DusanLe 0 Posted October 15, 2011 Pozdrav!!!Jutros sam krenuo do sela, nekih 30 km od Leskovca, i kada sam dao kontakt da upalim auto kompjuter mi je prijavio "high coolant temperature" pri cemu je skazaljka za pokazivanje temperature naglo otisla udesno i u roku od dve sekunde se vratila nazad, a kompjuter je prijavio "check ok". Mislio sam da nije nista posebno, ali sam primetio da duz celog puta auto nije mogao da postigne radnu temperaturu, vec je skazaljka dosla samo do prve vece crte.U toku puta je skazaljka mirovala, ali sam primetio da je jednom krenula nagore ali se brzo nakon toga vratila do prve vece crte, a odjednom je auto umesto vruceg vazduha poceo da izduvava hladan vazduh pa sam iskljucio ventilator. U povratku ista prica, s tim sto je u jednom trenutku skazaljka pokazala normalnu radnu temperaturu (stajala je uspravno), ali je u roku od 2-3 minuta opet spala na prvu vecu crtu. Opet je doslo do i do smene toplog i hladnog vazduha.Napomonjem da auto nije pokazivao nikakve cudne znake, nisu se culi nikakvi cudni zvuci, signalizacija se nije palila, auto je lepo primao gas, kao da se nista nije desavalo.Moze li mi neko dati neki savet, sta da radim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sirius9 29 Posted October 15, 2011 (edited) To može da bude opasno...Mislim neprestano gledanje u kazaljku merača temperature tokom vožnje od 30 km Verovatno je samo senzor otišao ili negde postoji loš kontakt... Edited October 15, 2011 by Sirius9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 15, 2011 Ove dve teme:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=44402http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=49340 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DusanLe 0 Posted October 15, 2011 To može da bude opasno...Mislim neprestano gledanje u kazaljku merača temperature tokom vožnje od 30 km Verovatno je samo senzor otišao ili negde postoji loš kontakt...Hmmmm, ali kako objasniti promenu temperature vazduha sa vruceg na hladni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
acaperic 0 Posted May 10, 2012 (edited) fiat stilo 1,8 dize temperaturu.imam problem sa autom dize temperaturu prvo sam mislio da je termostat, zamenio sam ga kupio nov ista prica. otisao sam kod majstora gledao sve lepo odradjuje ali voda kroz hladnjak ide sporo. on misli da je hladnjak ali nije siguran. jel moze mala pomoc? jel voda treba da ide brzo kroz hladnjak ili ne? stavio je kompresor na gornje crevo na donje izlazi veoma malo vode... jel moze da je do hladnjaka? i da kad ukljucim grejanje on spusti temperaturu tj bude na pola. hvala Edited May 10, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted May 10, 2012 Meni lici na hladnjak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 10, 2012 prvo polako ispusti svu rashladnu tecnost iz auta pa onda kad si 100% siguran da je isteklavrati je nazad i onda ozraci sistem... najbolje da ti to uradi neki drugi majstor?jedno pitanje? kad je majstor gurao kompresor na hladan ili na vruc motror...koliko vremena je proslo od gasenja automobila kad je gurnuo kompresor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
acaperic 0 Posted May 11, 2012 @ gusarMotor je bio hladan nije bio vruc ali voda sporo tece kroz sistem hladnjaka, 100% se zapusio kupicu nov. jedno pitanje kako da ozracim hladnjak i da lito treba? motor je bio hladan... on je ispustao vazduh (ozrazio) samo kod motora gore a za hladnjak ne zna gde je tj kaze da nema.. hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 11, 2012 pre nego sto kupis hladnjak proveri ga tako sto ces da ga skines i da ga isperes...pa ako ni to ne pomogne onda kupi nov... Quote Share this post Link to post Share on other sites
acaperic 0 Posted May 11, 2012 e isprao sam ga ja danas ali samo malo se poboljsalo i dalje ide tesko... nego sam hteo da te pitam jel mora i hladnjak da se zraaci? ili ne postoji otvor na hladnjaku za zracenje? hvala mnogo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 11, 2012 pogledaj na crevu koje vodi sa vrha hladnjaka ka termostatu motora... trbalo bi da ima na plasticnom delu hladnjaka nesto sto lici na sraf ili leptir maticuizvinjavam se ako gresim nisam imao prilike da se susretnem sa modelom...mozda bi pomoglo ako bi mi poslao sliku hladnjaka...i jos jedno pitanje koji sistem ubrizgavanja je instaliran na tvom automobilu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
acaperic 0 Posted May 12, 2012 evo slika batice:ja sam gledao nema nista samo selna koja steze to crevo. hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 12, 2012 nema isperi ga jos par puta pa probaj i obavezno ga protresi da vidis jel zvecka nesto u njemu ako zvecka kupuj nov ako ne zvecka ispiraj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
acaperic 0 Posted May 12, 2012 isprao sam ga 2 puta malo sam ga procistio ali i dalje sporo protice voda kroz sistem... kupicu nov. a tebi hvala mnogo. poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 12, 2012 Postoji ozraka na gornjem delu u uglu hladnjaka. Trebalo bi da se ozraci prilikom svakog ispustanja vode. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted August 13, 2012 Da li prilikom promene termostata mora da se istoči antifriz ili ne? Ako treba i antifriz to je dodatno oko 2000 din uz novi termostat?Pozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefan.b 0 Posted January 18, 2013 evo ja da se javim imam problem ,auto mi gubi tecnost pre dva meseca sam sipao sve novo vodu i antifriz(tri litra) ali opet gubi,gledao sam na hladnjaku nije na cepu i na boci nije ne mesa vodu sa uljem,ne znam sta bi moglo da bude na nedelju dana moram da sipam pola litra vode-antifriza,vozim fiat stila 1.6 16V ,pomognite Quote Share this post Link to post Share on other sites
don vito 0 Posted January 18, 2013 mislim da bi trebao da prodas auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 18, 2013 Pregledaj opet lepo sve ispod haube, svako crevo, svaki sastav, oko hladnjaka, oko dihtunga glave motora, pa posle pogledaj u kabini oko radijatora za grejanje, pomuci se da pregledas lepo, to ti negde bas po malo vlazi i malo teze ces pronaci gde, ako nije u krajnjem slucaju unutar motora tj. da malo pusta dihtung glave.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
braca62 0 Posted February 7, 2013 (edited) Od pre nekoliko nedelja javlja mi se alarm hgh-coolant, kazalka temperature ide do maksimuma i pali se crvena lampica za temeraturu.Ovo sve traje 1-2 sekunde , onda uradi čekiranje i vrati se u normalu.Ovo se uglavnom javlja kad je motor hladan.Dijagnostika u više servisa nije pokazala nikakvu grešku.Napon akumulatora je pre paljenja je12,5v, kada dam kontakt napon pada na 11,6v.Akumulator je neki strani iz 2008. 12v/44Ah/440A. Edited February 9, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted February 7, 2013 Pa ocigledno senzor za temperaturu ili ozicenje do table cim ti daje takav signal kad je hladna rashladna tecnost. Bar se taj senzor lako ispita preko otpornosti .Pozdravi sve te servise sa dijagnostikama i nek uzmu unimer u ruke ( izolovan je ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3447 Posted February 7, 2013 Ja bih se složio delimično...Mene brine ovo čekiranje. Da li ti vratiš na kontakt ili se on sam resetuje ? zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted February 7, 2013 Da nije do akumulatora nešto? Visoka temperatura bi trebala da ostane zabeležena među greškama, ali neka me neko od servisera ispravi ako grešim - ovo je samo moja zdrava logika.Tapatalk HD Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 7, 2013 Još ako se dešava kad upali svetla eto gremlina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
braca62 0 Posted February 8, 2013 pa gde se nalazi taj senzor za temeraturu. Quote Share this post Link to post Share on other sites