Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Granice nema.

Prepakuj i serviraj narodu da bude nerazumljivo.

Jos ako imas 5ks vise od mene ohohooooo luksuz, odmah namet.

Narod se ne buni. Kad je narod zaokupljen prezivljavanjem od prvog do prvog, nema zelju niti snage da razmislja o uredbama, zakonima i pravima.

Scenario koji uvek daje rezultat.

... Pih ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedna lepa novina :(  :(  od nove godine ili kad već sledeće godine, vozila starija od 15god, 2puta na TP, što je 6000din. sa PDV-om, godišnje :( 

Ali to je 6000 za godinu dana :( nije to svaki dan :( 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ću sa svojom mečkom od 30god morati jedno 4 puta

 

elem skoro je 50ak% punoletnih reklo da je ok sve to

Edited by dj90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoće li novi zakoni zaustaviti ''muljanje'' na tehničkim pregledima?

 

tehnicki.jpg

 

Od 1. januara kreće primena izmenjenog Zakona o bezbednosti saobraćaja, a do kraja 2017. planira se i početak primene izmenjenog Zakona o obaveznom osiguranju u saobraćaju - oba zakona regulišu rad tehničkih pregleda, pa ostaje da vidimo hoće li i dalje biti pregleda bez prisustva vozila ili propuštanja neispravnih? Policija je u poslednjih godinu i po dana intezivirala kontrolu tehničkih pregleda, a u početku je bilo i mnogo zatvaranja, tj. privremene zabrane rada. Uprkos tome, i dalje navodno postoje brojne nepravilnosti, pa bi izmene Zakona o bezbednosti saobraćaja trebalo da konačno uvedu red na tom polju. Naime, planira se uvođenje informacionog sistema i audio-video nadzora nad obavljanjem tehničkog pregleda. Ukoliko se to i ostvari, neće više biti moguće da se nekome ''završi'' tehnički pregled bez prisustva vozila (''na papire''), kao što je to sada slučaj.

 

Licence za kontrolore

Zaposleni na tehničkim pregledima, tj. kontrolori moraće da imaju licencu za rad kojaće važiti pet godina, a da bi je produžili biće obavezno da prisustvuju seminarima na kojima će se unapređivati znanje iz oblasti tehničkih pregleda. Budu li uhvaćeni u nelegalnim radnjama, izgubiće licencu, ali će ipak moći ponovo da je dobiju. Međutim, izgube li licencu više od dva puta u periodu od deset godina, neće moći više nikada da je dobiju! Stoga će zaposleni verovatno dvaput da razmisle pre nego što odluče da puste neispravno vozilo da prođe tehnički pregled, čak i kada im sam šef ili vlasnik tehničkog pregleda (tj. firme) tako naloži, makar i pod pretnjom otkaza. Naime, izgube li privremeno ili trajno licencu, neće više moći da se zaposle ni na nekom drugom tehničkom pregledu, pa će im se više isplatiti da ne poslušaju ''gazdu'' i dobiju otkaz, nego da urade nešto nelegalno i izgube licencu.

 

Tehnički pregled i obavezno osiguranje na istom mestu - sukob interesa?

Mnogi smatraju da prodaja polisa na istom mestu na kojem se obavlja pregled tehničke ispravnosti predstavlja sukob interesa - tehnički pregledi navodno dobijaju velike ''nagrade'' od osiguravajućih kuća ukoliko prodaju isključivo njihove ili forsiraju prodaju samo njihovih polisa. Stoga mnogi tehnički pregledi čak ni ne naplaćuju sam pregled. Uglavnom, tehničkim pregledima je zbog gore pomenutih ''nagrada'', koje ne bi smele da postoje i koje se realizuju na razne načine, u interesu da puštaju i neispravna vozila ukoliko kod njih kupe polisu osiguranja ili da im daju potvrdu da su prošli pregled čak i ako se vozilo uopšte ne pojavi na licu mesta. Zbog takvih stvari je, na primer, u Hrvatskoj zabranjeno tehničkim pregledima da se bave prodajom polisa obaveznog osiguranja.

 

Od sledeće godine veća provizija tehničkim pregledima za prodaju polisa osiguranja?

Saznali smo da se do kraja 2017. planira početak primene izmenjenogi dopunjenog Zakona o obaveznom osiguranju u saobraćaju, koji će takođe uređivati oblast tehničkih pregleda, a možda će uticati i na visinu legalne provizije koju tehnički pregledi dobijaju od prodaje polisa. Naime, 2009. godine postojao je nacrt izmenaupravo tog Zakona, u kojem je jedan od predloga bio da se ograničenje legalnih provizija koje osiguravajuće kuće mogu da daju tehničkim pregledima za prodaju njihovih polisa poveća sa 5% na 23%. Taj predlog tada nije usvojen, ali nam govori da se o tome ozbiljno razmišljalo. Od 2009. je prošlo mnogo vremena, tako da ne želimo da nagađamo da li će se možda sledeće godine ponovo razmatrati slično rešenje?

 

Dok se zakoni i pravilnici ne usaglase - postoji li rešenje?

Postoji, odvajanje prodaje polisa i tehničkih pregleda. ''Ali tehnički će onda poskupeti! Zašto razdvajati kada sve možemo da završimo na jednom mestu!?'' - povikaće verovatno mnogi. U slučaju razdvajanja tehnički bi možda poskupeo, ali ne toliko koliko se misli. Na primer, prema sugestiji Udruženja osnivača tehničkih pregleda (UOTP), minimalna cena za automobile trebalo bi da bude3.000 dinara i to bez obzira da li će doći do razdvajanja ili ne! Naravno, vozačima nije u interesu da tehnički pregled poskupi, ali sa druge strane, nije im u interesu ni da ihudari auto sa neispravnim kočnicama dok voze dete u obdanište. Upravo taj sa neispravnim kočnicama možda nije ni bio na tehničkom, već je sve sredio ''na papire'', pa ni sam nije bio svestan da su mu kočnice toliko loše... Što se tiče sređivanja papirologije za registraciju na jednom mestu, i tu postoji vrlo jednostavno rešenje - kupovina preko interneta, nakon čega vam polisa stigne poštom ili kurirskom službom kući ili na radno mesto, a plaćanje možete da obavite elektronski ili pouzećem.Takve stvari su u razvijenim zemljama potpuno normalne.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ortak nije mogao više da registruje auto na 2.0 kubikažu pošto ima veću a do sada je uspevao da smulja nešto

ne znam šta se to promenilo sada, koliko znam na tehničkim ni ne gledaju koji motor imaš

Share this post


Link to post
Share on other sites

jbm li ga, ja sam lično prisustvovao pregledima

 

nateraju na valjke, probaju svetla, prskalice

 

i ako ti valja bar neka kočnica prošao si :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice motora, trebali bi bar brojeve da gledaju, a u njima je sadrzana i informacija o kom se motoru radi. Meni uvek i jesu gledali to.

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока


Share this post


Link to post
Share on other sites

broj šasije? pa nznm kako je do sada prolazio

 

sad se ja plašim za svoju registraciju, mislim meni motor i jeste 2.0 ali nije fabrički koliko znam već je naknadno ubačen taj. Da me ne pošalju na neka ispitivanja pa da i to moram da plaćam

ja sam do sada bez odlaska registrovao, imam plus i folije na staklima. boga pitaj kako će se završiti sve to

 

nadam se da ću moći kao i do sada

Edited by dj90

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja se nadam u tvoje ime, odnosno želim ti da uspeš, ali računaj da postoji i suprotna mogućnost. Ja bih za početak skinuo te folije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

koliko ih viđam sa tamnim staklima, negde će moći da se regstruje sigurno

 

mada folije su najmanji problem, šta ako me to za motor pošalju negde da na ispitivanje da se utvrdi da je stvarno 2.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pazi, ako je motor iste marke samo za drugi model i ako je to ranije sve uvedeno u saobraćajnu, onda se samo po brojevima šasije vidi da nije original, ali to baš treba da traže. Uostalom, na osnovu nečega je to i ubačeno u saobraćajnu, zar ne? Ili ti je u saobraćajnoj upisan motor koji zapravo nije na kolima? Šta su rekli tvom ortaku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nznm šta su njemu rekli, samo znam da hoće da proda auto jer više ne može da ga registruje na 2.0 i to je to. Pitaću ga kad se budemo sreli

 

meni motor i jeste 2.0, i tako i piše u dozvoli. Samo nznm da li bi imao problema jer nije fabrički pa da me pošalju na neka dodatna ispitivanja koja bi morao da platim naravno što sam čuo kod alvirovića da se dešava za neke gluposti tipa broj mesta za sedenje. Pa su ljudi išli na isptitivanja koliko zapravo mesta ima

 

očigledno je da je pooštrena ta procedura za tehnički i registraciju. Pooštrena za guposti, a za ono što treba nije. Folije da imaš ne smeš, a kočnice ko je*e

Edited by dj90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako misliš nije fabrički? Nije za taj model ili je skroz od druge marke?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd' ovako ćemo - ja svakako treba od nedelje da idem na tehnički (ako stignem već u ponedeljak), pa ću pitati onako izokola, da vidimo kako dišu. Mada nije to svuda isto, ali čisto da imaš neki orijentir. ;)

Trenutno znam da prave problem zbog ksenona ako nema prskalice, to je imao kolega koji je bio pre 2 nedelje. Meni je 1 ksenon otkazao oko nove godine, pa sam stavio obične sijalice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vidi i za folije, ja sam do sada sve završavao bez odlaska na tehnicki ali izgleda da su se promenile stvari

 

možda završim i sada sve lagano, nisam još pitao te kod kojih sam bio :) meni je krajem februara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za folije već ovako odmah mogu da ti kažem da će biti problem čak i ako te puste na tehnčkom jer te svaki policajac može poslati na vanredni. To je ono što se odmah vidi, naročito ako je procenat zatamnjenja veliki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako koji, zavisi na koga naletis.

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
vidi i za folije, ja sam do sada sve završavao bez odlaska na tehnicki ali izgleda da su se promenile stvari
 
možda završim i sada sve lagano, nisam još pitao te kod kojih sam bio meni je krajem februara

Bio sam danas i nazalost nemam dobrih vesti. Kazu da sad za bilo koji drugi motor mora atest. Nema veze sto je isti proizvodjac i sto ti to imas u saobracajnoj. E sad, ja bih na tvom mestu otisao tamo i pravio se lud, pa onda cuveni APP. ;)

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su na tehnickom za pandu 2002god, kupljenu decembra 2009 god,atestiranu sa zadnjom klupom u AMSS i registrovanu, ove godine trazili na tehnickom list atesta, kao citavo cimanje dal je za 4 ili 5 osoba, bez obzira sto na saobracajnoj vec skoro 7 godina pise da je za 5...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...