Jump to content
FAS Goran
barcode

Fiat Nuova Croma 1.9 MJet - change engine oil / check engine oil

Recommended Posts

Proveri stvarnu potrošnju sipanjem do čepa i računjanjem jer može da bude sada i pogrešno računjanje na bordu s

obzirom na promenjene parametre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U zadnjih mesec dana na cromi mi se pali CHANGE ENGINE OIL iako je ulje skoro menjano i ponisten mi je servisni interval,pa me zanima da li je neko imao ovakav problem ? Sta bi moglo da bude tj. zbog cega se to javlja? Nivo ulja sam kontrolisao na sipci i sve je OK ......

imam potpuno isti problem, menjano ulje pre 4000 a ovo mi pise? Jesi li mozda resio problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se upalilo pre neki dan :) Al ja to tako vozim, ne obazirem se mnogo, zvao sam servis i rekose mi nista strasno, posto mi je sl nedelje zakazan servis rekli su mi da tako vozim i ne brinem se nista :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U sustini nista :D Ovako, kad sam kupio auto pre petnestak dana, pregledao je drugar koji drzi servis, vlasnik dao dokumentaciju i rekao mi da imam oko 3.000km do malog servisa. To isto je i dijagnostika pokazala. Ja sam presao negde oko 2.800km u medjuvremenu i upalila mi se ta lampa sa porukom. Pozvao servis jer i onako treba da odem kod njih i da porucim termostat i ljudi su mi samo rekli da proverim dal ima dovoljno ulja i da ne brinem, poruka ce se posle nekog vremena ugasiti i to je to. Opominje jer je istekao servisni interval i nista strasno nece biti i ako se pregura koji km preko. Samo da me ne brine lampa bzv. :) Eto to.

Pitao sam i da li ima neke veze sa uljem, kvalitetom ulja nekim desavanjima u motoru itd i za sve su mi rekli da nemam brige i da vozim slobodno. A ako sam ja dobro razumeo servisni interval na cromi se moze podesavati tj resetovati na dva mesta. Jedan je brojac onaj koji mi mozemo videti u meniju, a drugi, zapravo jos jedan se moze ocitati dijagnostikom. nisam bas najsigurniji u ovo, treba pitati nekog majstora, ali cini mi se da su mi tako objasnili kad su radili dijagnostiku. Zapravo ja sam tako razumeo :) Eto, nadam se da sam bio od pomoci neke. Sl nedelje tamo petak verovatno cu u servis na zamenu ulja i termostata pa cu sve pitati sta i kako, pa cu preneti utiske

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista stvar (ili problem) na mom Bravu. "Change motor oil" i treperi lampica ulja koja se nakon minut od startovanja auta ugasi. Sada na satu 150 000km a ulje mjenjano na 144 000. Nivo ulja ok. Vozio sam tako 10-ak dana (poruka nije nestala) i otišao kod majstora da mi resetuje servis ulja koji izgleda nije bio resetovan zadnji put. Vozim 90% po gradu pa me zabrinulo zbog DPF-a, jer sutra idem na auto put pa rekoh da ga malo pročistim, a kako čitam sa ovim "change oil" neće da radi regeneraciju DPF-a. Prvi put kad mi ispiše zapušenost DPF-a, skidam ga :laughing: . Za sada je sve ok.

Terza javi šta kažu u servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada se uradi reset tog intervala za ulje, na koliko km prijavljuje sledecu zamenu? 10, 15, 20 hiljada km ili to moze da se definise?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovane kolege, jutros sam cromu rastegnuo u 1. pa u 2. brzini do crvenog i bacio je oblak dima te se upalila kontrolna lampa za ulje koja je blicala te je pisalo check engine oil. Stao sam, ugasio auto ponovo upalio i lampica se ugasila. Je li to znak za brigu?
Neki dan sam gledao ulje i bilo je normalno na šipki.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada si menjao ulje ?

Da li je resetovana kilometraza posle zamene ulja?

Kod Crome se mora uvek resetovati zbog dpf-a.

Posle svake regeniracike

Posle svake regeneracije dolazi do degradacije ulja..

Najbolje je da ga zakacis na dijagnostiku pa ces videti o cemu se radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel moze rucno da se resetuje na instrument tabli interval zamene jer mi sad pise 0 km, a i meni blinka od pre neki dan kad upalim auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni se veceras upalila cuvena lampica sa porukom.ulje menjano u junu,nisam presao 6000km.idem ujutru da vidim verovatno nije resetovana km u kompjuteru.javljam sta se desava nakon reseta.nadam se da je samo to u pitanju

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak je bilo do reseta servisa.na bordu mi je pisalo 3500km do zamene ulja.verovatno me je obavestavao da mi se blizi redovan servis

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/21/2012 at 11:20 AM, Goran Zemun said:

Na Cromi se servisni interval ponistava na dva mesta.

Gde!?-kako??!!..sto je najgore sam sam obelezio na proslom malom servisu da se "upali"nakon predjenih 10k..ali sada sam resetovao u meniju servis interval na 0,medjutim viljuškasti mi jos "bode "oci.dali postoji nacin manuelnog reseta.?

 

Inace, croma 2006g 1.8 16v(opel zafira),potpuno isto se desava i kod dizela i benzinaca da pali lampicu za ulje i posle servisa.razlog je ne kvalitetno ili ne odgovarajuce ulje, a ne nedostatak istog. ja sam sipao seleniju i desilo se da posle 2000km upali lampicu..sada sipam samo gm oil i nemam prob.viskozitet,i aditivi odredjenih marki ulja nisu odgovarajuci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada auto ima signalizaciju za kvalitet (degradaciju) ulja, onda se pali lampica ulja ali na drugačiji način od samo klasičnog paljenja lampice kada nema dovoljnog pritiska ulja. Obično kada nema dovoljnog pritiska ulja lampica svetli stalno, a kada je degradirano ulje onda treperi ista ta lampica. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. Imao sam sličan problem na Fiat Bravo 2008. Menjao ulje i posle 4.500 km sija lampica change enange oil, kada se uplali auto neki minut. Majstor je rekao da mora  mora preko borda da mu se poništi kilometraža kada je ulje menjano. 
Mada je rekao da isto može da signalizira loše pritisak ulja u motoru, pa treba obratiti pažnju i na to. 

Edited by NemanjaPrica1998

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, NemanjaPrica1998 said:

Mada je rekao da isto može da signalizira loše pritisak ulja u motoru, pa treba obratiti pažnju i na to.

Pre ce biti ovo uzrok ali moze i los filter ulja da napravi carlamu, kao i neodgovarajuce/fals ulje.

 

Za reset servisa ne mora dijagnostika, moze i ona varijanta sa kontakt, gas i kocnicom 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, ISV_01 said:

Pre ce biti ovo uzrok ali moze i los filter ulja da napravi carlamu, kao i neodgovarajuce/fals ulje.

 

Za reset servisa ne mora dijagnostika, moze i ona varijanta sa kontakt, gas i kocnicom 

Kako to funkcioniše sa kontaktom gasom i kočnicom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...