Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Pininfarina više (ne)će proizvoditi automobile / Pininfarina Battista

Recommended Posts

pininfarina%201111111.jpg
 

Italijanski Pininfarina je odlučio da stavi ključ u bravu svojih pogona za izradu automobila, te će se umesto toga koncentrisati isključivo na dizajn i inženjering. Rojters piše da će kompanija otpustiti 127 zaposlenih u proizvodnom pogonu, za šta će morati da izdvojiti 2.9 miliona eura. Pininfarina je takođe u procesu traženja investitora koji bi kupovinom učešća u dizajnerskom odeljenju osigurao posrnulom divu finansijsku injekciju za preko potrebno restrukturiranje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili ipak hoće proizvoditi automobile? :D 

 

Pininfarina pokreće proizvodnju H600 sedana

 

pininfarina%20h%201.jpg

 

Svako ko se seća elegantnog koncepta sedan modela koji je kompanija Pininfarina predstravila nedavno u Ženevi, radovaće se vesti da ovaj automobil definitivno ulazi u proizvodnju.

 

hkg%201111.jpg

 

Ova limuzina je zapravo H600, stilizovan od strane čuvenog italijanskog dizajnerskog brenda za kompaniju Hybrid Kinetic Group iz Hong Konga. Ovu kinesku kompaniju je osnovao Yung Benjamin Yeung, isti čovek koji stoji iza proizvođača automobila Brilliance, koji sada predstavlja pandan firmi Tesla i njihovom modelu S.

 

hkg%20111.jpg

 

Ispod svog zadivljujućeg dizajna, H600 poseduje hibridni pokretački sklop koji isto kao i Jaguar modeli odbacujući X75 koncept, uključuje mikroturbinski motor i u ovom slučaju deluje kao produžetak opsega.

 

h600%2011.jpg

 

Ovaj sklop će proizvoditi do 800 konja, što deluje kao prilično ambiciozna snaga prilikom predstavljanja modela, ali će biti veoma interesantno videti kako će se stvari razvijati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pininfarina sledećeg meseca predstavlja električni superautomobil PF0

 

pininfarina pf 1.jpg

 

U aprilu ove godine svet je i zvanično dobio novog proizvođača automobila. Naime, tada je italijanska Pininfarina, u vlasništvu indijske Mahindre, proširila svoj posao, odnosno osnovan je proizvođač Automobili Pininfarina. Već tada je najavljeno da je započet rad na električno pokretanom superautomobilu čiji dolazak na tržište se u veoma ograničenoj seriji očekuje 2020. godine, a sada je objavljeno da će najavni koncept (verovatno veoma blizak konačnom proizvodu) biti predstavljen sledećeg meseca u kalifornijskom Montereyu.

 

Radi se o modelu PF0 koji bi svojim kupcima trebalo da ponudi pomalo neverovatne performanse. Naime, iz Pininfarine je poručeno da će PF0 pokretati četiri električna motora (po jedan za svaki točak) kombinovane snage oko 2.000KS, a što bi trebalo da bude dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za manje od 2 sekunde, do 300 za manje od 12 sekundi, a najveća brzina će mu navodno prelaziti 400 km/h. Sve to uz autonomiju od oko 500 km. Pretpostavljamo u nekom umerenijem načinu vožnje. Kapacitet baterija za sada nije poznat, ali one bi trebalo da bude smeštene u tzv. centralni tunel vozila. Masa vozila će se navodno kretati ispod 2.000 kg, a cena oko 2 miliona evra. Za dizajn je zadužen Luca Borgogno koji je jedno vreme vodio Lamborghinijev studio u Torinu pa iskustva sa supersportskim automobilima svakako ima. Na kraju dodamo i glasnu da na razvoju ovog vozila Automobili Pininfarina navodno sarađuju sa Rimac Automobilima, a treba reći i da će deo tehnologije sigurno biti pozajmljen iz Mahindrinog programa Formule E.

 

pininfarina pf 11.jpg

 

Do konkretnijih informacija možete pogledati dva ranije objavljena ''teasera'' priložena uz ovu vest, a recimo da će Pininfarina nakon modela PF0 lansirati nekoliko pristupačnijih (jeftinijih od 2 miliona evra) vozila, uključujući i SUV, koji bi takođe trebalo da budu napravljeni u ograničenoj seriji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pininfarina PF0: renderi unutrašnjosti

 

pininfarina-pf0 1.jpg

 

Automobili Pininfarina je objavio nekoliko novih rendera kojima pokazuje unutrašnjost svog električnog sportskog modela PF0, a koji će premijeru imati uskoro u Kaliforniji.

 

pininfarina-pf0 11.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pininfarina PF0 na sajmu u Ženevi

 

186618-pininfarina-pf0 11.jpg

 

Automobili Pininfarina je objavio još nekoliko novih ''teaser'' slika svog električnog supersportskog modela PF0 koji je proteklog leta već prikazan odabranim pojedincima na privatnoj prezentaciji u Kaliforniji, dok će šira javnost moći da ga upozna na sajmu automobila u Ženevi sledeće godine.

 

186617-pininfarina-pf0 1.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pininfarina PF0 dobio pravo ime - Battista

 

pininfarina battista 1.jpg

 

Iz Automobili Pininfarina je stiglo zvanično saopštenje u vezi njihovog budućeg električno pokretanog hiper automobila. Tako saznajemo da oznaka PF0 neće biti konačni naziv ovog automobila, već da će se ovo vozilo zvati Battista. Naravno, ime je uzeto od Pininfarininog osnivača Battista Pinin Farina, a zvanično je potvrđeno i da će premijera biti održana u martu sledeće godine na ženevskom auto salonu. Prve isporuke će uslediti otprilike godinu dana kasnije, odnosno 2020. godine kada će se obeležiti 90. godišnjica osnivanja ''Carrozzeria Pininfarina'', slavne dizajnerske kuće koja sada okreće novu stranicu kao proizvođač automobila.

 

186618-pininfarina-pf0 11 (1).jpg

 

Battista će po tvrdnjama svog proizvođača biti najsnažniji i najbrži automobil koji je do sada dizajniran i proizveden u Italiji. Te tvrdnje su potvrđene prvim objavljenim specifikacijama u kojima se navodi da će pogonski sklop ovog automobila (inače reč je o Rimčevom pogonu) razvijati snagu od 1926KS i 2300 Nm. To će biti dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za manje od 2 sekunde. Takođe, ovaj automobil će moći da postigne preko 400 km/h, dok će se autonomija kretati oko 500 km (svakako ne pri pomenutoj najvećoj brzini). Na kraju dodajmo i da će se ovaj automobil s karoserijom od ugljeničnih vlakana proizvoditi u Cambianu, u blizini Torina gde je Pininfarinina centrala. Ukupna proizvodnja će biti ograničena na 150 primeraka (50 za Severnu Ameriku, 50 za Evropu i 50 za Bliski istok i Aziju), a cena svakog od njih će se kretati oko 2 miliona evra. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pininfarinin električni SUV će se bazirati na Rivianu R1S

 

rivian r1s 1.jpg

 

Automobili Pininfarina će tek sledeće godine predstaviti model Battista (PF0), a isti će na tržište stići tokom 2020. godine. Uprkos tome već sada je poznato da je ovaj novi proizvođač automobila počeo rad na čak tri električno pokretana SUV-a, od kojih će jedan biti direktna konkurencija Lamborghinijevom Urusu i sličnim performance SUV-ovima. Izvori javljaju da će vrh SUV ponude činiti model trenutne kodne oznake PF1, a dizajn je navodno gotovo zaključen. Takođe, u Pininfarini su navodno već odabrali i tehnologiju na kojoj će se bazirati. Podsetimo, model Battista će pokretati Rimčev pogonski sklop, dok će kao osnova za PF1 poslužiti američki Rivian. Tačnije, model R1S koji je nedavno predstavljen u Los Anđelesu. O tehničkim karakteristikama i potencijalnim promenama u odnosu na studiju predstavljenu krajem prošlog meseca je za sada prerano govoriti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova teaser slika za Pininfarina Battistu

 

pininfarina battista.jpg

 

Automobili Pininfarina je objavio još jednu teaser sliku svog dugo najavljivanog električnog hiper automobila Battista, o kome više možete pročitati ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karma i Pininfarina sklopili partnerstvo

 

karma-revero 1.jpg

 

Karma Automotive, kompanija pod bankrotom, osnovana od strane Henrika Fiskera, oformila je partnerstvo sa čuvenom italijanskom dizajnerskom kućom Pininfarina. Ove dve kompanije objavile su partnerstvo na nedavno održanom Svetskom kongresu automobilskih vesti, a prvi ishodi istog trebalo bi da se pojave u drugom kvartalu ove godine. Za sada nisu poznati detalji, osim zajedničkog saopštenja da će ovo partnerstvo ''ujediniti posvećenost svakog partnera po pitanju dizajna luksuznih automobila''. Karma će Pinifarini pomoći u razvoju novih proizvoda i opcija za personalizaciju svojih automobila. Nije poznato da li će Pinindarina u potpunosti učestvovati u dizajnu budućih Karminih modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pininfarina Battista zvanično

 

pininfarina-battista.jpg

 

Kompanija Automobili Pininfarina je još ranije najavila da će njihov električno pokretani hiper automobil nositi naziv Battista.

 

pininfarina-battista 11.jpg

 

Naravno, ime je uzeto od Pininfarininog osnivača Battista Pinin Farina, a zvanično je potvrđeno i da će premijera biti održana na ženevskom auto salonu. Prve isporuke će uslediti otprilike godinu dana kasnije, odnosno 2020. kada će se obeležiti 90. godišnjica osnivanja Carrozzeria Pininfarina, slavne dizajnerske kuće koja sada okreće novu stranicu kao proizvođač automobila.

 

pininfarina-battista 1111.jpg

 

Battista će po tvrdnjama svog proizvođača biti najsnažniji i najbrži automobil koji je do sada dizajniran i proizveden u Italiji.

 

pininfarina-battista 111.jpg

 

Te tvrdnje su potvrđene specifikacijama u kojima se navodi da će pogonski sklop ovog automobila (inače reč je o Rimčevom pogonu) razvijati snagu od 1.900KS i 2300 Nm. To će biti dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za oko 2 sekunde. Takođe, ovaj automobil će moći da postigne preko 350 km/h, dok će se autonomija sa jednim punjenjem baterija od 120 kWh kretati oko 450 km (svakako ne pri pomenutoj najvećoj brzini).

 

189951-pininfarina 3.jpg 189952-pininfarina 33.jpg

 

Na kraju dodajmo i da će se ovaj automobil s karoserijom od ugljeničnih vlakana proizvoditi u Cambianu, u blizini Torina gde je Pininfarinina centrala. Ukupna proizvodnja će biti ograničena na 150 primeraka (50 za Severnu Ameriku, 50 za Evropu i 50 za Bliski istok i Aziju), a cena svakog od njih će se kretati oko 2 miliona evra. 

 

pininfarina-battista 21.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Pininfarina Battista - Hiper automobil na struju sa 1.900 konja

 

Šta može sa svim tim konjima? :D 

Od 0 do 100 km/h za dlaku manje od 2 sekunde....i od 0 do 300 km/h za malo ispod 12 sekundi. Kako bi mogao i da stane a ne samo da se zaleti, napred ima diskove od 390 mm - karbonske.

Domet - 480 kilometara, a onda na punjenje...za koje treba 14 minuta (brzi punjač) kako bi se došlo do 80% napunjenosti baterije.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Pininfarina Battista

 

Upoznajte najsnažniji auto, koji je moguće registrovati za vožnju na javnim putevima, ikada proizvedenim u Italiji.

Nije Ferrari, Lamborghini ili Pagani, nego Pininfarina Battista. Automobil sa 1.900 konja i skoro 1.700 Nm obrtnog momenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poboljšani Pininfarina Battista na sajmu u Torinu

 

pininfarina b 1.jpg

 

Kompanija Automobili Pininfarina je ''ukrala'' pažnju ranije ove godine na Sajmu automobila u Ženevi predstavljanjem električnog hiperautomobila Battista, a sada je stigao poboljšani model. Battista je najsnažniji italijanski produkcijski model svih vremena (ima 1900KS i 2300 Nm, do 100 km/h ubrzava za oko 2 sekunde, može preko 350 km/h), te će se prodavati širom sveta, a sada je na Sajmu automobila u Torinu predstavljena poboljšana verzija.

 

pininfarina b 11.jpg

 

Nova aerodinamika je rezultat detaljnog programa razvoja, poboljšanja vizuelno nisu značajna, ali ipak dodatno naglašavaju izgled i osećaj hiperautomobila, kao i vizuelnu povezanost prednjeg i zadnjeg dela automobila. Kada se uporede novija i starija verzija, primetne su modifikacije donjeg dela branika napred, kao i usisnici vazduha.

 

pininfarina b 111.jpg

 

Model Battista je lakiran u Blu Iconica Battista plavu boju, a biće izložen na sajmu u Torinu do nedelje. Nakon sajma će prototip nastaviti razvoj i simulacijska testiranja, vratiće se u vazdušni tunel, a prve testove na stazi će nadgledati nekadašnji vozač Formule 1 Nick Heidfeld koji je trenutno Pininfarinin glavni razvojni vozač. Pininfarina planira da proizvede samo 150 primeraka Battiste, po 50 za Evropu, Severnu Ameriku te Bliski Istok i Aziju.

Automobil će koštati 2.26 miliona dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pininfarina planira električnu limuzinu i SUV

 

Pininfarina-Battista 002.jpg

 

Nakon što je na ovogodišnjem izdanju ženevskog auto salona predstavio model Battista (ima 1.900KS i 2.300 Nm, do 100 km/h ubrzava za oko 2 sekunde, može preko 350 km/h), italijanski proizvođač slavnog imena Pininfarina sada namerava da proširi svoju ponudu. Ova vest dolazi od Pininfarininog šefa Michaela Perschkea, koji je u intervjuu ''AutoNews''-u najavio dva noviteta. Perschke je pre svega rekao da Pininfarina, potpomognut od strane indijske Mahindre u čijem je vlasništvu, ima ozbiljnu nameru da postane značajan igrač u segmentu hiperautomobila i super luksuznih vozila. Dodao je i da nikako ne žele ad budu ''one-hit wonder'' i da im je nakon Battiste (na slikama) u planu razvoj električno pokretanog limuzinskog kao i SUV modela.

 

Pininfarina battista 001.jpg

 

Perschke je priznao da je Pininfarina u potrazi za partnerom od koga bi mogla da pozajmi ili da zajedno s njim razvije platformu na kojoj bi se bazirala ova dva automobila. Na taj način bi se ubrzao razvojni proces, smanjili njegovi troškovi i sl. Tako bi ova dva vozila na tržište mogla da stignu ''unutar tri godine''. Dalje, cilj je da se u njih ugrađuju baterije kapaciteta između 100 i 125 kW kao i da se ponudi autonomija od oko 600 km. Cena ovih vozila bi se kretala između 200.000 i 400.000 evra. Perschke kaže da bi želeo da se ovi modeli proizvode u Italiji, ali se u stvari još uvek traži prikladna lokacija jer u Pininfarini nisu preterano zadovoljni podsticajima koje italijanska vlada nudi proizvođačima električnih automobila. Na kraju dodajmo da je proizvodna serija modela Battista od 150 primeraka do sada rezervisana u oko 70 do 80 primeraka. Drugim rečima, pola serije je još uvek dostupno. Cena auta je oko 2 miliona evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pininfarina Battista na Rimčev pogon

 

Pininfarina-Battista 12.jpg

 

U sklopu saradnje Rimac Automobila i Automobili Pininfarine nastaje serija od 150 komada električnog superautomobila Pininfarina Battista. Prototip ovog automobila je predstavljen na ovogodišnjem ženevskom auto salonu, dok bi u prodaju trebalo da stigne, kao i njegov ''brat'' Rimac C_Two, tokom sledeće godine. Planirana je proizvodnja 150 komada, svaki će koštati oko 2 miliona evra, a navodno je već rezervisano 70 do 80 primeraka. Pininfarina zato ubrzava rad na razvoju i testiranju Battiste, pa je tako nastao i prvi video ovog superautomobila ''u akciji'', koji su iz italijanske kompanije podelili na društvenim mrežama.

Nekoliko novih fotografija sa ovog testiranja se pojavilo i na profilu automobiliskog influensera Tima Burtona, poznatijeg kao Shmee150. On podseća da je Battista baziran (a što je vidljivo i na prvi pogled) na Rimčevom modelu C_Two. Oba automobila će ubrzavati od nule do 100 km/h za manje od dve sekunde, do 300 km/h za manje od 12 sekundi, a najveća brzina će biti 350 km/h. Ako vam je Pininfarinin bolid preskup, Rimčev C_Two će biti dostupan po ceni od ''samo'' 1.7 miliona evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki kupac električnog Pininfarininog bolida dobiće poklon za pamćenje

 

pininfarina 002.jpg

 

Kompanija Pininfarina je objavila nekoliko važnih novosti vezanih za isporuku električnih modela. Nije greška, govorimo u množini jer osim Battiste, sa Rimčevim pogonom iz Pininfarine dolazi još modela.

Naime, sledeće godine Pininfarina obeležava 90. rođendan, a njega će uveličati novim proizvodnim kapacitetima u kojima će se proizvoditi novi model. Tu ne mislimo na Battistu, već na ono što će uslediti.

 

pininfarina 001.jpg

 

Konceptom Pura Vision se najavljuje serijski model koji će biti premijerno pokazan u drugoj polovini sledeće godine. Kako kažu u Pininfarini, tim modelom se definiše LUV, odnosno Luxury Utility Vehicles segment. Realno, radi se o električnom SUV modelu naglašenog luksuza. A kako bi proširio gamu proizvoda, Pininfarina je našao nove partnere. Na razvoju nove platforme će sarađivati sa Bosch Engineeringom i Bentelerom. Vratimo se na Battistu i kažimo da se Pininfarina udružila sa Mahindra Racingom i organizovala manifestaciju Hyperdrive. Održaće se na stazi Circuit Calafat u Španiji, i to ove godine, a na nju su pozvani svi kupci Battiste. Oni će imati priliku da voze pravi bolid, Formulu E. Sve to je uvod u prve isporuke koje su najavljene za proleće sledeće godine kada će u fabrici u Cambianu biti ručno sklopljeni prvi primerci.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pininfarina slavi 90. rođendan

 

Pininfarina 90 logo.jpg

 

Sledeće godine će Pininfarina proslaviti svoj 90. rođendan. S tim na umu kompanija je predstavila novi logo, a najavila je i seriju događaja kojima će prisustvovati, ali i one koje će organizovati.

 

Pininfarina, skraćeno Carrozzeria Pininfarina, osnovana je 1930. godinu u Torinu u Italiji. Njen osvinač je bio Battista ''Pinin'' Farina. U početku, ova kompanija je pravila karoserije za modele brendova kao što su Alfa Romeo, Hispano-Suiza, Fiat, Cadillac, Rolls-Royce, Lancia i druge. Međutim, postrojenje ove kompanije je uništeno tokom Drugog svetskog rata i da Farina nije bio uporan kao što jeste, to bi vrlo lako mogao biti kraj priče o ovoj kompaniji.

 

Početkom pedesetih godina prošlog veka stvari su krenule u boljem smeru. Tada je ova kompanija zasnovala partnerstvo sa Ferrarijem, te je bila zaslužna za dizajn nekih od automobila legalnih za javne puteve te kompanije tokom nekoliko decenija. Nažalost, danas nijedan automobil iz Maranela nije dizajniran od strane ovog ''coachbuilder''-a. Tokom 2015. godine Mahindra Grupacija je kupila ovu italijansku kompaniju. I to za oko 168 miliona evra. Prošle godine je saopšteno da će ona konstruisati Batista električni hiper automobil baziran na modelu Rimac C_Two. Logo ove kompanije sada kombinuje tradicionalni Pininfarina natpis sa malim brojem 90. ''Naš logo svetu priča priču od porodici i kompaniji'', rekao je Paolo Pininfarina.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pininfarina Battista napokon testiran na trkačkoj stazi

 

200627-pininfarina-battista 01.jpg

 

Nazvan Battista po osnivaču kompanije, ovo nije samo prva kreacija Automobili Pininfarina brenda, već i najmoćniji proizvodni automobil koji potiče iz Italije. EV hiperautomobil pokreće tehnologija koju je razvio hrvatski Rimac, a koja koristi individualne električne motore za svaki točak sa kombinovanim izlazom snage od 1.900 konja. Motore pokreće Rimac pakovanje baterija T oblika sa tečnim hlađenjem i 120 kWh, koji se nalazi odmah iza vozača na najnižoj mogućoj poziciji šasije,kako bi centar gravitacije bio što niži.

 

Posle dugo unapređivanja, Battista je sada napokon testiran na trkačkoj stazi, a bivši Formula 1 vozač, Nik Hedfil došao je kao pomoć kako bi poboljšao, unapredio, ali i testirao ovo vozilo. Ovaj auto sada je napokon testiran u svom punom sjaju i rezultate i performanse koje je on pokazao bili su zadivljujući. Battista dostiže maksimalnu brzinu od 350 km/h, dok od 0 do 100 ubrzava za manje od 2 sekunde. Od 0 do 300 km/h prema tvrdnjama Pininfarina brenda, Battista ubrzava za manje od 12 sekundi, dok sa punim baterijama ima prelazni opseg od oko 450 kilometara. Po pitanju dizajna, prednji deo modela podseća nas dna Ferrari Sergio koncept, gde je zadnji deo dobio futuristički izgled zahvaljujući dugačkoj svetlosnoj traci ispod spojlera. Unutar kabine, kontrolna tabla ima tri digitalna ekrana okrenuta vozaču koji kontrolišu sve funkcije i osobine. Kompanija će proizvesti samo 150 primeraka ovog električnog hipermodela čija će proizvodnja početi u prvom delu 2020. godine

Pininfarina Battista će zvanično biti predstavljen na sajmu automobila u Ženevi u martu ove godine, kada ćemo saznati i kolika će njegova cena biti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pininfarina Battista Anniversario

 

201151-pininfarina-battista 04.jpg

 

Pininfarina predstavlja novu, i to Anniversario verziju svog potpuno električnog hyper GT automobila Battista. Battista Anniversario će biti napravljen u ograničenoj seriji od samo pet primeraka (od ukupno 150 primerka Battista modela), cene startuju od 2.6 miliona evra, dok će se proizvodnja od kraja ove godine odvijati u postrojenju u Torinu.

 

201153-pininfarina-battista 03.jpg

 

Automobil standardno ima i Furiosa paket od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor), upadljivi zadnji spojler, nove točkove od 21 inča (10 kg lakši od standardnih), kao i posebne boje za eksterijer (Grigio Antonelliano, Iconica Blu i Bianco Sestriere).

 

201152-pininfarina-battista 02.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđeni crna koža i alkantara, plavi kontrastni šavovi i posebne oznake.

 

201154-pininfarina-battista 01.jpg

 

Automobil pokreću četiri elektromotora sa ukupno 1.900KS i 2.300 Nm, ubrzanje do 100 km/h traje manje od 2 sekunde, a može do maksimalnih 350 km/h. Na kraju, Battista Anniversario sa jednim punjenjem baterija od 120 kWh može da pređe više od 500 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pininfarina predstavio najbolji simulator za vožnju na svetu

 

pininfarina autonomia.jpg

 

Pininfarina želi da omogući bolju ponudu kupcima istražujući nove metode i realizacije za korisničko iskustvo. Rezultat njihovog novog projekta nazvan je AutonoMIA, najmoderniji i najbolji simulator za vožnju. Torinska kompanija proučava i usavršava najnoviju tehnologiju kako bi stvorila najbolje vozčako iskustvo. Tako je kreairan AutonoMIA simulator koji ima cilj da naučnicima i kreatorima Pininfarina vozila obezbedi bolji uvid u to šta njihova vozila mogu da urade.

 

''AutonoMIA pokazuje kako Pininfarina može kombinovati dizajn sa kreativnom tehnologijom, koristeći iskustvo rada u vreme kada digitalizacija, povezanost, podaci i veštačka inteligencija značajno definišu mobilnost'', rekao je izvršni direktor kompanije Silvio Pietro Angori. AutonoMIA predstavlja realnu simulaciju koja koristi sve zakone fizike i koja omogućava da vozite Pininfarina automobile, pre nego što oni izađu iz fabrike. Na ovaj način, može se utvrditi kako će se određeni modeli ponašati na drumu, što daje mogućnost dizajnerima i inžinjerima da konstatno vrše promene i usavršavaju vozila dok ne dobiju savršeni model.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pininfarina Battista dolazi na put

 

209358-pininfarina 02.jpg

 

Pininfarina obaveštava da je njihov bolid uspešno završio testiranja na stazi, te je sada spreman za sledeći nivo. Prema zvaničnim informacijama, Battista je u društvu test vozača i prvog čoveka za voznu dinamiku Georgiosa Syropoulosa uspešno završio testiranje na stazi Nardo. To uključuje testove na 12.6 km dugom krugu, ali i na 6.2 km dugoj stazi za proveru upravljivosti.

 

209359-pininfarina 01.jpg

 

U zvaničnom saopštenju se ne govori o konkretnim vrednostima koje su postignute u bolidu, ali je dato do znanja da je prototip bio u potpunosti opremljen automobil. ''Naši klijenti nisu nikad pre iskusili ovakva ubrzanja, a sada im se omogućava da svoje iskustvo razviju kroz niz modaliteta rada. Sa električnim dometom od 500 km i sofisticiranim pogonom na sve točkove, vožnja u Battisti je užitak'', zaključio je Syropoulos. Naredna faza testiranja podrazumeva devet prototipova koji će se koristiti za poslednja testiranja na javnim putevima, ali i na brojnim privatnim stazama kako bi se odradilo fino podešavanje svih komponenti. Podsetimo, Battista električni pogon deli sa Rimčevim C_Two, a to znači da raspolaže sa maksimalnih 1.900 KS i 2.300 Nm. U Pininfarini naglašavaju sprint do 100 km/h za manje od 2 sekunde, 0-300 km/h za manje od 12 sekundi i maksimalnih 350 km/h. Prve isporuke kreću ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick Heidfeld testira Battista hyper GT

 

Bivši vozač F1 testira prototip na stazi Nardò u Italiji:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pininfarina najavljuje ''nešto novo''

 

pininfarina 14.jpg

 

Pininfarina sa jednom teaser slikom najavljuje ''nešto novo'', ali u kratkoj najavi nema nikakvih detalja. Poznato je tek da više informacija stiže 14. jula. Špekulacije kažu da bi ovo mogao da bude novi model u shooting brake formi ili jednostavno neki novi koncept. Takođe, nije isključen ni SUV, a najava se očekuje na događaju Car Design Dialogue Asia koji će se održati od 13. do 15. jula.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...