Jump to content
FAS Goran
Troske

Fiat Stilo 1.9 JTD - vergla, ali neće da upali

Recommended Posts

Pa to sam i ja gledao i pomocu ovih shema sam nasao da je taj i taj osigurac za pumpu ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sve ovo je iz najobicnijeg korisnickog uputstva koje, uz ostala uputstva, vec odavno stoji okaceno na forumu: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38944-uputstvo-fiat-stilo/

Samo treba malo pretraziti ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam napamet pise ti na poklopcu akumulatora redosled a u semi koji je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo evo i ja imam problem sa stilom jtd 80ks.Juce sa normalno stigao do aedroma Nikola Tesla i posle pola sata stajanja na parkingu stilo nece da upali.Spasao me je Dragan Boskovic.Jos jednom hvala puno.\

Problem je sledeci vergla ,ali nepali oseca se malo dim na auspuh.drugi put upali na sekund i ugasi.Napon na pumpi u rezervoaru 12.5v,ociscen panik taster,zamenut akumulator ,ali ista situacija.Cekam majstore da ga prikace na ludu masinu.Ako ima neko jos neki savet.Svi osiguraci i releji ispravni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

egr jel zatvoren? imao sam slucaj da mi progori plocica i da nema sanse da upali

Edited by SkyBlu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dansa ga prikacili na dijagnostiku u nema nijednu gresku?Probace majstor da ga skine regulator pritiska sa pumpe i da ga opere u ult.kadi pa da vidimo.Neka ideja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dragomir m

Kada das kontakt proveri dali ti radi mupma da li se cuje.Ako se cuje onda je ispravna.U slucaju da se ne cuje relej ti se nalazi gde je akumulator pa mu zameni mesta.

Druga moguca stvar je senzor radilice je crkao.On se nalazi iza alnasera i drzi ga jedan srafic.Imas dve vrste tih senzora sa kablom i bez kabla.

Stavi drugi i upali ce iz prve.To se meni desilo veruj mi 2 puta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem resen.Malo crevo od pumpe visokog ptitiska do prelivne posude se prelomilo i nije imalo pritoka.Zato se ugasio.Zamenuto crevo i pali kao mina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i mene. Zbog zabrane koja je na snazi nisam vozio auto evo 25 dana :P Palio sam ga svaka 2-3 dana da odradi malo (po 20 minuta dok ga ocistimm itd..). Juce na onih minus 10 upalio je bez problema radio 25 minuta cak je malo i provozan.

 

Problem se javlja danas. Dolazim malopre sa posla reko ajd da ga upalim da odradi i da ocistim sneg sa kola. Sedam u kola, pali bez problema (bolje nego juce) taman da izadjem i ugasi se. Posle 4-5 dodatnih verglanja nema sanse da upali. Kao da mu malo fali da sastavi ali nema sanse. U poslednja verglanja 2 je poceo da gasi tablu skroz tako da sam verovatno i nov akumulator opraznio ili je bes pri kraju.

 

Sad ne znam sta mi je ciniti. Sta moze da bude problem kad je vec upalio. Gorivo? Pumpa? Nesto trece.

 

Ukratko uvek je sipan Nis-ov Ultra D (vec 7 meseci nista drugo nije sipano), EGR nije zatvoren. E sad nisam gledao osigurace i slusao da li se cuje pumpa ali pravo da vam kazem sad sa ovako slabim akumulatorom ne bih da se zezam dok ga ne napunim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dragomire sad citam i bas mi je drago da si resio problem (tacno sam znao da je nesto bezveze - to je stilo). tu smo i za sve ostalo. kad sledeci put budes dolazio za bgd navrati malo i do mene.

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz Bole.Nisam te zvao da te neuznimiravam za Bozic.Zovem te sutra.Obavezno cu doci kad budem u bg.

 

On 1/9/2017 at 6:08 PM, SerAlex said:

Evo i mene. Zbog zabrane koja je na snazi nisam vozio auto evo 25 dana :P Palio sam ga svaka 2-3 dana da odradi malo (po 20 minuta dok ga ocistimm itd..). Juce na onih minus 10 upalio je bez problema radio 25 minuta cak je malo i provozan.

 

Problem se javlja danas. Dolazim malopre sa posla reko ajd da ga upalim da odradi i da ocistim sneg sa kola. Sedam u kola, pali bez problema (bolje nego juce) taman da izadjem i ugasi se. Posle 4-5 dodatnih verglanja nema sanse da upali. Kao da mu malo fali da sastavi ali nema sanse. U poslednja verglanja 2 je poceo da gasi tablu skroz tako da sam verovatno i nov akumulator opraznio ili je bes pri kraju.

 

Sad ne znam sta mi je ciniti. Sta moze da bude problem kad je vec upalio. Gorivo? Pumpa? Nesto trece.

 

Ukratko uvek je sipan Nis-ov Ultra D (vec 7 meseci nista drugo nije sipano), EGR nije zatvoren. E sad nisam gledao osigurace i slusao da li se cuje pumpa ali pravo da vam kazem sad sa ovako slabim akumulatorom ne bih da se zezam dok ga ne napunim.

 

Prvo slusaj da li  pumpa radi. Kreni od nje. Moze biti sto stvari. Kao sto vidis mene je crevo zezulo.

 

@SerAlex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle 5 dana upaljen auto. Resen problem sa zamenom filtera goriva, stavljen Magneti-Marelli. Sutra ide na dijagnostiku da se provere svi parametri rada jer kao da je malo slabiji tj slabije vuce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi imam problem, prije par dana palim auto vergla duze ali upali i tako dva puta taj dan. 

Sutradan ujutru verglam nece da upali 3 puta i upali. 

Odem gdje sam trebao na povratku nece nikako da upali, posto je bila nizbrdica pustim ga i upalim "na guranje". 

Dodjem kuci palim, gasim normalno. 

Ostavim ga 20-ak min zaverglam, nece opet i tako sam izverglao akumulator nista. 

U pitanju je Stilo 1.9JDT 115KS 2003godina. 

Pumpa radi, goriva ima na filteru i dolaz i odlaz. 

 

Danas nakon par dana prijatelj me povuce i upalim. 

Radio normalno, gasio, palio normalno. 

Ostavim ga pola sata probam upali. 

Ostavim ga 2 sata opet upali normalno, vozao ga, vratim se kuci, udjem u garazu i ugasim. 

Zatim probam opet da upalim i nece, nema sanse. 

I sad me prijatelj opet zakaci i povuce ubacim ga u brzinu, pustim kvacilo upali se ali to nije to. 

Motor radi ali cudno, gas ne prima kao da je ugasen, ne reaguje nista. 

Cim stisnem kvacilo on odmah zamre tj ugasi se. 

Tako sam probao par puta ista stvar, vratim ga kuci. 

Podignem haubu, motor vruc sto mi je neshvatljivo s obzirom da je radio svega 1-2 min ukupno. 

 

Da li je neko sustetai sa necim slicnim ili da li neko ima neki savijet? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, evo šta se dešava. Stilo neće da upali. Vergla i to je sve. Onda sutradan upali normalno kao da ništa nije bilo i radi sve kako treba nedeljama... I onda opet neće. U međuvremenu se desilo dva puta da sam trebao da verglam 3-4 puta da bi upalio. Senzor radilice?

Hvala unapred.

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj par puta da vratis kontakt pa da palis

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...