Jump to content
FAS Goran
Stex3105

Čemu služi ''prečka'' između amortizera?

Recommended Posts

Koja je poenta koske ako vešanje ostane isto.Ako ukrutiš koševe a vešanje ostane isto dobio si smao problem jer će vešanje da strada mnogo brže nego obično.

 

Koska mora tačno da se preračuna i da se radi za određeni auto da bi imala efekta,sve ostalo je šećerna vodica.

 

I kome to treba na autu koji ni nema uslova da stvori napon savijanja dovoljan da pomeri koševe,ajde kad imaš neki motor koji ima veći moment nego što kareosrija može da izdrži,ovako čisto bacanje para.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kokanidja, jel si vozio isti auto bez koske i posle stavljanja koske? I to onako kako treba da se vozi da bi se primetila razlika...ne od semafora do semafora po gradu

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za svakodnevnu ekspolataciju, običnog auta nema baš nikakvog smisla stavljati osim možda estetskog. Vozio 155 1.8 sa "koskom" i pošto mi je samo smetala dok čačkam po autu skinuio sam je i onda je tako stajala 3 meseca i kad sam video da nema baš nikakve razlike ondaK sam je prodao. Da sam ja taj auto terao po nekoj stazi onda bi možda i nešto značila a i to bez neke intervencije na trapu ne verujem da ima mnogo smisla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kakve si ti razlike ocekivao? Da ce namirnice manje da beze po gepeku ili? :lol::lol: Kosku ces osetiti u nekim ekstremnim situacijama, bilo agresivna voznja ili kad izbegavas nesto iznenadno u svakodnevnoj voznji ili nakon nekoliko godina kad primetis da ti ne skripuce toliko plastika u kabini kao kod prijatelja koji je nema... Deo od 20e na autu od 10.000e radi upravo sto i ta svota novca, 0.2% popravlja auto...

 

Opet kazem, od koske nece postati Ferari ko sto od dioda nece trositi 0.5l manje jer vuku manje struje od sijalica...

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Milutin-NS said:

Kokanidja, jel si vozio isti auto bez koske i posle stavljanja koske? I to onako kako treba da se vozi da bi se primetila razlika...ne od semafora do semafora po gradu

 

Nisam izlazio na stazu niti na reli,pa da osetim potrebu za koskom ;) 

Kosevi auta nisu jedina tacka gde se javljaju naponi uvijanja i smicanja,tako da vezivanjem jedne tacke,a da ostale ostanu slobodne ne dobijas nista,sem sto ostale tacke dodatno opterecujes.Da bi ksoka imala smisla moras da proračunaš koliku silu zelis da razlozis i da tako odredis debljinu,a neretko i oblik koske da bi ponistio napone koji se javljaju.Ali pre toga moras da spustis auto i spustis teziste,jer sto je teziste nize sile koje teze da uviju karoseriju i da pomere auto moraju da bduu znatno vece nego kod standarda.Onda da sredis trap jer je i na njemu postoje tacke gde se javlja sila uvijanja,a pošto znaš kako je trap kosntrukcijski rešen onda znaš da guma tu nema šta da traži i da je vezivanjem koševa trap postao najosetljivi deo celog sistema sila,jer na auto u vožnji deluje sistem sila.Dakle gumu moraš da zameniš nečime što je otpornije na sile uvijanja,kidanja i smicanja.

 

Ako ti auto sa fabričkim motorm "diše" u koševima onda ti je geometrija vozila u opsanom maleru.

 

Sveje to ok ako auto posmatraš samo u koševima,ali kao što rekoh na auto deluje sistem sila u različitim tačkama i stavljanjem samo koske ne dobijaš ništa,mora mnogo pre koske da se odradi da bi koska "upijala" napone savijanja.Akomislis da je koska samo cev koja spoji dva kraja onda je to drugi par opanaka.

Edited by Kaniđa

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/3/2016 at 10:38 AM, YUgisa said:

A kakve si ti razlike ocekivao? Da ce namirnice manje da beze po gepeku ili? :lol::lol: Kosku ces osetiti u nekim ekstremnim situacijama, bilo agresivna voznja ili kad izbegavas nesto iznenadno u svakodnevnoj voznji ili nakon nekoliko godina kad primetis da ti ne skripuce toliko plastika u kabini kao kod prijatelja koji je nema... Deo od 20e na autu od 10.000e radi upravo sto i ta svota novca, 0.2% popravlja auto...

 

Opet kazem, od koske nece postati Ferari ko sto od dioda nece trositi 0.5l manje jer vuku manje struje od sijalica...

Pa to i kazem, u svakodnevnoj voznji gde nema ekstremnih sila koska nema bas nikakvu ulogu osim mozda estetike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam na primer da Volvo s60 nije ni spusten, ni ojacavan, vec fabricki ima strut bar i sigurno jos mnogo vozila, dakle ne sluzi samo za budz.

Sent from my LG G4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije obican svakako, nego hteo sam da kazem da nije sportski nastrojen auto, vise je kao ladja. Tako da sigurno ima svrhu i van modifikacija za trku

Sent from my LG G4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...