Jump to content
FAS Goran
butros

Fiat Brava 1.6 16v - popravka kućišta pumpe za gorivo?

Recommended Posts

Moj drugar poseduje fiat bravu 1.6 iz 2001 godine i ima problem sa kucistem za pumpu za gorivi.

Na vrhu kucista ima naprsotinu na kojoj izlazi benzin, a i prethodno mu je racunar brljaveo i izbacivao razne greske, za sta sumnja da je u vezi sa tim. Zamolio me je da pogledam na netu dal ima slicnih slucajeva a ja naletoh na ovaj forum i uvideh da postoje ovde ljudi koji dosta poznaju ovu materiju pa rekoh da pitam.

Naime, zanima ga da li se ta naprsotina moze sa necim sanirati ili ako ne moze da li se moze naci negde polovno kuciste da ga zameni?

On je okretao neke brojeve ali nije nasao. Ako neko zna neka mi da neki savet ili broj nekih ljudi gde bi on mogao da nadje taj deo.

Unapred hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...On je okretao neke brojeve ali nije nasao. Ako neko zna neka mi da neki savet ili broj nekih ljudi gde bi on mogao da nadje taj deo.

Pogledaj ovu temu:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5602

Videćeš gomilu telefona u njoj, dosta njih sa teme (ali ne svi) su nabrojani ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5602&view=findpost&p=704140

Većina šalje delove preko kurirskih službi. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako sam dobro razumeo ima naprslinu u kadici oko pumpe za benzin? Imao sam i ja taj problem i resio sam ga tako sto sam uzeo lemilicu i prakticno otopio plastiku okolo i spojio je ponovo. Jedino tako to mozes odraditi, nosio sam kod ljudi koji vare branike plastikom i to su me savetovali. poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes i isto da kupis dvo komponentni lepak i da sipas i pukotinu.i drza ce.Taj problem sam imo i ja pa ssam ga resio sa tim lepkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Društvo, počeo da smrdi benzin u kabini, vozim tako jedno vreme, potrošnja 17 lit default_(.gif, ne vidim nigde da curi u motornom prostoru, iz kanala gledao, nista.

Rešim da skinem poklopac pumpe rezervoara i vidim da curi kod regulatora pritiska. Jedno pitanje, jel vredi uzeti polovno komplet za 30 tak eur, pitanje u kakvom je stanju, ili sta raditi najbolje?

 

Probao sam da nalijem vrućom plastikom, ali je odmah procurelo opet. Inace skinuti I vratiti je takav sex, kao da nisu mogli da bolje centriraru rupu na sasiji, da bude odmah iznad pumpe, a ne da se otelis dok skineš.

 

ert005.jpgert006.jpg

ert007.jpgert008.jpg

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na info, jednu od tih tema sam pročitao, drugu nisam našao gde je neko lepio sa super lepkom i sodom bikarbonom. Probaću to.

 

Inače, osim tog curenja na kućištu kod regulatora pritiska, nemam nikakvih drugih problema, prvo paljenje nakon što pumpa odradi svoje par sekundi, pali praktično odmah. Rezervoar mi je uvek pun, tako da sam "čuvao" pumpu da se hladi i podmazuje kako treba. Zato se bojim da uzmem polovno gde je pumpa dugo suva, pa će možda crci brzo. Doduše uvek postoji šansa da prebacim moju pumpu na drugo kuciste, samo je problem sa crevima crnim koja su dosta tvrda i pasentno stoje na sisicama, kao da su vruća navlacena, pa se ne mogu skinuti lako bez nekog oštećenja. Jedino da probam malo da ugrejem, da lakše sidje sa sisica od same pumpe do izlaza na kućištu. Ako neko ima predlog, ili je skidao ta creva, kako je uspeo? Možda da se odseku, pa da se stavi neko novo crevo, koje, od kod materijala? Da li moze ono providno, koja se koriste za vagres, jesu za vodu, ali nekad davno sam na golf 1 koristio za dovod goriva, od pumpe, do karburatora, trajalo je jako dugo, jedino sto se posle nekog vremena stvrdnu, ali to ovde nije problem i ovo original je tvrdo.

 

 

Na ovo crno rebrasto crevo mislim.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

 

 

2d5c981b6f57e9f172f23c63f8932cde.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

benzinska pumpa za fiat bravo-brava 1.6,stari model,sa dva creva i cetiri pina,sira,na prodaju ako nekom treba,30 eura,saljem brzom postom

Edited by Nemanja342

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mene opet, da javim rezultate, mesec dana je trajalo ono što sam nalio toplim lepkom, ili ti, plastičnim pištoljem. Juce počelo opet da se oseti gorivo, skinem poklopac iz gepeku, a ono plastika koju sam nalio razgradjena, pretvorila se u pirinač kuvani default_(.gif.

Cisto da kazem, da to ne vredi, da ne bi neko pokušavao na taj način.

Sad sam primenio nesto sto je neko napisao, super lepak i soda bikarbona u slojevima onako. Nalio sam skroz, pa cemo videti jel to radi posao.

Usput sam primetio kad otvaram čep od rezervoara, izadje dosta vazduha, znaci da se stvara pritisak u istom, a čep, tj mehanizam koji liči na termostat u samom cepu ne ispušta to. Na pritisak srafcigerom, pomera se relativno lako, ali izgleda je to jak otpor, a solidan pritisak, tj vazduh izadje kad se skine čep. Imam drugog benzinca, BMW, reko da proverim kod njega, nije čep skidam mesec dana, otvorim ga, ni trunku vazduha ne izbaci, znaci da sam čep ispušta.

Moze li neko proveriti kako je kod njega, što ima fiat bravo, brava, da li kad odvrne čep, izbaci dosta vazduha, ili ne?

Kontam da to može da bude uzročnik što je procurelo tamo.

Sad sam rasturio čep, tj termostat na cepu, i izvadio gumeni dihtung, praktično sad dihtuje metal na plastiku, što nije idealno, ali to bi trebalo da pomogne da se ne stvara pritisak u rezervoaru.

Znaci sad testiram to i lepljenje super lepkom i sodom, ako ne uspe, onda ne preostaje ništa drugo nego uzeti neki polovan plovak.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

 

benzinska pumpa za fiat bravo-brava 1.6,stari model,sa dva creva i cetiri pina,sira,na prodaju ako nekom treba,30 eura,saljem brzom postom

Jel kao na slici koju sam okačio? Ako jeste, a ovo sto sam napisao u prethodnom postu ne uspe, cujemo se.

Samo mi kaži, kad je skinuta, koliko stoji, posto bas ne valja kad dugo stoji suva, dešava se da se stavi, da radi malo, i vrlo brzo prestane, kao posledica što je bila suva dugo.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji onda prodajes, ispravan koji ne curi, ili tvoj stari, gde je pumpa ispravna, ali curi gorivo na regulatoru pritiska, kad kazes da si svašta probavao .

Ovako izgleda naliveno super lepkom i sodom bikarbonom. Potrošio sam 8 super lepkova . 062a39a9c66dd6fe4bc6ac508780b77c.jpg

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

moja je ista kao sa slike. prodajem je zato sto ne moze stati kod mene,ima dva precnika pumpe,ja sam kupio pogresan pa zato prodajem.Pumpa je izvadjena dva dana pre nego sam objavio da je prodajem, sa udarenog auta.Stojala je u rezervoaru,potopljena u benzinu

On 4/28/2020 at 5:33 PM, bravosx1616 said:

Evo mene opet, da javim rezultate, mesec dana je trajalo ono što sam nalio toplim lepkom, ili ti, plastičnim pištoljem. Juce počelo opet da se oseti gorivo, skinem poklopac iz gepeku, a ono plastika koju sam nalio razgradjena, pretvorila se u pirinač kuvani default_(.gif.

Cisto da kazem, da to ne vredi, da ne bi neko pokušavao na taj način.

Sad sam primenio nesto sto je neko napisao, super lepak i soda bikarbona u slojevima onako. Nalio sam skroz, pa cemo videti jel to radi posao.

Usput sam primetio kad otvaram čep od rezervoara, izadje dosta vazduha, znaci da se stvara pritisak u istom, a čep, tj mehanizam koji liči na termostat u samom cepu ne ispušta to. Na pritisak srafcigerom, pomera se relativno lako, ali izgleda je to jak otpor, a solidan pritisak, tj vazduh izadje kad se skine čep. Imam drugog benzinca, BMW, reko da proverim kod njega, nije čep skidam mesec dana, otvorim ga, ni trunku vazduha ne izbaci, znaci da sam čep ispušta.

Moze li neko proveriti kako je kod njega, što ima fiat bravo, brava, da li kad odvrne čep, izbaci dosta vazduha, ili ne?

Kontam da to može da bude uzročnik što je procurelo tamo.

Sad sam rasturio čep, tj termostat na cepu, i izvadio gumeni dihtung, praktično sad dihtuje metal na plastiku, što nije idealno, ali to bi trebalo da pomogne da se ne stvara pritisak u rezervoaru.

Znaci sad testiram to i lepljenje super lepkom i sodom, ako ne uspe, onda ne preostaje ništa drugo nego uzeti neki polovan plovak.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

 

 

Jel kao na slici koju sam okačio? Ako jeste, a ovo sto sam napisao u prethodnom postu ne uspe, cujemo se.

Samo mi kaži, kad je skinuta, koliko stoji, posto bas ne valja kad dugo stoji suva, dešava se da se stavi, da radi malo, i vrlo brzo prestane, kao posledica što je bila suva dugo.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

 

 

izmeri obim pumpe,ovog dela gde stoji guma,naravno bez gume

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa za fiat bravo 1.6 16v 2001 god ima zelenu gumicu.

i precnika kuciste pumpe 13cm  sa ugradjenim filterom za gorivom i regulatorom pritiska goriva na samoj pumpi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...