gile smederevo 581 Posted April 3, 2013 Hvala lepo! Donji nosac amortizera je na mestu gde je bila fabricka sipka, je l tako? i onda samo strogo vertikalno zasrafis nosac na haubu i spojis sa amortizerom? El tako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TachkaTattoo 0 Posted April 3, 2013 Pa pazi, moras da pogodis tacan ugao da bi sve funkcionisalo kako treba... Gledaj moju sliku pomoci ce ti sigurno. Pa okaci slike kad zavrsis Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted July 25, 2013 Pa dobro,moze i ovako.Meni se samo nekako gotivnijje sa dva amortizera Dobro,to je moje misljenje,naravno.Odlicno odradjeno.Koliko vidim.ti si morao da busis rupu u karoseriji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntom 0 Posted March 31, 2015 Evo kako sam ja to uradio!Ako neko zeli,neka prekopira!Izvinjavam se za kvalitet slike,posto je snimano sa telefona!druze samo pitanje jedno,gledam tvoj rad i citam celu temu,ali ako mozes da mi potvrdis da ne kupim nesto pogresno,znaci amortizere si kupio fabricke od punta kao za gepek sto ide?i zanima me gde si napravio ove L profile? Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted March 31, 2015 Sve sam sam napravio. Otisao sam u radnju i trazio iste duzine amortizere. U top autu sam kupio. Neke Turske,ali sam nesto smesno platio. Cak su malo slabije od fabrickih. Ako te jos nesto zanima,slobodno pitaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites