Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Neko je napisao da je registracija za putničkog Seicenta 15000rsd... Za teretnog Seicenta registrovanog na firmu registracija je 28000rsd, ako nekog interesuje... koliko sam razumeo u to je uračunat namet za teretna vozila i cena novog tehničkog pregleda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registracija za Juga je 17500, umalo me infarkt nije strefio kada sam danas pitao.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

^to je verovatno sa novom dozvolom i tabama?

Prosle godine u decembru Punto 1.3mj 13500 sa tehnickim. Videcemo sta ce sve izmisliti do ovog decembra :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sa novom saobracajnom, novim tablicama i novom cenom tehnickog pregleda..... :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Nove tablice, saobraćajna i nalepnica su oko 6.000, što znači da je registracija + tehnički = 11.500.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Novom Sadu na nekoliko mesta moze da se uradi tehnicki za 1000 dinara... Ja sam prvo krenuo kod mene u komsiluku, ali kad sam cuo cenu (2500 din) , predomislio sam se i tako saznao za ove od 1000 ... thumbup.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

1000 din na tehnickom Dunav osiguranja kod Hotela Jugoslavije (ne morate biti osigurani kod njih).

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovih dana mi istice registracija, tj krajem februara i treba da odem na tehnicki pregled...

e sad, imam par greskica, sitnih kvarova na seiju i ne znam da li cu proci sa tim...

Prvo: auspuh mi je malko busan, tako da kad dodam gas, ili kad turiram ima zvuk kao da je neki opasan auto :thumbsup:

Drugo: cuje se kais, ne znam tacno koji je to, da li mozda zupcasti, klinasti :question: i uglavnom bas popirlicno skripi,

rekao mi drug da odem da ga pritegne, ali nisam stigao...

...da me neko ne protumaci pogresno, nameravam ja to sve da popravim, naravno, samo trenutno sam bas taman sa parama, sto bi se reklo nemam viska...ako mogu da prodjem tehnicki, da to resim, registrujem i onda natenane popravljam sve...

Da ne otezem vise, sta mislite, mogu li ovakav trenutno proci tehnicki? Hoce li zamerati sto je auspuh probusen i sto skripi kais?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da ne otezem vise, sta mislite, mogu li ovakav trenutno proci tehnicki? Hoce li zamerati sto je auspuh probusen i sto skripi kais?

Čitam, pa ne kapiram, jel se ti to za]ebavaš, jesi li ironičan, ili si mlad momak pa još ne znaš kako to sve funkcioniše ?! Trenutno u zemlji Srbiji svaki iole pošten servis koji radi tehnički proveri kočnice i upravljački sistem. Ako je to dobro, i još se poklapa i broj šasije - ti si prošao tehnički.

Svetla tj. sijalice su nebitne a uglavnom su im neispravni aparati za merenje izduvnih gasova.

Ako se malo podmaže, ne proverava upravljački mehanizam, a ako se još malo podmaže ni kočnice nisu bitne. Šta misliš kako je prošao tehnički pregled moj komšija koji ima zatamnjena prednja stakla ?

Mada, čujem nešto ovih dana, stvari će iz korena da se menjaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitam, pa ne kapiram, jel se ti to za]ebavaš, jesi li ironičan, ili si mlad momak pa još ne znaš kako to sve funkcioniše ?!

Pa ne, nisam ironican niti sta drugo nego stvarno ne znam...do sad su uvek moji obavljali sve to, a sad su mi prepisali kola i rekli mi da se sam brinem o njima...pa me sad sve interesuje, milion pitanja, kao malo dete...izvinjavam se ako nesto pogresno budem pitao, jednostavno sam amater :thumbsup:

A i sto se tamnih stakala tice, prosle godine mi je cale besneo jer su ga pitali na tehnickom jel su atestovana ta stakla? A sad u petak idem, prvi put samostalno, tako da drzite mi fige! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

xaxxaxa das onom na tehnickom hiljadu dinara i ne moras ni da doterujes exxxxxe Srbija je ovo...Pola mog komsiluka tako radi :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako. U petak 03.02. radio tehnički u AK Kompresor. Za vozila preko 1500 kubika cena je 1,500 dinara. Sve je bilo ok, malo slabije mi drži ručna na desnom točku, kaže lik pustiću Vas ali to da popravite, rekoh naravno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da i ja malo osvezim ovu temu i da se pohvalim! Bio sam na tehnickom, konacno i prosao sam, jeeees :thumbsup:

Nista nisu zamerili, na kocnicama je bila neka mala razlika izmadju tockova, cini mi se da je jedan bio 0.6, a drugi tacno 1 necega xD

Ovaj put stakla nisu ni pogledali, a kamoli zamerili sto su zatamnjena, jedino su mi rekli da promenim pozicione sijalice, posto su u plavoj boji, a navodno, kako su mi rekli, po novom zakonu ne smeju cak ni pozicije biti u drugoj boji...logike bez :wallbash: jer se, kada su ukljucena oborena svetla ni ne vide, ali ajde... uglavnom da sam prosao...

jedan info: platio sam za ovo moje jado od 1108ccm 1200din :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obavezan pregled: novi namet za vozače i izmene pri registraciji

 

fiar%20punto%20servis.jpg

 

Vlada od Nove godine planira da uvede red i pri pregledima automobila u našoj zemlji. Obavezna provera putničkog vozila koštaće 2.500 dinara. U Udruženju osnivača tehničkih pregleda smatraju da je broj linija za tehnički pregled u Srbiji previsok. Oni taj zaključak ilustruju činjenicom da u Srbiji radi oko 1.300 tehničkih pregleda na 2.1 milion vozila. U Hrvatskoj, koja ima 1.9 miliona vozila, postoji samo 161 ovlašćena stanica za TP, a u Turskoj, sa 18 miliona vozila, samo 280 TP. Ukoliko se usvoji Nacrt zakona o izmenama i dopunama Zakona o bezbednosti saobraćaja Srbije, od Nove godine bi se zaustavila rasporostranjena praksa registracije vozila na crno, bez dovoženja automobila na tehnički pregled, a minimalnu cenu ove usluge određivala bi Vlada Srbije, pišu Večernje novosti.

 

Tako bi minimalna cena tehničkog pregleda, bar prema ''sugestijama Udruženja osnivača tehničih pregleda (UOTP)'', za putničko vozilo bila 2.500, plus PDV, a za moped ili motocikl 2.000 dinara. ''Nije samo stvar u određivanju najniže cene tehničkih pregleda. To je samo jedna od mera koje godinama predlažemo nadležnim organima Srbije'', kaže Trifun Stojanović, predsednik UOTP. ''Mi smo pokrenuli inicijativu da se ova oblast uredi kao delatnost od opšteg interesa. Tražili smo i snimanje svakog vozila na liniji tehničkog pregleda, a sve u želji da suzbijemo crno tržište, registraciju samo kroz papire na kojoj svi gubimo. I pošteni tehnički pregledi i država, koja je, po našim računicama, zakinuta za oko milijardu dinara godišnje'', objašnjava on. Stojanović kaže da se UOTP obraćao više puta nadležnima tražeći uređenje ove oblasti i da su, na kraju, bili prinuđeni da se obrate premijeru Aleksandru Vučiću, ''ne bi li stvar pokrenuli s mrtve tačke''. ''Ukazali smo na najočiglednije probleme, počevši od ugrožene bezbednosti u saobraćaju, jer mi imamo vozni park stariji od 15 godina'', kaže Stojanović.

 

Naime, sada je moguće registrovati automobil u Srbiji i bez odvoženja na tehnički pregled, ili tu uslugu dobiti potpuno besplatno, jer firma koja se bavi tehničkim pregledima dobija procenat od svake polise obaveznog osiguranja, pa joj se isplati da tako privlači veći broj vozača. ''Svi koji rade pošteno dovedeni su na granicu opstanka. Nelojalna konkurencija je tolika da preti da se veliki broj od oko 1.300 linija tehničkih pregleda ugasi i da više hiljada ljudi ostane bez posla'', kaže Stojanović. ''Mi se iskreno nadamo da će država uraditi ono za šta se mi zalažemo godinama unazad'', dodaje on. A prema predloženim izmenama i dopunama koje bi trebalo da stupe na snagu od 1. januara naredne godine, tehnički pregled vozila se proglašava za delatnost od opšteg interesa koju može da obavlja javno preduzeće, odnosno privredno društvo koje ispunjava stroge kriterijume koje donosi MUP. Moraće da se uvede i obavezno fotografisanje i snimanje vozila na linijama TP. Biće obavezno i vođenje evidencije, koja će biti uvek dostupna nadležnom organu. Predviđa se i uvođenje kontrolora koje će obučavati i licencirati Agencija za bezbednost saobraćaja. Vlada Srbije bi određivala najnižu cenu usluge TP na predlog MUP, a na osnovu ''pribavljenog mišljenja Ministarstva za trgovinu i usluge''. Kvalitetna kontrola vozila još više bi doprinela bezbednosti saobraćaja i smanjila broj nastradalih na našim drumovima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2016 godine pričamo o uređenju TP (kako dublje da zavuku ruku u džep građanima), KASNIMO minimum 30godina :)

Što bi vlasnici automobila plaćali skuplje TP. Treba kazniti TP koji neradi posao kako treba, prosto i jednostavno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sto se kod nas svi problemi resavaju preko dzepa gradjana. Nasa jadna mala vlada nema koga da guzi osim nas samih. Demokratija na delu: birali ste pa izvolte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I šta će se novo desiti osim što će teh pregled da poskupi? Kod mene u opštini unazad 3 godine se slika svako vozilo sa kontrolorom pored ali i dalje prolaze vozila sa neispravnim kočnicama a kočnice jedino i gledaju!!!

Pre 25 godina teh pregledi su bili daaaleko ozbiljniji!

Koliko još poskupljenja treba očekivati da se vratimo na nivo od pre 30 godina? a koliko da se bar malo približimo zemljama u regionu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bi postigli nivo od pre 30godina

Realno, trebalo bi da pojeftini (ima ih, koliko, 1300 , konkurencija....), ništa neće raditi spektakularno, što su do sada TREBALI da rade.

Pooštriti inspekciju. A ako pitate nekog iz vlade,grada,opštine, mesne zajednice, ili nekog iz TPa, trebalo bi da bude skuplje za negde ok 98,86% :) (na već poskupljenje od 1,januara 2017).

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kakve veze ima kako ja naplacujem i koliko TP? Sto ja ne bih mogao da držim ljude u čekaonici dok se obavlja TP u prostoriji sa 10 TV-a na kojima se vrte reklame od kojih ja zarađujem novac i ako želim da ne naplacujem TP, sto bi to meni neko određivao? Imam prava da sam vodim svoju biznis polititku kako ću dolaziti do profita.. a ako ne radim po pravilniku za TP, nek me kazne a ne da oni meni određuju koliko ja treba da naplatim svoju uslugu. Pa nisu mi oni finansirali opremu i znanje za obavljanje TP.. smešno..

Treba onaj Jankovic da se malo pozabavi i ovim, sigurno moze doći do neke činjenice da je ovo neustavno kao sto je neustavno naplaćivanje prekršaja da bi bili izdati dokumenti građanima... jedino se on za to oglasavao i sad je i dobio na sudu...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je moguće, više, da se ovo ludilo ovako širi i narasta.
Pokušavam da shvatim suštinu iz navoda jer očekujem neku logiku , ipak.
Očekujem da se na odgovornim mestima nalaze ljudi koji su daleko inteligentniji i pametniji od mene lično.
Jedino što izvlačim kao zaključak je očigledno navlačenje love iz i ovako praznih buđelara.
Još jedan dokaz da službe ne rade svoj posao i da se sav teret opet prebacuje na korisnike.
Gde je granica?!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...