Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Pininfarina više (ne)će proizvoditi automobile / Pininfarina Battista

Recommended Posts

Pininfarina Teorema Concept

 

Pininfarina Teorema 05.jpg

 

Pininfarina krči put u budućnost kroz futuristički i odvažni virtuelni konceptni automobil, Teorema, u potpunosti razvijen korišćenjem VR tehnologija.

Potpuno nova interpretacija potpuno električne, autonomne mobilnosti u ime korisničkog iskustva i tehnologije, proučavana je da bi se stvorio osećaj zajedništva i podstakla interakcija između putnika i spoljašnjeg okruženja.

 

Pininfarina Teorema 04.jpg

 

''Kompanija Pininfarina je uvek gledala u budućnost koristeći koncept automobile kao inovaciono sredstvo za zacrtavanje smera i uvođenje novih vizija u pogledu upotrebljivosti i tehnologije u automobilskoj industriji'', komentariše glavni kreativni direktor Kevin Rice. ''Teorema, posebno želi da pruži ljudima zadovoljstvo življenja automobila, vožnje i putovanja, bez frustracija zbog povećane gužve i drugih kompromisa, sve dok integrišu AI, 5G i najnoviju tehnologiju da bi putnike usmerili ka novim neverovatnim iskustvima tokom putovanja.''

 

Pininfarina Teorema 03.jpg

 

Kao izraz Pininfarinine vizije zajedničke, hiperpovezane mobilnosti budućnosti, Teorema je dizajnirana iznutra ka spolja. Dizajn timovi u Kambianu i Šangaju su stvorili unutrašnje iskustvo pre nego što su razvili eksterijer, počevši od električne skejtbord šasije koja omogućava automobilu da ima komfor prostor u svojoj unutrašnjosti. Tokom projekta, virtuelna laboratorija Pininfarina, koja je sastavni deo procesa dizajniranja, koristila je proširenu stvarnost, virtuelnu stvarnost i novu tehnologiju mešovite stvarnosti za brzo istraživanje različitih oblika, iskustava i scenarija.

 

Pininfarina Teorema 02.jpg

 

Sa 1.400 mm visine i 5.400 mm dužine, Teorema je zamišljena da putnicima omogući razmenu iskustava tokom putovanja, tako i pružanje trenutaka privatnosti po želji. Poput ulaska u dnevnu sobu, ulazak se odvija jednostavnim ulaskom u nju dok se zadnji deo otvara, a krov proteže prema gore i napred. Iskorišćavajući Pininfarininu stručnost u dizajniranju enterijera i potrazi za blagostanjem, Teorema pruža unutrašnji prostor koji se može koristiti na različite načine i nudi potpuno novu lakoću kretanja u automobilu. Putnici su smešteni u petougao koji stvara usku kabinu napred i široku pozadi. Centralni, modularni prostor sličan kućnom okruženju omogućava putnicima da učestvuju u različitim akcijama, trenucima i iskustvima, uključujući na primer privatni pozadinski prostor u koji se putnici mogu povući da se odmore ili spavaju. Bočna strana automobila može da se koristi kao naslon za leđa kada putnici to žele, jer nema bočnog ulaza, što takođe čini automobil krućim i lakšim.

 

Pininfarina Teorema 01.jpg

 

Teorema takođe ima inovativni aerodinamički koncept potvrđen kroz procene CFD-a, u svetlu jedinstvenog iskustva Pininfarine koje omogućava njegov vlastiti vazdušni tunel. Kada se gleda odozgo, Teorema je podeljena na tri odvojena dela. Između centralnog životnog prostora i spoljne površine svake strane automobila, otvoreni vazdušni kanali omogućavaju protok vazduha kroz celo vozilo. Odeljci kanala glatko smanjuju svoju površinu i ovaj oblik generiše ubrzanje protoka vazduha koji prolazi kroz njih. Mlaznice velike brzine koje izlaze na zadnji kraj automobila, poboljšavajući aerodinamične performanse, pomažući u smanjenju otpora i poboljšavajući efikasnost automobila.

 

Kao i kod svih Pininfarininih dizajna, čistoća, elegancija i inovativnost su temelji dizajna Teoreme, ali ovoga puta tim je želeo da stvori nešto sofisticirano impresivno uprkos upotrebi zaista jednostavnih oblika, gde nedostatak bočnih vrata daje neočekivanu lakoću u stilu. Teorema je potpuno autonomna, ali može lako da prebacuje između različitih režima vožnje u skladu sa preferencama putnika i različitim situacijama u vožnji: u AUTONOMY MODE, vozilo je potpuno autonomno, zato nije potreban vozač. Vozač je okrenut kao preostala četiri putnika, ostavljajući dovoljno prostora da svima pruži osećaj da imaju svoju privatnu čauru. DRIVE MODE garantuje osećaj zajednice i sve što se dešava u pokretu vozila se deli. Različita područja enterijera postaju iste boje, pružajući podsvesnu vezu koja sve stanare održava u zajedničkom iskustvu. Kada je automobil u REST MODU (REŽIM ODMORA), cela unutrašnjost postaje društveni prostor u kome se ljudi mogu da se prebace na bilo koji željeni položaj. Unutrašnje okruženje i pametna sedišta automatski se menjaju kako bi omogućili ljudima da se druže ili odmaraju.

 

Pininfarinin virtuelni konceptni automobil poseduje različite tehnologije integrisane zahvaljujući saradnji odabranih vodećih partnera koji su zajedno radili na pružanju neverovatnog putničkog iskustva. Oštre i živopisne virtuelne slike sa neviđenom kolor dubinom usklađene su sa stvarnim svetom i omogućavaju putnicima da budu informisani o relevantnim saobraćajnim informacijama i zanimljivim mestima. Pojavljuju se iza vetrobranskog stakla i bočnih stakala automobila. Putnici takođe imaju mogućnost interakcije sa prikazanim informacijama da bi saznali više ili ih podelili sa drugim ljudima u vozilu.

 

''U bliskoj budućnosti ćemo dobiti potpuno novo vizuelno iskustvo tokom putovanja. Neprekidna kombinacija virtuelnog sveta i stvarnog pružiće kvalitativno novi nivo sigurnosti i udobnosti. Ovaj automobil možda većini nas deluje futuristički, ali deo naših tehnologija implementiranih u Teoremi već je ovde i spreman za masovnu proizvodnju'', kaže Vitaly Ponomarev, osnivač i izvršni direktor WawRaya. Tasteri su skriveni ispod unutrašnjih površina automobila i pojavljuju se samo kada vozač pređe rukom preko njih. Svako dugme ima malo drugačiji oblik, omogućavajući vozaču da ih lako prepozna bez skidanja pogleda sa puta. Korišćenje pametnog stakla u zadnjem delu automobila omogućava putnicima da uživaju u svojoj privatnosti i da regulišu svetlost koja ulazi spolja, pružajući tada mogućnost, takođe zahvaljujući sklopivim ravnim sedištima, da stvore udobnu čuru u kojoj će se odmorati.

 

Sedišta su dizajnirana zajedno sa Poltrona Frau da bi se obezbedilo maksimalno opuštanje i omogućilo putnicima da se istegnu. Sedišta mogu da se spuste ravno, pretvarajući se u klupu ili krevetić, pružajući mogućnost ili sučeljavanja, u trenutku ugodnosti, ili ležanja tokom intimnijeg vremena. Teorema se bazira na rešenju platforme napravljenoj na BENTELER Electric Drive Sistemu (BEDS). Ovo je veoma efikasno rešenje i omogućava brzo postavljanje novih električnih vozila, zahvaljujući skalabilnom i modularnom dizajnu. Na kraju, Teorema je pravi demonstrator Pininfarininih veština u razvoju digitalnih automobila, što čini proces dizajna bržim i efikasnijim, a biće i tema prezentacija namenjenih italijanskim i međunarodnim kupcima.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Pininfarina Battista u serijskom izdanju

 

217119-pininfarina 05.jpg

 

Kompanija Automobili Pininfarina je za The Quail događaj tokom Monterey Car Week-a u Americi pripremila promociju definitivnog, produkcijskog primerka svog električnog hyper GT automobila Battista koji je inače prvi put pokazan još početkom 2019. godine. Battista se opisuje kao najsnažniji italijanski automobil legalan za put, a biće napravljen u ograničenoj seriji od samo 150 primeraka.

 

217122-pininfarina 04.jpg

 

Cene startuju od 2.6 miliona dolara, a kako se očekuje većina će završiti kod kupaca u Severnoj Americi i Evropi.

 

217123-pininfarina 03.jpg

 

Primerak koji će biti izložen u Americi je Battista Anniversario, napravljen u čast Battiste ''Pinin'' Farine, uz najavu da će ta verzija biti ponuđena u ekskluzivnoj seriji od samo pet komada.

 

217120-pininfarina 02.jpg

 

Automobil standardno ima i Furiosa paket od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor), zadnji spojler i točkove od 21 inča.

 

217121-pininfarina 01.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđeni crna i plava koža, alkantara, kontrastni šavovi i posebne oznake. Automobil pokreću četiri elektromotora sa ukupno 1.900KS i 2.300 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 2 sekunde, a može do maksimalnih 350 km/h. Na kraju, Battista sa jednim punjenjem baterija od 120 kWh može da pređe više od 500 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Pininfarina Battista

 

Prvi primerak Battiste spremnog za proizvodnju je gotov, sa puno karbona i omogućava nam da iskusimo novi čisti zvuk koji stvara. Tehnologija se menja, ovo je budućnost!

Proizvodnja Pininfarina Battista je ograničena na 150 komada, pri čemu je ovaj primerak napravljen potpuno od karbona. Sa 4 elektromotora i baterijom od 120 kW nudi izvanrednih 1.918 KS/2.300 Nm obrtnog momenta, sa vrlo pametnim vektorisanjem obrtnog momenta koji omogućava izuzetne performanse:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Prva vožnja Pininfarina Battista

 

Ovo je budućnost zaista i stvarno brzih automobila. To je sestrinski model Rimčeve Nevere, tj. zasnovan je na istoj tehnologiji pogona, električnoj arhitekturi i karbonskom jezgru - ali je preko svega toga karoserija i unutrašnjost Pininfarininog dizajna. Naravno da je ovo potpuno električni hiperautomobil, ''čudovište'' od 1.874KS/2.300Nm sposobno da ubrza do stotke za 2 sekunde, do 300 km/h za manje od 12 sekundi, najveća brzina od 350 km/h, a ako pronađete punjač snage 180 kW možete dopuniti od 0%-80% za 40 minuta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: Pininfarina Battista

 

Ovim automobilom se Pininfarina uspostavlja kao proizvođača automobila, a ne samo kao dizajnerska kuća.

Kad su već odlučili da naprave hiper-GT električni automobil od 2 miliona evra, a nikada takav nisu pravili i realno su mala firma, morali su po svetu da potraže sve što im nedostaje. Cifre o performansama koje su dobili su zapanjujuće - do stotke za nešto malo manje od 2 sekunde, maksimalna brzina je veća od 350 km/h, i ubrzaće 0-300 km/h za manje od 12 sekundi. Ako su vam ove performanse nekako već poznate, to je zato što ''ispod kože'' Battista deli razumnu količinu tehnologije sa Rimac Neverom. Dve kompanije su, kažu, ''prijateljski rivali'' koji su pomogli jedni drugima u razvoju karbonskog monocoque i aluminijumskih podramova koji drže vešanje i pogon.

 

Pogon čine baterija od 120 kWh i električni motori na svakom točku - dakle, ima 4 elektro-motora. Svaki zadnji motor ima po 603KS, a svaki prednji po 350 konja. Pininfarina će napraviti samo 150 Battista u naredne tri godine. Ovo je jedan od prvih:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick Heidfeld oduševljen performansama koje nudi Pininfarina Battista

 

220533-pininfarina 02.jpg

 

Bivši vozač Formule 1 Nick Heidfeld je sada probni vozač u italijanskoj kompaniji Pininfarina u kojoj privode kraju testiranja elektropokretanog ultrasportskog modela Battista. Nakon najnovijih testiranja električnog ultrasportskog modela Battista, Nemac Nick Heidfeld nije krio svoje oduševljenje zbog performansi Pininfarininog dvoseda koji bi do prvih kupaca trebalo da stigne u prvoj polovini naredne godine.

 

220534-pininfarina 01.jpg

 

Najsnažniji automobil iz Italije je do sada na simulatorima već ''prešao'' hiljade kilometara, a oduševljeni Heidfeld je nakon poslednjeg kruga ''žive svirke'', u kojem je predprodukcijsku Battistu vozio na javnim putevima i na stazi, rekao da ''ubrzava bolje i od Formule 1''. Već se zna da Pininfarininu ''munju na točkovima'' pokreću četiri elektromotora koji kombinovano proizvode 1.900 konjskih snaga i 2.300 Nm obrtnog momenta. Iza baterija čiji bi kapacitet (120 kWh) trebalo da bude dovoljan za prelazak oko 500 kilometara stoji kompanija Rimac, a pomenuti potencijal Battistu od 0 do 100 km/h ''ispaljuje'' za manje od dve sekunde. Karakter automobila koji će Pininfarina napraviti u samo 150 primeraka reguliše pet radnih programa (Pura, Calma, Energica, Furiosa i Carattere), a za Battistu treba izdvojiti oko dva miliona evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pininfarina Pura Vision concept

 

pininfarina pura 4.jpg

 

Automobili Pininfarina priprema novo koncept vozilo Pura Vision, opisano kao elegantno povišeno vozilo sa unutrašnjošću sa četiri ili pet sedišta, kao i visokim performansama kako bi izazvao sportski SUV kao što je Lamborghini Urus. Što se tiče dizajna i praktičnosti, Pura Vision concept cilja na automobile poput Porscheove Panamere Sport Turismo.

 

pininfarina pura 3.jpg

 

Nezvanično, Pura Vision concept ima takozvana ''samoubilačka'' zadnja vrata, točkove od 26 inča, stakleni panoramski krov i enterijer inspirisan luksuznim jahtama.

 

pininfarina pura 2.jpg

 

Za pogon se brinu četiri elektromotora sa ukupno 1.000KS, dok autonomija sa jednim punjenjem baterija iznosi oko 550 km.

 

pininfarina pura 1.jpg

 

Ubrzanje do 100 km/h će po najavama biti ispod 3 sekunde, a najveća brzina 290 km/h. Produkcijski model će ipak imati manje, 24-inčne točkove i klasična zadnja vrata u poređenju sa ovim konceptom. Na kraju, Pininfarina najavljuje da će na istoj platformi biti napravljena još najmanje tri buduća vozila, i to manji SUV, coupe i cabrio.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automobili Pininfarina Battista u proizvodnji

 

226445-pininfarina 3.jpg

 

Prvi serijski Automobili Pininfarina Battista je završen i biće izložen i na događaju Monterey Car Week u avgustu. Pre toga će biti prikazan u Monaku, dok isporuke kupcima startuju ovog leta:

 

 

Battista raspolaže sa četiri elektromotora i ukupno 1.900KS i 2.300 Nm, dok su baterije od 120 kWh. Ubrzanje do 60 milja na sat (96 km/h) traje manje od 2 sekunde.

 

226447-pininfarina battista 2.jpg

 

Kako se navodi, svaki Battista primerak prolazi kroz naporan proizvodni proces u fabrici Automobili Pininfarina u Cambianu, Italija. Timu od 10 zanatlija je potrebno oko 1250 sati da napravi svaki primer hiperautomobila. Pet primeraka Battista Anniversario produžava to vreme proizvodnje na 1.340 sati zbog njegovih opcionih elemenata.

 

226446-pininfarina battista 01.jpg

 

Automobili Pininfarina će napraviti samo 150 jedinica Battiste i želi da osigura da vlasnici mogu godinama da uživaju u ovim hiperautomobilima. Vozilo podržava daljinsku dijagnostiku, a kompanija zapošljava ono što naziva ''letećim doktorima'' za pomoć u održavaju gde god vlasnik živi. Kupci takođe mogu da kupe petogodišnji ili desetogodišnji program održavanja. Produžena garancija na bateriju i pogon je dostupna sa 10 godina pokrića, umesto standardnih tri godine. Tu je i program Eterna za snabdevanje rezervnim delovima karoserije za lakše popravke nakon sudara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pininfarina Battista postavlja nove rekorde

 

229845-Pininfarina Battista 02.jpg

 

Pininfarina Battista je postavila više novih rekorda ubrzanja za serijski automobil tokom svog debija u Ujedinjenim Arapskim Emiratima.

 

229844-Pininfarina Battista 01.jpg

 

Tokom testiranja na autodromu u Dubaiju, Battista je oborio rekord u brzinama od 0 do 60 mph (96 km/h), 100 km/h (62 mph), 120 mph (193 km/h) i 200 km/h (124 mph) sprinta, pokazujući koliko je električni pogon Rimca izvanredan. Za 0-60 (0-96 km/h) Battisti je trebalo samo 1.79 sekundi, dok je sprint do 100 km/h (62 mph) postignut za 1.86 sekundi.

120 mph (193 km/h) je dostigao za 4.49 sekundi i 200 km/h (124 mph) za samo 4.79 sekundi, što ga čini malo bržim čak i od bolida Formule 1.

 

 

Battista takođe koči jednako dobro kao i ubrzava, toliko da je postavio i rekord za EV sa najbržim kočenjem na svetu, zaustavljajući se od 100 km/h za samo 31 metar. Električni motori Battiste raspolažu sa 1.900 KS i 2.340 Nm obrtnog momenta. Ono što ga čini još impresivnijim je to što može da pređe do 476 km sa jednim punjenjem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pininfarina B95

 

Pininfarina B95 05.jpg

 

Automobili Pininfarina otvara uzbudljivo novo poglavlje u svojoj istoriji na Nedelji automobila u Montereju, predstavljanjem prve na svetu potpuno električne, otvorene hyper Barchette - novog B95 koji oduzima dah. Potpuno električna hyper Barchetta je remek-delo dizajna i tehnologije - jednostavnost njene otvorene karoserije dolazi sa izuzetnim tehničkim detaljima da bi pružila dramatičnu interpretaciju klasičnog trkača, podržanu potpuno električnim performansama.

 

Pininfarina B95 04.jpg

 

Filozofija dizajna PURA kompanije Automobili Pininfarina izražava elegantnu siluetu i dramatične proporcije, što pokazuje koncept PURA Vision. Principi koji su ovde uspostavljeni prevedeni su za B95, balansirajući inspiraciju iz legendarnih klasičnih trkačkih automobila sa futurističkim elementima, pri čemu su ostali verni PURA filozofiji. B95 ima svetsku premijeru na Nedelji automobila u Montereju, a predstavljen je zajedno sa Battista Edizione Nino Farina hyper GT modelom, koji je debitovao na ovogodišnjem Gudvud festivalu brzine, kao i konceptom dizajna PURA Vision. Ručna izrada i isporuke ovog remek dela ograničene serije će početi 2025. godine, obeležavajući 95. godišnjicu Pininfarina SpA. ''B'' u njegovom nazivu znači Barchetta, oba elementa su kombinovana stvarajući naziv Automobili Pininfarina B95.

 

Pininfarina B95 03.jpg

 

Biće napravljeno samo deset primeraka, svaki pomno kreiran između dizajnerskog tima Automobili Pininfarina u Kambijanu i pojedinačnih klijenata, obezbeđujući potpunu ekskluzivnost jer ne postoje dva ista. Predivan primerak B95 postavljen za njegovu prvu prezentaciju tokom Monterey Car Week-a je dizajnirao tim Automobili Pininfarina Design i oživeo u saradnji sa Pininfarina SpA u Kambijanu, koji je tamo razvio i ručno izradio tim zanatlija. Dizajn B95 ilustruje karoserija pune širine koja se uvija u prednje blatobrane. Visoka zategnuta linija daje spoljašnjem telu zapanjujući mišićav izgled. U unutrašnjosti kabine pruža osećaj sigurnosti i udobnosti dok povezuje putnike sa okolinom. Automobili Pininfarina B95 predstavlja upečatljivu interpretaciju oblika karoserije Barchetta. Elegantne, vanvremenske linije su kombinaciji sa tehničkim detaljima da bi se stvorio čist, lep dizajn.

 

Pininfarina B95 02.jpg

 

Izraženi lukovi točkova naglašavaju oblik i snagu vozila, omogućavajući dizajnerskom timu da doda dodatni oblik vezi između lukova i karoserije. Ovo omogućava kontrolu refleksije od karoserije, što dodaje dubinu i kvalitet dizajnu. Gledano odozgo, PURA dizajn DNK je odmah prepoznatljiv. Dizajnerski tim Automobili Pininfarina je definisao prostor kabine koji uključuje sedišta, podesive aero ekrane i kupole iza svakog putnika. Iz ovog pogleda, postoje četiri jasne linije koje definišu B95, pokazujući vezu sa konceptom PURA Vision.

 

Iskustvo vožnje sa otvorenim krovom B95 je poboljšano prvim elektronski podesivim aero ekranima na svetu. Inspirisani starinskim borbenim avionima, prozirni polikarbonatni dizajni imaju složeno projektovane i izložene aluminijumske nosače i klijent može da ih podigne i spusti kako bi poboljšao udobnost uz očuvanje integriteta dizajna. Klijenti mogu naručiti kacige po meri, sa završnom obradom koja odgovara njihovoj odabranoj B95 specifikaciji. Ovi dodaci omogućavaju vozaču da u potpunosti iskusi performanse hyper automobila B95 bezbedno na putu ili stazi. B95 koji je debitovao u Montereju je u metalik Bronzo Superga boji, pružajući dramatičan kontrast prepoznatljivom sjajnom delu Giallo Arneis na prednjoj strani i na vrhu kupole vozača, sa natpisom Black Gloss ''95''.

Široka upotreba crnog izloženog Signature Carbona daje tehnički 3D skulpturalni efekat koji je u suprotnosti sa elegantnom boje karoserije. Isti detalji kontrasta se takođe mogu videti oko razdelnika od ugljeničnih vlakana na prednjem i oko zadnjeg izlaza za vazduh. Za kompletiranje eksterijera, B95 ima nove kovane aluminijumske felne od 20 inča napred i 21 inča pozadi, u mat crnoj boji i kontrastne sa izloženim aluminijumskim mat precizno poliranim spoljašnjim delovima. Unutrašnjost je oličenje klasičnog trkačkog automobila koji se sastaje sa futurističkim dizajnom, sa kontrolnom tablom i okruženjem kabine inspirisanim konceptnim automobilom koji ostavlja putnike da se osećaju bezbedno i prijatno.

 

Pininfarina B95 01.jpg

 

Sa vozačevog sedišta izgleda da se prostrana kontrolna tabla spaja sa eksterijerom, proširujući prepoznatljive linije haube u kabinu, kao što se vidi na konceptu dizajna PURA Vision. Zajedno sa skulpturalnom instrument tablom od ugljeničnih vlakana, stvara se efekat plutajućeg krila. Komandna tabla je presvučena održivom luksuznom kožom žuto-braon boje, što je u kontrastu sa eloksiranim brušenim crnim aluminijumom koji se nalazi na drugim mestima. Sedišta su inspirisana sedištima klasičnog trkačkog automobila, dizajniranog da se zakrivi oko putnika. Oba sedišta su profilisana tako da pokrivaju vozača i suvozača, obezbeđujući udobnost i zaštitu, sa dvodelnim dizajnom inspirisanim sedištima koja se nalaze u PURA Vision, sa jedinstvenim aluminijumskim umecima. Nasloni za glavu, sa Pininfarina logotipima, završeni su luksuznim tekstilom Pied de Poule Houndstooth, dok se kontrastni šavovi crno-braon boje nastavljaju preko sedišta, unutrašnjosti vrata i instrument table. Postoje neograničene mogućnosti po meri za kolekcionare, obezbeđujući da svaki od 10 primeraka bude jedinstven.

 

Jedna od najuočljivijih mogućnosti po meri je laserski gravirana aluminijumska ploča na vratima, smeštena na spoljnim ivicama vrata i lako vidljiva pri ulasku i izlasku iz automobila. Završeni su u eloksiranoj crnoj boji sa belom gravurom B95 po meri. B95 pokreće isti najsavremeniji pogonski sklop koji pruža performanse koje oduzimaju dah u Battista hyper GT modelu, ali sa jedinstvenom melodijom za tako jedinstveno vozilo. Ubrzavajući od 0-100 km/h za manje od 2 sekunde, B95 ima najveću brzinu veću od 300 km/h. Prva na svetu potpuno električna hyper Barchetta ima litijum-jonsku bateriju kapaciteta od 120 kWh koja generiše snagu od 1.900 KS. Baterija u obliku slova T, zaštićena je u čvrstom i laganom kućištu od ugljeničnih vlakana i može se puniti pomoću brzih punjača do 270 kW - za 20-80% dopune za samo 25 minuta.

 

Ova snaga se isporučuje na put preko četiri nezavisna elektromotora visokih performansi - po jedan koji pokreće svaki točak. Postoji izbor od pet režima vožnje za prilagođavanje dinamike vožnje: Calma, Pura, Energica, Furiosa i Carattere, koji se aktiviraju preko taktilnog, sportskog okretnog selektora, koji se nalazi pored volana. B95 je razvijen korišćenjem decenija iskustva i stručnosti interne porodice stručnjaka za inženjering i proizvodnju Automobili Pininfarina u Italiji. Zamišljen je, dizajniran i razvijen u Italiji i sadrži napredne tehnologije koje su pionirske u Automobili Pininfarina centru za digitalne inovacije u Nemačkoj.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgan u partnerstvu sa Pininfarinom priprema ekskluzivni roadster

 

morgan pininfarina.jpg

 

Britanski Morgan je saopštio da u saradnji sa italijanskom dizajnerskom kućom Pininfarina radi na specijalnom modelu. Za sada nisu dostupni svi detalji, ali novi model će verovatno biti lansiran krajem sledeće godine i biće napravljen u ograničenoj seriji u fabrici Malvern Link.

 

Pininfarina će biti zadužen za dizajn, pri čemu će to koncepcijski biti roadster ''kao svaki drugi Morgan'' pa će zato dolaziti sa prednjim motorom i pogonom na zadnje točkove, baziranom na BMW mehaničkom paketu koji se koristi u modelima Plus Four i Plus Six. Drugi detalji neće biti objavljeni još nekoliko meseci. Još nije otkriveno ime za automobil, ali se smatra da će njegove linije biti prilično prepoznatljive. Kako se kaže, biće to Pininfarinin jedinstven pogled na Morganovu jedinstvenu siluetu. Partnerske firme veruju da će automobil proslaviti njihovu dugu istoriju: opisuju ga kao ''proslavu više od dva veka kombinovane stručnosti.'' Novi automobil je takođe dizajniran da dodatno demonstrira fleksibilnost monokok šasije od ekstrudiranog aluminijuma kompanije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...