Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulietta

Recommended Posts

Nov TB nije nešto mega skup, samo osim "osećaja" ne nudi ništa što nudi konkurencija za te pare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sta bih rekao, ja sto sam istrazivao, mislim da je Giulietta jedan od boljih auta u svojoj cenovnoj klasi... ali to je subjektivno naravno :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se razumemo, i ja bih je uzeo pre nego druge, al Srbin je ovo i za te pare može da se uzme "znaš kakva oktavija" :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa kolegom @horvat posto sam, pored ostalog, gledao i Djulke za sebe.

Korektno opremljene turbo benzine mogu da iskrsnu nove za prilicno povoljne pare, desava se cak da je cena nerealno blizu polovnjacima sa oglasa, nekoliko godina starim. Gde se opet postavlja pitanje drzanja cene polovnih i po inostranstvu i ovde kod nas (nekome opravdano, nekome ne).

Secam se da je bila i odlicna ponuda TB u nekoj od "Night of miracles" akcija.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/4/2018 at 1:18 PM, shomispc said:

Da se razumemo, i ja bih je uzeo pre nego druge, al Srbin je ovo i za te pare može da se uzme "znaš kakva oktavija" :D 

+1! I dodao bih P 508 ili C5 od Francuza što su ipak klasa više od Alfe. Od 159 i MiTo Alfe drže cenu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Alfa Romeo Giulietta krajem 2019. godine

 

alfa giulietta 2019.jpg

 

Na jesen sledeće godine se očekuje Alfa Romeo Giulietta nove generacije. Još uvek aktuelni model (Tipo 940) je predstavljen 2010. i pokazao je uverljive osobine na testu. Nudi se i u sportskim verzijama, ali je već dugo na tržištu. Dakle, nova Giulietta se očekuje za otprilike godinu dana i biće skraćena verzija novog, uglednog modela Giulia. Prva ilustracija, koju donosi ''Autozeitung.de'', u blago povećanim gabaritima aktuelnog modela biće atraktivniji i ''oštriji''. I novi italijanski adut pokazaće da su se preračunali oni koji su predvideli kraj dizelaša. Naime, benzinska uzdanica biće turbo 2.0 litarski motor sa direktnim ubrizgavanjem snage 200KS, ali glavni tržišni adut biće turbodizelaš 2.2 JTDM, koji će se nuditi u četiri nivoa snage: 136, 150, 180 i 210KS. Budući da će koristiti skraćenu platformu Giulije, biće mesta i za V6 motor. Sa tim twin-turbobenzinskim pogonom senzacija će biti ''top-gun'' model Quadrifoglio Verde sa čak 333KS i pogonom 4x4 (Q4). To će biti ''penicilin'' za Golf R, Civic Type R & kompaniju...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li skracena platforma Giulie nuzno nosi i zadnji pogon, ili ...?  :D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat

 

Ne verujem da će imati u C segmentu samo zadnji pogon. Imao je to BMW sa svojom serijom 1, pa odustao (koliko znam)...ni sami vozači serije 1 nisu znali da im je pogon pozadi :D, sećam se da sam kačio na forum neko istraživanje koje je sam BMW uradio, u kojem je 70% vlasnika reklo da ima pogon napred. Bilo je po internetu kada se zaglave u snegu, oa onda izađu i čiste oko prednjih točkova. :D 

Ili samo napred, ili pogon na svim točkovima...a, samo nazad u ovom segmentu mislim da nema šanse. 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secam se i ja da sam citao taj podatak, ako nije cak mozda i 80%? Da ne lupam, al jasno je... :D Mislim da je i dovoljno, za C segment, dobro trimovano vesanje i prednji pogon - 'i Bog da ih vidi', sto bi rekli :D:D 

 

Znaci bice popusta za aktuelnu, nagodinu recimo... :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam ništa protiv prednje vuče u C segmentu, ali lično bih jako voleo da to bude zadnji pogon.

I obradovala me je ova vest, s obzirom da su krenule špekulacije da novog modela neće biti još dugo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulietta Veloce S

 

alfa-romeo-giulietta-veloce-s 1.jpg

 

Giulietta Veloce S je novo specijalno izdanje Alfinog kompaktnog hatchbacka, pri čemu je serija ograničena na samo 200 primeraka. Pod haubom je 1750 TBI turbo benzinac sa 240KS i 340 Nm obrtnog momenta, pa ovaj automobil sa prednjim pogonom do 100 km/h ubrzava za 6 sekundi i postiže maksimalnih 244 km/h.

 

alfa-romeo-giulietta-veloce-s 11.jpg

 

U paketu su i sedmostepeni TCT menjač sa dvostrukim kvačilom, 18-inčni alu točkovi u crnom izdanju, kućišta retrovizora od ugljeničnih vlakana, Brembo kočnice, crvena kočiona klešta, carbon look detalji, hromirane izduvne cevi, posbne oznake, kožni sportski volan, aluminijumske pedale, kao i sedišta sa alkantarom i crvenim šavovima.

 

alfa-romeo-giulietta-veloce-s 111.jpg

 

Deo standardne opreme čine i Alpine audio sistem, Alfa Connect sistem sa 7-inčnim ekranom, zadnja kamera, el. podešavanje retrovizora, dvozonski klima uređaj, el. podešavanje sedišta.

Što se cene tiče, Alfa Romeo Giulietta Veloce S u Italiji košta 38.500 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako oni vole da kažu, ovo je samo za ''izabrana evropska tržišta''...u praksi bude mahom Italija. :D 

Priča je ustvari šira jer isto tako nude 200 komada MiTo Veloce S:

 

MiTo.jpg

 

...po ceni od 26.900 evra. MiTo ima 1.4 sa 170 konja i menjač sa duplim kvačilom sa 6 brzina (TCT).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulietta sa V8 motorom

 

alfa giulietta v8.jpg

 

Na FB-u se pojavila slika buduće trkačke Alfe Giuliette koja će imati ugrađen V8 motor. Za sada i nema mnogo detalja, ali se u vesti navodi da se automobil sklapa u Velikoj Britaniji, kao i da je taj V8 motor iz Alfa Romea 8C Competizione (4.7 litarski sa 450KS i 470 Nm). Takođe, za automobil su predviđeni i kompletan aero body kit, proširenja blatobrana, novi točkovi i gume, a očekuju se i druge modifikacije. Ipak, više informacija tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Alfa Romeo Giulietta
 

  • Kompaktni Alfa Romeo automobil razvija se i ujedno ostaje veran svom nepogrešivom stilu i odvažnom sportskom karakteru.
  • Pet paketa opreme i šest paketa dodataka za pristup koji je još više skrojen potrebama tržišta. Klijenti mogu da odaberu da li će da istaknu elegantni ili  ili sportski stil svog modela Giulietta.
  • Novi modeli, svi u skladu sa Euro 6 D standardom: 1,4-litarski turbo benzinac sa 120 KS, 1,6-litarski Multijet sa 120 KS i ručnim ili automatskim menjačem Alfa sa duplim kvačilom, kao  2,0-litarski Multijet sa 170 KS i menjačem Alfa sa duplim kvačilom.
  • Predstavljanje nove Visconti zelene boje, novih alu-felna od 18 inča sa posebnom presvlakom.
  • Sistem UConnect obezbeđjue potpunu povezanost i bezbednost za volanom
  • Početne cene su od 17.250 evra.

190226_Alfa_Romeo_Giulietta_Veloce_HP mala.jpg

 

Nova Alfa Romeo Giulietta vraća se na svoju poziciju kao kompaktan i sportski automobil, sposoban da osvoji kupce koje privlači njen italijanski stil i tehnička izvrsnost koja nudi najviši nivo zadovoljstva u vožnji uz potpunu bezbednost. Nova Giulietta otelotvoruje neprikosnoveni duh Alfa brenda, koji već više od jednog veka čini automobile koje Alfa Romeo proizvodi jedinstvenim. Automobil je lak i efikasan, što je rezultat izbora materijala i njegove specifične snage koja pokazuje da je vođena briga o detaljima koji su tipični za najbolji italijanski dizajn.

Nova Giulietta ostaje verna agilnosti, sistemu upravljanja koji odmah reaguje na komandu, razvijenijem vešanju i uravnoteženoj raspodeli težine, odlikama koje su je učinile uspešnom. Model takođe donosi važne novine. Svi motori usklađeni su sa standardom Euro 6 D. Visconti zelena boja, neponovljive alu-felne i posebna presvlaka premijeno na ovom modelu. Optimalnu ponudu čini šest prigodnih i prepoznatljivih paketa opreme i dodataka.

Nova gama dolazi u pet verzija opreme - Giulietta, Giulietta Super, Giulietta Sport, Giulietta Executive i Giulietta Veloce - a svaka od njih odgovara posebnim zahtevima klijenata. Već i sama standardna verzija predstavlja sve izvrsne odlike brenda Alfa Romeo, mladim i dinamičnim klijentima nudi mnogo odličnih opcija za prilagođavanje njihovim potrebamama uz prigodne pakete Convenience, Business i Tech. 

 

Giulietta Super 

 

190226_Alfa_Romeo_Giulietta_Super_01_.jpg


Giulietta Super poseduje elegantan i specifičan karakter koji je izražen mat srebrnim branikom, V rešetkom, kućištima prednjih farova i novim rukohvatima. Felne od 16 inča u obliku dijamanta i kosi hromirani auspusi dolaze u standardnoj verziji. Lista standardne opreme nastavlja se sa dvozonskim podešavanjem klime, novom lakom maskom komandne table od antracita, tempomatom i maglenkama.

 

190226_Alfa_Romeo_Giulietta_Super_02_.jpg

 

Oblik sedišta je nov, sa valjkastim naborima, kao kontrast šavovima i znakom brenda Alfa Romeo na naslonu za glavu. Kožna sedišta dolaze u tri broje - čokolada, crna i crvena. Na kraju, za model Giulietta Super moguće je izabrati nekoliko paketa dodataka koji naglašavaju osećaj udobnosti i povezanosti automobila.

 

Giulietta Sport

 

Detalji modela Giulietta Sport, kao što su lake alu-felne od 17 inča od antracita sa posebnim monohromatskim ratkapnama ističu njegov tipični Alfa Romeo karakter. Profil prednjeg i zadnjeg dela ukrašavaju crveni detalji na branicima a kućišta za prednje farove imaju karakteristične Carbon Look detalje. V rešetka, kvake, kućišta za retrovizore i Giulietta značka izlakirani su u intenzivnu sjajnu crnu nijansu. Boja bočnih usisnika odgovara nijansi karoserije, a uveličani auspuh i zatamljeni prozori upotpunjuju sportski izgled. Iznutra se nalaze crveni šavovi na sportskom volanu, glava ručice menjača i ručne kočnice, alumunijumski štitnici pragova vrata i papučice.

 

Giulietta Executive

 

Alfa-Romeo_Giulietta-Executive 001.jpg


Giulietta Executive namenjena je onima koji žele najprepoznatljivije i najeksluzivnije detalje, kao što su mat V rešetka i ramovi prednjih farova, uz hromirana kućišta retrovizora, kvake, detalje na zadnjem braniku. Ramovi prozora i Giulietta značka su hromirani. Unutrašnjost stavlja akcenat na udobnost koju izražava putem povezanost kroz radio i navigacioni sistem UConnect sa ekranom od 6,5 inča, naslonom za ruke na zadnjem sedištu, senzorom za kišu i sumrak, elektrohromskim unutrašnjim retrovizorom, električnim retrovizorima na vratima, kao i prednjim i zadnjim senzorima za parkiranje. Kožna sedišta dolaze u tri boje - čokolada, crna i crvena - sve su dostupne po porudžbini. Izgled upotpunjuju alu-felne od 17 inča i upečatljiva Visconti zelena boja.

 

Giulietta Veloce

 

190226_Alfa_Romeo_Giulietta_Veloce_HP.jpg


Paket opreme Giulietta Veloce zaokružuje liniju svojim sportskim stilom koji je doveden do svojih najviših mogućnosti. Model sada ima još agresivniji izgled i tehnički sadržaj u cilju superiornog, beskompromisnog upravljanja. Ključne odlike spoljašnjosti uključuju nove sportske branike i žute uveličane Brembo kočnice i lakirani sjajno crni detalji na kućištima retrovizora, kvakama, rešetki, ramu na maglenkama i uveličanim duplim auspusima. Završni detalji u pogledu eksterijera upotpunjeni su bočnim usisnicima, zatamljenim staklima prozora i novim lakim alu-felnama od 18 inča u sjajno crnoj boji sa pet duplih krakova. Iznutra, sportski karakter novog modela Giulietta Veloce ponovo naglašavaju nova sedišta od platna i Alcantara materijala, sa odudarajućim žutim šavom i naslonom za glavu sa Alfa Romeo znakom. Tu su i aluminijumske papučice i štitnici pragova vrata, mat obodi od atracita i kao izvajani volan sa žutim šavovima, koji se pojavljuju i na glavi menjača i ručnoj kočnici.

 

Prednosti i sadržaj -  novi paketi


U svim svojim izdanjima, Giulietta pokazuje neverovatnu porodičnu sličnost sa modelima Giulia i Stelvio. Spremna je da nastavi gde su njeni prethodnici stali, sa ciljem da osvoji još više ljubitelja italijanskog dizajna svojim nepogrešivim stilom i još odvažnijim sportskim karakterom. Novi principi game promovišu mogućnost prilagođavanja modela Giulietta potrebama klijenata uz prigodne pakete dodataka. Tako se dobija model u kojem se konkurentna cena spaja sa prilikom da se automobil prilagodi stvarnim potrebama. Naprimer, paket ''Business'' donosi DAB radio uređaj sa navigacijom i ekranom od 6.5 inča, zadnje senzore za parkiranje i sedišta za putnike koja se mogu podešavati po visini. Paket ''Convinience'' uključuje senzor za kišu i sumrak, elektrohromatski unutrašnji retrovizor, prednje i zadnje senzore za parkiranje, centralni naslon za ruke i retrovizore na vratima kojima se upravlja elektronski.
Paket ''Carbon Look'' naglašava dinamičnost automobila kroz posebne detalje na bočnim usisnicima, rešetki i kućištima retrovizora. Tu su i paketi ''Red Racing'' i ''Yellow Racing'' sa crvenim ili žutim detaljima radi naglašavanja sporstkog stila sa šarmantnim šavovima na volanu, ručici menjača i ručnoj kočnici, kao i sa raznobojnim dodacima na branicima i kočionim kleštima.

 

Gama motora i menjača

 

190226_Alfa_Romeo_Giulietta_Super_Alfa_Romeo_Giulietta_Veloce.jpg


Svi motori novog modela Giulietta usklađeni su sa standardom Euro 6 D. Linija pogonskih jedinica donosi 1.4-litarski turbo benzinac sa 120 KS, 1.6-litarski Multijet sa 120 KS i ručnim ili automatskim menjačem Alfa TCT sa duplim kvačilom, kao 2.0-litarski Multijet sa 170 KS i menjačem Alfa TCT sa duplim kvačilom. Menjač Alfa sa duplim kvačilom može da radi u potpuno automatskom ili sekvencijalnom režimu. Gornji i donji položaj precizne i ergonomski napravljene ručice menjača određuje vozač ručno. Ručice za menjanje brzine na volanu mogu da se koriste kao alternativa. Zahvaljujući sistemu za izbor režima vožnje Alfa DNA, vozač jednostavno može da podesi dinamično upravljanje automobila tako što će prilagoditi obrtni momenat motora, kočnice (putem uređaja za pred-punjenje kočnica), menjač sa duplim kvačilom, odgovor sistema za ubrzanje, elektronski sistem za upravljanje stabilnošću vozila, elektronski Alfa samoblokirajući diferencijal i ASR sistem za prijanjanje. Vozač može da aktivira tri režima vožnje prema uslovima na putu i prema sopstvenom stilu vožnje.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili video: Alfa Romeo Giulietta - ljubav ili mržnja?

 

Testirali smo Alfa Romeo Giuliettu iz 2014. godine sa 2.0 JTDm motorom i pokušali da saznamo zašto ova marka automobila toliko polarizuje svet ljubitelja automobila. Bez namere da povredimo bilo čija osećanja, na jednom mestu smo sakupili i nekoliko najpopularnijih viceva o Alfa Romeo automobilima. Koliko zapravo ima mesta u unutrašnjosti i da li je to pravom Alfisti uopšte važno, pogledajte u našem najnovijem testu. Svakako nam ostavite vaše utiske i zapažanja u komentarima.

Voditelj: Miloš Maksimović 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, počev od ''iste platforme na kojoj je Bravo'', pa dalje...nisu ga baš dobro pripremili da uradi kvalitetan video, nego eto... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, tu sam vec video da lupeta.. Al kad krenu sa flasom od litar da mlataraju po kolima i pricaju o tome 5 minuta, sve mi je jasno.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrositi vreme na gomilu maltene nebitnih stvari, kuckajuci po plastikama i mlatarajuci pet ambalazom - a ne pomenuti najbitnije stavke na ovom autu? Nova "Compact" platforma grupacije, prvi put primenjena na ovom autu 2010. godine (Stilo, Bravo i Delta su bili na prethodnoj "C-platform" druge generacije). MultiLink vesanje pozadi, direktan volan, ono sto najvise izdvaja ovaj auto - a to je ponasanje u zahtevnijoj voznji... Ni trunke tehnickog pojasnjenja sta se sve u konfiguraciji menja DNA selektorom (btw volan ne postaje direktniji kao sto je receno, nego samo tvrdji)... Ako vec pricamo o dizajnu pomenuti bar glavne detalje, licno bi mi npr. bilo interesantno uporediti sta je sve retro dizajnirano, oslanjajuci se na legendarni model Giuliette od 1954-1965:

 

Alfa-Romeo-Giulietta-Sprint-old-and-new.thumb.jpg.c8701dab736c3160ece0518534136fda.jpg

 

Itd, itd... Ovako, svaki review deluje "deja vu" i prilicno amaterski. Za razliku od dobrog dela samozvanih novinara, kojekakvih vlogera, blogera i sl. - ono sto iz regiona uvek sa zadovoljstvom ispratim: pitko, zanimljivo, originalno, tehnicki potkovano, iz ugla profesionalnog rally vozaca:

 

csm_620sebalj_71793692a6.thumb.jpg.bb4b4ba8a1c9670dfdfbaafa1f3ac25c.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i meni generalno smeta. Giulietta je donela toliko toga u svom segmentu, a kroz prizmu raznih ''dacia'' šofera nepravedno ocenjena. 

Mene i dalje obuzme neka toplina kada god je vidim na ulici, ali takođe i neka žal što nisam vlasnik jedne. 

I dalje me drži utisak koliko je auto upravljiv i okretan. Upravljanje još uvek nisam osetio direktnije ni kod jednog automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...