Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulietta

Recommended Posts

Pa prednji kraj ce biti potpuno redizajniran kao Djulija i Stelvio, to je skoro pa sigurno, ali mislim da ce zadnji ostati u nekoj slicnoj formi kao sadasnji..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, to bi moglo da bude. Neće ni biti šteta jer joj, po meni, prednji kraj najviše i škripi u trenutnom izgledu. Sa boka i zadnji kraj su mi i sada odlični. :thumbup: 

Jedino ne znam koliko će to moći da urade bez zamene panela, a to onda poskupljuje troškove osvežavanja, jer to onda više nije samo nov branik i svetla...nego i fizičko menjanje ''limarije''. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obzirom da ciljaju na premium segment, verujem da ce uraditi ozbiljan restyle napred + rwd i da ce cena biti od 20k pa navise :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, krštenica joj definitivno požutela. :D 

 

Al' evo...stavimo se za trenutak u ulogu ljudi koji o tome odlučuju. Trenutno stanje (za koje su i oni delom krivi), im je otprilike ovakvo:

 

> Opcija broj 1, nov model, cilj - napraviti konkurentan auto u premium C segmentu.

Izlazi nova AMG A klasa (A45/A50) sa pogonom na svim točkovima, sa motorom preko 400 konja. 

Audi već ima RS3 sa pogonom na svim točkovima i motorom sa 400 konja. 

BMW odavno ima seriju 1M sa skoro 350 konja, ali ima i seriju 1 Coupe, mada i ostala dva (Audi i Mercedes) imaju limuzinske verzije.

 

Ako žele da konkurišu njima, onda bi i Giulietta morala da ima verziju sa 5 vrata i limuzinu (može da je krsti i kao Coupe).

I, faktički već tu se verovatno odustaje od pravljenja nove Giuliette kao konkurencije njima jer to nije jedan auto nego dva...i odakle danas motor od 400+ konja za nju, treba razvijati sve novo za pogon, menjače, plus kvalitet koji mora pratiti ostale modele u tom segmentu.

 

> Opcija broj 2, nov model, cilj - napraviti konkurentan auto u ''narodnom'' C segmentu.

A, onda vidiš da su se ti ''narodni'' modeli mnooooogo naoštrili po pitanju performansi proteklih godina, pa imamo odličan novi Civic Type R, Seat Leon Cupru...društvo u kome čak i jedan Megane RS ispadne bulja. A, ni kvalitet im nije baš svetlosnim godinama iza premium modela. Dakle, nije ni tu lako doći do performansi koje bi Giuliettu učinili konkurentnom. Može, ali čak i za to treba dosta para uložiti u model. Dosta, ali ipak manje nego u opciji broj 1.

 

I, eto...izabere se npr. ta druga (jeftinija opcija), tj. nova Giulietta ne juri AMG A klasu ni sa performansama ni sa kvalitetom, ali juri Seat, Megane i ostale.

Kad ono...ljudi ionako sve manje kupuju taj segment jer su i dalje ludi za krosover i SUV modelima baziranim na B i C segmentu, pa prodaja (čak i da ''ubodeš'' model) nije posebno dobra jer si ponudio nov auto u segmentu gde je konkurencija mnooooogo veća (narodni C segment) nego u premium delu (ali do premium kvaliteta i performansi nisi mogao da ''dobaciš'' jer ti je trebalo još više novca za razvoj takvog auta).

 

> I, tako dođemo do opcije broj 3, a to je ''guraj ovaj model dokle još može, ubaci nove motore, a daj te pare koje imamo da uložimo u SUV/krosover jer to ionako danas ljudi kupuju kao blesavi''.

I, iz FCA planova za Alfu do 2022. godine otprilike vidimo da su to i izabrali...tj. Giulietta MCA (Mid-Cycle Action), ali i novi krosoveri (obeleženi u planu doduše sa UV, tj. ''utility vehicle''), ali to su dva nova krosovera od kojih će jedan biti manji od Stelvia, a jedan veći. Taj manji je ustvari C-SUV model, odnosno nema nove Giuliette, ali ima novog krosovera u C segmentu. 

 

Nezgodno je vreme za novu Giuliettu. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nažalost nezgodno vreme za sve osim za te abominacije, iliti takozvane krosovere :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa @neshaoct, mada mislim da bi mogli da 'reuse'-uju 500x, koji je tu nekih slicnih gabarita, a dosta je solidna platforma za opciju 2. (odn. 'narodni' auto), koliko vidim po review-ima, dosta hvale upravljanje, cak i u toj krosover formi, tako da bi se spustanjem i pazljivim trimovanjem, verujem, mogao postici zadovoljavajuc dinamicki nivo (opet ponavljam, za neki 'narodni' segment). Ima nezavisno vesanje na sva 4 tocka, takodje nudi i opciju 4wd. Sto se motora tice, po meni da udju novi 1.0, 1.3 u dve snage i 2.0 280 ks iz Giulie kao highlight, da parira meganu rs, pezou 308 gti, hyundai i30n, bilo bi sasvim dovoljno. Mislim da ne moraju juriti te najsportskije 350+ konja, aute C segmenta da bi 'zadovoljili fanove'... Ova ideja kontam da zahteva dosta rada i ulaganja, nije to bas tako samo 'spustiti i razvuci', ali bi s druge strane automatski imali i Giuliettu-krosover, i tada prakticno 4 modela (renegade, 500x, G, G-kros) dele mehaniku, sto je ja mislim vec uveliko isplativo, ma koliko im pojedinacna prodaja bila (potencijalno) mala... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bi sve bilo OK da ne pokušavaju Alfu da izvuku iz ruku "običnih smrtnika", a gašenje Mita govori tome u prilog. Alfa ide na premium u svim segmentima, i kao takve će biti i cene. Fiat je tu da bude narodski auto, a Alfa to sigurno neće biti. Doduše, ne verujem da će manji krosover da rade baš baš od 0, moguće da će tu da se oslone na 500x..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako, kao i druge Alfe, Giulietta je u startu nanisanjena u Premium Compact (A3, A Classe, BMW 1, V40, CT, DS4, Q30,...), a ne u Compact segment (Golf, Astra, Focus, Octavia, Tipo,...).

1 hour ago, shomispc said:

Nažalost nezgodno vreme za sve osim za te abominacije, iliti takozvane krosovere :D 

Takodje, prilicno mi je zao sto maltene izumiru Alfini modeli kakav je bio Mito ili Giulietta. Na racun vozila koja (za mene) spajaju nespojivo, ali eto trenutni su hit (i opet po meni) moguce samo prolazna moda. Na zalost po Giuliettu, trziste je neumoljivo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledaj, treći "vaskrs" Đulijete je doneo Alfi gomilu benefita, i da je ugase na par godina i da je vrate kad se malo smiri ovo biiip oko krosovera možda ne bi bila najgora opcija. 

Na kraju krajeva, biće to još jedna generacija Đulijete o kojoj ćemo maštati a nećemo imati cojones da je kupimo :D:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 01. 09. 2018. at 6:17 PM, neshaoct said:

 

> I, tako dođemo do opcije broj 3, a to je ''guraj ovaj model dokle još može, ubaci nove motore, a daj te pare koje imamo da uložimo u SUV/krosover jer to ionako danas ljudi kupuju kao blesavi''.

I, iz FCA planova za Alfu do 2022. godine otprilike vidimo da su to i izabrali...tj. Giulietta MCA (Mid-Cycle Action), ali i novi krosoveri (obeleženi u planu doduše sa UV, tj. ''utility vehicle''), ali to su dva nova krosovera od kojih će jedan biti manji od Stelvia, a jedan veći. Taj manji je ustvari C-SUV model, odnosno nema nove Giuliette, ali ima novog krosovera u C segmentu. 

 

Nezgodno je vreme za novu Giuliettu. :D 

Prvo ću napisati... Ne znam ni ja više sam što.

 

Ali opcija 3 je u planu. Update interijera, novi motori, i ADAS barem druge generacije, možda čak negdje između druge i treće.

 

Novi model nije još u planu. Nije to neka greda. Giulietta je mehanički još OK. Trenutno proizvođači idu na klanje mehanike, nazaduju po tom pitanju. Samo da je imati tablet, lijepu plastiku, i milijun elektroničkih pomagala.

 

Što se tiče Nijemaca. Pucaju premium snagom, a neki ne premium ih oderu. Primjer Seat, Megane i Civic. E što je dodano na 3 ne znam ali imaju manju masu pa im ide u prilog.

 

Ja šta znam novi BMW 1 će možda imati preko 300KS i to je to.

 

Moj prijedlog za novi model je bila limuzina sa ne baš dugim repom i 5. vratima. Spoje limuzinu i hatchback u jedan model.

 

Motor 2.0 sa 350 KS je u pripremi. Čak za Giuliu i Stelvio. Još jednom potvrđen u novoj prezentaciji.

Screenshot_20180807-001514.thumb.png.20cd5bbfc46bef2f9a1dd1f31792875a.png

Samo ako je u pitanju P2 mild hybrid je zabrinjavajuće jer onda neće doći do 2021. Ako je P1F onda može prije.

Screenshot_20180813-195508.thumb.png.b3d616b72a773382dc934f7669fbd322.pngScreenshot_20180813-195640.thumb.png.07e9451e0e94d7b4df000489534308a5.png

 

2 hours ago, horvat said:

Slazem se sa @neshaoct, mada mislim da bi mogli da 'reuse'-uju 500x, koji je tu nekih slicnih gabarita, a dosta je solidna platforma za opciju 2. (odn. 'narodni' auto), koliko vidim po review-ima, dosta hvale upravljanje, cak i u toj krosover formi, tako da bi se spustanjem i pazljivim trimovanjem, verujem, mogao postici zadovoljavajuc dinamicki nivo (opet ponavljam, za neki 'narodni' segment). Ima nezavisno vesanje na sva 4 tocka, takodje nudi i opciju 4wd. Sto se motora tice, po meni da udju novi 1.0, 1.3 u dve snage i 2.0 280 ks iz Giulie kao highlight, da parira meganu rs, pezou 308 gti, hyundai i30n, bilo bi sasvim dovoljno. Mislim da ne moraju juriti te najsportskije 350+ konja, aute C segmenta da bi 'zadovoljili fanove'... Ova ideja kontam da zahteva dosta rada i ulaganja, nije to bas tako samo 'spustiti i razvuci', ali bi s druge strane automatski imali i Giuliettu-krosover, i tada prakticno 4 modela (renegade, 500x, G, G-kros) dele mehaniku, sto je ja mislim vec uveliko isplativo, ma koliko im pojedinacna prodaja bila (potencijalno) mala... 

500X je formalno negdje B segment. Ali malo pojačan. Ali novi VW T-Roc ili Audi Q2. 

 

Alfa u C segmentu mora biti veća.

 

Ima srodnik 500X i Renegades. Zove se Jeep Compass.

 

Manevar eskivaže uspješno savladan. Jedan od boljih u toj klasi.

 

No mora on još puno pure jesti da bi bio Alfa.

 

Alfa je tu unikat jer jedina u SUV klasi je išla putem gdje od modela sa običnim ovjesom i ne baš širokim gumama nudi vrhunsko upravljanje.

Naravno riječ je o Stelviu.

 

 

 

 

Ovim putem mogu potvrditi.

Potpisani su ugovori sa dobavljačima za dva nova SUV modela marke Alfa Romeo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je stvarno dosta dobar rezultat, to da se spusti na 'normalne visine' (odn. da je u normalnoj HB skoljci), bilo bi izuvanje :D 

 

@N.N. Znaci jedan je onaj "long-wheel base Stelvio", a drugi bi onda mogao biti taj C-krosover, samo eto jos ne znamo sa kime ce deliti mehaniku (ovaj Compass ima puno smisla stvarno...) ? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat

 

C i E segment. Nikakav dugi Stevo. Uostalom dugi Stevo nije potpuno novi model i to je specijalka za Kinu.

 

O tehničkoj osnovi ne znam ništa. Moguće oba Giorgio. Za veći je praktički to sigurno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

8_82.jpg?itok=sfVlifc-

 

Na ovo sam mislio, Giulia i Stelvio MCA + LWB...


Edit: ali kontam mislio si na ovaj E UV i C UV...

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad smo kod cene, već par meseci sam u potrazi za adekvatnom Giuliettom, i kako god okrenem cena za dobar model ne može biti niska.

Po Italiji su čak skuplje nego kod nas, čak sam i cimao ljude na Siciliji da pogledaju šta se nudi nadajući se da je dole malo jeftinije, međutim i dole su na veoma visokoj ceni. 

Moram biti iskren i reći da sam gledao i VW gamu u toj kategoriji, ali vrlo brzo sam odustao jer za mene je jednostavno neuporedivo ono što Alfa nosi u sebi. 

Opcija 2.0 sa 175 konja i TCT menjačem je po meni prava mera, i ako izuzmem BMW seriju 1 koji je bezobrazno skup sa slabijim motorima i siromašnom prosečnom opremom, Giulietta je u samom vrhu u kategoriji kao ''vozački'' automobil. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@banjo1990

 

Da, ima još ljudi na forumu koji prate cenu Giuliette (skoro su pisali o tome :whistle:), ali...nikako da joj padne dovoljno. :D 

Mene su inače davno naplašili za te aute sa juga Italije, ono kao ''nikako ne uzimaj odatle''. Neka priča od pre barem 10 godina kao eto...dole baš ne održavaju aute, to je siromašniji deo države jer je velika razlika između bogatog severa Italije i siromašnog juga, itd, itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi su gledali i samo odlažu kupovinu dok joj ne padne cena :P

 

"Problem" je što sa dobrom opremom ne može da se nađe na autoscout.it za manje od 8000, što znači dok dođe do ovde koštaće minimum 10 000. Tako da je diskutabilno u kakvom su stanju ove ovde što su za 8 000. Ja sam se zaleteo i zamalo kupio jednu od 8500 u maju, i od tada sam splasnuo željom nekako, skontao sam da nije baš racionalna kupovina. Ako npr za 2 godine padne cena još (što sumnjam da će se desiti dok ne izađe restyle, a i kada izađe gađaće premium segment tako da je pitanje zbog visoke cene kako će se odraziti na ove polovnjake postojeće), onda možemo da uzmemo u razmatranje neku u full opremi za jedno 6000. Brava 8 godina starog sam platio 5000, bilo bi lepo da i Đulka tih godina košta slično :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pasce sigurno, konkurencija je veoma jaka

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne znam baš, jeste jaka konkurencija ali ljudi koji gledaju Đulijetu ne razmišljaju baš 100% mozgom (uključujući i mene) :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jes, par desetina nas iz srb :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja gledam benzince i bukvalno razmisljam isplati li se uopste gledati polovne....  1.4 tb 120 ks kod nas po akcijskom cenovniku, u srednjoj (tzv. "Super") opremi, bi trebalo da kosta 15.690e, a polovan 2014+ (gledam FL zbog Uconnect-a) - ne mogu da nadjem napolju primerak, a da me izadje ovde sa troskovima ispod 11.000e. Ali i to je bas totalni minimum, malo samo da odaberem neki sa manjom km i slicno - vec sam na oko 13.000e ovde... E sad, ko juri 2.0jtdm, tu je vec odnos 'novo-polovno' malo zgodniji za polovnjake... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...