Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
STILISTA

Stilo - Nuova Bravo (gabariti)

Recommended Posts

Jako bih voleo da podelim sa vama ovu moju dilemu. Koji je auto komotniji? Nadam se da ima vlasnika koji su vozili Stila 5v a sada voze novi Bravo.

Cini mi se da je u Bravu dosta manje mesta na zadnjoj klupi i gepeku. Poceo sam da razmisljam o zameni automobila a Bravo mi je nekako najbolje resenje u odnosu na sve druge modele drugih proizvodjaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni Bravo deluje vece, ali mi se ipak cini da je Stilo unutra komotniji...

mali update: ukoliko se temi prikljuci i smeker192, on ce najbolje da odgovori, s' obzirom da je vozio godinama Stila, a sada novog Brava...

Edited by NED

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gepek je ogroman na novom bravu, a sto se tice mesta pozadi nisam primetio neku razliku u odnosu na stila(doduse 3v)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nisam primetio razliku u odnosu na GP-a, a kamoli u odnosu na Stila...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao i kod Stila u full Dynamic opremi, moguće je pomerati zadnju klupu.

Raspoloživo mesto u mnogome zavisi od međuosovinskog rastojanja, a ono je ostalo isto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesi Kole siguran u pricu da mu se zadnja klupa pomera (na dinamiku).

to jos nisam video a voleo bi da ima.Ako imas nekih slikica nadjenih postavi da vidimo.

Ja ne mogu da ih nadjem. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilu 5v se pomera zadnja klupa, Branko ima takav, češće je kod mlađih primeraka.

Kada se poredi novi Bravo sa Stilom, uvek treba naglastiti sa kojim Stilom, jer onaj sa 5 vrata ima veći gepek i više mesta pozadi u odnosu na Stila sa 3 vrata.

Nije to mala razlika imajući u vidu da je Stilo sa 5 vrata duži za malo jače od 7 cm od Stila sa 3 vrata, a novi Bravo je opet i od Stila 5v duži za 8 cm, tako da je ustvari novi Bravo u odnosu na Stila sa 3 vrata duži za oko 15 cm, a to mora da se primeti. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pričali smo samo o 5vratim varijantama. Kod trovratog ni u jednom nivou opreme nema pomeranja zadnje klupe.

Taj Bravo je bio na sajmu automobila pre 5god., isprobao sam svojeručno.

IMG_4710.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ovaj Bravo sto si ti slikao na sajmu vozi jedan iz Bloka 70 na KG table a bio na sajmu.covek radi za FAS

videcu sa njim,mada je to sport varijanta ful fulova 18 tockovi,xenoni panorama krov itd itd.kostao 22.000 evrica tada.

Stilu 5v se pomera zadnja klupa, Branko ima takav, češće je kod mlađih primeraka.

Kada se poredi novi Bravo sa Stilom, uvek treba naglastiti sa kojim Stilom, jer onaj sa 5 vrata ima veći gepek i više mesta pozadi u odnosu na Stila sa 3 vrata.

Nije to mala razlika imajući u vidu da je Stilo sa 5 vrata duži za malo jače od 7 cm od Stila sa 3 vrata, a novi Bravo je opet i od Stila 5v duži za 8 cm, tako da je ustvari novi Bravo u odnosu na Stila sa 3 vrata duži za oko 15 cm, a to mora da se primeti. :thumbup:

pricamo o 5v stilu

a svaki dinamik ima pomicnu klupu nevezano za godiste!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam šta fali Alfi 159, kad se razmišlja o Bravu? Sve su bliži po ceni na oglasima, a rekao bih da se od Alfe za ne mnogo više love dobija ipak mnogo više auta. Izvinjavam se za trollovanje, ali neko vreme sam razmišljao o Bravu, a sad sve manje i manje razmišljam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da baš gadna dilema. Ako bi tražio najlepšu limuzinu to bi bila alfa 159 a ako najlepši hatchback to bi bio novi bravo. Ja sam ipak zaljubljenik u hatchback liniju ali ako bi im cena bila približna imao bi istu dilemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno ali apsolutno se slazem sa " Bravom JTD " ja takodje razmisaljm o novom bravu kao jednoj od opcija a ujak me vrbuje za alfu 159 jer obozava alfu ( malo mu je jedna pa covek ima 2 ) Ali ja jednostavno u ovim godinama ne vidim sebe u nekom automobilu poput 159-ke...a ni moj budjelar jer je 159 kakvu bih ja zeleo bar 1000 1500 skuplja od brava.

Edited by Mateo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajmo ljudi o gabaritima stilo-bravo.ostavite alfu 159.(problem u njoj je dosta skuplje odrzavanje u odnosu na Fiat) :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na sajmu sa Nešom seo u Bravo da ga slikam i bio razočaran sedenjem. Otprilike je nasledio sve mane Stila po pitanju sedišta, a možda je čak i gore. Ne znam kakva je situacija sa sport opremom, tj na slikama kao da ima malo duži deo za sedenje kod nogu.

Uglavnom, ja sam prelomio pre nekoliko meseci i odlučio da uložim u Stildžu šta je neophodno i da nastavim da ga vozim. Bravo najverovatnije preskačem.

Otidji na neki plac i probaj kola. Ne može niko da ti prenese svoje utiske kako to možeš sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

seo sam pozadi i nije konforan ko stilo to je definitivno.uzi je malo pozadi a i mesta za noge je manje u odnosu na stila.

zato sam i pokrenuo ovo pitanje.

Alfa 159 je lepa a i cena karavanke 2006-2007 kao i Bravo istog godista.

Alfa je sa 150ks a Bravo u varijanti koji bi uzeo je 120 ks i razlika u potrosnji je 1-1,5 lit na 100 km.

Edited by STILISTA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mala ispravka. Bravo sa slike gore nema pomeranje zadnjeg sedišta.

Te godine kad sam ovo slikao, pomeranje sam probao na jednom drugom modelu.

To sam primetio tek kad sam malo vrteo slike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pročitao sam sve vaše komentare i mogu da kažem da ste dotakli sve detalje koji čine nešto zajedničko izmedju stila i novog brava.

Stanje je sledeće:

zapremina gepeka kod brava jeste veća zato što je dublji,

mesta na zadnjoj klupi ima manje nego kod stila zato što se zadnja klupa kod brava ni u jednom paketu opreme(a ima 4 paketa)ne pomera nazad-napred,

što se tiče mesta za vozača i suvozača moje lično mišljenje je da je novi bravo komotniji,

gabariti ili spoljne dimenzie jesu veće kod brava ali zanemarljivo u odnosu na stila

i da kažem još da sam najveću razliku primetio u udobnosti, bravo je drastično krući i tvrdji od stila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo odgovora iz prve ruke:

Imao sam Stila 2005.god. jtd 115HP u full (Dynamic plus) opremi sa svim pomeranjima, kasetama, naslonima za ruke napred i nazad, 4 podizača stakala itd ( bez kože i panorame :( ). Kupio sam ga 2008.god i vozio ga 3 god (prešao sa njim 50k km). Slike imate u predstavljanju automobila.

Sada imam Novog Brava 2008.god. mjet 120HP isto u Dynamic opremi ali tu je kvaka: to nije top oprema, postoje Sport i Emotion. Ovog poslednjeg sam jurio 2 meseca, ali kako ih u aprilu nije bilo na tržištu, kupih Dynamic.

Prvo: zadnja klupa kod Brava se ne pomera! Nisam 100% siguran ali mislim ni u Sport ni u Emotion opremi, jer se zadnja sedišta iz dva dela podižu ka prednjim a nasloni obaraju.

Prtljažnik je veći nego kod Stila 5v (400/1175l prema 335l bez pomeranja i 410l sa pomeranjem i 1100 sa pomeranjem i preklopom naslona).

Zato je manje mesta za noge na zadnjoj klupi min 5cm. Zbog izbačene instrument table kod suvozača ima manje mesta za noge nego kod stildže. Zato je zadnja klupa iza suvozača kraća par cm. da se sedište pomeri nazad . Kladim se da ovo niko nije primetio!!!!!!!! Osim mene, naravno!

Mesto vozača je udobno, pregledno (osim unazad, ali to je sa svim novijim kolima tako zbog izuzetno malog zadnjeg stakla - zato su tu retrovizori perfektni: ogromni i pregledni!).

Kako sam visok 190cm, imam dovoljno mesta da se smestim bez ugrožavanja putnika iza. Sedišta su mnogo bolja nego kod stila što se tiče bočnog držanja i visine sedenja - ne prenisko ali ne ni ko' na klupi kod stildže.

Tačno je da je Bravo duži 83mm od stila i to: 81mm napred (kako se sad lako menjaju sijalice....) i cela 2 mm nazad!!! Osno rastojanje isto (to je ista platforma).

Stilo je malo bolji preko neravnina - tu mi se čini da je Bravo malo tvrđi. Možda i zbog toga što kažu da je karoserija Brava 50% kruća od stilove...ko zna...vešanje je isto.

Summa sumarum: Voleo sam stila, lepo me služio, fale mi digitalna klima, velika rashladna kaseta kod suvozača (ima samo za flajku o,5l u naslonu :( ) i ostale džidža-bidže od stildže ali...

Bravo je po pitanju dizajna neuporediv sa stilom! Ko god je seo, oduševio se instrument tablom i karbon - folijom (koja je baj d'vej usklađena sa bojom tapacirunga!).

Moj savet: izvozajte lepo stila, dodajte malo parica i pazarite nekog Sport ili Emotion Brava i to od 2008. pa nadalje. Vredi!

Auuuuuuuuuuuuu al sam se ja raspisao... sorry! Koga interesuje još nešto, neka pita!

pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovako...

Kako ide 1.4 16v ?

Koliko je tezak u odnosu na 1.9 dizela?

Koliko trosi 1.4 t-jet i koliko je tezak u odnosu na dizela...

Unapred hvala :)

Edited by Mateo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...