Dejan_Zr 0 Posted January 9, 2012 ja imam kosku na stilu, i drzi auto lepo utegnutim Sandra, ajd' slikaj da vidimo to kako stoji na Stilu, bas me interesuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irokanji 0 Posted January 11, 2012 Ha, ajd samo da se setim Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted January 11, 2012 (edited) Nikako aluminijum ako mene pitate, mašinac sam u struci i preradio sam na tone aliminijuma poslednjih 10tak godina, počevši od izlivanja, pa sve do završne obrade, ne može nijedan aluminijum da trpi tako jaka opterećenja, aluminijum je poprilično mekan materijal, za tako nešto treba nešto što je čvrsto i žilavo, a to je čelična cevka u nekom odredjenom kvalitetu Edited January 11, 2012 by SikterBre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irokanji 0 Posted January 12, 2012 evo setila sam se da uslikam a ovo je link za moju kosku http://www.ompracing.it/prodotti.html?categorycode=GBARREDUOMI&changelanguage=enmalko je prasnjavo po "koski" al dovoljno da se vidi kako koska treba da izgleda Evo jos par linkova:- slika po katalogu za odredjen model u ovom slucaju stila http://www.ompracing.it/image.php?img=MA1852.jpg- i link ka katalogu pa birajte do mile volje koja ide bas za auto koji imate http://www.ompracing.it/engine.php3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
IvanBg 1 Posted April 7, 2013 Imam jedno pitanje,kad ulazim u krivinu malo ostrije cuje se neko krckanje i pucketanje,shvatam da je karoserija pod vecim opterecenjem tada,auto je star skoro 15god ,pa me zanima jel bih mogao bar malo resiti taj problem uvijanja sa koskama nazad i napred? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 8, 2013 Pozadi nema potrebe osim ako ne divljas sa tri dzaka cementa u gepeku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neo abarth 1 Posted April 8, 2013 (edited) Da se ubacim u diskusiju,sta mislite o prohromu za kosku,on je dosta laksi od bilo koje gvozdjurije,jaci od aluminijuma,a i lepo izgleda,moja je inace napravljena od prohroma! Edited April 8, 2013 by neo abarth Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted April 10, 2013 Pa najbolje je onda od titanijuma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grim Reaper 0 Posted April 11, 2013 Znaci sve u svemu sve se svodi na:Ako ti je labav stavis kosku/precku i postane krut. Salu na stranu svako ko ozbiljnije ulazi u krivine bilo bi pozeljno imati tako nesto.Osetna je razlika u voznji i osecaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Igor HGT 28 Posted May 19, 2013 pre sam imao alfu 33 boxer i fabricki je imala spojene koseve i to dosta debeo zidic taman upadne akumulator sa druge strane i posude za tecnost ali zato motor ne moze napolje od gore Quote Share this post Link to post Share on other sites
Transporter131 138 Posted May 18, 2016 (edited) Zdravo svima, Da li je neko od vas stavio na svoju Mareu ili Bravo tzv. Strut bar? Gde ste nabavili , cena? Naravno svi saveti, iskustva, preporuke su dobrodošle. Pozdrav Edited May 23, 2016 by neshaoct spojeno by Martin :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted May 18, 2016 Baci pogled na ovu temu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
goran75 0 Posted May 18, 2016 ne znam zasto bi to stavljali pa nije to stojadin i jugo Quote Share this post Link to post Share on other sites
lapobb 1 Posted June 1, 2016 (edited) Da li ima smisla montirati poprechnu "shtanglu" ispod haube koja spaja levo i desno krilo...chisto da prednji deo karoserije bude chvrshci (kruci)? Fiat 500L Edited June 2, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted June 1, 2016 Naravno da ima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted June 1, 2016 (edited) Dok te neko ne grune u jedan koš pa ni kriv ni dužan popravljaš i onaj sa suprotne strane vozila badava.... Koji će to qrac na običnom vozilu sa manjkom snage u startu (pričam o konkretnom modelu) i prosečnom vozaču koji vozi u normalnim uslovima? Da ista ima ikakvog smisla u normalnoj exploataciji da li misliš da bi fabrike dodale to parče gvožđa od par stotina dinara (kolika je realna vrednost predmetnog spram količine utrošenog materijala) ili ne? Edited June 1, 2016 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
lapobb 1 Posted June 1, 2016 dobro zborish marko. nego ja volim da mi je kruca, chvrshca,sigurnija karoserija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted June 1, 2016 Kapiram ali mislim da možeš ne daj bože imati više štete nego koristi od nje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted June 1, 2016 11 minutes ago, lapobb said: nego ja volim da mi je kruca, chvrshca,sigurnija karoserija. Sta si vozio pre 5ooL-a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lapobb 1 Posted June 1, 2016 volvo 240 GLT, volvo 740 wagon, & hyundai GLS 1.5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted June 1, 2016 5ooL ce ti onda biti dovoljno cvrst i bez koske Quote Share this post Link to post Share on other sites
lapobb 1 Posted June 1, 2016 ne bih ja radio,jedino ako radi ovlashceni servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sesirdzija 0 Posted June 2, 2016 Vozio sam Zastavu pa Reno Senik. Fiat je dosta cvrsci, bolji u krivini. Negde sam procitao da se neko zali kakav je u krivinama. Verovatno su imali drugi tip vozila. 500l za svoje dimenzije i karoseriju je odlican u krivinama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted June 2, 2016 (edited) 12 hours ago, Markobgd said: Dok te neko ne grune u jedan koš pa ni kriv ni dužan popravljaš i onaj sa suprotne strane vozila badava.... Koji će to qrac na običnom vozilu sa manjkom snage u startu (pričam o konkretnom modelu) i prosečnom vozaču koji vozi u normalnim uslovima? Da ista ima ikakvog smisla u normalnoj exploataciji da li misliš da bi fabrike dodale to parče gvožđa od par stotina dinara (kolika je realna vrednost predmetnog spram količine utrošenog materijala) ili ne? Ako ti neko krene pomerati kos, onda je veci trud sacuvati glavu na ramenima nego kos... Fabrike stede 1din na svakoj mogucoj gluposti a ne na takvoj... Druga stvar je sto kod nas ljudi zamisljaju da za 20-30e dobijes napredak kakav se dobija za 2000-3000e... Stavi kosku i ocekuje da lezi ko Ferari, stavi cip i ocekuje duplo vise ks... Edited June 2, 2016 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites