Jump to content
FAS Goran
Stex3105

Čemu služi ''prečka'' između amortizera?

Recommended Posts

ja imam kosku na stilu, i drzi auto lepo utegnutim :)

Sandra, ajd' slikaj da vidimo to kako stoji na Stilu, bas me interesuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikako aluminijum ako mene pitate, mašinac sam u struci i preradio sam na tone aliminijuma poslednjih 10tak godina, počevši od izlivanja, pa sve do završne obrade, ne može nijedan aluminijum da trpi tako jaka opterećenja, aluminijum je poprilično mekan materijal, za tako nešto treba nešto što je čvrsto i žilavo, a to je čelična cevka u nekom odredjenom kvalitetu

Edited by SikterBre

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo setila sam se da uslikam a ovo je link za moju kosku :)

http://www.ompracing.it/prodotti.html?categorycode=GBARREDUOMI&changelanguage=en

malko je prasnjavo po "koski" al dovoljno da se vidi kako koska treba da izgleda :)

12012012417.jpg 12012012418.jpg 12012012419.jpg

12012012420.jpg

Evo jos par linkova:

- slika po katalogu za odredjen model u ovom slucaju stila

http://www.ompracing.it/image.php?img=MA1852.jpg

- i link ka katalogu pa birajte do mile volje koja ide bas za auto koji imate

http://www.ompracing.it/engine.php3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jedno pitanje,kad ulazim u krivinu malo ostrije cuje se neko krckanje i pucketanje,shvatam da je karoserija pod vecim opterecenjem tada,auto je star skoro 15god ,pa me zanima jel bih mogao bar malo resiti taj problem uvijanja sa koskama nazad i napred?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozadi nema potrebe osim ako ne divljas sa tri dzaka cementa u gepeku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se ubacim u diskusiju,sta mislite o prohromu za kosku,on je dosta laksi od bilo koje gvozdjurije,jaci od aluminijuma,a i lepo izgleda,moja je inace napravljena od prohroma!

Edited by neo abarth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci sve u svemu sve se svodi na:

Ako ti je labav stavis kosku/precku i postane krut. :laughing:

Salu na stranu svako ko ozbiljnije ulazi u krivine bilo bi pozeljno imati tako nesto.

Osetna je razlika u voznji i osecaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pre sam imao alfu 33 boxer i fabricki je imala spojene koseve i to dosta debeo zidic taman upadne akumulator sa druge strane i posude za tecnost ali zato motor ne moze napolje od gore :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima,

 

Da li je neko od vas stavio na svoju Mareu ili Bravo tzv. Strut bar?

Gde ste nabavili , cena? Naravno svi saveti, iskustva, preporuke su dobrodošle.

 

zza1759.jpg

 

Pozdrav :rolleyes:

 

 

Edited by neshaoct
spojeno by Martin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ima smisla montirati poprechnu "shtanglu" ispod haube koja spaja levo i desno krilo...chisto da prednji deo  karoserije bude  chvrshci (kruci)? 

Fiat 500L

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok te neko ne grune u jedan koš pa ni kriv ni dužan popravljaš i onaj sa suprotne strane vozila badava....

Koji će to qrac na običnom vozilu sa manjkom snage u startu (pričam o konkretnom modelu) i prosečnom vozaču koji vozi u normalnim uslovima?

 

Da ista ima ikakvog smisla u normalnoj exploataciji da li misliš da bi fabrike dodale to parče gvožđa od par stotina dinara (kolika je realna vrednost predmetnog spram količine utrošenog materijala) ili ne?

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobro zborish marko.

nego ja volim da mi je kruca, chvrshca,sigurnija karoserija.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, lapobb said:

 

nego ja volim da mi je kruca, chvrshca,sigurnija karoserija.


Sta si vozio pre 5ooL-a?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam Zastavu pa Reno Senik. Fiat je dosta cvrsci, bolji u krivini. Negde sam procitao da se neko zali kakav je u krivinama. Verovatno su imali drugi tip vozila. 500l za svoje dimenzije i karoseriju je odlican u krivinama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Markobgd said:

Dok te neko ne grune u jedan koš pa ni kriv ni dužan popravljaš i onaj sa suprotne strane vozila badava....

Koji će to qrac na običnom vozilu sa manjkom snage u startu (pričam o konkretnom modelu) i prosečnom vozaču koji vozi u normalnim uslovima?

 

Da ista ima ikakvog smisla u normalnoj exploataciji da li misliš da bi fabrike dodale to parče gvožđa od par stotina dinara (kolika je realna vrednost predmetnog spram količine utrošenog materijala) ili ne?

 

 

Ako ti neko krene pomerati kos, onda je veci trud sacuvati glavu na ramenima nego kos... Fabrike stede 1din na svakoj mogucoj gluposti a ne na takvoj...

 

Druga stvar je sto kod nas ljudi zamisljaju da za 20-30e dobijes napredak kakav se dobija za 2000-3000e... Stavi kosku i ocekuje da lezi ko Ferari, stavi cip i ocekuje duplo vise ks...

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...