Jump to content
FAS Goran
Dejan_Zr

Marco Simoncelli poginuo u Maleziji

Recommended Posts

Kao sto i sam naslov kaze, ovaj mladi vozac je danas poginuo na trci u Maleziji, nakon pada, na njega su naleteli Edvards i Rosi. Simonceli je na licu mesta preminuo. Steta za ovako zaista mladog i perspektivnog vozaca Honde.

http://www.youtube.com/watch?v=fXgtWnzFQ7Q

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tragicno :(

Udarac je bio jeziv i na zalost neizbezan.

Bio je jedan od najvecih Moto GP talenata danasnjice i favorit za titulu sledece sezone.

RIP :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam mogao da verujem kad sam video da mu se kaciga otkopcala jbt, koja je to silina udara! A otac i devojka to gledali :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da ni Edwardsu nije svejedno. Nije kriv, ali ostaje gorka cinjenica da je ubio coveka, kolegu.

A i Rosi je maltene ucestvovao u celoj situaciji, a on mu je bio mentor ranije.

Uzas, u svakom slucaju

Share this post


Link to post
Share on other sites

strasno nemogu da verujem,a bio je veliki borac na trkama i super talenat ,al nesrecnim slucajem izgubi zivot. na trci

tesko da ce dalje nastaviti karijeru i kolin edvards i valentino rosi,koji mu je bio veliki prijatelj

Edited by silenci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuga :crybaby: još jedan mladi život se ugasio...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au jbt...

Nisam do sada video snimak.

Sto je najgore, nije ni stigao da skapira sta ga je snaslo :(

Prvi mu je slomio kicmu verovatno, a drugi mu je ladno "svukao" kacigu....ko zna pri kojoj se brzini to desilo.

Stavno steta za decka, ne znam sta drugo da kazem.

Jeste otisao radeci sta je najvise voleo, ali ipak...nije moralo da se desi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marco Simoncelli postaje MotoGP legenda

 

moto%20gp%20podlegao.jpg

 

Na listi Kuće slavnih MotoGP serije biće upisano još jedno ime. Radi se o tragično nastradalom Marco Simoncelliju, ''Super Sic-u''. Marco će biti 21. vozač kojem je pripala čast da se upiše u listu slavnih imena MotoGP legendi, nakon Casey Stonera. Svečanost upisivanja biće priređena ove godine tokom trke u Muđelu, Italija.

 

Da podsetimo, Marco je nastradao 23. oktobra u drugom krugu VN Malezije. Sa svega 24 godine u trenutku tragedije, prethodno je već osvojio titulu u klasi 250 ccm, danas Moto2, i bio je zvezda u usponu u najjačoj klasi. Pred toga, važio je za najvoljenijeg, najharizmatičnijeg i omiljenog vozača u padoku, predispozicija koja je veća i od osvojenih titula za postajanje legende. Marco će se u Kući slavnih pridružiti imenima poput Giacomo Agostinija, Mick Doohana, Geoff Dukea, Wayne Gardnera, Mike Hailwooda, Daijiro Katoa, Eddie Lawsona, Anton Manga, Angel Nietoa, Wayne Raineya, Phil Reada, Jim Redmana, Kenny Robertsa, Jarno Saarinena, Kevin Schwantza, Barry Sheenea, Freddie Spencera, John Surteesa, Casey Stonera i Carlo Ubbialia.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Simončeli posthumno u kući slavnih

 

simonceli%20moto.jpg

 

Tragično nastradali italijanski vozač Marko Simončeli u petak je primljen u Kuću slavnih MotoGP klase. Svečanost je održana uoči trke u Muđelu u njegovoj rodnoj zemlji. Simončeli je poginuo na stazi Sepang u Maleziji, u oktobru 2011. godine. Zahvaljujući svojoj harizmi i stilu vožnje, Simončeli je za kratko vreme postao jedan od najpopularnijih vozača na svetu, pre nego što je izgubio život u 24. godini. On je ukupno 21 vozač koji je postao član Kuće slavnih. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tim oca Marka Simončeli debituje u GP šampionatu

 

sic58-tim-1.jpg

 

SIC58 Squadra Corse će konačno debitovati na svetskoj sceni. Naime, tim čiji vlasnik je Paolo Simončeli, otac Marka Simončelija, će od ove godine nastupati u Moto3 kategoriji, a zvanično predstavljanje je imao upravo na stazi koja nosi ime tragično preminulog italijanskog vozača. Dva vozača će ove godine na Hondinim mašinama nastupati za tim. To su Tacuki Suzuki i Toni Arbolino. Paolo Simončeli se odlučio da osnivanjem tima oda počast svom sinu, koji je 2011. izgubio život u udesu koji se dogodio na trci u Maleziji.

 

sic58-tim-2.jpg

 

3. februara 2014. je saopšteno da će popularni Sic dobiti mesto u MotoGP dvorani slavnih i time postati 21. MotoGP zvezda. Ceremonija je održana na Mugelu, 8. septembra prošle godine, kada Markov broj 58 povučen iz upotrebe u svim GP klasama. Simončeli je bio zvezda u usponu. Njegov najbolji MotoGP rezultat je bilo drugo vreme na Filip Ajlendeu, svega dve sekunde iza pobednika Stonera. Nažalost, trka nakon te mu je bila i poslednja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sedam godina bez Marka Simončelija

 

moto gp simoceli gresini.jpg

 

Na današnji dan pre sedam godina, na trci za Veliku nagradu Malezije Moto GP šampionata život je izgubio italijanski motociklista Marko Simončeli. Simončeli je poginuo u 25. godini, kada je na stazi ''Sepang'' izgubio kontrolu nad svojim motociklom, koji nije hteo da pusti i vratio se na pistu. U njega su potom udarili Kolin Edvards i Valentino Rosi, i nije mu bilo spasa.

 

moto gp podlegao.jpg

 

Za mladog Italijana je to bila druga sezona u kraljevskoj klasi, u kojoj mu je najbolji rezultat bilo drugo mesto u Australiji, samo nedelju dana pre pogibije. Simončeli je u Svetskom šampionatu debitovao na Velikoj nagradi Češke 2002. godine, vozeći Apriliju. Svoj najveći uspeh ostvario je 2008. godine, kada je na Đileri postao šampion u kategoriji do 250 kubika. Tokom karijere je startovao na 148 trka, ostvario je 14 pobeda i ukupno 31 podijum. Bio je jedan od najvoljenijih vozača u šampionatu, a mnogi su ga smatrali pravim Rosijevim naslednikom. Nedugo posle pogibije, njegovo ime je ponela staza u Mizanu, na kojoj se vozi Velika nagrada San Marina, a njegova porodica je osnovala i fondaciju. Da prezime Simončeli ostane u Svetskom šampionatu postarao se njegov otac Paolo, čiji tim se od prošle sezone takmiči u Moto3 kategoriji.

 

sic58-tim-1.jpg

 

Simončelijeva pogibija bila je poslednja u Svetskom šampionatu do Velike nagrade Katalonije 2016. godine, kada je tokom drugog treninga život izgubio Luis Salom. Od tada život je izgubio šampion kraljevske klase Niki Hejden, koji je podlegao povredama kada ga je dok je vozio bicikl udario automobil.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osam godina bez Marka Simončelija

 

moto gp podlegao.jpg

 

Italijanski motociklista Marko Simončeli stradao je 23. oktobra na Velikoj nagradi Malezije.

Marko Simončeli je motociklizmom počeo da se bavi kada je imao svega sedam godina u rodnom Korijanu, a u svetski šampionat u motociklizmu je ušao 2002. godine sa svega 15 godina. Te godine je vozio Apriliju na svega šest trka u sezoni, da bi na motoru istog proizvođača 2005. godine završio kao peti u konkurenciji 125 kubika. Naredne godine je prešao na 250 kubika da bi u toj konkurenciji osvojio titulu svetskog šampiona 2008. godine na Đileri.

 

Simončeli je dve sezone bio vozač u MotoGP šampionatu. 2010. godine je na Grezinijevoj Hondi bio osmi, a već naredne godine je pobedio na dve trke. Stradao je na pretposlednjoj trci u šampionatu na stazi Sepang kada je u ranoj fazi trke njegov motocikl izgubio kontrolu i naleteo na Kolina Edvardsa i Valentina Rosija. Trka je bila momentalno prekinuta, a manje od sat vremena posle incidenta je objavljeno da je Marko podlegao povredama. Po Marku Simončeliju je nazvana staza na kojoj se vozi Velika nagrada San Marina i Riminija u Mizanu, a takođe njegov otac predvodi ekipu Sić58 koja se takmiči u Moto3 šampionatu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Devet godina bez Marka Simončelija

 

moto gp podlegao.jpg

 

Pre devet godina 23.10. na trci za Veliku nagradu Malezije Moto GP šampionata život je izgubio italijanski motociklista Marko Simončeli. Simončeli je poginuo u 25. godini, kada je na stazi Sepang izgubio kontrolu nad svojim motociklom, koji nije hteo da pusti i vratio se na pistu. U njega su potom udarili Kolin Edvards i Valentino Rosi i nije mu bilo spasa. Za mladog Italijana je to bila druga sezona u kraljevskoj klasi, u kojoj mu je najbolji rezultat bilo drugo mesto u Australiji, samo nedelju dana pre pogibije.

 

Simončeli je u Svetskom šampionatu debitovao na Velikoj nagradi Češke 2002. godine, vozeći Apriliju. Svoj najveći uspeh ostvario je 2008. godine, kada je na Đileri postao šampion u kategoriji do 250 kubika. Tokom karijere je startovao na 148 trka, ostvario je 14 pobeda i ukupno 31 podijum. Bio je jedan od najvoljenijih vozača u šampionatu, a mnogi su ga smatrali pravim Rosijevim naslednikom. Nedugo posle pogibije njegovo ime je ponela staza u Mizanu, na kojoj se vozi Velika nagrada San Marina, a njegova porodica je osnovala i fondaciju. Da prezime Simončeli ostane u Svetskom šampionatu postarao se njegov otac Paolo, čiji tim se od 2017. takmiči u Moto3 kategoriji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvih padova ima i ništa . Ovaj njegov pad glupost ali naleti onaj iza i baš u lobanju. Za vreme onog karantina svaki dan puštali te starije trke kad je i on vozio,imao je brzinu. Valjda je trebalo da potpiše za Repsol Hondu 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodaje se nekadašnji motocikl Marka Simončelija

 

honda-marko-simonceli02.jpg

 

Prodaje se Honda CBR1000RR Fireblade iz 2011, nekada u vlasništvu Gresini MotoGP tima, a za čijim upravljačem se nalazio Marko Simončeli. Motocikl, za koji se navodi da je nije za vožnju na drumu tj. da je potpuno prilagođen za stazu, je tragično nastradali Simončeli vozio na privatnom testu 2011, mada nije navedeno gde je to bilo. Osim njega, motocikl su na privatnim testovima u Valjelungi i Heresu vozili Mikele Piro, odnosno Skot Reding.

 

honda-marko-simonceli01.jpg

 

Mašina je prilagođena vožnji na stazi i ima mnogo komponenti koje za cilj imaju veću brzinu. Karoserija je posebno dizajnirana za korišćenje na stazi, a uz to imamo i pregršt ugljeničnih vlakana. Tu su specijalne gume, kovane felne male težine. Cena odgovara pedigreu ovakvog dvotočkaša i iznosi 48.000 evra. Nema informacija o tome kakve je modifikacije pretrpeo agregat, ali treba pretpostaviti da su izuzetno opsežne. Motocikl nije registrovan, a uz njega idu sva potrebna dokumenta Gresini tima, koji potvrđuju njegovu autentičnost.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže dokumentarni film o Marku Simončeliju

 

simonceli-film01.jpg

 

23. oktobra je bilo deset godina od tragedije na Sepangu i pogibije mladog i talentovanog Marka Simončelija. Italijan je, smatraju mnogi, posedovao izuzetan talenat i pred njim je bila velika karijera. Sky Italia je sada objavila dokumentarni film ''SIC'', koji predstavlja omaž trkaču i donosi brojne dosad neobjavljene izjave njegovih prijatelja i MotoGP rivala. Trejler za film je objavljen na YouTube, a u njegovom opisu stoji:

 

''Deset godina nakon smrti šampiona, Marka Simončelija, stiže dokumentarni film o mladom vozaču, koji će u bioskope stići u okviru posebnog događaja zakazanog za 28. i 29. decembar ove godine. SIC je napravljen uz pomoć i doprinos regiona Emilija-Romanja i regionalne filmske komisije.'' SIC će u Italiji biti prikazan 28. i 29. decembra, a nije poznato hoće li se naći i na drugim tržištima. Nema sumnje da bi privukao veliku pažnju ljubitelja motocikala, kako onih koji su imali prilike da gledaju Simončelija u akciji, tako i onih koji su o njemu samo slušali od drugih.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...