Jump to content
FAS Goran
stavlada

HHO Generator projekat

Recommended Posts

A sto se tice veze svetala i iskoriscenja, zavisi sta se posmatra? Pitanje je da li nam je cilj - da li posmatramo samo motor, ili ceo automobil. Ako se posmatra samo motor (na stolu), bez dodatnih agregata, onda je druga prica... Pa moramo da se dogovorimo da li u to ulazi i punjenje akumulatora, pumpa za vodu i sl... Ako se posmatra iskoriscenja goriva po predjenoj razdaljini, npr. uobicajeno l/100 km, onda na potrosnju znatno uticu da li su na vozilo ugradjena obicna ili LED svetla, da li se koristi start-stop sistem ili ne? Da li radi klima, ili su otvoreni prozori... da li je ugradjen jos neki potrosac koji opterecuje alternator... mozda naizgled izgledaju zanemarljivo sve te ustede, ali kao sto rece Fata, 2 po dva, nakupi se tu i 20% potrosnje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam sebi vecu jamu kopas da pitao jer znam i rekao ti koliko je a ti si nekoliko stranica unazad napisao "Ja mogu slobodno (i neskromno) da kazem da imam dovoljno znanje iz principa rada motora, i svih fizicko-hemijskih procesa na kojima se zasnima rad motora, jer mi je to i profesija i hobi pa se proucavanjem istih bavim i u slobodno vreme"  a nisi znao tacno iskoriscenje istih.

 

Isto tako ostvario ustedu od 10% na svom autu pa bi voleo da vidis samo 1% vise ustede od toga tj. 11% a ovde kazes mislim da je 50-60% kad ti kazem do 50% ti kazes to je isto iako razlika moze da bude i 10%, a i za to trazio po internetu pa ako toliko znanja imas nije valjda sa istog nego iz knjiga bar bi tako trebalo pa otvori procitaj pa napisi a ne nisam siguran ne znam tacno i tome slicno.

 

A ovo oko svetala Nidza je napisao komentar nakon sto smo ti i ja komentarisali ISKORISCENJE GORIVA i rekao kako cu ja da povecam to iskoriscenje ako isto SMANJIM opterecenjem alternatora sto nema veze sa mozgom jer iskoriscenje je toliko koliko je a to da li ga opterecujes na radilici alternatorom ili preko menjaca kad brze ides je druga stvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitao si koliko je iskoriscenje za moj dizel motor... to naravno da ne znam, kad nije nigde objavljeno. Teorija je jedno, praksa je drugo... Po teoriji moze da se dostigne koeficijent 1, ali samo ako je temperatura hladnjaka jednaka apsolutnoj nuli, a u praksi to nije slucaj... ali i teorija i praksa se slazu da nema perpetum mobile-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Setio sam se upravo onog crtanog kada Duško Dugouško duva u jedro dok sedi na čamcu i pokreće ga. :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja cu uvek da se setim tvog komentara kad upalim svetla ili muziku :rofl: :rofl: :rofl:

 

Ata to ako nema na internetu ne znaci da nije objavljeno uopste...

 

Slozio si se da ima na starim motorima a sad kazes da je perpetum mobile odoh ja da kupim neku ladu pa da vozim perpetum mobile :scooter::laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos jednom da rezimiram - o tome da je energija koja se dobija iz vodonika veca od energije goriva koje se ulozi u proizvodnji istog tog vodonika (kao sto sam mnogo puta do sada cuo, cak i od proizvodjaca HHO-a, koji su ocigledno laici u ovoj oblasti) necu vise ni da trosim reci... Treba da se vrate u osnovnu skolu i da nauce malo sta je Perpetum mobile, pa da se jave. Ono na sta mogu jos da pristanem, sto je u skladu sa naukom, je da je moguce postici poboljsanje sagorevanja kod motora koji su energetski neefikasno projektovani, ali kod danasnjih nema sanse.

 

Da, slozio sam se da (mozda) ima efekta na starijim modelima motora - npr. ladama koje su pocele da se proizvode 1970. god... Od prvog OTO motora do prve lade proslo je oko 100 godina, a od tada do danas bezmalo 50 godina. Tehnologija je u poslednjih 50 godina vise puta napredovala nego za prethodnih 100 godina...

 

Da vas podsetim kakvo su to bila vremena: U vreme kad je projektovana Lada pisana je i snimana Odiseja 2001, a tek razvijan prvi tranzistor. Tada se moglo samo mastati o racunarima, a niko nije mogao ni pomisljati o mikroprocesorskom upravljanju ubrizgavanjem goriva. To je bilo vreme jeftinog goriva, kada je mnogo bitnija bila pouzdanost i jednostavnost proizvodnje od cene goriva. Tada su klipovi bili strogo cilindricni, nije se ni razmisljalo o bilo kakvom vrtlozenju, smesi tek toliko da bi auto mogao da startuje... Da je tada neko rekao da zeli da napravi racunarsko upravljanje radi ustede goriva svi bi pomislili da je lud... E kod tih automobila je moguce postici neku ustedu, ali kod danasnjih, usteda je sigurno manja od energije koji takav uredjaj za unapredjenje potrosnje trosi. Vise puta sam rekao, a pre nekoliko dana i preneo jedan link, gde se vidi kako Mercedes razvija celu teoriju o smesi radi optimizacije potrosnje. http://www.mercedesk...thread-441.html . Zar posle toga moze jos uvek neko da pomisli da ce napraviti bolju smesu od njih...

 

U pocetku postojanja automobila unapredjenja su bila znatna, ali kako vreme prolazi, tako je sve teze napraviti znacajan pomak u potrosnji. Postojeca tehnologija je prilicno iscrpljena i veliki proizvodjaci sada smisljaju nove metode kako da smanje potrosnju. Ne mogu vise, kao sto sam mogao nekada, da pratim najnovija dostignuca, ali svi znaju za start-stop, koji smanjuje za par procenta potrosnju. Zar ne mislite da bi neko vec ugradio HHO generator u serijska vozila da je toliko dobar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam svasta kad sam bio mali, ali sam prerastao pronalazenje rupa u saksiji... a tebi na volju... srecno ti istrazivanje....

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam do sada u zivotu prosao malo vise, imam malo vise zivotnog iskustva i znanja, nego da razmisljam o tome da li sam pogresno pretpostavio iskoriscenje motora... ako mi je neznanje to sto sam rekao  da je efikasnost 0.5-0.6... onda sam stvarno srecan sto samo to ne znam.

 

Kada su Aristotela pitali da im kaze da li on sve zna, on im je odgovorio "ja znam da nista ne znam".

 

A tebi srecno ucenje gradiva osnovne skole! ;)

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ali kad kazes "Ja mogu slobodno (i neskromno) da kazem da imam dovoljno znanje iz principa rada motora, i svih fizicko-hemijskih procesa na kojima se zasnima rad motora, jer mi je to i profesija i hobi pa se proucavanjem istih bavim i u slobodno vreme" onda iskoriscenje treba da znas jer je to osnova.

 

Isto kada je Nidza rekao da se iskoriscenje smanjuje opterecenjem alternatora ti nisi spomenuo u sledecem komentaru pa se verovatno slazes sa njim :rofl: :rofl:

 

Rekoh ti vec vraticu se i u prvi osnovne ali gde ces ti kad znas manje od mene :baby: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da ova profesija i bavljenje ne znaci da ustvari proizvodis i prodajes HHO uredjaje jer onda sve postaje jasnije :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne prodajem i ne pravim cak ni u autu nemam ali video kako radi.

 

Pitao kad bio na tehnickom da li je neko imao sa tim ugradjenim covek kaze ima najskorije bio ford koji imao bolje izduvne gasove od svih tipova takvih motora a ne samo od tog motora ranije...

 

Uostalom evo i dokument o tome sa nekim merenjima ali i on je verovatno lazan ili nisu znali da izmere :laughing:  https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/q71/s720x720/10313579_418585881615601_3666090614489228575_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima. znam da se o hho generatoru pisalo u par navrata, ali mene interesuje nesto drugo. Ne zanima me da li auto manje trosi ili ima vise konja. to nije pitanje ovde.

 

pitanje. 

da li auto ima manju emiaiju izduvnih gasova kada mu se ugradi hho?

da li moze auspuh da se zameni obicnom cevkom a na tehnickom sonda da ocita 0 ili blizu 0.

 

hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece zameniti katalizator ako na to mislis ali teoretski postoji sansa da budu nesto cistiji ali ako ti tehnicki pravi problem sa izduvnim gasovima, onda i HHO sistem nece proci bez atesta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...