radulovichf@gmail.com 0 Posted September 28, 2011 Hvala Sashicus, motori su u principu isti s tim sto je na modelu kod mene pridodata i turbina. Uglavno znam da su im zapremine iste, kompresija je na strani modela bez turbine, za neke detalje mozda bi neko kompetentniji mogao da da komentar.Bojke da imam neke bolje uslove i alata verovatno bi se i ja upustio u zamenu remenice, obzirom da volim da cackam i sto treba i sto ne treba Cucu se sutra sa majstorom pa ce dati predlog resenja, objavicu nove detalje PS. Imas moj broj pa me okreni ako dodjes u BG. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radulovichf@gmail.com 0 Posted September 29, 2011 (edited) Danas auto preuzet sa opravke cirka 3.000,00 dinara, remenica obradjena i vracena na svoje mesto. Uzrok ispadanja iz ose je metalni opiljak koji je ko zna kad i ko zna kako dospeo na povrsinu na koju se montira ista, tako da remenica nije nalegala 100 % na povrsinu od poslednje montaze, vremenom popustili vijci itd.Zamolio sam majstora da detaljno pregleda motor i defektuje kvarove. Primeceno curenje ulja na nekom dihtungu turbine i iz kartera motora, turbina je pregledana ispravna je i nema zazora.Oblak dima koji ponekad kao iz topa izleti iz lonca uzrokovan je najverovatnij nestrucnom zamenom gumica ventila kod prethodnog vlasnika. Prilikom zamene gumica nije odradjena zamena vodjica ventila sto se radi obavezno u paru ako se uopste zeli na pravi nacin resiti problem sagorevanje ulja. Nakon skidanja glave videcemo i kakve su kosuljice cilindara i u kakvom stanju su klipni prstenovi tj. karike. Mada nadam da je samo glava u pitanju obzirom da je potrosnja u okvirima fabrickih normativa.Planovi se sada malo menjaju, uz veliki servis treba odraditi i obradu glave motora sto iziskuje nova novcana sredstva. Novac ne zalim, utegnucu makinu bice kao pracka Edited September 29, 2011 by DejanDr Quote Share this post Link to post Share on other sites
radulovichf@gmail.com 0 Posted October 30, 2011 U petak je makina ostavljena kod auto lakirera radi otklanjanja nekih estetskih nedostataka na haubi i zadnjim krilima. Nove fotografije i reklama za majstora nakon preuzimanja... Pozdrav svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 31, 2011 'Ajde, 'ajde, čekamo slike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
AneHGT 5 Posted November 3, 2011 neka je sa srecom,auto je pravo zlo Quote Share this post Link to post Share on other sites
radulovichf@gmail.com 0 Posted November 3, 2011 (edited) Evo i slika nakon estetskih zahvata Ostecenja uglavnom nisu upadljiva na fotkama pa cu postaviti iste sa radovima koji su bili u toku, a potom i same rezultate radova.Desno krilo u toku radova (dva ulubljena, ispupcenje, linijsko ostecenje farbe iznad tocka u duzini od nekih tridesetak cm):Desno krilo nakon radova:Levo krilo u toku radova (ulubljene, ostecenja farbe iznad tocka, levi cosak do stop lampe korodirao, na gornjoj ivici krila jos malo ostecenja farbe, krilo uspriacno tamnijom bojom):Desno krilo nakon radova:Poklopac motora u toku radova (brdo ostecenja od kamencica koje je neko pre mene zamazao cetkicom i dubinsko ostecenje farbe po desnoj ivici krila koje je nastalo kao posledica odlice procene ulaska u garazu u garazu ):Poklopac motora nakon radova:Majstora Dachu iz njegove istoimene "klinike", pohvalicu u odeljku sve ostalo u okviru clanske pogodnosti PS. Smisljam sta bi mogao sledece da uradim... Edited November 3, 2011 by DejanDr Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 3, 2011 PS. Smisljam sta bi mogao sledece da uradim...Da sednes da mu das malo po gasu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted November 3, 2011 Majstora Dachu iz njegove istoimene "klinike", pohvalicu u odeljku sve ostalo u okviru clanske pogodnosti PS. Smisljam sta bi mogao sledece da uradim...a onog sto ti je pravio boju ?oces i njega da pohvalis ili neces?jos da si sajtne pogodio da ti se urade,sad nebi bile toliko krvave tj crvenije u odnosu na ostatak automobila! Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfa&omega 3 Posted November 4, 2011 Sta reci... Uradio si sve ono sto sam planirao, a nisam stigao Redak primer odrzavanja automobila kako treba da bude. Odlicno odradjeno, svaka cast, radovi su za desetku! Quote Share this post Link to post Share on other sites
radulovichf@gmail.com 0 Posted November 5, 2011 (edited) Pohvalicemo i tebe stilista, zasluzio si Sacuvaj recept boje, pored pragova treba uraditi i jos po nesto ali kad dodje na red, da ne preterujem...Hvala na pohvalama alfaω!A gde je tvoja Alfa, trebao bi da raspalis neku temu vezanu za nju i na ovom forumu Edited November 5, 2011 by DejanDr Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 5, 2011 Ortak jops malo,pa ceo auto ofarba! Sala naravno i meni je drago da neko vodi racuna o autu!Ako nije tajna koliko te je sve kostalo? :thumbsup: Quote Share this post Link to post Share on other sites
radulovichf@gmail.com 0 Posted November 6, 2011 Ogovor sam ti poslao na mail Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 6, 2011 Jesi razmisljao o nekim drugim felnama, recimo ovako neka varijanta:Skoro videh jedan metalik sivi sa bas ovakvim felnama, brooka i sramota kako dobro stoje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
radulovichf@gmail.com 0 Posted November 6, 2011 Nisam razmisljo obzirom da volim da je na kolima sve fabricko, mada za ove koje si okacio link mogu reci samo da su exstra Felne nisu njegove vec su sa 2.0 20v Turbo Plus varijante tzv. "16" 8 spoke wet look", tesko ih je naci i za sada ih necu menjati... Quote Share this post Link to post Share on other sites
radulovichf@gmail.com 0 Posted November 6, 2011 U vezi sa prethodnim na netu sam pronasao podatak da je od 72.762 napravljena Kupea samo 2,357 imalo ove felne, pa eto i taj podatak govori da su felne koje su na njemu na neki nacin raritet Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted November 6, 2011 Bile nekad raritet na mom kupeu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted November 7, 2011 auto mi se svideo bez daljnjeg.zamerka mi nije na mestu obzirom da je jevtinija voznja ali moram da ti kazem (ovaj auto se ne vozi na plin)primetio sam da ti dosta dimi plavicastim dimom a voleo bi da znam zasto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
radulovichf@gmail.com 0 Posted November 8, 2011 Drago mi je da je ostavio utisak i na tebe Plin, sta reci, takvog sam ga kupio, a u toku sledece godine cu uraditi konverziju na sekvent ako bude sve kako treba sa finansijama, pa ce taj sekvent nadoknaditi bar 90% snage koju sam izgubio sa obicnim plinskim uredjajem i plinskom plocom. Inace koliko trosi tako i ide ili koliko para toliko i muzike... Inace na plin moze da ide i te kako, najbolje mozda Bojke sa foruma moze da pojasni, a ja ti se javljam sa ponudom probne voznje, pa ti ako zelis izvoli Nakon detaljnog ispitivanja i eventualnog remonta turbine dobices informaciju da li je bila ona problem ili je pak nesto drugo, toliko za sada o dimu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted November 8, 2011 (edited) Prelep auto ,sa odgovarajucim motorom a ti Deki,kako si krenuo ima da ga dovedes u perfektno stanje potpuno razumljivo,s obzirom,na kakav si primerak naisao ,ko je ljubitelj-isplati se Napisi,kad stignes,i neke impresije u voznji i poredjenje sa tvojom bivsom ljubimicom Deltom Edited November 8, 2011 by mik Quote Share this post Link to post Share on other sites
radulovichf@gmail.com 0 Posted November 8, 2011 Hvala Mik, dovescu ga ja do perfekcije...Pstavljacu redovno radove, pa ko voli da cita neka prati Poredjenje sa Deltom, pa tek nakon radova na turbini i odstranjivanja plinske ploce do tad ne mogu da se porede PS. Nadam se da je tvoja Lybra i dalje onako lepa i atraktivna kakva je bila kada sam je video poslednji put i da te podjednako dobro sluzi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted November 8, 2011 Nema na cemu,hvala tebi za komplimente za "gospodju",dobra je .drzeca sto bi rekli a kao nagradu je dobila tretman kod manikira i pedikira(zastita voskom,pred zimu) Ja malo pozurio sa utiscima iz voznje,tvoje crvene Furije ali sam siguran da ce ti izvuci osmeh na lice ,kad uradis sve sto treba A i za Deltu se ne brinem ,kao sto sam ti i napisao,kada se prodavala dosla je u ruke ljubitelja,a to je najvaznije Quote Share this post Link to post Share on other sites
radulovichf@gmail.com 0 Posted April 12, 2012 Ljudi samo da se javim da sam ziv Makina je prespavala zimu u garazi, a prosle nedelje sam odradio mali servis, presao sam na Seleniu Racing i mislim da ce mu promena prijati sudeci prema prvim utiscima i istim sa stranih fouma.Trenutno sam u potrazi za koznim sedistima, ako neko ima neku povoljnu ponudu neka javi (ocuvanost je prvi kriterijum)! Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted April 12, 2012 Bilo ih je po oglasima do skoro, i to u bas dobrom stanju. Pogledaj polovneautomobile ako vec nisi.Sent from my ALCATEL one touch 990 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
radulovichf@gmail.com 0 Posted April 12, 2012 Pratim maltene svaki dan promene u oglasima...Aktuelna su vec duze vreme neka iz KG, ali su u bzv. stanju.Hvala u svakom slucaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pavke1 0 Posted September 22, 2012 Zasto ljudi u ovakve masine ubacuju plin, nikad mi nece biti jasno... Jos turbo motor... Ako ces da ustedis kupi nesto sa 1.2 motorom... Inace, extra je autic, sve pohvale... Quote Share this post Link to post Share on other sites