bojke 126 Posted October 20, 2011 (edited) Ovaj ga je bas preterao.Od ovog auta je ostao samo spoljni izgled.Ja licno volim kada auto izgleda pristojno a agresivno.Motor je definitivno monstrum,ne mogu ni da zamislim kako ide. Nikad dovoljno konjskih snaga ali mislim da ovaj auto nece videti ulicu vec samo trkacku stazu.Ja vise volim da mi je auto upotrebljiv svaki dan. Edited October 20, 2011 by BOJKE Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 281 Posted October 22, 2011 Choveche al' su ga uspanovali za dyno da im slucajno ne poleti Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted October 22, 2011 sto sumljaet u bracu Ruse?pa oni ljudi znaju da naprave avione bolje od ikoga.Jedan auto je shala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 10, 2015 (edited) Zdavo narode. Zanimljivo mi da gledam i čitam kako se stvarno tjuniraju ili friziraju motori.I tako sam pre nekoliko meseci naleteo na ovaj youtube kanal:https://www.youtube.com/channel/UCnw3-1tyN_lmbUFI_iVaqIA i ovaj njihov sajt i prodavnicu: http://taztuner.ecwid.com/ gde možete kupiti ove lepe stvarčice: i tamo ljudi rade ovakve stvari:socijalna atmo varijanta za 1.5 8v motor: i "malo" više skuplja turbo 1.5 16v varijanta od 400ks Da li se neko kod nas bavi ovakvim, da ga nazovem pravim tjuningom, znači razbušivanje glave, ugradnja olakšanih "T" ventila, štelujućih remenica, trkačkih bregastih, ITB-ova, kovanih klipova itd, ne za trkače, nego za širu publiku, i da ima sve da ponudi na jednom mestu? Mislim...jeste, znam kakvi su, i kakvi su im automobili, ali ove stvari sa linka gore su skoro sve njihove proizvodnje. A šta se kod nas proizvodi?? Da li neko pravi ITB, bregaste, klipove, klipnjače....Vrhunac je kada neko ubaci motor 1.6 16v iz starog brava u juga, i pri tom ga naravno ne otvori, nego to sbudži da nekako ide. Ej, raspala lada 2113 1.5 8v sa atmo motorom ide, da se ogradim po satu, 7,5s do 100, što je za respekt u svakom slučaju. Neću da ulazim u priče o kvalitetu njihovih automobila, svakako su bolji od svega što je bivša zastava pravila. Edited July 10, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 10, 2015 Rađeno je dosta stvari sa 1.6 motorima u SRB, i uopšte na prostoru bivše SFRJ, ima u ovoj temi malog pomena o tome:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39094-bravo-16-16v-pomoc-oko-obrade-motora/?p=662689 Ne samo u tom postu, nego uopšte u toj temi.Vozio se taj motor u zvaničnim trkama, šampionatima, tako da se dosta o njemu zna u smislu šta se može i dokle može, a da bude opet dovoljno pouzdano i u skladu sa pravilima konkretne grupe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted July 11, 2015 (edited) Ima ozbiljnih projektata sa Zastavama kao i firmi/pojedinci koje prave/prodaju delove iz Italije, ali te stvari su zbog cene i ponasanja ljudi po internetu (svi su najpametniji) vecinom ogranicene na neki uzi krug ljudi (trkaci i njima bliski), da ne kazem i da su vecinom i ismejani sto ulazu u tako nesto. Jedini problem i tih ljudi koji proizvode te delove/rade modifikacije je sto su vecinom ograniceni na neke tehnologije do 80ih godina, tako da po pitanju motora nije se otislo puno dalje od tog doba pa si ogranicen na karburatore i atmosferske motore koji su opet onda i ograniceni nekom specificnom snagom iz litre zapremine, varijante sa ubrizgavanjima i ITB su relativno specificni neki projekti... Turbo projekti su vecinom ograniceni na neku varijantu sa 1.3 i 1.4 turbo motora iz Una/Punta i neke 2.0T motore iz razno raznih Fiata/Lancia.Mada treba uzeti u obzir da filozofija nasih ljudi nije ista kao i kod Rusa, kod nas nisu zaziveli automobili velike snage, kod nas preci 200ks (bez obzira na model i proizvodjaca automobila) je ko u inostranstvu 500ks... Kod Zastave zbog ogranicenih finansijskih mogucnosti, vecinom se ide na razne frikombinacije sa drugih jacih modela Zastave/Fiata/Lancie sto opet radi ustede rade sami pojedinci i obicno sa nekim vecim finansijskim mogucnostima se ne ide u dalje modifikovanje nego se prelazi najvise na nekog Opela, Alfu, Fiata i Hondu. Kad dodje porodica, vecina projektata tu i umre. Jedini rasprostranjen tuning tu kod nas je cipovanje turbo dizela... Od ostalih stvari ne moze da se prezivi kao firma, moze biti samo dodatna delatnost/aktivnost. Edited July 11, 2015 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
sErGiO-AR 3 Posted July 13, 2015 Evo naše ekipe koja je radila izuzetno ozbiljne projekte:http://011racingteam.com Quote Share this post Link to post Share on other sites