Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulietta

Recommended Posts

54 minutes ago, banjo1990 said:

ali takođe i neka žal što nisam vlasnik jedne. 

Pa hajde, nemoj plakyy, nego pali oglase, sredi, prodaj, gledaj, kupi, pa da nas bude jos vise sa Giuliettama :D:D:D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulietta Veloce S

 

193162-alfa g 7.jpg

 

Nakon punih 10 tržišnih godina u prodaju stiže posebna verzija Giuliette, koja se zove Alfa Romeo Giulietta Veloce S.

 

193163-alfa g 77.jpg

 

Biće proizvedena u seriji od samo 30 primeraka, a kupce će mamiti performansama i bogatom opremom. Fanovi će ostati razočarani činjenicom da neće moći da se kupi u karakterističnoj crvenoj boji, nego samo u beloj, crnoj i sivoj.

 

193164-alfa g 777.jpg

 

Atraktivnost je zagarantovana diskretnim karoserijskim dodacima, 18-inčnim naplacima i masivnim izduvnim ''topovima''. Unutrašnjost je oplemenjena sedištima u kombinaciji kože i alkantare, umecima od aluminijuma i vrhunskim audio sistemom Bose sa 10 zvučnika.

 

193165-alfa g 7777.jpg

 

Alfa Romeo Giulietta Veloce S pod haubom donosi 1.75 litarskog turbo benzinca sa 240KS i 340 Nm, pogon je na prednje točkove, a menjač je 6-stepeni automatski sa dvostrukim kvačilom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kraj za Alfa Romeo Giuliettu ovog proleća?

 

189604-alfa giulietta.jpg

 

Neki mediji pišu da će Alfa Romeo još tokom ovog proleća prekinuti proizvodnju modela Giulietta, koji se inače pravi već čitavu deceniju. Italijanski izvori navode da je Alfa Romeo u Cassino fabrici u Italiji već smanjio proizvodnju ovog hatchbacka na 40 do 70 primeraka dnevno i to zbog značajnog smanjenja potražnje. Kraj proizvodnje se može očekivati na proleće, čime će kompanija Fiat-Chrysler Automobiles dobiti kapacitete za proizvodnju budućeg Maseratijevog SUV modela koji će se smestiti ispod sadašnjeg Levantea. Kako se očekuje, Giulietta bar za sada neće dobiti direktnog naslednika, pa će se Alfa Romeo fokusirati na nekoliko novih SUV modela. Tonale je već najavljen, ali za 2022. godinu je u pripremi i manji SUV iz B segmenta.

Giulietta je svetlost dana ugledala 2010. godine, s tim što je nakon toga i nekoliko puta doterivana (2014. i 2016. godine, uz manje osveženje za modelsku godinu 2019).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

Dodatno, za 20 godina su uspeli da izbace cela 2 modela u Compact klasi (147, Giulietta), pa su i tu fenomeni :) .

Na ruku ovakvoj odluci generalno ide i ne toliko veliki, ali konstantan pad nekada najpopularnije Compact klase, u odnosu na izdignute kreature (aka Crossovere). Mislim da je klasa pala sa maltene decenijskog prvog, na drugo, pa zatim i trece mesto (iza B i C-crossovera).

Trece, vrlo verovatno da bi i sa novim modelom (zbog toliko dugog odsustva i nekonzistentnosti na trzistu) prosli kao i sa Giuliom. Mozda ne bas toliko katastrofalno posto je prodavanija klasa u pitanju, ali sigurno ne kako bi oni hteli.

Podsecam da je pompezno najavljivanim razvojnim planom 2018-2022 planiran potpuno novi naslednik Giuliette, tj. 8 novih modela i kompletno obnovljen portfolio na kraju tog perioda. Planirane prodajne cifre bolje da ne pominjemo opet. Nazalost, i za mene kao ljubitelja vozila ove klase - i ovaj zabarski predstavnik je ubiVen :( .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po tim planovima se odmah znalo da je pola toga nerealno (8C sa karbon sasijom, GTV hibrid sa 600+ konja), ali majku mu, naslednika za C segment hecbek, to su stvarno mogli da izguraju. I dalje se nadam da ce ova saradnja sa PSA mozda da doprinese da se izbaci neki naslednik ipak :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Situacija je prilicno jasna i Djulijeta nema šansi da dobije naslednika.

 

Da bi napravili hot hatch premium varijantu moraju da kompletno urade auto od nule i da u njega ubace dosta stvari od Đulije (rwd, motorizaciju) i da pokušaju da ga prodaju po premium ceni u hot hatch segmentu i tu bi opet udarili glavom u zid (Đulija vs bmw 3, c klasa, a4) jer bi ljudi po automatizmu išli na renomiranu konkurenciju u tom segmentu (bmw 1, a klasa, itd) naravno sve u sportskim izvedbama..

 

Da li oni kao premium brend mogu da ponude Đulijetu koja je za 3 koplja ispod Đulije, Stelvia, Tonalea za 3 puta manju cenu? Mogu - ali onda ne bi bili premium brend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jebiga, ljudi žele imidž da ne može svako da vozi Alfu.

 

Ako želiš Alfu a nemaš para, eo ti fiat i to je to :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino što može da obori cenu Đuliji da bude kao 159 je ili da ih prodaju još 10 puta ovoliko pa da preplave tržite, ili da krenu da se kvare u tri lepe pa da ih ljudi prodaju pošto zašto.

 

Ni jedna varijanta se neće ostvariti, tako da možemo da zaboravimo na nju i ti i ja :D

 

edit: Uvek ostaje ona siva QV što je lupana 5 puta do sada, možda ona bude pošto zašto :D 

Edited by shomispc

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Ivan said:

Podsecam da je pompezno najavljivanim razvojnim planom 2018-2022 planiran potpuno novi naslednik Giuliette, tj. 8 novih modela i kompletno obnovljen portfolio na kraju tog perioda. Planirane prodajne cifre bolje da ne pominjemo opet. Nazalost, i za mene kao ljubitelja vozila ove klase - i ovaj zabarski predstavnik je ubiVen :( .

Ne, Giulietta nije bila dio plana 2018-2022. Nešto drugo je. Što je dodatno promijenilo planove? Preuranjena smrt Sergia Marchionnea, odlazak nekih ljudi iz kompanije kao što je Alfredo Altavilla, a dolazak Mike Manleya na mjesto CEO-a kao i Pietra Gorliera. ne mjesto COO-a EMEA regije. Tu je došao zaokret politike. Sada je recimo dosta karata u 2022. na (malom) B segmentu. Čak ima bitna stavka koja kaže cilj je potencijalne kupce A segmenta preusmjeriti na nove modele B segmenta.

 

Što Žabari mogu ponuditi Digićima/Paštarima? Stvarno ne znam. Žabari isto nemaju neku tradiciju, pogotovo ne premium, modela u C segmentu. Da ne govorimo kako Žabari na C segmentu uopće ne nude multilink, nemaju mehanički AWD. I tako da ne nabrajam. Onako čisto mehanički Žabari nemaju što dati Digićima. 

 

1 hour ago, horvat said:

Po tim planovima se odmah znalo da je pola toga nerealno (8C sa karbon sasijom, GTV hibrid sa 600+ konja), ali majku mu, naslednika za C segment hecbek, to su stvarno mogli da izguraju. I dalje se nadam da ce ova saradnja sa PSA mozda da doprinese da se izbaci neki naslednik ipak :) 

O vjeruj mi da je 8C bila jako, jako blizu. Da Sergio nije preminuo gledali bi predstavljanje 24.06. ove godine. Ovako imamo predstavljanje tog istog modela ali pod Maserati značkom zakazano za 5. mjesec ove godine. 

 

Alfa Romeo GTV? Novi Maserati GranTurismo sljedeće godine.

 

Oni su jednostavno Alfa planove za 2018-2022 preusmjerili na Maserati. To se dogodilo negdje u 10. mjesec 2018. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, shomispc said:

Jebiga, ljudi žele imidž da ne može svako da vozi Alfu.

Potpuno su uspeli u nameri :lol: . A vidi je, bila bi kao lutka :wub: :

 

x.thumb.jpg.68c3dcaca10c46fc6aee74d1ca2d0120.jpg y.thumb.jpg.74b2a366530edfe509ad45ff11b5f301.jpg

 

10 minutes ago, N.N. said:

Ne, Giulietta nije bila dio plana 2018-2022.

Stajalo u onim njihovim "proglasima", stoji po netu i dan danas. S druge strane, totalno racionalno izmenjena odluka, s obzirom na stanje pre svega kod njih, ali i u Compact klasi generalno. Kada je vec tako, logicno je da onda pokusaju sa onim sto je moderno i trenutno se najvise trazi, tj. Crossoverima.

12 minutes ago, N.N. said:

Žabari isto nemaju neku tradiciju, pogotovo ne premium, modela u C segmentu.

Mi se ovde zezamo, ali ce totalno izgubiti kontinuitet u Compact segmentu. Delta odavno ubiVena, Tipo em kasnio em u nekom svom low-budget segmentu drzi se zahvaljujuci prodaji u Turskoj, evo i Giulietta ubiVena...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka admini prenesu vest kako treba. Ode i buljava u penziju!

 

Kraj za Alfa Romeo Giuliettu krajem ove godine

 

188717-alfa g 01.jpg

 

Neki italijanski mediji su još pre nekoliko meseci pisali da će Alfa Romeo uskoro prekinuti proizvodnju modela Giulietta (koji se inače pravi već čitavu deceniju), a sada je to zvanično potvrđeno i iz same fabrike. Tako je šef marketinga Fabio Migliavacca u izjavio za medije najavio da se očekuje da Giulietta završi svoj životni put do kraja ove godine.

 

Time će kompanija Fiat-Chrysler Automobiles dobiti kapacitete za proizvodnju budućeg Maseratijevog SUV modela koji će se smestiti ispod sadašnjeg Levantea. Kako se očekuje, Giulietta bar za sada neće dobiti direktnog naslednika, pa će se Alfa Romeo fokusirati na nekoliko novih SUV modela. Tonale je već najavljen (stiže krajem ove godine), ali za 2022. godinu je u pripremi i manji SUV iz B segmenta. Giulietta je inače svetlost dana ugledala još 2010. godine, s tim što je nakon toga i nekoliko puta doterivana (2014. i 2016. godine, uz manje osveženje za modelsku godinu 2019). Najbolja prodaja je zabeležena 2011. godine kada je u Evropi plasirano 78.911 Giulietta, dok je prošle godine na Starom kontinentu prodato samo 15.690 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
dodao sadržaj sa linka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slava joj. Ovo je bila vec 11. sezona, puna kapa. Vreme je polako gazi, odavno je trebala da doceka naslednika, koga nazalost necemo videti. Kao kuriozitet ostaje da je Alfa za pune dve decenije izbacila samo 2 modela u ovoj klasi, 147 i Giuliettu.

A kao rezultat FCA politike u Evropi, ovim je ubijen i poslednji pravi zabarski Compact u grupaciji. U donedavno decenijama najprodavanijoj klasi, posle Lancie i Alfa ostaje bez predstavnika. Jedino Fiat ostaje sa low-budget Tipom na broj manjoj platformi, ali to nije ni blizu konkurencija modernim perjanicama ostalih proizvodjaca u klasi. Pitanje je kakva ce biti i njegova buducnost pod okriljem PSA&FCA.

Kao zakljucak, mozda nekome bude interesantno, poredjenje prodaje 147 i Giuliette:

 

Untitled.thumb.png.1ded4bd0b2c7885a979d8b4b2a8b32cb.png

 

Ostaje jedino da Alfi pozelimo srecu sa Crossoverima na koje pokusava da se preorjentise, u ovoj sveopstoj histeriji za njima. Trenutne brojke nisu ni malo ohrabrujuce :( . Bio je to nazalost samo trzaj sa sjajnim Giuliom i Stelviom, pad se nastavlja, a prosle godine prodali su samo 54.000 vozila ukupno u Evropi. Najmanje u ovom veku, cak manje nego 2015. kada su bili potpuno bez novih modela (i kada je prodaju nosila maltene samo Giulietta sa svojih 42.000 komada):

 

Untitled.thumb.png.a38557728728a0121cc16daff4e2e353.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brzina i nije tako impresivna spram onih Spanskih testova, ali pitanje je i podloge...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, horvat said:

Brzina i nije tako impresivna spram onih Spanskih testova, ali pitanje je i podloge...

Lose pokosena trava :D ...

Dobro, solidno je, sta kukate - u poredjenju sa Spancima samo trunku gore nego Tipo sa polukrutom :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije gore, isto je sa sedanom i bolje od HB-a :D 

 

 

Evo recimo Pug 308 II kod Grka :

 

 

 

 

I evo ga kod Spanaca:

 

 

 

Razlika je cak 7 km/h :) 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ima razlike u testu ocigledno, a i giu je 100kg teza, pug je noviji.. Ovo je jos i odlicno :D

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...