Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulietta

Recommended Posts

zza4460.jpg

 

 

 

Svetska premijera bila je na salonu automobila u Ženevi prošle godine, a na tržištu je od kraja maja 2010. godine. Od tada do danas prodato je preko 100.000 komada, a trenutno 23.000 kupaca širom Evrope čeka isporuku svog primerka AGiuliette. U godini u kojoj je Alfa obeležavala 100 godina postojanja, predstavila je svetu do sada svoj najbolji model u najprodavanijoj klasi automobila u Evropi, ali ujedno i u klasi sa ubedljivo najvećom konkurencijom. Naslednik modela 147 dobio je ime po staroj Alfi iz 50-tih godina koja je svojevremeno predstavljala čežnju pravih entuzijasta, zaljubljenika u automobile koji su oduvek imali san da poseduju Alfu i uživaju u njenom visokom nivou udobnosti i tehničke savršenosti...
 

 

zza4461.jpgzza4462.jpgzza4463.jpg

Nova Giulietta donosi sa sobom i potpuno novu platformu koju Fiat zove Compact. Osmišljena je, tehnički izvedena tako da svim modelima u okviru grupacije u C segmentu vozila da prednost u odnosu na konkurenciju po pitanju upravljivosti, odnosa mase i snage, udobnosti vožnje, bezbednosti...Drugim rečima, počev od modela Giulietta, svi naredni automobili C segmenta u okviru Fiat grupacije koristiće istu platformu i od starta imati sve njene dobre strane koje danas krase ovu Alfu. Pravljenje nove platforme je samo nastavak politike sa kojom je Fiat krenuo pre nekoliko godina kada je napravio tzv. Mini platformu za A segment, Small za B i L0, i sada sa Compact platformom.

zza4464.jpgzza4465.jpg

Imajući u vidu da svaka Giulietta dolazi sa unikatnim DNA sistemom (podešavanje automobila zavisno od želje vozača za određenim stilom vožnje), to će još više omogućiti njenim vozačima da dobiju maksimum ispunjenja svojih želja u potrazi za savršenim ponašanjem automobila na putu. Zbog toga je Giulietta u mogućnosti da se savršeno ponaša na najzahtevnijim putevima (bilo zato što su puni krivina, ili zato što su puni neravnina ili rupa), tj. da bude ili udobnija i kompezuje neravnine što je više moguće i tako pruži maksimalnu udobnost, ili pak da bude tvrda, čvrsta, idelana za ''peglanje'' tih krivina sa težom nogom na gasu. DNA sa svoja tri moda (Dynamic, Normal & All Weather), Q2 el.diferencijal, VDC (Vehicle Dynamic Control), dodatno podesivo vešanje kroz Sport paket opreme, garantuju najbolje moguće ponašanje automobila pri bilo kojim uslovima vožnje.

zza4466.jpg

zza4467.jpgzza4468.jpgzza4469.jpg

 

Alfa Romeo Giulietta garantuje najviše nivoe performansi i tehnologije zahvaljujući paleti ponuđenih motora koji predstavljaju savršenstvo tehnologije i po pitanju svojih parametara, ali i po pitanju smanjenja zagađivanja životne sredine. Startovala je sa 4 Turbo motora, svi Euro 5, svaka opremljena sa Start&Stop sistemom za dodatno smanjivanje potrošnje i zagađenja okoline.
U početku su tu dva benzinca, 1.4 TJet sa 120 KS i 1.4 TJet MultiAir sa 170 KS, uz dizelaše 1.6 Mjet sa 105 KS i 2.0 MJet sa 170 KS. Vrhunac ponude, odnosno najjači motor predstavlja novi benzinac 1750 Di TJet sa 235 KS koji ide samo uz najviši paket opreme Quadrifoglio Verde.
Upravo Giulietta sa tim motorm predstavlja na najbolji način ono što je Alfa oduvek bila i jeste. Ne samo sredstvo za transport, već automobil koji se zaista može povezati sa svojim vozačem. Jaka ubrzanja na dodir gasa pri bilo kom broju obrtaja zahvaljujući max. obrtnom momentu raspoloživom već od 1.750 obrtaja, direktno ubrizgavanje, promenljivo vreme otvaranja ventila...sve su to tehnologije koje omogućavaju užitak u vožnji svojstven Alfi oduvek.
 

zza4470.jpg

 

Ovaj motor daje performanse nekog klasičnog benzinca od 3l radne zapremine, 6 cilindara, ali uz potrošnju svojstvenu motorima sa 4 cilindra. 235 KS iz nepunih 1.8l radne zapremine znači da je iz tog motora dobijeno 134 KS pri litri radne zapremine, odnosno najviše na svetu što je neki proizvođač uspeo da izvuče iz serijskog motora sa 4 cilindra u ovoj kategoriji automboila, što je ujedno i najefikasniji motor koji se ikada ugrađivao u neki Alfa Romeo. 194 Nm obrtnog momenta po 1l radne zapremine je takođe na vrhu ove kategorije motora, dok je maksimalni obrtni momenat od 340 Nm ''uhvaćen'' već na 1.900 obrtaja. Naravno, za one kupce koji ne žele baš tako vrhunske performance, osnovni benzinac u ponudi ima 120 KS, idealno za gradsku vožnju uz troškove upotrebe automobila svedene na minimum (potrošnja, održavanje). Turbo motor garantuje jak odziv na gas i na niskom broju obrtaja, time se smanjuje potreba za stalnim radom sa menjačem, povećava se komfor vožnje, Start&Stop sistem dodatno smanjuje potrošnju.
1.4 TJet u MultiAir varijanti daje 170 KS i predstavlja vrhunac tehnologije sa najmanjom potrošnjom u klasi i najmanjom emisijom štetnih izduvnih gasova. 250 Nm obrtnog momenta (ukoliko je na DNA sistemu izabran Dynamic) i Start&Stop sistem približava potrošnju ovog motora ciframa koje su uglavnom bile rezervisane za dizele, imajući u vidu da Alfa kaže da ovaj motor na otvorenom troši 4.6 litara bezolovnog.
Početni dizelaš u ponudi pripada tzv. drugoj generaciji MultiJet motora, 1.6 16v sa 105 KS predstavlja najekonomičniji izbor po pitanju motora kada je o Giulietti reč. U Dynamic modu daje 320 Nm obrtnog momenta već na 1.750 obrtaja sa potrošnjom na otvorenom od 3.7 litara. Za kupce koji će ipak malo više vremena provoditi i na otvorenom putu i koji žele maksimum od dizel motora, onda je tu 2.0 Mjet sa 170 KS i 350 Nm u Dynamic modu, dostupnim na takođe niskih 1.750 obrtaja, a sve uz potrošnju od 4.1 litar na otvorenom putu.

Svi motori su upareni sa menjačem koji ima 6 stepeni prenosa koji može bez problema da izdrži njihove obrtne momente, dok najjače verzije mogu biti kombinovane sa menjačem koji ima duplo kvačilo.
Fiatov TCT menjač sa duplim kvačilom je svoju prvu primenu imao u Alfi Romeo MiTo. Tamo je uparen sa 1.4 litarskim MultiAir turbo motorom koji razvija 135KS, a Fiat grupa je odlučila da ga sada ponudi u još nekim svojim modelima. Jedan od njih je Alfina Giulietta u koju je smešten šestostepeni TCT.
On će u Giulietti biti dostupan sa benzinskim i dizel agregatom, odnosno sa 1.4 MultiAir turbo benzincem i 2.0 litarskim JTD motorom. Giulietta sa 1.4 turbo benzincem i TCT menjačem do stotke stiže za 7.7 sekundi, a uz bolje ubrzanje do 100 km/h, ova Giulietta prosečno troši 5.2 litra goriva, što je za 0.6 litra manje nego sa klasičnim ručnim menjačem (emisija CO2 sada ne prelazi 121 g/km).
Najsnažniji dizel u Giuliettinoj ponudi takođe je dobio automatski menjač sa duplim kvačilom. Zahvaljujući njemu 2.0 litarski JTD sa 170KS do stotke ubrzava za 7.9 sekundi i uz smanjenu potrošnju koja sada iznosi 4.5 litara na 100 km. Uz bolje ubrzanje i pad potrošnje, Fiatov TCT je Giulietti doneo i smanjenje emisije CO2 koja sada ne prelazi 119 g/km.
 

zza4471.jpg

zza4472.jpgzza4473.jpg

zza4474.jpgzza4475.jpgzza4476.jpg

Slike napravljene na Sajmu automobila u Beogradu, proleća 2011. godine. Sve fotografije uradio Nikola Vukelić - nidza

 

Alfa Romeo Giulietta je napravljena sa ciljem da ispuni njaviše zahteva u pogledu bezbednosti kako za vozača, tako i za putnike. I sama nova platforma je pravljena tako da dozvoljava komunikaciju između različitih bezbedosnih sistema ugrađenih u automobil. Sve to kontroliše i istovremeno najviše utiče na ponašanje automobila pravi mozak ove Alfe, njen DNA.
On upravlja radom VDA sistema (Vehicle Dynamic Control), aktivnim upravljanjem, Q2 el.diferencijalom, brzinom odgovora na gas, jačinu kočnica. U zavisnosti od toga za kakav stil vožnje je vozač raspoložen izabraće jednu od varijanti u okviru DNA sistema (Dynamic, Normal & All Weather)
Alfa Romeo Giulietta je dostupna u dva nivoa opreme (Progression i Distinctive), uz dve opcije za dodatno uređivanje Alfe (Sport Pack i Premium). Svi sistemi koji se tiču aktivne I pasivne bezbednosti predstavljaju standard bez obzira o kom novou opreme je reč.

Progression dolazi opremljen DNA sistemom (sa Q2 el.diferencijalom i DST sistemom - Dynamic Steering Torque), VDC (Alfina verzija ESP-a) koji obuhvata i kontrolu proklizavanja (ASR) kao i ''hill holder'', 6 vazdušnih jastuka. Standardni nivo opreme uključuje manuelnu klimu, točkove od 16 inča, el. podizače svih prozora, board kompjuter, fabrički radio uređaj sa dual funkcijom tjunera koji može da pušta klasičan CD i mp3 format preko 6 zvučnika.
Distinctive obuhvata sve ovo, ali kod njega su 16-ce alufelne, dvozonska klima, kožni volan sa dugmićima za kontrolu fabričkog radija, prednji naslon za ruku koji ujedno služi i kao dodatni prostor za ostavu sitnica, cruise kontrol, svetla za maglu, još malo hroma u unutrašnjosti, bolja sedišta...Prednjoj konzoli je dodatno pojačana atraktivnost korišćenjem aluminijuma, kao i magnezijuma koji može biti u sivoj, crvenoj ili beloj boji.
 

zza4477.jpgzza4478.jpgzza4479.jpg

zza4480.jpgzza4481.jpgzza4482.jpg

 

Vlasnici svoju Giuliettu mogu dodatno opremiti.
Sport paket obuhvata 17-ce ili 18-ce alufelne, sajtne, sportske pedale, sportska kožna sedišta, druge (tamnije) boje unutrašnjosti i još par detalja oko izgleda instrument table, centralne konzole…
Za one koji žele apsolutni maksimum opreme za svoju Alfu, tu je paket Premium koji obuhvata bixenone, potpuni MF volan sa komandama ne samo za radio već i za mobilni telefon, zadnje parking senzore, USB ulaz, Blue&Me sa Bluetooth mogućnošću, senzore za kišu/prašinu/vlažnost, el. sklopive retrovizore...
Posebni ugođaj predstavlja niz stvari koje su ponuđene kao opcija i na osnovu kojih svaki vlasnik može svoju Giuliettu dodatno personalizovati. Tu je panorama krov, navigacioni system sa ekranom koji izlazi in prednje konzole, Bose® Hi-fi. Blue&Me-TomTom je takođe ponuđen.
 

zza4483.jpg

 

Posebna je specifikacija za Giuliettu sa novim benzinskim 1750 TBi motorom. Quadrifoglio Verde je njeno ime i oduvek je predstavljao nivo opreme i performansi koji predstavlja najbolje u ponudi.
Ovaj nivo opreme je dostupan samo u paru sa pomenutim benzincem od 235 KS. Ovakva Giulietta je spuštena 15mm napred i 10 mm pozadi, 17-ce (ili 18-ce), dodatno pojačane kočnice kod kojih će kočiona klješta biti ofarbana u Alfa crvenu boju, sportska kožna sedišta.
4.35 metara dužine, 1.46m visine i 1.8m širine...vas tera da se okrećete na ulici... thumbsup.gif
 

zza4484.jpgzza4485.jpgzza4486.jpgzza4487.jpg

zza4488.jpg

 

cenovnik u Srbiji
...ranija tema o Giulietti

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2013. godine stiže i Alfa Romeo Giulietta karavan

alfa%20giulietta%20wagon.jpg

Karavani postaju sve traženija roba na evropskom kontinentu. To potvrđuju i neslužbeni podaci po kojima se čak četvrtina kompaktnih automobila na Starom kontinentu proda baš u karavanskoj verziji. Ove podatke nije moglo da ignoriše ni Alfino rukovodstvo koje je navodno odlučilo da lansira karavansku varijantu Giuliette.

Prema trenutno dostupnim informacijama, nova Giulietta karavan bi na tržište trebalo da stigne sredinom 2013. godine. Dolazak Giuliette Wagon bi trebao da bude povezan sa izlaskom blago revidirane varijante Giuliette koja će se na tržištu naći negde u isto vreme.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo prošle godine prodao 80.000 Giulietta u Evropi

Alfa%20Giulietta%201.jpg

Alfa Romeo je saopštio da je tokom prošle godine u Evropi prodato 80.000 primeraka modela Giulietta, od čega 45% u Italiji (oko 35.000 primeraka). Dobre rezultate prodaje Giulietta je tokom 2011. godine zabeležila i u Francuskoj (prodato više od 9.200 komada), Velikoj Britaniji (više od 7.000), Nemačkoj (više od 6.300)...Alfa Romeo je takođe saopštio da je od početka prodaje širom sveta prodato ukupno 140.000 Giuletta, najviše verzije sa 1.6 MultiJet motorom sa 105KS (oko 35% svih prodatih Giulietta). Najpopularnija boja je bela (za koju se odlučilo nešto više od trećine kupaca), dok se za crvenu odlučilo oko 6% kupaca. Kupac Giuliette ima u proseku 40 godina, a oko 20% kupaca čine žene.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulietta i sa benzincem od 105 KS

alfa%20romeo%20giulietta%202.0%20jtdm-2.jpg

Kupcima u Evropi će uskoro biti dostupan i Alfin model Giulietta sa najslabijim benzinskim motorom. Radi se o verziji sa 1.4 litarskim četvorocilindričnim benzincem koji razvija 77 kW/105KS pri 5000 o/min. i 206 Nm obrtnog momenta pri 1750 o/min., u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem. Deo opreme čini i auto start/stop sistem, a po fabričkim podacima ova Giulietta u proseku troši 6.4 l/100 km i emituje 149 grama CO2 po km. Giuleitta sa 105KS od 0 do 100 km/h ubrzava za 10.6 sekundi i postiže maksimalnih 185 km/h.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulietta Sportiva

Alfa%20Giulietta%20Sportiva%20111.jpg

Od sredine juna će na italijanskom tržištu biti dostupna nova verzija Alfa Romea Giulietta – Sportiva.

Giulietta Sportiva će biti na raspolaganju sa manuelnim i automatskim menjačima, kao i sa izborom između 1.4 MultiAir benzinca sa 170KS (u kombinaciji i sa TCT menjačem) i turbo-dizelaša 2.0 JTDM sa 140 i 170KS (takođe dostupan i sa TCT-om).

Alfa%20Giulietta%20Sportiva%201111.jpg

Alfa%20Giulietta%20Sportiva%2011.jpg

Takođe, Giuletta Sportiva se između ostalog odlikuje i zatamnjenim prednjim svetlima, srebrnim kućištima retrovizora, sportski podešenim ogibljenjem, zatamnjenim zadnjim staklima, aluminijumkim točkovima od 18 inča (gume 225/40), Brembo kočnicama, crvenim kočionim kleštima, Sportiva Quadrifoglio Verde logom, sportskim sedištima, kožnim volanom (prošiven crvenim koncem) i aluminijumskim sportskim pedalama.

Alfa%20Giulietta%20Sportiva%201.jpg

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulietta Veloce

alfa%20giulietta%20veloce.jpg

Veloce je verzija Alfine Giuliette koja se u odnosu na standardne verzije razlikuje tek po opremi, ali ne i po poboljšanim performansama.

Dakle, standardna oprema Giuliette Veloce između ostalog obuhvata 17-inčne alu tolkove sa gumama 225/45, izraženije pragove, zatamnjena zadnja stakla, titanium look retrovizore sa grejanjem, automatski klima uređaj, audio sistem sa šest zvučnika i sa komandama na volanu, Competizione dvobojni enterijer, kožni volan prošiven crvenim koncem, a tu su i posebne oznake na prednjim blatobranima i opcioni kontrastni krov u crnoj ili sivoj boji.

Giulietta Veloce se nudi sa motorima 1.4 turbo 120KS (cena u Italiji 22.350 evra), 1.6 JTDm 105KS (24.350 evra) i 2.0 JTDm 140KS (26.050 evra).

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulietta Business

alfa%20romeo%20giulietta%20business%2011.jpg

Odmah nakon Veloce edicije, Alfa Romeo je na italijanskom tržištu ponudio još jedno specijalno izdanje modela Giulietta. U pitanju je Giulietta Business koja je dostupna samo sa JTDM 1.6 motorom sa 105KS (najveća brzina iznosi 185 km/h, ubrzanje do 100 km/h traje 11.3 sekunde), a cena u Italiji iznosi 24.250 evra.

alfa%20romeo%20giulietta%20business%201.jpg

U standardnoj opremi se između ostalog nalaze Fiatov Blue & Me sistem, Bluetooth, USB port, satelitska navigacija, el. podešavanje sedišta, tempomat, prednji naslon za ruke, Alfa Sound System sa 6 zvučnika, kožni multifunkcionalni volan, alu točkovi od 16 inča....Opciono se nudi i Business Class Pack koji podrazumeva i el. podizače zadnjih stakala, dvozonski automatski klima uređaj, alu točkove od 17 inča...

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulietta Collezione

alfa%20giulietta%20collezione%201.jpg

Alfa Romeo predstavlja još jedno posebno izdanje modela Giulietta, a ovoga puta je u pitanju Giulietta Collezione.

alfa%20giulietta%20collezione%20111.jpg

Giulietta Collezione je za sada namenjena samo nekim evropskim zemljama, a radi se o luksuznijoj verziji sa bogatijom standardnom opremom.

alfa%20giulietta%20collezione%201111.jpg

U paketu su, kako se kaže, ekskluzivna metalik boja, graphite alu točkovi, bi-xenon prednja svetla, panoramski krov, dvobojna kožna sedišta, multifunkcionalni volan, navigacioni sistem, Collezione oznake...

alfa%20giulietta%20collezione%2011.jpg

Cena ove Giulette se u kratkoj vesti ne navodi.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alfa Romeo Giulietta Fast & Furious 6 Limited Edition

 

alfa%20ff6%2011.jpg

 

Alfa Romeo je predstavio ograničenu ediciju modela Giulietta u čast filma Fast & Furious 6.

Samo šest primeraka automobila će biti dostupno britanskim kupcima i imaće MultiAir motor od 1.4 litara snage 170KS. Enterijer će biti ukrašen potpisima celokupne filmske ekipe, a oni koji kupe automobil će biti u prilici i da učestvuju u kaskaderskom danu sa koordinatorom kaskadera koji radi u filmskoj industriji.

 

alfa%20ff6%201.jpg

 

Model će se prodavati samo u Londonu i to po početnoj ceni od 25.675 britanskih funti.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alfa Romeo Giulietta Collezione Limited Edition

 

alfa%20romeo%20giulietta%20collezione.jp

 

Britanski kupci su dobili još jedno specijalno (i ograničeno) izdanje Alfinog modela Giulietta.

U pitanju je Giulietta nazvana Collezione Limited Edition koja se od ostalih verzija razlikuje po boji krova budući da se može dobiti sa krovom u mat Magnesio Grey boji (ili sa crnim krovom ako je ostatak automobila u Alfa Red ili Ghiaccio White boji). Ovakva Giulietta između ostalog ima i zatamnjena kućišta prednjih svetala, retrovizore u titanium look-u, alu točkove od 17 inča, crno-crvenu unutrašnjost i detalje u enterijeru u titanimu look-u, dok se u paleti motora nalaze dva benzinca i dva dizelaša. To su benzinci 1.4 TB sa 120KS i 1.4 TB MultiAir sa 170KS, kao i dizelaši 1.6 JTDM-2 sa 105KS i 2.0 JTDM-2 sa 140KS.

Cene za Alfa Romeo Giuliettu Collezione Limited Edition na britanskom tržištu počinju od 18.265 funti (21.320 evra).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Redizajn Alfa Romea Giuliette na Salonu u Frankfurtu

 

alfa%20romeo%20giulietta%202014.jpg

 

Kao što je najavljeno, redizajn aktualne Giuliette će verovatno ugledati svetlost dana na sajmu automobila u Frankfurtu.

Sam automobil neće drastično odstupati od aktuelnog, spoljšanje korekcije se svode na izmene prednjih svetala za maglu i restilizovanu masku zajedno sa branikom. Unutrašnjost će dobiti nove materijale, nove obloge, i sedišta će verovatno dobiti novi dizajn, a od bitnijih stavki tu je novi audio sistem koji zamenjuje dosadašnji kao i kompletno izmenjena instrument tabla. Audio sistem bi prema najavama trebalo da se bazira na Chryslerovom Uconnect multimedijskom sistemu.

Motori ostaju poznati 1.4 i 1.75 litarski benzinci, a od dizela i dalje se družimo uz 1.6 i 2.0 JTD. Ugradnja TwinAir benzinca sa 2 cilindra za sada nije predviđena.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Giulietta facelift: slike unutrašnjosti
 
alfa%20giulietta%20543.jpg
 
Kao što je najavljeno, redizajn aktuelne Giuliette će vrlo verovatno ugledati svetlost dana na sajmu automobila u Frankfurtu. Sam automobil neće drastično odstupati od aktuelnog, spoljašnje korekcije se svode na izmene prednjih svetala za maglu i restilizovanu masku zajedno sa branikom.
 
alfa%20giulietta%205433.jpg
 
Unutrašnjost će dobiti nove materijale, nove obloge, i sedišta će verovatno dobiti novi dizajn, a od bitnijih stavki tu je novi audio sistem koji zamjenjuje dosadašnji kao i izmenjena instrument tabla. Audio sistem bi prema najavama trebalo da se bazira na Chryslerovom Uconnect multimedijskom sistemu.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

2013. godine stiže i Alfa Romeo Giulietta karavan

alfa%20giulietta%20wagon.jpg

Karavani postaju sve traženija roba na evropskom kontinentu. To potvrđuju i neslužbeni podaci po kojima se čak četvrtina kompaktnih automobila na Starom kontinentu proda baš u karavanskoj verziji. Ove podatke nije moglo da ignoriše ni Alfino rukovodstvo koje je navodno odlučilo da lansira karavansku varijantu Giuliette.

Prema trenutno dostupnim informacijama, nova Giulietta karavan bi na tržište trebalo da stigne sredinom 2013. godine. Dolazak Giuliette Wagon bi trebao da bude povezan sa izlaskom blago revidirane varijante Giuliette koja će se na tržištu naći negde u isto vreme.

preuzeto sa - Auto Blog

 

Moje sledeće vozilo.

I to, karavan verzija jer računam da ću ovu Alfu menjati tek kad se oženim i skućim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulietta MY 14 na međunarodnom salonu automobila u Frankfurtu 2013.

 

17.jpg
  • Novi motor 2,0 JTDM 2 od 150 KS i 380 Nm.
  • Novi Uconnect sistem za informacije i zabavu (Infotainment system) sa Radionav ekranom osetljivim na dodir od 5 ili 6.5 inča.
  • Nova čeona rešetka, hromirani okvir svetala za maglu i potpuno nove felne od 16, 17 i 18 inča.
  • Nove boje karoserije: Moonlight biserna boja (Moonlight Pearl), Anodizzato plava (Anodizzato Blue) i bronzana (Anodizzato Bronze).
  • Nova prijanjajuća sedišta sa novim presvlakama, novi volani i nova obrada komandne table, panela vrata i ručki.
  • Novi odeljak za odlaganje stvari i prtljag.
  • U prodaji od oktobra na glavnim evropskim tržištima.
Obnovljen  stil, novi  motori više tehničkog sadržaja  igraju i dalje glavnu ulogu ovom modelu. Novi model Alfa Romeo Giulietta MY 2014 doprineće učvršćivanju izvanrednog učinka prodaje koji je do sada postigao: od sredine 2010. godine do danas više od 212.000 automobila ovog modela poručeno je širom sveta.
 
Novi motor 2.0 JTDM 2 od 150 KS
Novi motor 2.0 JTDM od 150 KS prvi put se pojavljuje u postavci za 2014. godinu. Opremljen je MultiJet sistemom za ubrizgavanje koji optimizuje unutrašnje sagorevanje motora u svim radnim uslovima i omogućava smanjenje buke i potrošnje goriva istovremeno. Upotreba malog turbokompresora podrazumeva pružanje najvišeg obrtnog momenta u segmentu niskog broja o/min (380 Nm na 1750 o/min) i maksimalne fleksibilnosti kretanja. Srce modela Giulietta MY 2014 sa 2.0 JTDM 2 motorom bez sumnje je treća generacija Common Rail sistema za ubrizgavanje goriva koji koristi inovativne ubrizgavače koji mogu kontrolisati količinu dizel-goriva koje se ubrizgava u komoru za sagorevanje sa najvećom preciznošću, izuzetno brzim i fleksibilnim nizom ubrizgavanja zahvaljujući balansiranim hidrauličnim servoventilima.
Što se tiče pojedinosti, moguće je i do osam ubrizgavanja po ciklusu, uz strategije koje optimizuju veoma unapređeno sagorevanje, poput sistema Injection Rate Shaping (IRS) koji podrazumeva dva uzastopna ubrizgavanja, vrlo brzo jedan za drugim kako bi se stvorilo neprekidno i prilagođeno snabdevanje cilindara gorivom. Na ovaj način se proces sagorevanja unapređuje, a sve to u korist tišeg rada i emisije čestica i azot-oksida (NOx). Uz to, novi sistem ubrizgavanja je još jednostavniji i pouzdaniji, jer ubrizgavači imaju jednostavniju strukturu sa 40% manje komponenti. Konačno, treba naglasiti da su u novoj postavci za 2014. godinu svi motori u skladu sa Euro 5 +  standardom (''Euro 6 ready'').
 
Uconnect sa RadioNav ekranom osetljivim na dodir od 5 ili 6.5 inča
Dizajniran u svrhu obogaćivanja iskustva vožnje i savršeno integrisan u dizajn automobila, inovativni multimedijalni uređaj Uconnect dostupan je sa ekranom osetljivim na dodir od 5 ili 6,5 inča, sa satelitskim sistemom za navigaciju i glasovnim komandama za lakšu kontrolu više multimedijalnih izvora i izlaza. Sistem Uconnect vam omogućava pristup svim glavnim funkcijama, od analognog i digitalnog radija (DAB) - na tržištima na kojima se prodaje ova opcija - do svih glavnih multimedijalnih resursa (medijaplejera, ajpoda, ajfona, smartfona) koji se mogu priključiti putem USB porta ili Aux-in utičnice.
Sistem podrazumeva i unapređeni Bluetooth interfejs radi pristupa dodatnim funkcijama, poput upravljanja telefonskim pozivima ili čitanja SMS poruka putem tehnologije pretvaranja teksta u govor, i inovativni Audio Streaming sistem koji reprodukuje muzičke datoteke i veb-radio-stanice direktno sa smartfona u strimingu putem Bluetooth-a na UConnect uređaju. Konačno, sa Uconnect Nav uređajem sa ekranom osetljivim na dodir od 6,5 inča, kupac modela Alfa Romeo Giulietta MY 2014 može se pouzdati u funkciju satelitske navigacije sa 3D mapama prikazanim iz ptičije perspektive i naprednim usmeravanjem na trasi ili u funkciju pretvaranja teksta u govor radi unošenja adrese destinacije pomoću glasovnih komandi. Novi sistem za informacije i zabavu će biti dostupan, po zahtevu, u čitavoj postavci modela Giulietta MY 2014.
 
Spoljašnjost
Moonlight biserna, Anodizzato plava i bronzana: tri nove boje karoserije koje će unaprediti dinamične linije modela koji predstavlja mešavinu sportskog duha i elegancije. Novi izgled čeone rešetke i hromirani okvir svetala za maglu osvežavaju prednji deo modela. Ovo je početna tačka dizajna čitavog automobila koji kombinuje energični duh sa prepoznatljivom elegantnom formom. Prednja svetla koriste DRL sa LED tehnologijom i funkciju dnevnog svetla za maksimalnu aktivnu bezbednost. Inovativna zadnja svetla koriste LED tehnologiju na isti način i osim stilske namene, imaju i svrhu preventivne bezbednosti. Na kraju, tri nove aluminijumske felne (od 16, 17 i 18 inča) jasno naglašavaju profil modela Alfa Romeo Giulietta MY 2014. Bočni prozori podsećaju na izgled kupea i naglašavaju dinamičnost i fluidnost oblika, delom zahvaljujući i skrivenim ručicama za vrata. Pruge na vozilu izdužuju automobil, dok jasne linije koje se završavaju na zadnjoj strani naglašavaju ugaoni dizajn karoserije vozila.
 

15.jpg

 

Unutrašnjost
Pažnja posvećena detaljima i odabrani kvalitetni materijali predstavljaju krajnji izraz italijanskog stila. Ono što se naročito ističe jesu novi paneli vrata i ručice i potpuno nov dodatak centralne konzole i komandne table. Svi elementi obrađeni su homogenom farbom otpornom na ogrebotine i dodacima koji su jednolični kada su u pitanju boja i materijali. Rezultat je unutrašnjost vrhunskog kvaliteta koja dočekuje putnike u toploj i prijatnoj atmosferi. Sedišta i volan su takođe novi i dodatno naglašavaju opaženi kvalitet i udobnost pri vožnji.
Kod verzije modela Quadrifoglio Verde, svoj debi imaju nova specifična sedišta presvučena crnom Alcantara kožom sa kontrastnim štepovima i zavarenim logom na leđnom naslonu (dostupno i kod QV Sportiva paketa). Sada verzija Progression nudi materijal crne/antracit sive materijale, dok kupac modela Giulietta MY 2014 Distinctive može birati između dve kombinacije boja materijala tapacirunga: crna/boja duvana ili antracit siva. Exclusive verzija ima kožni/štofani tapacirung koji može biti u kombinaciji crne i antracit sive ili boje duvana i antracit sive. Sve presvlake su dostupne po zahtevu u koži vrhunskog kvaliteta u crvenoj, crnoj boji i boji duvana.
Sportski dizajn i novi oblik koji se odnose na Alfa Romeo rešetku važe i za volan koji sada odlikuje aluminijumski dodatak, crni, beli, ili crveni štepovi - u zavisnosti od unutrašnjosti i opreme i presvlake od kože vrhunskog kvaliteta, pravljenom sa posebnom penom koja omogućava bezbedno i neposredno prijanjanje. Konačno, gepek je obnovljen specifičnim crnim tapacirungom preko čitave površine (pod, bočne strane i iza zadnjih sedišta). Odeljak za odlaganje stvari sa leve strane volana, gornja kaseta za rukavice na komandnoj tabli i USB port, počev od danas smešteni sublizu DNA selektora - da bi bili zgodnij i bliž za upotrebu - upotpunjuju nove karakteristike unutar modela Giulietta MY 2014.
 
Zadovoljstvo pri vožnji
Model Giulietta  preuzela je  mesto u tradiciji najboljih modela brenda Alfa Romeo, oslanjajući se na svoje nasleđe dinamičkih performansi, bez kompromisa u pogledu efikasnosti i pogodnosti pri svakodnevnoj upotrebi. Tajna koja se krije iza ovakvih performansi jeste neprestano tehnološko istraživanje, čiji je krajnji izraz predstavljen u modelu Giulietta. Ovo je prikazano „Kompakt" arhitekturom - stvorenom pomoću izuzetno otpornih materijala koji omogućavaju da težina strukture bude ograničena - uz Dual Pinion aktivni upravljački sistem i sofisticirane konfiguracije suspenzije (MacPherson spreda i unapređeni Multilink sa zadnje strane). Uz to, zadovoljstvo pri vožnji i udobnost prilagođeni su da ispune svaku potrebu kupca zahvaljujući DNA selektoru, uređaju koji prilagođava ponašanje vozila u zavisnosti od različitih uslova puta i stilova vožnje. Nova arhitektura modela Alfa Romeo Giulietta dizajnirana je tako da integriše različite sisteme vozila i u potpunosti ih iskoristi, naglašavajući na taj način tri funkcije podešavanja (Dinamičnu, Normalnu i funkciju Za sve vremenske prilike) dostupne u Alfa DNA selektoru. Uređaj koji je deo standardne opreme čitave postavke, dizajniran je da modifikuje radne parametre motora, menjača, upravljačkog sistema i Q2 elektronskog diferencijala, uz logiku ponašanja sistema Elektronske kontrole stabilnosti (ESP).
 
Udobnost, prostor za putnike i bolja zvučna izolacija
Izvanredan kvalitet izrade impresivan na svim nivoima sa ciljem odličnog standarda udobnosti. Longitudinalni i vertikalni kapacitet filtriranja suspenzije obezbeđuje izuzetnu udobnost tokom vožnje, dok važna tehnička poboljšanja - poput određenih intervencija kod branika, lukova točkova, pedala i gepeka - čine model Giulietta MY 2014 još tišim i prijatnijim za vožnju. Udobnost je još jedna jaka stavka: kvalitet materijala koji se koriste za komandnu tablu i ergonomika unutrašnjosti uopšteno doprinose sjajnom iskustvu prilikom vožnje. Nije bilo kompromisa ni kod nosivosti, zahvaljujući gepeku pravilnog oblika koji u potpunosti može biti iskorišćen, širine 1 023 mm između lukova točkova i maksimalnog kapaciteta od 350 litara, koji može da parira svojim glavnim konkurentima.
 
Efikasnost: odnos optimalnih performansi i potrošnje/emisije
Izvanredna efikasnost modela Giulietta potvrđena je sjajnim performansama u odnosu na potrošnju, vrednošću koja je dodatno povećana Alfa TCT menjačem sa duplim suvim kvačilom poslednje generacije. Inovativni menjač omogućava veću efikasnost i udobnost pri vožnji i osećaj je više sportski nego kod automatskog menjača sa pretvaračem obrtnog momenta. Dovoljno je napomenuti da Giulietta MY 2014, opremljena 1,4 TB MultiAir motorom od 170 KS sa TCT-om, postiže izvanredne rezultate u svom segmentu, unapređujući već impresivne standarde koje je postavio ručni menjač, kako u ubrzanju od 0 km/h do 100 km/h, tako i u potrošnji goriva i emisiji CO2. Menjač radi ili u potpuno automatskom ili u sekvencijalnom režimu. Vozač ručno upravlja ''gore i dole'' pozicijama preciznog i ergonomičnog nivoa menjača, a može odabrati i da to kombinuje sa ručicama na volanu. Vozač može i prilagoditi karakter automobila koristeći DNA selektor kako bi poboljšao odlike udobnosti, performansi, bezbednosti i efikasnosti.
 

16.jpg

 

Bezbednost
Giulietta MY 2014: jedan od najbezbednijih automobila u svojoj kategoriji, preokrenuo je situaciju u svoju korist za one koji misle da bezbednost umanjuje performanse. Uz neosporne dinamičke odlike modela, sve verzije su opremljene standardnom opremom u velikoj meri, poput šest vazdušnih jastuka, ESP-a, sigurnosnih pojaseva koji se fiksiraju na tri mesta sa duplim zatezačima, sistema zaštite od trzajne povrede vrata i treće teretne linije za izuzetnu zaštitu putne kabine.
Ove odlike su propraćene, ponovo kao standard, određenim sistemima koji su jedinstveni u ovoj kategoriji, poput Alfa DNA selektora sa elektronskim Q2 diferencijalom, sistema koji omogućava da se obrtni momenat prenese na spoljni točak bez skretanja, kako bi se sprečilo podupravljanje spreda, sa prednostima za vozilo u pogledu vuče, bezbednosti i voznih osobina. Tu je i još i DST koji navodi vozača da prilagodi svoju vožnju u hitnim slučajevima pomoću impulsa na točku. Na samom kraju, Pre-fill sistem garantuje maksimalnu brzinu pri naglom kočenju. Sve ove karakteristike čine izuzetno visokog aktivnog i pasivnog nivoa bezbednosti. Model Guiletta je dobila pet zvezdica na kreš testovima prema strogim parametrima koje je uveo Euro NCAP od svog lansiranja, postigavši 97% za zaštitu odraslih putnika, što je jedan od najviših rezultata u toj kategoriji.
 
Postavka za 2014. godinu
Pet  nivoa opreme (Impression, Progression, Distinctive, Exclusive i Quadrifoglio Verde) - u zavisnosti od zemalja u kojima se prodaje - koji pružaju bezbednost, udobnost i zadovoljstvo pri vožnji raznim kupcima modela Alfa Romeo Giulietta MY 2014. Svi uređaji povezani sa aktivnom i pasivnom bezbednošću deo su standardne opreme čitave postavke.
Standardna oprema Impression nivoa opreme podrazumeva: 6 vazdušnih jastuka, Alfa DNA sistem (sa Q2 diferencijalom i DST-om), inovativni ESC (koji podrazumeva i ASR i Hill Holder sistem). Ručna kontrola sistema klimatizacije i senzor za praćenje pritiska u gumama upotpunjuju standardnu opremu.
Drugi nivo, Progression, dokazuje da je idealan izbor za one koji žele veću udobnost pri vožnji, sa dodatnim zadnjim električnim prozorima i CD/MP3 zvučnim sistemom sa funkcijom dvostrukog tjunera i kontrolama na volanu.
Verzija Distinctive uz sve to ima i: 16-inčne aluminijumske felne, kožni volan sa kontrolama radija, svetla za maglu, nova sedišta presvučena kvalitetnim materijalom, naslone za ruke na prednjim sedištima sa odeljkom za odlaganje stvari i elegantni hromirani dodatak (hromiranu liniju) koji uokviruje bočne prozore i rashladnu pregradu.
Nivo opreme Exclusive je na vrhu u pogledu udobnosti i tehnologije i pruža: tapacirung od kože ili štofa, 17-inčne aluminijumske felne, naslone za ruke na zadnjim sedištima, retrovizore sa elektronskim sklapanjem, senzore za parkiranje sa zadnje strane i senzore za kišu i svetlost.
Postavka je upotpunjena modelom Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde ( u prevodu ''detelina s četiri lista''),legendarnim simbolom od 235 KS, koji se takmiči na svim svetskim stazama. Opremljena isključivo motorom najboljih performansi u klasi, verzija se ističe u potpunosti sportskim dizajnom, u kombinaciji sa felnama od 17 inča (opciono je i od 18 inča), koja garantuje najbolje zadovoljstvo vožnje u klasi i iznenađujuće ograničenu potrošnju goriva i emisije za snagu koju pruža. Model Giulietta tako nadgrađuje Quadrifoglio Verde dodirom savremenosti, kombinujući potpuno zadovoljstvo pri vožnji sa većom ekološkom svešću radi sportskog duha koji ima ekološku svest i štiti životnu sredinu.
 
Paketi
Style, Visibility, Comfort, Lusso, Premium, Business, Sport i QV Sportiva: mnogi ovi specifični paketi su dostupni, u zavisnosti od tržišta, kako bi dodatno prilagodili model Giulietta QV MY 2014.
Paket QV Sportiva dizajniran je za kupce koji žele automobil sa uzbudljivim performansama, vrhunskom tehnološkom opremom i sjajnim izgledom. Inspirisan legendarnim Quadrifoglio Verde, paket QV Sportiva podrazumeva:  sportsko vešanje, nove 18-inčne aluminijumske felne i 225/40 gume, bočne trake, velike Brembo kočnice sa crvenim  kleštima, prednja svetla tamne završne obrade i zadnje Privacy prozore. Isti sportski utisak je očigledan i u unutrašnjosti, gde tamna putnička kabina uključuje: aluminijumske pedale, kožni volan sa belim štepovima (ili crvenim sa kožnim sedištima), aluminijumsku ploču sa logom Quadrifoglio Verde i brunirani poliran aluminijumski dodatak na komandnoj tabli. Sedišta su dostupna ili u kombinaciji kože i Alcantara materijala ili u sirovoj koži.
 
18.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Model Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu

  • Novi motor JTDM 2 od 2 litra koji razvija 150 KS i 380 Nm

  • Novi Uconnect sistem za zabavu i informacije sa Radionav ekranom osetljivim na dodir od 5 ili 6.5 inča

  • Nova čeona rešetka, hromiran okvir svetala za maglu i potpuno nove felne od 16, 17 i 18-ce

  • Nove boje karoserije: Moonlight biserna, Anodizzato plava i bronzana

  • Nova prianjajuća sedišta sa novim presvlakama, novi volani i nova obrada komandne table, panela vrata i ručica

  • Novi odeljak za odlaganje stvari i prtljag

  • U prodaji od oktobra na glavnim evropskim tržištima

giulietta2014.jpg


 

Obnovljen stil, novi motori i više tehničkog sadržaja igraju i dalje glavnu ulogu ovom modelu. Novi Alfa Romeo Giulietta model za 2014. godinu doprineće učvršćivanju izvanrednog učinka u prodaji koji je ovaj model do sad postigao: od sredine 2010. godine do danas više od 217.000 jedinica naručeno je širom sveta. 

 

Novi JTDM 2 motor od 2 litra i snagom od 150 KS

 

Novi JTDM motor od 2 litra i snagom od 150 KS prvi put se pojavljuje u postavci za 2014. godinu. Opremljen je MultiJet sistemom za ubrizgavanje goriva druge generacije koji optimizuje unutrašnje sagorevanje motora u svim radnim uslovima i istovremeno omogućava smanjenje potrošnje goriva i buke. Upotreba malog turbopunjača podrazumeva pružanje najvišeg obrtnog momenta u kategoriji pri niskom broju o/min (380 Nm pri 1 750 o/min) i maksimalnoj operativnoj fleksibilnosti. I to nije sve. Tako opremljen, novi Alfa Romeo Giulietta model za 2014. godinu beleži sjajne performanse: najveću brzinu od 210 km/h, ubrzanje od 0 km/h do 100 km/h za 8,8 sekundi, potrošnju goriva od 4,2 l/100 km i 110 g/km CO2 (u kombinovanom ciklusu). 

Srce motora JTDM 2 od 2 litra bez sumnje je treća generacija Common Rail sistema za ubrizgavanje goriva koji koristi inovativne ubrizgavače koji kontrolišu količinu dizel-goriva ubrizganog u komoru za sagorevanje s najvećom mogućom preciznošću u nizu izuzetno brzih i fleksibilnih ubrizgavanja zahvaljujući balansiranom hidrauličnom servoventilu. Što se tiče pojedinosti, moguće je i do osam ubrizgavanja po zamahu, uz strategije koje optimizuju sve unapređenije sagorevanje, poput sistema Injection Rate Shaping (IRS) koji podrazumeva dva uzastopna ubrizgavanja vrlo brzo jedan za drugim kako bi se stvorilo neprekidno i prilagođeno snabdevanje cilindara gorivom. Na ovaj način se proces sagorevanja unapređuje, i sve to u korist tišeg rada i emisije čestica i azot-oksida (NOx). Uz to, novi sistem ubrizgavanja je još jednostavniji i pouzdaniji, jer ubrizgavači imaju jednostavniju strukturu sa 40% manje komponenti. 

 

Uconnect sa RadioNav ekranom osetljivim na dodir od 5 ili 6.5 inča 

 

Dizajniran u svrhu obogaćivanja iskustva vožnje i savršeno integrisan u dizajn automobila, inovativni multimedijalni uređaj Uconnect dostupan je sa ekranom osetljivim na dodir od 5 ili 6,5 inča, sa satelitskim sistemom za navigaciju i glasovnim komandama za lakšu kontrolu više multimedijalnih izvora i izlaza.

Oba sistema razvijena u saradnji sa prvoklasnim partnerima: ''Harman'' i ''Here Auto'' za Uconnect od 6.5 inča i ''Continetal'' za Uconnect od 5 inča.

Sistem Uconnect vam omogućava pristup svim glavnim funkcijama, od analognog i digitalnog radija (DAB) – na tržištima na kojima se prodaje ova opcija – do svih glavnih multimedijalnih resursa (medija plejera, iPod, iPhone, smartfona...), koji se mogu priključiti putem USB porta ili Aux-in utičnice. Sistem podrazumeva i unapređeni Bluetooth interfejs radi pristupa dodatnim funkcijama, poput upravljanja telefonskim pozivima ili čitanja SMS poruka putem tehnologije pretvaranja teksta u govor, kao i inovativni Audio Streaming sistem koji reprodukuje muzičke datoteke i veb-radio-stanice direktno sa smartfona u strimingu putem Bluetooth-a na Uconnect uređaju.

 

Konačno, sa Uconnect Nav uređajem sa ekranom osetljivim na dodir od 6.5 inča, kupac modela Alfa Romeo Giulietta MY 2014 može se pouzdati u funkciju satelitske navigacije sa 3D mapama prikazanim iz ptičije perspektive i naprednim usmeravanjem na putu ili u funkciju „glasovnog unosa destinacije u jednom koraku” za unošenje adrese pomoću glasovnih komandi. Verziju od 6,5 inča napravila je kompanija ''Harman'' (www.harman.com) koja dizajnira, proizvodi i prodaje širok dijapazon audio-uređaja i uređaja za informacije i zabavu za automobilska, potrošačka i stručna tržišta – podržana od strane 15 vodećih brendova, uključujući: AKG®, Harman Kardon, Infinity®, JBL®, Lexicon® i Mark Levinson®. Kompaniji se dive audiofili iz više generacija, a ona podržava vodeće profesionalne zabavljače i lokacije na kojima nastupaju. Više od 25 miliona automobila koji su danas na putevima opremljeni su HARMAN audio-sistemima i sistemima za informacije i zabavu. Novi sistem za informacije i zabavu će biti dostupan, po zahtevu, u čitavoj postavci modela Giulietta MY 2014. 

 

Eksterijer

 

Moonlight biserna, Anodizzato plava i bronzana: tri su nove boje karoserije koje će unaprediti dinamične linije modela koji predstavlja mešavinu sportskog duha i elegancije. Novi izgled čeone rešetke i hromirani okvir svetala za maglu osvežavaju prednji deo modela. Ovo je početna tačka dizajna čitavog automobila koji kombinuje energični duh sa prepoznatljivom elegantnom formom. Prednja svetla koriste DRL sa LED tehnologijom i funkciju dnevnog svetla za maksimalnu aktivnu bezbednost. Inovativna zadnja svetla koriste LED tehnologiju na isti način i, osim stilske namene, imaju i svrhu preventivne bezbednosti. Na kraju, tri nove aluminijumske felne (od 16, 17 i 18) jasno naglašavaju profil novog modela Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu. Bočni prozori podsećaju na izgled kupea i naglašavaju dinamičnost i fluidnost oblika, delom zahvaljujući i skrivenim ručicama za vrata. Pruge na vozilu izdužuju automobil, dok jasne linije koje se završavaju na zadnjoj strani naglašavaju ugaoni dizajn karoserije vozila.

 

Enterijer

 

Pažnja posvećena detaljima i odabrani kvalitetni materijali predstavljaju krajnji izraz italijanskog stila. Ono što se naročito ističe jesu novi paneli vrata i ručice i potpuno nov dodatak centralne konzole i komandne table. Svi elementi obrađeni su  farbom otpornom na ogrebotine i dodacima koji su jednolični kada su u pitanju boja i materijali. Rezultat je unutrašnjost vrhunskog kvaliteta koja dočekuje putnike u toploj i prijatnoj atmosferi. Sedišta i volan su takođe novi i dodatno naglašavaju opaženi kvalitet i udobnost pri vožnji. Kod verzije modela Quadrifoglio Verde, svoj debi imaju nova specifična sedišta presvučena crnom Alcantara kožom sa kontrastnim štepovima i električno zavarenim logoom na leđnom naslonu (dostupno i kod QV Sportiva paketa).

Sada verzija Progression nudi crne/antracit sive materijale, dok kupac modela Giulietta za 2014. godinu može birati između dve kombinacije boja materijala tapacirunga: crna/boja duvana ili antracit siva. Exclusive verzija ima kožni/štofani tapacirung koji može biti u kombinaciji crne i antracit sive ili boje duvana i antracit sive. Sve presvlake su dostupne po zahtevu u koži vrhunskog kvaliteta u crvenoj, crnoj boji i boji duvana.

Sportski dizajn i novi oblik koji se odnose na Alfa Romeo rešetku važe i za volan koji sada odlikuju aluminijumski dodatak, crni, beli ili crveni štepovi – u zavisnosti od unutrašnjosti i nivoa opreme - i presvlake od kože vrhunskog kvaliteta, pravljene sa posebnom penom koja omogućava bezbedno i neposredno prianjanje. Najzad, gepek je obnovljen specifičnim crnim tapacirungom preko čitave površine (pod, bočne strane i iza zadnjih sedišta). Odeljak za odlaganje stvari sa leve strane volana, gornja kaseta za rukavice na komandnoj tabli i USB port, počev od danas smešteni blizu DNA selektora – da bi bili zgodniji i bliži za upotrebu - upotpunjuju nove karakteristike unutar modela Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu. 

 

Zadovoljstvo pri vožnji

 

Model Giulietta zauzeo je mesto u tradiciji najboljih modela brenda Alfa Romeo, oslanjajući se na svoje nasleđe dinamičkih performansi, bez kompromisa u pogledu efikasnosti i pogodnosti pri svakodnevnoj upotrebi. Tajna koja se krije iza ovakvih performansi jeste neprestano tehnološko istraživanje, čiji je krajnji izraz predstavljen u modelu Giulietta. Ovo je prikazano „kompakt” arhitekturom – stvorenom pomoću izuzetno otpornih materijala koji omogućavaju da težina strukture bude ograničena – uz Dual Pinion aktivni upravljački sistem i sofisticirane konfiguracije suspenzije (MacPherson spreda i unapređeni Multilink sa zadnje strane). Uz to, zadovoljstvo pri vožnji i udobnost prilagođeni su da ispune svaku potrebu kupca zahvaljujući Alfa DNA selektoru, uređaju koji prilagođava ponašanje vozila različitim uslovima puta i stilovima vožnje. Nova arhitektura modela Alfa Romeo Giulietta dizajnirana je tako da integriše različite sisteme vozila i u potpunosti ih iskoristi, naglašavajući na taj način tri funkcije podešavanja (Dinamičnu, Normalnu i funkciju Za sve vremenske prilike) dostupne u Alfa DNA selektoru. Uređaj koji je deo standardne opreme čitave postavke, dizajniran je tako da modifikuje radne parametre motora, menjača, upravljačkog sistema i Q2 elektronskog diferencijala, uz logiku ponašanja sistema Elektronske kontrole stabilnosti (ESP).

Udobnost, prostor za putnike i bolja zvučna izolacija 

 

Izvanredan kvalitet izrade impresivan na svim nivoima, sa ciljem odličnog standarda udobnosti. Longitudinalni i vertikalni kapacitet filtriranja suspenzije obezbeđuje izuzetnu udobnost tokom vožnje, dok važna tehnička poboljšanja – poput određenih intervencija kod branika, lukova točkova, pedala i gepeka – čine model Giulietta za 2014. godinu još tišim i prijatnijim za vožnju. Udobnost je još jedna jaka stavka: kvalitet materijala koji se koriste za komandnu tablu i ergonomika enterijera uopšteno doprinose sjajnom iskustvu prilikom vožnje. Nije bilo kompromisa ni kod nosivosti, zahvaljujući gepeku pravilnog oblika koji u potpunosti može biti iskorišćen, širine 1.023 mm između lukova točkova i maksimalnog kapaciteta od 350 litara, koji može da parira svojim glavnim konkurentima. 

 

Efikasnost: odnos optimalnih performansi i potrošnje/emisije 

 

Efikasnost modela Giulietta potvrđena je sjajnim performansama u odnosu na potrošnju, vrednošću koja je dodatno povećana Alfa TCT menjačem sa duplim suvim kvačilom poslednje generacije. Inovativni menjač omogućava veću efikasnost i udobnost pri vožnji i osećaj je više sportski nego kod automatskog menjača sa pretvaračem obrtnog momenta. Dovoljno je napomenuti da Alfa Romeo Giulietta model za 2014. godinu, opremljen TP MultiAir motorom od 1,4 litra koji razvija 170 KS sa TCT-om, postiže izvanredne rezultate u svom segmentu, unapređujući već impresivne standarde koje je postavio ručni menjač, kako u ubrzanju od 0 km/h do 100 km/h, tako i u potrošnji goriva i emisiji CO2. Menjač radi ili u potpuno automatskom ili u sekvencijalnom režimu. Vozač ručno upravlja pozicijama ''gore i dole'' preciznog i ergonomičnog nivoa menjača, a može odabrati i da to kombinuje sa ''ručicama menjača'' na volanu. Vozač takođe može prilagoditi karakter automobila koristeći Alfa DNA selektor kako bi unapredio odlike udobnosti, performansi, bezbednosti i efikasnosti. 

 

Bezbednost

 

Novi model Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu: jedan od najbezbednijih automobila u svojoj kategoriji, preokrenuo je situaciju u svoju korist za one koji misle da bezbednost umanjuje performanse. Uz neosporne dinamičke odlike modela, sve verzije su opremljene standardnom opremom u velikoj meri, poput šest vazdušnih jastuka, ESP-a, sigurnosnih pojaseva koji se fiksiraju na tri mesta sa duplim zatezačima, sistema zaštite od trzajne povrede vrata i treće teretne linije za izuzetnu zaštitu putne kabine. Ove odlike su propraćene, ponovo kao standard, određenim sistemima koji su jedinstveni u ovoj kategoriji, poput Alfa DNA selektora sa elektronskim Q2 diferencijalom, sistema koji omogućava da se obrtni momenat prenese na spoljni točak bez skretanja, kako bi se sprečilo podupravljanje spreda, sa prednostima za vozilo u pogledu vuče, bezbednosti i voznih osobina. Tu je još i DST koji navodi vozača da prilagodi svoju vožnju u hitnim slučajevima pomoću impulsa na točku. Na samom kraju, Pre-fill sistem garantuje maksimalnu brzinu pri naglom kočenju. Sve ove karakteristike čine izuzetno visok aktivan i pasivan nivo bezbednosti. Guiletta je dobila pet zvezdica na kreš-testovima prema strogim parametrima koje je uveo Euro NCAP od svog lansiranja, postigavši 97% za zaštitu odraslih putnika, što je jedan od najviših rezultata u toj kategoriji. 

 

Postavka za 2014. godinu 

 

Pet nivoa opreme (Impression, Progression, Distinctive, Exclusive i Quadrifoglio Verde) – u zavisnosti od zemalja u kojima se prodaje –  pružaju bezbednost, udobnost i zadovoljstvo pri vožnji raznolikim kupcima novog modela Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu. Svi uređaji povezani sa aktivnom i pasivnom bezbednošću deo su standardne opreme čitave postavke. 

Standardna oprema Impression nivoa opreme podrazumeva: 6 vazdušnih jastuka, Alfa DNA sistem (sa Q2 diferencijalom i DST-om), inovativni ESC (koji podrazumeva i ASR i Hill Holder sistem).

Ručna kontrola sistema klimatizacije i senzor za praćenje pritiska u gumama upotpunjuju standardnu opremu. 

Drugi nivo, Progression, dokazuje da je idealan izbor za one koji žele veću udobnost pri vožnji, sa dodatnim zadnjim električnim prozorima i CD/MP3 zvučnim sistemom sa funkcijom dvostrukog tjunera i kontrolama na volanu. Pređimo na verziju Distinctive koja uza sve to ima i: 16-inčne aluminijumske felne, kožni volan sa kontrolama radija, svetla za maglu, automatski sistem kontrole klimatizacije za dve zone, nova sedišta presvučena kvalitetnim materijalom, naslone za ruke na prednjim sedištima sa odeljkom za odlaganje stvari i elegantni hromirani dodatak (hromiranu liniju) koji uokviruje bočne prozore i rashladnu pregradu. 

Nivo opreme Exclusive je na vrhu u pogledu udobnosti i tehnologije i pruža: tapacirung od kože ili štofa, 17-inčne aluminijumske felne, naslone za ruke na zadnjim sedištima, leđno prilagođavanje prednjih sedišta, retrovizore sa elektronskim sklapanjem, senzore za parkiranje sa zadnje strane, elektrohromični retrovizor i senzore za kišu i svetlost. 

Postavka je upotpunjena modelom Giulietta 1750 TPi sa 235 KS Quadrifoglio Verde (detelina sa četiri lista) legendarnim simbolom koji se takmiči na svim svetskim stazama. Opremljena isključivo motorom najboljih performansi u klasi, verzija se ističe u potpunosti sportskim dizajnom, u kombinaciji sa felnama od 17 inča (opciono je i od 18 inča) koja garantuje najbolje zadovoljstvo vožnje u klasi i iznenađujuće ograničenu potrošnju goriva i emisije za snagu koju pruža. Giulietta tako nadgrađuje ''Quadrifoglio Verde'' dodirom savremenosti, kombinujući potpuno zadovoljstvo pri vožnji sa većom ekološkom svešću radi sportskog duha koji ima ekološku svest i štiti životnu sredinu.

 

Paketi

 

Style, Visibility, Comfort, Lusso, Premium, Business, Sport i QV Sportiva: mnogi ovi specifični paketi su dostupni, u zavisnosti od tržišta, kako bi dodatno prilagodili vaš model Giulietta za 2014. godinu. Paket QV Sportiva dizajniran je za kupce koji žele automobil sa uzbudljivim performansama, vrhunskom tehnološkom opremom i sjajnim izgledom. Inspirisan legendarnim Quadrifoglio Verde, paket QV Sportiva podrazumeva: sportsku nisku vožnju, nove 18-inčne aluminijumske felne i 225/40 gume, bočne trake, velike Brembo kočnice sa crvenim stegama, prednja svetla tamne završne obrade i zadnje Privacy prozore. Isti sportski utisak je očigledan i u unutrašnjosti, gde tamna putnička kabina uključuje: aluminijumske pedale, kožni volan sa belim štepovima (ili crvenim sa kožnim sedištima), aluminijumsku ploču sa logom Quadrifoglio Verde i brunirani poliran aluminijumski dodatak na komandnoj tabli. Sedišta su dostupna ili u kombinaciji kože i Alcantara materijala ili u sirovoj koži.

 

Mopar®

 

Kupci novog Giulietta modela za 2014. godinu mogu dodatno da prilagode svoj automobil odabirom nekog od velikog broja dodataka čiji su proizvođači Mopar, odeljenje delova i usluga i brige o kupcima Fiat i Chrysler Group,  zajedno sa Alfa Romeo Centrom Stila. Na primer, zadnji branik, bočne trake, karbonski zadnji spojler, veliki dupli auspuh, pedale i osvetljeni zaštitini pragovi dostupni su za one koji više vole da unaprede sportski duh novog automobila.  Umesto toga, Mopar nudi kupcima koji obraćaju više pažnje prepoznatljivom stilu sa 18-inčnim elegantnim bruniranim felnama ili felnama poput turbina sa belom obradom, Giulietta otirače sa crvenim štepovima, ručicu menjača u 5 varijanti (karbonskoj, Competizione crvenoj, Profondo plavoj, mat crnoj i Alfa crvenoj) i karbonske, titanijum sive, satenski hromirane ili polirano hromirane retrovizore. Poklopci pneumatskih ventila sa logom brenda „Alfa Romeo”, aluminijumski poklopac rezervoara, organizator gepeka sa dodacima, šipke za krov, magnetni nosač za skije i aluminijumski nosač za bicikl upotpunjuju kolekciju posvećenu novom modelu Giulietta za 2014. godinu.

Svi u potpunosti odgovaraju tehničkim i stilskim karakteristikama novog automobila radi potpune, kompletne modifikacije. Nije slučajno to što su proizvodi kompanije Mopar jedinstveni, jer su dizajnirani zajedno sa timom koji je dizajnirao automobil, što je direktna veza koja garantuje vrhunski kvalitet, veoma izdržljive postprodajne proizvode koji savršeno integrišu automobil. Samo oni koji zaista poznaju svaki detalj i komponentu automobila znaju i kako treba da se brinu o njegovim potrebama. Zbog toga originalni delovi i dodaci koje Mopar distribuira zadržavaju karakteristike pouzdanosti, udobnosti i performansi zagarantovanih automobilima koji tokom vremena izađu iz fabrike.

 

Od FAS-a za FLCS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...