo dodatni adrenalin. Za suvozača ću imati Igora Markovića, višestrukog šampiona među suvozačima, a snagu mi daje i činjenica da ću voziti po meni najbolji reli automobil Škodu Fabiju Evo R5. Specijalni ispiti su veoma dinamični, kombinacija tehničkih i brzih delova, sa dosta promena ritma vožnje. Za dobar rezultat posebno će biti važno dobro odraditi nove specijalne ispite Župa i Boturići, kao i najduži specijal Kriva reka'', dodao je Borković.

 

Po rečima organizatora do sada je prijavljeno 50 posada iz Srbije, Bugarske, Mađarske i Rumunije. Poslednji pobednik iz Srbije na ovom takmičenju, koje je tada nosilo zvaničan naziv YU reli bio je Vićentije Savić sada već daleke 1992. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

52. Serbia rally - U Vrnjačkoj Banji, Borković u najnovijoj Škodi

 

52ral 002.jpg

 

Na sastanku sa predstavnicima medija u Beogradu najavljen je početak našeg najvećeg automobilskog takmičenja koji je rođen daleke 1967. godine. Nastao je kao ''Yu Reli'', u međuvremenu je dobio novo ime, ali je zadržao staru popularnost i ostao privlačan i za inostrane takmičare. Organizator je AMSS, a ovaj 52. po redu predstaviće i pravi zvezdu sveta brzine. To je poznati Pančevac, 35. godišnji šampion države i šampion mnogih međunarodnih takmičenja, Dušan Duca Borković. Pojaviće se na reliju u sjajnom reli automobilu, sasvim sigurno najtraženijem među majstorima relija Evrope - Škodi Fabiji EVO R5.

 

Tim povodom Borković je rekao:

''Srećan sam što ću voziti pred domaćom publikom, iako mi to stvara dodatnu zabrinutost jer nisam specijalista za reli koji je najteža disciplina i veliki izazov za mene''.

O karijeri Borkovića znaju svi ljubitelji auto sporta Srbije. On je posle velikih uspeha u kartingu dominirao i na domaćim kružnim stazama, bio uspešan i na brdskim trkama, postao je šampion Evrope na planinskim trkama, prvak starog kontinenta u kup trkama na krugu, jedini je Srbin koji je se nadmetao u WTCC-u, vozio je sa puno uspeha vrlo uglednu seriju TCR i zabeležio mnoštvo trijumfa i podijuma. Od svih disciplina je najmanje bio na vrlo specifičnim i najzahtevnijim - reli takmičenjima. Praktično, Borković na relijima ima vrlo malo iskustva.

 

Njegova evidentna brzina je dokazana, a sada se posle 10 godina vraća reliju. Dobro je što će mu suvozač biti iskusni reli ko-pilot Igor Marković, čovek kome je sasvim poznato kako se valja ponašati na reliju i da je uvek cilj stići do cilja. Posada Borković-Marković će se naći u dobro pripremljenoj Škodi, snažnom automobilu koji je specijalno konstruisan za relije, a tim iz Mađarske će biti zadužen za tehničku podršku i biće mu prateća ekipa.

 

52ral.jpg

 

''Zadovoljstvo mi je da najavim 52. Srbija Reli koji će se održati predstojećeg vikenda na stazama u okolini Vrnjačke Banje. Samo takmičenje je od velikog značaja za našu zemlju, uzimajući u obzir broj ljudi koji ga prate, ali i broj samih takmičara koji se iz godine u godinu povećava. Ove godine prijavljeno je čak 59 posada, što se ne broji još od 2001. godine. Ovakva cifra nagoveštava da nas u Vrnjačkoj banji i na terenima u okolini, na obroncima Goča i Kopaonika, očekuje pravi mali reli spektakl'', rekao je predsednik AMSS Dejan Stojić. Ove godine Srbija reli okupiće čak 59 posada, a osim takmičara iz Srbije učestvovaće i posade iz Bugarske, Mađarske, Turske, Švedske, Hrvatske, pa čak i Japana. Reli se boduje za Evropski reli trofej, Šampionat Srbije, Šampionat Bugarske i Šampionat BiH.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...