Stex3105 107 Posted August 9, 2011 Planiram uskoro da napravim prednju kosku za mog brava pa me interesuje kako se moze odraditi zadnja koska i da li je neko to radio vec? Pomogle bi slike klipovi i ostalo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted October 10, 2011 (edited) Koja je uloga prečke između amortizera kao na sledećoj slici? Edited December 10, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted October 10, 2011 Ucvrscivanje prednjeg dela i sprecavanje pomeranja koseva u krivinama i sl... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted October 10, 2011 Ovaj deo se uglavnom zove ''koska''. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted October 10, 2011 Hvala na odgovorima . Ma nisam imao pojma ni čemu služi a kamo li kako se zove . Znači da se ne bi pomerali koševi? Kako to utiče na vožnju? Da li se time čuvaju amortizeri, koševi, trap... bilo šta ili je to zbog performansi isključivo? Nekako mi deluje veštački da se to stavlja, jer da tako treba da se ponašaju koševi to bi već u fabrici bilo urađeno tako.. Samo razmišljam i ove moje reči ne moraju da znače ništa ...Jedno pitanjce. Primetio sam kada sam bio u potrazi za puntićem da su na nekim puntićima vrhovi amortizera (ono što viri iz koša ispod haube ) nesimetrični. Znači jedan je otprilike centriran, dok je drugi bliže kabini automobila. Od jednog punta sam odustao jer sam to na njemu primetio pa sam mislio da je bio udaran i da se to iskrivilo. Da li to znači to ili nešto drugo.I evo još jedno pitanje dok mi je na pameti da ne zaboravim. Primetio sam na puntićima kao moj (mk2a i mk2b) da su prednji točkovi naizgled malko 'razžabljeni' . Tako ja to kažem, dakle kao da ne prijanjaju na asfalt pod pravim uglom, dok zadnji točkovi ne izgledaju tako. To je slučaj na SVIM puntaćijima koje sam gledao. U velikoj sam paranoji , da je to neka fabrička greška, ali s druge strane gume se ni na jednom od tih puntaćija nisu trošile neravnomerno, što me navodi na zaključak da je moje zapažanje pogrešno. Tome u prilog govori i činjenica da moj kolega s posla koji ima punta kao ja to ne primećuje iako se ja uporno trudim da ga ubedim!!! Ko je ovde lud? Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted October 21, 2011 (edited) Lud sam ja Koska ti treba ako ćeš da voziš reli, za običnu vožnju i nije tako bitna, mada naravno nije loše imati je ali je zanemarljivo korisna...imaš isto tako kosku koja ide dole...a imaš i za zadnje točkove To sa koševima koji nisu jednaki, tako je i kod mene, ja sam bio nešto skidao amortizere kod majstora pa sam mislio da je ofrlje vratio, ali rekoše mi ovde da to tako treba, čini mi se da je ovaj kod vozača bliži kabini...I to sa kosim točkovima je verovatno optička varka zbog dela gume koji naleže na asfalt i raširen je, ne razumem se pa ne bih da tvrdim ali mi nema smisla Edited October 21, 2011 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 21, 2011 Nekako mi deluje veštački da se to stavlja, jer da tako treba da se ponašaju koševi to bi već u fabrici bilo urađeno tako.. Fabrici je cilj da sto vise zaradi, a ne da napravi sve onako kako treba I potrebno je svakom autu, jedina razlika je koliko vozac smatra to potrebnim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irokanji 0 Posted November 10, 2011 ja imam kosku na stilu, i drzi auto lepo utegnutim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted December 9, 2011 (edited) Da li neko mozda zna cemu sluzi podesavanje na strut baru? I kako da znam da li je dobro podesen...Evo ovako izgleda kod mene:I da li je neko video negde ili radio za fiat bravo kako pozadi staviti struth bar?I napred ali ispod kako uraditi to? Edited December 10, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted December 10, 2011 Evo nasao sam neke slike zadnjeg trapa i razmisljao sam kako bi moglo da se uradi...Kao prvo mi je logicno da se povezu samo gornji delovi amortizera a drugo mogli bi i coskovi da se povezu...Sta mislite? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 10, 2011 Dobro je to ojacanje pozadi jedino tu donju sipku pomeri napred oko sredine opruge ako ima prostora na karoseriji Tako ce imati bolji uticaj na ojacanje u vertikalnom pravcu... A napred, daj sliku od dole pa cu ti reci kako da povezes A to stelovanje na koski sluzi na fabrickim kolima najvise samo za sminku eventualno eventualno malo ako su se kosevi rasirili ili skupili onda da se vrate na fabricku meru A inace bi trebalo u zavisnosti od zategnutosti koske da se povecava direknost volana ali to nema poente kod fabrickih kola jer vama trap dise u gumi na raznim zglobovima gde se isti na trkackim automobilima menjaju za unibole ili eventualno za PA6 plastiku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted December 10, 2011 Sad idem na kanal da vidim sta i kako i dal ima mesta za ovako nesto ako ima odmah se bacam na posao )A ovu kosku sam skinuo sa maree 2.0 i stavio sam je kod mene bez ikakvog stelovanja potrefila se svaka rupa znaci tu nista ne diram Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted December 10, 2011 (edited) Sad sam isao da pogledam sta je i kako je i razocarao sam se sve su zbili ne moze nigde da se pridje...Onaj nacrt otpada izgleda ce moci samo ovako:I nasao sam na jednom sajtu da imaju samo balans stanglu ili anti rollbar i ovu neku sipku za koju mislim da ide gde sam sad ovo nacrtao ili ona ide na neko drugo mesto?http://ultraracing.com.my/vgreenwap/image/Model%20New/Alfa/146/ALFA%20ROMEO%20146%20REAR-RE2-810.jpgI zbunjuje me kako da pricvrstim sipku za ovaj gornji deo amortizera nista mi logicno ne pada napamet... Edited December 10, 2011 by Stex Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 10, 2011 Ja mislim da ta sipka ide ispod te tvoje sto si ucrtao, znaci ne na ta kacilista za amortizer nego pored one fabricke cevi sto povezuje levu i desnu stranu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted December 11, 2011 Gledao sam nema gde da se zakaci a i ne moze da prodje od ovog cilindra za kocnice.. Mislim ipak da je to Tower bar koji ide u kabinu skroz pri dnu...I resio sam sta cu da uradim sa zadnjim delom...Uradicu ovaj strun bar da spojim amortizere i ovaj tower bar u kabini i to bi bilo to sto se tice zadnjeg dela...Nadam se da ce imati neki funkciju da necu dzabe bacati vreme... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted December 15, 2011 (edited) Danas sam odradio sipku u gepeku ili "tower bar" sutra cu da slikam i da stavim sliku..A bas sam danas gledao zadnji trap i nasao sam idealno resenje Ovako ne smeta nista i jos ima rupe gde moze da se zasrafi sve lepo uredno... Edited December 15, 2011 by Stex Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted December 16, 2011 Evo obecane slike malo je losa jer sam je slikao telefonom kad b udem imao digitalni slikacu bolju sliku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted December 30, 2011 Danas zavrsen "front lower bar" evo kako to izgleda... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 30, 2011 (edited) Ovo jako lepo izgleda jedino ove precke si trebao da postavis pod uglom tako da dobijes u sredini trapez a ne pravougaonik. Trapez bolje sprecava deformacije tj prenosenje sila, ali posto je ovo auto za svakodnevnu voznju, bice dobro i ovako Izgleda kao fabricki Edited December 30, 2011 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted December 30, 2011 Eto mogao sam i tako ali jbg nisam se setio...Nema veze radice i ovako Vozio sam se malo i cini mi se da je super kombinacija koske koja povezuje koseve i ovo sto sam danas napravio...Kruci je nekako i bolje reaguje na upravljac.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 31, 2011 Ljudi misle da ojacanja nisu potrebna jer ne voze trke ali nisu ni svesni koliko se karoserija uvija i u svakodnevnoj voznji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted December 31, 2011 U potpunosti se slazem sa tobom...Vecina ljudi kojima sam rekao da cu ovo da radim su mi odmah rekli ti si lud neces da ides na trke pa da ti treba to i kao neces nista dobiti sa tim a ja sam i te kako dobio na upravljivosti...A tek cu da radim na zadnjoj osovini i mozda patos da odradim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 31, 2011 Evo jedan snimak sa primerom koliko koska znaci Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted December 31, 2011 da li ovo koliko-toliko štiti trapove, ili je samo ojačanje za bolju vožnju po krivinama, da se auto ne upreda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 31, 2011 Ne stiti trapove, stiti karoseriju od preteranog naprezanja Quote Share this post Link to post Share on other sites