Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ruska posla - Fiat Coupe sa motorom Mitsubishija / tuning atmo motora

Recommended Posts

Ovaj ga je bas preterao.Od ovog auta je ostao samo spoljni izgled.Ja licno volim kada auto izgleda pristojno a agresivno.Motor je definitivno monstrum,ne mogu ni da zamislim kako ide. :unworthy:

Nikad dovoljno konjskih snaga ali mislim da ovaj auto nece videti ulicu vec samo trkacku stazu.Ja vise volim da mi je auto upotrebljiv svaki dan.

Edited by BOJKE

Share this post


Link to post
Share on other sites

sto sumljaet u bracu Ruse?

pa oni ljudi znaju da naprave avione bolje od ikoga.

Jedan auto je shala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdavo narode. Zanimljivo mi da gledam i čitam kako se stvarno tjuniraju ili friziraju motori.

I tako sam pre nekoliko meseci naleteo na ovaj youtube kanal:

https://www.youtube.com/channel/UCnw3-1tyN_lmbUFI_iVaqIA
 
i ovaj njihov sajt i prodavnicu: http://taztuner.ecwid.com/  gde možete kupiti ove lepe stvarčice:

cxcv8603.jpg
 
cxcv8604.jpg
 
cxcv8605.jpg  cxcv8606.jpg
 
i tamo ljudi rade ovakve stvari:
socijalna atmo varijanta za 1.5 8v motor:
 

 
i "malo" više skuplja turbo 1.5 16v varijanta od 400ks
 

 
Da li se neko kod nas bavi ovakvim, da ga nazovem pravim tjuningom, znači razbušivanje glave, ugradnja olakšanih "T" ventila, štelujućih remenica, trkačkih bregastih, ITB-ova, kovanih klipova itd, ne za trkače, nego za širu publiku, i da ima sve da ponudi na jednom mestu? Mislim...jeste, znam kakvi su, i kakvi su im automobili, ali ove stvari sa linka gore su skoro sve njihove proizvodnje. A šta se kod nas proizvodi?? Da li neko pravi ITB, bregaste, klipove, klipnjače....
Vrhunac je kada neko ubaci motor 1.6 16v iz starog brava u juga, i pri tom ga naravno ne otvori, nego to sbudži da nekako ide. Ej, raspala lada 2113 1.5 8v sa atmo motorom ide, da se ogradim po satu, 7,5s do 100, što je za respekt u svakom slučaju. Neću da ulazim u priče o kvalitetu njihovih automobila, svakako su bolji od svega što je bivša zastava pravila.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rađeno je dosta stvari sa 1.6 motorima u SRB, i uopšte na prostoru bivše SFRJ, ima u ovoj temi malog pomena o tome:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39094-bravo-16-16v-pomoc-oko-obrade-motora/?p=662689

 

Ne samo u tom postu, nego uopšte u toj temi.

Vozio se taj motor u zvaničnim trkama, šampionatima, tako da se dosta o njemu zna u smislu šta se može i dokle može, a da bude opet dovoljno pouzdano i u skladu sa pravilima konkretne grupe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima ozbiljnih projektata sa Zastavama kao i firmi/pojedinci koje prave/prodaju delove iz Italije, ali te stvari su zbog cene i ponasanja ljudi po internetu (svi su najpametniji) vecinom ogranicene na neki uzi krug ljudi (trkaci i njima bliski), da ne kazem i da su vecinom i ismejani sto ulazu u tako nesto. Jedini problem i tih ljudi koji proizvode te delove/rade modifikacije je sto su vecinom ograniceni na neke tehnologije do 80ih godina, tako da po pitanju motora nije se otislo puno dalje od tog doba pa si ogranicen na karburatore i atmosferske motore koji su opet onda i ograniceni nekom specificnom snagom iz litre zapremine, varijante sa ubrizgavanjima i ITB su relativno specificni neki projekti... Turbo projekti su vecinom ograniceni na neku varijantu sa 1.3 i 1.4 turbo motora iz Una/Punta i neke 2.0T motore iz razno raznih Fiata/Lancia.


Mada treba uzeti u obzir da filozofija nasih ljudi nije ista kao i kod Rusa, kod nas nisu zaziveli automobili velike snage, kod nas preci 200ks (bez obzira na model i proizvodjaca automobila) je ko u inostranstvu 500ks... Kod Zastave zbog ogranicenih finansijskih mogucnosti, vecinom se ide na razne frikombinacije sa drugih jacih modela Zastave/Fiata/Lancie sto opet radi ustede rade sami pojedinci i obicno sa nekim vecim finansijskim mogucnostima se ne ide u dalje modifikovanje nego se prelazi najvise na nekog Opela, Alfu, Fiata i Hondu. Kad dodje porodica, vecina projektata tu i umre.

 

 

Jedini rasprostranjen tuning tu kod nas je cipovanje turbo dizela... Od ostalih stvari ne moze da se prezivi kao firma, moze biti samo dodatna delatnost/aktivnost.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...