Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Hvala Sashicus, motori su u principu isti s tim sto je na modelu kod mene pridodata i turbina. Uglavno znam da su im zapremine iste, kompresija je na strani modela bez turbine, za neke detalje mozda bi neko kompetentniji mogao da da komentar.

Bojke da imam neke bolje uslove i alata verovatno bi se i ja upustio u zamenu remenice, obzirom da volim da cackam i sto treba i sto ne treba :thumbup: Cucu se sutra sa majstorom pa ce dati predlog resenja, objavicu nove detalje :yes PS. Imas moj broj pa me okreni ako dodjes u BG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas auto preuzet sa opravke cirka 3.000,00 dinara, remenica obradjena i vracena na svoje mesto. Uzrok ispadanja iz ose je metalni opiljak koji je ko zna kad i ko zna kako dospeo na povrsinu na koju se montira ista, tako da remenica nije nalegala 100 % na povrsinu od poslednje montaze, vremenom popustili vijci itd.

Zamolio sam majstora da detaljno pregleda motor i defektuje kvarove. Primeceno curenje ulja na nekom dihtungu turbine i iz kartera motora, turbina je pregledana ispravna je i nema zazora.

Oblak dima koji ponekad kao iz topa izleti iz lonca uzrokovan je najverovatnij nestrucnom zamenom gumica ventila kod prethodnog vlasnika. Prilikom zamene gumica nije odradjena zamena vodjica ventila sto se radi obavezno u paru ako se uopste zeli na pravi nacin resiti problem sagorevanje ulja. Nakon skidanja glave videcemo i kakve su kosuljice cilindara i u kakvom stanju su klipni prstenovi tj. karike. Mada nadam da je samo glava u pitanju obzirom da je potrosnja u okvirima fabrickih normativa.

Planovi se sada malo menjaju, uz veliki servis treba odraditi i obradu glave motora sto iziskuje nova novcana sredstva. Novac ne zalim, utegnucu makinu bice kao pracka :yes

Edited by DejanDr

Share this post


Link to post
Share on other sites

U petak je makina ostavljena kod auto lakirera radi otklanjanja nekih estetskih nedostataka na haubi i zadnjim krilima. Nove fotografije i reklama za majstora nakon preuzimanja... Pozdrav svima :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i slika nakon estetskih zahvata :thumbsup:

Ostecenja uglavnom nisu upadljiva na fotkama pa cu postaviti iste sa radovima koji su bili u toku, a potom i same rezultate radova.

Desno krilo u toku radova (dva ulubljena, ispupcenje, linijsko ostecenje farbe iznad tocka u duzini od nekih tridesetak cm):

DSC_0077.jpg

Desno krilo nakon radova:

DSC_0083.jpg

Levo krilo u toku radova (ulubljene, ostecenja farbe iznad tocka, levi cosak do stop lampe korodirao, na gornjoj ivici krila jos malo ostecenja farbe, krilo uspriacno tamnijom bojom):

DSC_0076.jpg

DSC_0080.jpg

Desno krilo nakon radova:

DSC_0084.jpg

Poklopac motora u toku radova (brdo ostecenja od kamencica koje je neko pre mene zamazao cetkicom i dubinsko ostecenje farbe po desnoj ivici krila koje je nastalo kao posledica odlice procene ulaska u garazu u garazu :whistle: ):

DSC_0078.jpg

DSC_0079.jpg

Poklopac motora nakon radova:

DSC_0094.jpg

Majstora Dachu iz njegove istoimene "klinike", pohvalicu u odeljku sve ostalo u okviru clanske pogodnosti :welcome:

PS. Smisljam sta bi mogao sledece da uradim...

Edited by DejanDr

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS. Smisljam sta bi mogao sledece da uradim...

Da sednes da mu das malo po gasu? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstora Dachu iz njegove istoimene "klinike", pohvalicu u odeljku sve ostalo u okviru clanske pogodnosti :welcome:

PS. Smisljam sta bi mogao sledece da uradim...

a onog sto ti je pravio boju ?

oces i njega da pohvalis ili neces?

jos da si sajtne pogodio da ti se urade,sad nebi bile toliko krvave tj crvenije u odnosu na ostatak automobila!

:welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta reci... Uradio si sve ono sto sam planirao, a nisam stigao :thumbup:

Redak primer odrzavanja automobila kako treba da bude. Odlicno odradjeno, svaka cast, radovi su za desetku! :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pohvalicemo i tebe stilista, zasluzio si :welcome: Sacuvaj recept boje, pored pragova treba uraditi i jos po nesto ali kad dodje na red, da ne preterujem...

Hvala na pohvalama alfaω!

A gde je tvoja Alfa, trebao bi da raspalis neku temu vezanu za nju i na ovom forumu :thumbsup:

Edited by DejanDr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ortak jops malo,pa ceo auto ofarba! Sala naravno i meni je drago da neko vodi racuna o autu!

Ako nije tajna koliko te je sve kostalo?

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi razmisljao o nekim drugim felnama, recimo ovako neka varijanta:

fiat_coupe_5g.jpg

Skoro videh jedan metalik sivi sa bas ovakvim felnama, brooka i sramota kako dobro stoje... :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam razmisljo obzirom da volim da je na kolima sve fabricko, mada za ove koje si okacio link mogu reci samo da su exstra :thumbsup:

Felne nisu njegove vec su sa 2.0 20v Turbo Plus varijante tzv. "16" 8 spoke wet look", tesko ih je naci i za sada ih necu menjati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vezi sa prethodnim na netu sam pronasao podatak da je od 72.762 napravljena Kupea samo 2,357 imalo ove felne, pa eto i taj podatak govori da su felne koje su na njemu na neki nacin raritet :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto mi se svideo bez daljnjeg.

zamerka mi nije na mestu obzirom da je jevtinija voznja ali moram da ti kazem (ovaj auto se ne vozi na plin)

primetio sam da ti dosta dimi plavicastim dimom a voleo bi da znam zasto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drago mi je da je ostavio utisak i na tebe :thumbup:

Plin, sta reci, takvog sam ga kupio, a u toku sledece godine cu uraditi konverziju na sekvent ako bude sve kako treba sa finansijama, pa ce taj sekvent nadoknaditi bar 90% snage koju sam izgubio sa obicnim plinskim uredjajem i plinskom plocom. Inace koliko trosi tako i ide ili koliko para toliko i muzike... Inace na plin moze da ide i te kako, najbolje mozda Bojke sa foruma moze da pojasni, a ja ti se javljam sa ponudom probne voznje, pa ti ako zelis izvoli :thumbsup:

Nakon detaljnog ispitivanja i eventualnog remonta turbine dobices informaciju da li je bila ona problem ili je pak nesto drugo, toliko za sada o dimu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prelep auto :wub: ,sa odgovarajucim motorom B)

a ti Deki,kako si krenuo ima da ga dovedes u perfektno stanje :respect:

potpuno razumljivo,s obzirom,na kakav si primerak naisao :innocent: ,ko je ljubitelj-isplati se :thumbup:

Napisi,kad stignes,i neke impresije u voznji i poredjenje sa tvojom bivsom ljubimicom Deltom :thumbsup:

Edited by mik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Mik, dovescu ga ja do perfekcije...

Pstavljacu redovno radove, pa ko voli da cita neka prati :thumbsup:

Poredjenje sa Deltom, pa tek nakon radova na turbini i odstranjivanja plinske ploce do tad ne mogu da se porede :no

PS. Nadam se da je tvoja Lybra i dalje onako lepa i atraktivna kakva je bila kada sam je video poslednji put i da te podjednako dobro sluzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na cemu,hvala tebi za komplimente za "gospodju",dobra je :whistle: .drzeca sto bi rekli :lol:

a kao nagradu :lol: je dobila tretman kod manikira i pedikira(zastita voskom,pred zimu) :rolleyes:

Ja malo pozurio sa utiscima iz voznje,tvoje crvene Furije :w00t:

ali sam siguran da ce ti izvuci osmeh na lice B) ,kad uradis sve sto treba :yes

A i za Deltu se ne brinem :) ,kao sto sam ti i napisao,kada se prodavala :yes

dosla je u ruke ljubitelja,a to je najvaznije ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi samo da se javim da sam ziv :p

Makina je prespavala zimu u garazi, a prosle nedelje sam odradio mali servis, presao sam na Seleniu Racing i mislim da ce mu promena prijati sudeci prema prvim utiscima i istim sa stranih fouma.

Trenutno sam u potrazi za koznim sedistima, ako neko ima neku povoljnu ponudu neka javi (ocuvanost je prvi kriterijum)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo ih je po oglasima do skoro, i to u bas dobrom stanju. Pogledaj polovneautomobile ako vec nisi.

Sent from my ALCATEL one touch 990 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto ljudi u ovakve masine ubacuju plin, nikad mi nece biti jasno... Jos turbo motor... Ako ces da ustedis kupi nesto sa 1.2 motorom... :smoke:

Inace, extra je autic, sve pohvale... :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...