Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulietta

Recommended Posts

On 2/26/2016 at 4:45 PM, sErGiO-AR said:

Sad kada su Giuliettu 1.8 nazvali Veloce, mogli bi da izbace jedan pravi QV sa ovim novim 2.0 turbo motorom što ide u Giuliu i ima 330ks :stuart:

 

Slažem se... Samo što bi pravi QV morao da ima značajnije izmene i u eksterijeru. Teško da bi se moglo samo sa prednjim pogonom. To bi morao da bude u mnogim segmentima potpuno novi auto, kao što je npr. Focus RS. Ova Veloce verzija može da ide u isti koš sa Focusom ST, ali da bi mogla da stane rame uz rame RS-u moraju mnogo da se potrude. Jako su male šanse da će se to desiti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja mislim da ćemo se načekati naslednika. U svakom slučaju, Đulijeta potpuno odgovara svim današnjim standardima u svakom pogledu, i za mene lično, jedan prelep automobil, koga bih vrlo rado posedovao. Dobro, fali joj malo topline u enterijeru...ali realno, kada izađeš iz nje i pogledaš je sve joj je oprošteno :) . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/28/2016 at 10:16 AM, sErGiO-AR said:

Znaci naslednik ce 2020. a QV 2025. :D

 

Ide preslagivanje. Zbog "uspona" EU tržišta bi prvo trebao doći C-crossover i tada negdje se gasi ova aaktualnaGiulietta, a kasnije i direkt nasljednik Giuliette na RWD platformi. Sve bi to trebalo biti predstavljeno do kraja 2018. Ono što vjerojatno ostaje kasnije su 2 modele E-segmenta, sedan i SUV.

 

 

Nego znamo kako idu priče, Giulietta je tijesna, Giulietta nema mjesta. OK, nema straga mjesta da se vozi predsjednik no ovaj tip sa videa, inače vozač utrka za Audi i Seat i koliko znam probao je i Audi za Le Mans, je visok 190 i kada pravilno namjesti svoj sic uredno sjedne iza sebe bez da lupa koljenima i/ili glavom. Nisu mi jasni ljudi koji kao vozači sjednu na kilometar od volana i koji jedva dohvaćaju papučice.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test Alfa Romeo Giulietta QV Line

 

 

-----------------------------------------

Ovoj ženi treba dati što više automobila da vozi, testira. :thumbup: Dobar raniji test Fiata Tipo, sada evo i Giulietta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restilizovana Alfa Romeo Giulietta spremna za nove izazove

 

151906-alfa%20g%2011.jpg

 

Spremna za nove izazove, restilizovana Giulietta predstavlja oličenje neprevaziđenog ''Alfa duha'', koji je više od jednog veka bio tipična odlika automobila proizvedenih od strane brenda Alfa Romeo.

 

151905-alfa%20g%201.jpg

 

Osvežen izgled i sportskiji karakter

Novom paradigmom brenda Alfa Romeo, pojačana i oličena kroz nekoliko stilskih elemenata eksterijera, kao što su jedinstvena rešetka hladnjaka sa teksturom saća i novi prednji branik koji oblikom podseća na legendarni trolisni prednji deo, verovatno jedan od najslavnijih i najprepoznatljivijih simbola u svetu automobilizma.

 

151907-alfa%20g%20111.jpg

 

Giulietta poseduje niz elemenata razvijenih od strane kompanije Magneti Marelli - od svetlosnih uređaja pa do pogonskog agregata, vešanja i izduvnih sistema. Na novom modelu Giulietta debituje i Alfa Performance, ekskluzivna usluga posebno stvorena da unapredi iskustvo vožnje. Zahvaljujući nizu digitalnih uređaja i instrumenata, vozači mogu da kontrolišu glavne parametre automobila, da mere njegove performanse korišćenjem posebnih tajmera i da vide statističke podatke o vožnji na svojim pametnim telefonima, pored dobijanja saveta za vožnju u realnom vremenu. U ponudi su 3 paketa opreme: Giulietta, Super i Veloce.

 

151908-alfa%20g%201111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulietta TCR konačno dobija 2.0 motor Giulije

 

alfa%20tcr.jpg

 

U debitantskom nastupu za volanom Giuliette, Andrea Beliki izveo je jedno od onih Makau čuda, mogućih valjda samo u azijskoj prestonici igara na sreću, uz obilnu pomoć boginje Fortune. Zbog tehničkih problema Beliki na kvalifikacijama nije izvezao krug u okviru 107% od najbržeg Q1 vremena, pa mu je start dopušten odlukom sudija, ali sa poslednje, 28. pozicije. Ipak, izbegavši sve zamke, karambole i blokade na pisti, Italijan je osvojio bodove u obe trke, stigavši na cilj osmi (sedmi među TCR pilotima) i deveti i upisao je šest poena. Taj podvig pomalo je ostao u senci zbog presudne bitke za šampionski naslov, koja je pokupila skoro svu pažnju, ali ga ne treba zapostaviti. Pre godinu dana, Andrea se u Makauu popeo na drugi stepenik podijuma. Reklo bi se da ga ova staza voli, ali i da je ovogodišnji bilans još impresivniji i zbog mesta s kog je pošao, zbog činjenice da je na najokomplikovanijoj uličnoj pisti na svetu prvi put seo u kokpit Ferarisove kreacije, a i zato što Giulietta još ne spada u konkurentnije TCR automobile. ''Cilj mi je bio da zabavim i izvučem sav potencijal automobila, u čemu sam uspeo'', ispričao je Beliki za TouringCarTimes. ''Prikazali smo neke izuzetne performanse, pogotovu kada je u pitanju motor, po tome smo parirali najboljim automobilima u kategoriji. Nažalost, imali smo problem s menjačem, koji se ranije nije pojavljivalo i to je bio veliki ograničavajući faktor. Šteta, jer verujem da bih prošao još bolje da sam startovao s više pozicije. Međutim, Makau je Makau, meni je bilo zabavno, auto je ceo, bio sam brz i sve je to pozitivno.''

 

Trke u Makauu stavile su tačku na jednu fazu takmičarskog života Giuliette TCR. Kako je još proletos najavljeno, ona će dobiti novi, ovog puta dvolitarski turbo motor, preuzet iz Giulie, što je dozvoljeno TCR pravilima. Dosad se auto Mulzan rejsinga takmičio s hendikepom - aktuelni agregat u Giulietti ima 1.75 litara. ''To će radikalno izmeniti auto i biće potrebno još nekoliko malih, preciznih koraka da se ceo paket optimizuje'', objašnjava Beliki. ''Mislim da je i dosad obavljen sjajan posao, ali je naš vikend, nažalost, upropastio problem koga ranije nije bilo i zbog toga jedino žalim. U Makauu morate startovati napred da biste imali šansu za dobar rezultat.'' Pobedničko postolje bi i u takvoj situaciji bilo nedostižno, smatra italijanski pilot: ''Mogli smo da se borimo s drugim markama, ali bi za podijum već bilo teško, jer sam se borio s vozačima koji su izvezli celu sezonu. Svi su oni bili agresivniji od mene, jer ja sam došao u Makauu samo da izvezem tu trku.'' Uz sve poštovanje prema Mikeli Čeruti, koju je Beliki odmenio, možda su Romeo Feraris i Mulzan rejsing baš u njemu pronašli vozača koji može da unapredi Giuliettu, pogotovu verziju s novim motorom, i da je podigne na viši nivo od dosadašnjeg. Beliki se nada i voleo bi da se u Makauu započeta saradnja nastavi i 2017, tim više što njega inspiriše ideja da doprinese slavi nacionalnog brenda: ''Još nismo o tome razgovarali, ali voleo bih da nastavim da radim sa Mulzan rejsingom i Romeom Ferarisom, iako ću biti zauzet i LMP2 obavezama. Videćemo tokom zime.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrele Gume test: Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm/120 TCT

 

alfa%20giul.jpg

 

Na sceni od 2010. godine, Alfa Giulietta polako ali sigurno odlazi u prošlost. No, zahvaljujući i dalje atraktivnom izgledu, odličnom 1.6 JTDm i još boljem automatskom TCT menjaču, interesovanje za nju i dalje postoji.

Lepo stari Alfa Giulietta. Uprkos godinama, njen dizajn je i dalje aktuelan, prirodan, više svemirskih godina udaljen od nabuđenih Japanaca, tipa Honde Civic. Sve je ovde u suptilnim oblinama i detaljima, po ugledu na famoznu prednju masku. Verovali ili ne, izmenjena je krajem prošle godine, što su u Alfi nazvali ''restilizacijom''. Jednostavno horizontalne hromirane lajsne u središtu, zamenjene su crnim u obliku saća. I to je uglavnom sve što se tiče spoljašnjosti, a sve u iščekivanju da se dogodine pojavi naslednik, na posve novoj platformi. Do tada, šta je tu je, široka paleta odličnih agregata i magični šarm koji ovaj proizvođač ima na svoje poklonike, treba da je održe u životu.

 

giulietta_501.jpg

 

Jer zašto to ne reći, godine su učinile svoje, nakon strasne ljubavi, vreme je za svođenje računa. Nešto kao život sa voljenom osobom, u početku je sve idealno, no sa godinama eventualne mane iste sve više izlaze na videlo... Globalno uzevši ništa posebno deprimirajuće, ali sedam godina u auto industriji su danas čitava večnost, što se u najvećoj meri ogleda u unutrašnjosti. Ova je već bila doterana sredinom životnog veka, kada su izmenjeni upravljač, obloge na vratima, sedišta i kolor ekran, čime su ujedno ukinuti brojni prekidači na centralnoj konsoli. Spomenuti ekran, osetljiv na dodir, sada je u serijskoj opremi za sve verzije. No, ukoliko je sa satelitskim navođenjem, ima prečnik od 6.5 inča, odnosno samo 5 inča kada je bez njega (preuzet iz Fiata 500L). Nazvan ''U-Connect'', znatno je napredniji od bivšeg, dok su priključci prebačeni iz naslona za lakat, na dno centralne konsole (USB i AUX). Nimalo elegantno rešenje, šta više ni previše praktično, jer šta god da se priključi, mora se držati u rukama, odnosno spustiti na pod. Koliko god da sam tražio, nisam nažao zgodno mesto da odložim mobilni telefon, još manje za flašu sa vodom, koja se nervozno kotrljala po vozilu prilikom svakog ubrzanja i kočenja. U pregrade na vratima mogu da stanu samo novine ili auto karte, a u omanji naslon za laktove (opcija za jeftinije verzije), kutija cigareta i ključevi. Kad smo kod njih, Giulietta se i dalje pali klasičnim kontakt ključem, startovanje na dugme, kao i mnogi drugi savremeni dispozitivi, koje poseduju mlađi konkurenti, nisu dostupni. Ma nije važno, reći ćete, sve to se i onako često doplaćuje, ili je u ponudi tek kod najprestižnijih verzija. Tačno, samo i upotrebljeni materijali debelo kaskaju za mnogim konkurentskim modelima (VW Golf, Peugeot 3008, Renault Megane, Opel Astra).

 

giulietta_502.jpg

 

Vožena Giulietta, sa dvobojnom komandnom tablom (svetlo braon/crna kombinacija), deluje i dalje atraktivno, no kada se opipa plastika, sve je jasno. Tanka i tvrda, pripada jednom drugom vremenu. Znatno je ubedljivija intrument tabla, sa velikim analognim pokazivačima, s'tim da je crno beli ekran za putni računar mali i zastareo. Naprotiv, za upravljačem vozač se i dalje oseća prijatno, pod uslovom da nije XXL dimenzija. Uostalom, odavno smo se navikli da se od jedne Alfe može sve očekivati, osim prostranosti... Kožna sedišta su u skladu sa bojom armature, ali kada se malo bolje zagleda, jasno je da je koža upotrebljena samo na prednjem delu, ne i na poleđini sedišta. Što se tiče familijarnog aspekta, Giulietta je posve prosečno nadarena. Na zadnjoj klupi komotno se osećaju deca srednjeg uzrasta, ne i krupnije odrasle osobe. Uz to, pristup je otežan malim ulaznim otvorom i uglom otvaranja vrata, dok je ručica za otvaranje istih, zakamuflirana u okvir prozora. Lepo, ali ne preterano praktično. Sam prtljažnik deluje prostrano, ali je utovarni prag previsok. No, kada se uporedi zapremina sa mlađim predstavnicima u segmentu, 360 litara deluju jako skromno u porednju sa 500 litara koliko imaju pojedini konkurenti. Peta vrata otvaraju se lako, jednostavnim pritiskom na znak proizvođača.

 

giulietta_503.jpg

 

Počevši od 2010. godine, ovo je moje četvrto druženje sa Giuliettom. Nakon benzinskog 1.4 T/120 KS, te 1750 TBi/235 KS i dizela 2.0 JTDm, red je došao na odlični 1.6 JTDm, u sprezi sa novim automatskim menjačem TCT. Do prošle godine, kupci dizela, srednje snage, morali su se zadovoljiti sa ne preterano dinamičnim 1.6 JTDm od 105 KS, ili znatno snažnijim (čitajte skupljim, u Francuskoj za 2.000 evra) 2.0 JTDm od 150 KS. Prosto da se zapitamo zašto ga Alfa nije ranije ponudila, posebno jer je skuplji od slabije verzije za samo 200 evra, i mogao je poboljšati prodaju. Jer ova (prodaja), u Francuskoj i ostalim zemljama EU, duplo je slabija nego li pre koju godinu. 

 

Jednom za upravljačem, vozač Giuliette vraća se pomalo zaboravljenim gestovima. Kao što smo rekli, neophodno je okrenuti kontakt ključ (sistem slobodne ruke nije na raspolaganju ni uz doplatu) i spustiti klasičnu ručnu kočnicu. Tim bolje, reći će neko, posebno jer je i zvuk motora baš kako treba. Diskretan pri nižim obrtajima, odnosno prijatno grlat kada se pribiži najvišim. Uz to, perfomanse koje obezbeđuje Giulietti uopšte nisu za podcenjivanja, ''okruglo'' 10 sekundi do stotke i maksimalna brzina od bezmalo 200 km/h. U svakodnevnoj upotrebi odlikuje se velikom elastičnošću, posebno kada je u braku sa spomenutim automatskim menjačem TCT (dupla spojnica). Vožnja je zahvaljujući njemu tečna, opuštena, sa snagom koja dolazi progresivno, bez imalo cimanja (a-cup). Tako je barem dok je selektor DNA u modu ''Normal'', jer kada se izabere ''Dynamic'', obrtni moment poraste sa 280 na 320 Nm, što se manifestuje znatno boljim odzivom na gas.

 

giulietta_5.jpg

 

Ovaj mod ujedno utiče i na ostale principijalne faktore vožnje, kao što je upravljanje (slabija asistencija), kočnice, ESP (reaguje kasnije) i aktivira elektronski diferencijal Q2, koji, ukoliko dođe do proklizavanja, reaguje na jedan od pogonskih točkova. Što da ne, ukoliko tražite perfomanse, ali u tom slučaju ionako ne preterano udobna Giulietta postaje još nepodnošljivija (naša verzija obuvena je u gume dimenzija 225/45 R17). Pri nižim brzinama i lošem putu, njeno ogibljenje zna da dobro protrese putnike. Ništa dramatično, no gore navedeni konkurenti to rade znatno talentovanije. Slično je i sa ponašanjem na putu, iako ne može da pocrveni ispred njih, nema ozbiljnost jednog Golfa 7 ili Peugeota 308. Ponoviću još jednom, brzina kojom TCT menja prenose je za svaku pohvalu, tako da gotovo nikada nije neophodno posegnuti za ručicama pored upravljača. I sve to bez osetnog povećanja potrošnje (u poređenju sa manuelnim), koja se našem slučaju uglavnom kretala između 6-7 lit, uprkos neefikasnom Stop&Start sistemu. Proradio je tek nakon par dana test vožnje, da bi potom nastavio da funkcioniše haotično, kako mu se ''ćefne''... 

 

Što se tiče paketa opreme, u ponudi su ukupno tri : Giulietta, Super i Veloce. Ukoliko je verovati ovlašćenom sajtu, promotivna cena za osnovni model 1.4 TB/120 iznosi 14.490 evra, odnosno 16.490 evra za voženi 1.6 JTDm. Sa automatskim TCT menjačem dostiže 17.990 evra, odnosno 19.190 evra za završni nivo Super. Mnogo ili ne, presudite sami, moje je da konstatujem kako ova Giulietta i dalje poseduje mnogo šarma, kao i nekoliko jakih aduta, gde pre svega mislim na motor i menjač. No ukoliko niste zagriženi fan ovog brenda, znajte da se na tržištu mogu pronaći moderniji, prostraniji i udobniji modeli, slične cene, ali bez famoznog ''štita'' na nosu i tradicije duge više od jednog veka.

 

giulietta_504.jpg giulietta_505.jpg

 

Tekst i slike: Perica Rajković

 

preuzeto sa - vrelegume.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

On 23.5.2017. at 7:17 PM, neshaoct said:

Ukoliko je verovati ovlašćenom sajtu, promotivna cena za osnovni model 1.4 TB/120 iznosi 14.490 evra, odnosno 16.490 evra za voženi 1.6 JTDm. Sa automatskim TCT menjačem dostiže 17.990 evra, odnosno 19.190 evra za završni nivo Super. Mnogo ili ne, presudite sami....

 

Ako gledamo konkurenciju, cene su jako korektne. Primera radi, 2.0 jtdm 150ks, manuelni menjač u Super opremi je nekih 18800e, što po meni nije mnogo.

Može da se nakarika još opreme na to dosta pa da cena izađe debelo preko 20 hiljada, ali po meni Super oprema u osnovi ima dosta toga. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počinje prijem narudžbina za Alfa Romeo Giulietta Sport

 

0001(1).jpg

  • Izgled brzog automobila garantuju 17-inčne, petokrake alu-felne, bočni spojleri, zatamnjena zadnja stakla, sportski branici sa crvenom trakom i osobito velike izduvne cevi.
  • Sportski karakter, ali uz potpun komfor: Giulietta Sport je standardno opremljena upravljanjem klimom, tempomatom, sistemom UconnectTM Live sa 5-inčnim displejom, rukonaslonom na prednjim sedištima, svetlima za maglu, Alfa DNA selektorom (sa elektronskim diferencijalom Q2 i dnevnim svetlima) i ESC sistemom sa funkcijom ASR i podrškom pri kretanju uzbrdo.
  • Novi, opcioni paket opreme Carbon Sport Pack uzdiže trkačku prirodu do novih visina, sa ekskluzivnom unutrašnjom i spoljašnjom završnom obradom, sa karbonskim tretmanom.
  • Cena u Srbiji kreće od 18.090 Evra za verziju Giulietta Sport opremljenu sa 1.4 Turbo benzinskim motorom od 120 KS. 
     

Kako bi zadržala vodeću ulogu u svom segmentu, Alfa Romeo Giulietta predstavlja novi paket opreme Sport, sa snažnijim stilskim karakterom, kao i kompletnom standardnom opremom, i sve to uz značajne pogodnosti za kupca. Konkretno, novi paket opreme obuhvata petokrake 17-inčne alu-felne, pragove, sportske branike sa crvenom trakom i izrazito velike izduvne cevi. Eksterijer je upotpunjen zatamnjenim zadnjim staklima i svetlima za maglu. Sportska personalizacija nastavlja se u enterijeru sa tamnim krovnim tapacirungom (nebom), koji je deo standardne opreme kao u konfiguraciji Veloce, vodećoj u liniji, patosnicama od crnog somota i sedištima presvučenim tekstilom sa Alfa Romeo logotipom na naslonima za glavu. I poslednje, ali ne i najmanje bitno, Giulietta Sport uvodi novu, plavu boju eksterijera Misano Blue, elegantnu, dinamičnu nijansu koja ističe sportski dizajn kompaktnog sedana brenda Alfa Romeo. 

 

_MG_5300-Modifica.JPG

 

Elegantne inovacije idu uz bogat paket standardne opreme, koji obuhvata upravljač presvučen tehno-kožom, upravljanje klimom, tempomat i multimedijski sistem UconnectTM sa 5-inčnim ekranom tako da vozač sve vreme ostaje povezan preko svog pametnog telefona. Kada je reč o bezbednosti, Giulietta Sport poseduje šest vazdušnih jastuka, kao i Alfa DNA selektor sa elektronskim diferencijalom Q2, dnevna svetla, sistem ESC sa funkcijom ASR sa podrškom pri kretanju uzbrdo. Prednji rukonaslon sa odeljkom za odlaganje i prednja i zadnja stakla sa električnim podizačima su takođe standardan deo opreme. 

Kako bi trkačka priroda nove konfiguracije bila dodatno naglašena, novi paket opreme Carbon Sport, dostupan na zahtev, obuhvata ''karbonski izgled'' od rešetke hladnjaka do kućišta retrovizora, odnosno od pragova do prednjih branika sa dekorativnom crvenom linijom i oivičenim farovima. Novi paket opreme upotpunjen je karbonskim elementima na panelima vrata i instrument tabli, dok su ručice na vratima, kao i prostor oko svetala za maglu u crnoj boji. 

 

Giulietta Sport može biti opremljena turbo-benzinskim motorom 1.4 sa 120 KS, kao i dualnim benzin/TNG motorom turbo-benzincem 1.4 MultiAir sa 150 KS i 1.4 MultiAir turbo-benzinskim motorom sa 170 KS sa automatskim prenosom Alfa TCT sa duplim kvačilom. Na raspolaganju su i moćni turbo-dizel motori: 1.6 JTDm sa 120 KS sa manuelnim ili automatskim TCT prenosom, 2.0 JTDm sa 150 KS i 2.0 JTDm sa 175 KS sa automatskim TCT prenosom. 

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulietta možda 2018. godine, a imaće zadnji pogon

 

171533-alfa%20g%201.jpg

 

Prema 5-godišnjem planu koji će šef FCA grupe Sergio Marchionne predstaviti početkom sledeće godine, mogli bi da imamo novosti i o (pre)dugo očekivanoj naslednici Alfe Giuliette koja će sa novom godinom ući u već osmu godinu proizvodnje. Jedan od najomiljenijih automobila u Italiji, ali i najpopularnija Alfa van zemlje jeste dobro poznata kompaktna Giulietta koja je punih sedam godina na tržištu zadržala potpuno identičan izgled uz tek dva minimalna osveženja i obnovu agregata ispod prednjeg poklopca. Zato ne čudi interes automobiliske javnosti kada će naslednica ugledati svetlost dana, posebno jer su u međuvremenu već predstavljena dva potpuno nova modela Giulia i Stelvio.

 

171534-alfa%20g%2011.jpg

 

Kako bilo, već početkom sledeće godine sve bi moglo da bude poznato u vezi nove Giuliette jer će prvi čovek FCA grupe Sergio Marchionne izneti 5-godišnji plan grupe. Ipak, to ne znači da ćemo dobiti informaciju o početku proizvodnje i brzo dočekati i prve fotografije, jer lansiranje nove Giuliette zapravo koči aktuelni trend SUV i crossover modela koji vlada na evropskom tržištu. To znači da bi pre plasmana novog kompakta, Alfa Romeo prvo mogao da izbaci na tržište kompaktni SUV, što bi značilo da Giuliettu čeka još jedno odlaganje...

 

171535-alfa%20g%20111.jpg

 

Barem je poznato da će i standardna i SUV verzija Giuliette voziti na skraćenoj platformi ''Sergio'' poput Giulije i Stelvija, kao i da će imati pogon na zadnje točkove, a što će nakon prelaska sledeće generacije BMW Serije 1 na prednji pogon biti istinski kuriozitet u kompaktnoj klasi. Što se tiče izgleda, dobro informisani izvori tvrde da će dizajn biti značajno drugačiji nego kod aktuelnog modela i da bi se proizvodnja mogla preseliti iz Italije u pogone u Poljskoj.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prikazana Alfa Romeo Giulietta za BTCC 2018.

 

alfa g btcc.jpg

 

Ekipa ''HMS rejsing'' otkrila je Alfa Romeo Giuliettu u kojoj će njen vozač Rob Ostin nastupati tokom sezone Britanskog turing šampionata 2018. BTCC Giulietta prvi put je javno prikazana u četvrtak, 11. januara, na jednom od štandova Autosport međunarodnog salona u Birmingemu.

 

alfa g btcc 11.jpg

 

Poduhvat je najavljen prošlog septembra, ima karakter privatničkog i nezavisnog, a podržava ga mreža Alfa Romeo dilera u Velikoj Britaniji. On označava povratak italijanske marke u BTCC posle decenijske pauze. ''Ponosni smo što konačno prikazujemo novu Alfu'', kazao je Ostin, osvajač tri BTCC trke, od kojih je poslednja bila na Brends Heču 2017. ''Svi su u ekipi uložili ogroman trud da se projekat drži zacrtanih rokova, uz ogromnu pažnju posvećenu detaljima. Ova Alfa je rezultat velikog rada i strasti velikog broja ljudi, kao i naših sponzora. Imali smo mnogo vremena da razvijemo ovaj auto i sebi pružimo najbolju moguću šansu da sezonu 2018. otvorimo onako kako smo završili 2017. Imamo prelep BTCC auto, on na papiru deluje kao značajan iskorak u odnosu na prethodni. Imamo podršku fantastičnih partnera i vratili smo legendarni brend u vrhunsku kategoriju britanskog auto-sporta. A tek je 11. januar! Ovo je najvažnija sezona moje 27-godišnje karijere i ne mogu da vam opišem koliko sam uzbuđen, motivisan i odlučan'', poručio je Rob Ostin, koji je prošle godine vozio Toyotu Avensis.

 

''HMS rejsing'' je novo ime za tim koji se do ove godine zvao ''Hendi motorsport''. Postavu predvodi bivši BTCC trkač Sajmon Belčer, koji je uoči 2016. prestao da se takmiči kako bi se u svojstvu rukovodioca posvetio napretku ekipe. ''Veoma je dirljivo kada vidite reakciju ljudi na Alfa romeo koji smo sami projektovali i izradili od nule. Ja sam napustio vozačko BTCC sedište kako bih više vremena mogao da provodim nadgledajući napredak ekipe, a zatim i razvoj ovakvog briljantnog automobila. Naši inženjeri i ostatak ekipe izveli su neverovatan posao, ponosan sam na ono što smo učinili. Međutim, divan auto predstavlja samo deo priče, sad moramo da ga učinimo pobednikom!'' Giulietti u tom cilju sleduju intenzivni predsezonski testovi, a BTCC 2018. otvoriće runda na Brends Heču 7. i 8. aprila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulietta Sport

 

alfa g sport.jpg

 

Alfa Romeo je predstavio Giuliettu u novoj Sport verziji koja je dobila alufelne od 17'' u stilu Giulie Quadrifoglio, crvene detalje na prednjem spliteru i stražnjem difuzoru, zatamnjena stražnja stakla, veliki udvojeni izduv i nova svetla za maglu. U ponudu je dodata i Misano plava boja, koja je do sada bila rezervisana za Giuliu i Giuliettu Veloce.

 

alfa g sport 11.jpg

 

Oprema enterijera odrazumeva kožnu upravljač, Uconnect multimedijalni sistem, i Alfa DNA selektor modova vožnje. Ova verzija je ipak više posvećena uživanju u vožnji nego performansama, pa se nudi sa 1.4 turbo benzincem od 120 KS, ili 1.6 litarskim dizelom iste snage, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 9.4 ili 10 sekundi za dizel verziju. Sport paket opreme cenom i nivoom je smešten između osnovne i Tecnica opreme.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 23.10.2017. at 1:08 PM, neshaoct said:

 

 

Barem je poznato da će i standardna i SUV verzija Giuliette voziti na skraćenoj platformi ''Sergio'' poput Giulije i Stelvija, kao i da će imati pogon na zadnje točkove, a što će nakon prelaska sledeće generacije BMW Serije 1 na prednji pogon biti istinski kuriozitet u kompaktnoj klasi. Što se tiče izgleda, dobro informisani izvori tvrde da će dizajn biti značajno drugačiji nego kod aktuelnog modela i da bi se proizvodnja mogla preseliti iz Italije u pogone u Poljskoj.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Nadam se da je ovo istina, BMW me je razocarao prelaskom na prednju vucu u seriji 1 koja je sinonim za neverovatno dobro izbalansiran auto za voznju, ali bitno je da neki auto u toj klasi i dalje nudi taj osecaj. Radije bih kupio alfu rwd nego bmw fwd, mislim da im je to pametan potez, mada verujem da dobar deo vozaca (ili vozacica) serije 1 ne zna ni koji pogon ima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taman kad sebi ispunim želju i kupim ovu staru pojaviće se nova, pa ću opet čeznuti za nečime :D:D:D

Al nema sumnje da će dizajnerski a i vozno da bude bomba kao Đulija..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec je narucena jedna ovakva Misano Blue mislim u sport opremi.. 

Nego nikako da dodje u Srbiju :D 

Elem, prilicno su pale cene i njima, sada vec mogu da se nadju oko 7k doduse sa 1.6 motorima. 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam bre oglase svaki dan i ovde i preko, za 7000 nema ništa a da bi vozio..
Blizu te cifre su 1.6 jtdm2 sa 105ks, ali mi je diskutabilno da to nije slabašno.. Sa jedne strane, taj 1.6 105ks ima 280Nm torque, sto je vise od mog Brava sa 255 (Koje je imao jednog dana, sada teško da ima i toliko :)), ali bih opet išao na 2.0.

Za neku sa dobrom opremom i 2.0, mora da se da blizu 10k i dalje... 

 

edit: Ovako neki enterijer, samo bez ovih felni što liče kao da je neko vadio čašom pogačice iz razvučenog testa https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/10774457/alfa-romeo-giulietta-20-jtdmnav  Restyle je možda čak i lepši..

ea4f76f7606b-1920x1080.jpg

67faaa8dcf43-1920x1080.jpg

Edited by shomispc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa taj 1.6 ce da zavrsi posao svakako, e sad posto hoces da divljas onda moras 2.0 :D 

Ovu sam ti cini mi se slao jos pre, cudno mi sto dugo stoji :S 

Za 10k se kupuje 2014o godiste, tj bar bih gledao kada bi doslo do toga da dajem 10k :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa možda joj nešto fali, ili je malo ružnjikava spolja u ovoj boji i felnama, ko zna :D 

Ona bela sa tct menjačem od koje je i ovaj drugi enterijer je otišla prilično brzo obzirom da je koštala oko 13k..

 

Nađi mi 2014o al da enterijer nije užasan za te pare i imaš procenat :D 

 

Čak ih i u ITA nema za te pare https://www.autoscout24.it/risultati?mmvmk0=6&mmvmd0=1611&mmvco=1&fregfrom=2014&pe_category=1&cy=I&fuel=D&powertype=kw&atype=C&ustate=N%2CU&sort=standard&desc=0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda moze preko licitacija da se naleti na neku povoljniju varijantu.

Imaju ovi iz Balkana jednu 2013 restyle za 8200.

Jes' da izgleda kao da su je prasici vozili, ali verujem da je vecina iz uvoza takva pre sredjivanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...