BGMilos 126 Posted December 17, 2020 Meni je i topao vazduh na hladnu šoferku proširio jedno oštećenje, mogu tek da zamislim pranje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 286 Posted December 17, 2020 Struktura stakla je da puca ukoliko je razlika u temepraturi 30 stepeni.Tako smo učili u školi. Kažu ljudi da hladna voda moze da pokrivi i diskove na kočnicama ukoliko se vrući poliju hladnom vodom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9582 Posted March 1, 2021 Pranje Hummera na - 40 stepeni Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9582 Posted December 11, 2021 Da li je potrebno automobil češće prati u zimskim mesecima? Fotografija od Karolina Grabowska sa Pexels Mnogo je mišljenja o pravilnoj njezi vozila zimi. Dobronamerne preporuke idu od saveta da zimi što češće peremo vozila u autoperionicama do saveta da se što više izbegava svako pranje automobila da bi se zaštitio lak. Automobil je zimi potrebno jednako često prati kao i u letnjim mesecima, navode u Nemačkom autoklubu (ADAC). Neosporno je da se čist automobil može videti ranije na putu, pogotovo po lošem vremenu zahvaljujući odsjajima svetlosti. Ali od uvođenja obaveznih dnevnih svetala za automobile, ova prednost više nije toliko presudna. Da li je istina da je automobil zimi zagađen ostacima soli na putu? Da i ne. Izjava da zimska prljavština ima enormno korozivni efekat na lak, tj. da se mora što češće uklanjati, odnosi se samo na prethodno oštećene delove automobila (ogrebotine ili ljuštenje). Međutim, besprekorno lakirane površine se lako mogu nositi s tim napadima prljavštine. Čak ni pod vozila obično nema probleme sa korozijom: uz fabrički izrađene zaptivke, poboljšanu zaštitu podvozja i korišćenje pocinkovanog lima. U perionicu ne bi trebalo ići kada su temperature ispod -10 stepeni. Trebalo bi izbeći toplotni šok kada voda iz autoperionice, čija je temperatura oko 10 do 30 stepeni, pokrije delove vozila koji su nedavno bili izloženi ledenoj hladnoći. Pre ulaska u autoperionicu je potrebno ukloniti sve ostatke snega i (posebno) leda jer ih četke mogu povući preko karoserije poput brusnog papira! Dodatni i skupi super programi sa vrućim voskom ili zaštitom podvozja nisu potrebni sa tehničke tačke gledišta vozila. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites