Jump to content
FAS Goran
stavlada

HHO Generator projekat

Recommended Posts

Voda za dijalizu iz apoteke za HHO generator, jer obicna destilovana nije dovoljno cista!? ...za taj osetljivi sofisticirani aparat!?   :rofl: 

Napokon nesto korisno da procitam ovde... dva minuta nisam mogao da prestanem da se smejem!! Ovo bi moglo i u rubriku za viceve!!

 

Necu vise stvarno...  :rofl: :rofl: :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ata svaki put kad te pitam ti ne odgovaras nego se ukljucis posle par postova i izbegnes taj odgovor  :lol:

 

Sedni u neki reno slican lazarijusovom (ili jos bolje istom) i pokusaj na pravcu i ravnom putu da imas potrosnju kao on, ako uspes snimi i postavi a ne da se ubedjujes sa drugima nemas dovoljno znanja jbg nemam ni ja ali se ne ponasam kao da imam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mogu slobodno (i neskromno) da kazem da imam dovoljno znanje iz principa rada motora, i svih fizicko-hemijskih procesa na kojima se zasnima rad motora, jer mi je to i profesija i hobi pa se proucavanjem istih bavim i u slobodno vreme.

 

Sto se tice Espace-a, nisam ih do sada vozio, rado bi probao neki, cim nadjem nekog vlasnika koji bi bio rad da mi da jedan dan da ga provozam i upoznam... dotle ne mogu da tvrdim za njega, ali mogu da pricam za moj auto da moze da trosi mnogo manje ako neznatno pazis kako vozis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Epa evo ja ti kazem espace ne moze da trosi toliko malo...

Bas kao lazarijusov ne nego dci koji bi trebao manje pa neka bude i isto a trosio vise.

Po snimku se ne vidi da ga neko gura od nazad ili da je menjanjem signala sa sondi da bi manje ubrizgao ali ko bi tako nesto radio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tojotin auto na vodonik u prodaji od 2015. godine
 

thumb_toyota3-250x190.jpg

 

Japanski proizvodjač vozila Tojota najavio je danas da će u sklopu prelaska na "zelenu" proizvodnju, koja manje zagadjuje okolinu i manje troši resurse, do 2015. početi masovnu proizvodnju automobila na vodonik. Tojotin direktor za gorive ćelije Satoši Ogiso istakao je da to neće biti auto na lizing, kojim se voze zvaničnici i slavne ličnosti, već auto "za svaki dan za obične ljude".

Na Sajmu automobila u Tokiju Ogiso je rekao da razvoj (automobila na vodonik) ide dobro dodajući da će se to vozilo naći u prodaji u Japanu 2015, a godinu dana kasnije i na evropskom i tržištu SAD. Model FCV izložen na Sajmu izgleda kao "spreman za ulicu" i ne razlikuje se mnogo, spolja gledano, od hibridnog "prijusa". Ogiso je kazao i da će Tojotin FCV na vodonik koštati izmedju pet i deset miliona jena (50.000-100.000 dolara). Medjutim, Tojotin model će imati oštru konkurenciju.

Južnokorejski Hjundai ranije ovog meseca objavio je da će sledeće godine početi da prodaje model "tuson" (Tucson) koji pokreću gorive ćelije, što će, ako se planovi ostvare, biti prvi izlazak u masovnu prodaju kola sa tom tehnologijom. Honda, treći po veličini japanski proizvodjač automobila, koja od 2005. godine daje na lizing kola na gorive ćelije, najavila je novi sistem u toj tehnologiji koji će predstavljati značajno unapredjenje. Svi vodeći proizvodjači automobila, uključujući Dženeral motors i Dajmler, decenijama rade na automobilima koji kao gorivo koriste vodonik. Medjutim, do nedavno su izgledi da se ta kola nadju na ulicama bili veoma mali.
Sa Sajma stiže i poruka da će japanska vlada, kao i američka i evropske, morati mnogo da ulože u pumpe za punjenje kola vodonikom. Skeptici kažu da će pumpe sa vodonikom biti još skuplje od onih za električne automobile, kao i da će biti potrebni novi i bezbedniji načini za proizvodnju, skladištenje i prevoz vodonika. Skeptični su i u Nisanu, takodje japanskom proizvodjaču, ali koji je skloniji električnim vozilima.

"Lako je doći do prototipa. Izazov je masovna prodaja", kaže Nisanov direktor Karlos Gosn (Carlos Ghosn), dodajući da smatra neizvodljivim masovnu proizvodnju kola sa gorivim ćelijama pre 2020. Inače, Nisanov "lif" (Leaf) najprodavaniji je električni auto u masovnoj proizvodnji. Od kako je pre tri godine izašao u prodaju, širom sveta je prodato više od 83.000 automobila "lif". Prepreka još većoj prodaji "lifa" je mala kilometraža s jednim punjenjem - 142 kilometra u Japanu i 117 kilometara u SAD, ali i manjak pumpi. Istovremeno se zahvaljujući lakšem punjenju, hibridi, koji mogu da idu i na benzin i na struju, prodaju na milione. Kao prednosti vozila na gorive ćelije japanski stručnjak za automobile Koićiro Imoto navodi da se pune mnogo brže, kao obični automobili benzinom, i da mogu da predju više kilometara bez punjenja nego električni. Sajam u Tokiju, na kojem izlažu 32 proizvodjača automobila, za publiku se otvara u subotu i traje do 1. decembra.

jus/dar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor na vodonik je sasvim realna stvar... Jer se kod njega vodonik ne proizvodi u toku voznje elektrolizom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tojest,ovaj sistem o kom mi raspravljamo je samo medjufaza do punog ostvarivanja,što znači da je realno realan!!Batalite sitno detaljisanje,sistem u globalu zaista radi to što radi,sa minimalnim ili maksimalnim učinkom,ali radi!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neki dan imao sam potrosnju od 3.8 litara po gradu na relaciji od 5.5 km. Potrosnja koju fabrika deklarise je 4.2 litre.

Da li to znaci da sam ugradio nesto za smanjenje potrosnje, kada auto trosi manje nego sto mnogi tvrde da moze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fabrika deklariše potrošnju ne na  5,5 već na mnogo veći broj kilometara,znači PROSEČNU a ne trenutnu potrošnju na 100 km raznih uslova vožnje,jedino ako ti misliš da ti 99% vožnje čini ta kao na toj relaciji od 5,5 km!Naravno da će na ravnom putu,pri konstantnoj brzini,broju obrtaja i konstantnom opterećenju pokazati krajnji minimum,ali to je u normalnom saobraćaju jako,jako mali,minorni procenat vožnje!Stavi HHO pa ćeš u tim istim uslovima dobiti 3 litra,garantujem!

 

Imam jednog drugara, kod njega 1,2 i 3 brzina bukvalno ne postoje,niti prelazi 2000 obrtaja,po meni to nije vožnja,to je Piroćansko mučenje motora!

Edited by neshaoct
samo argumenti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nezaustavljiv, ocigledno ne kapiras sta je ata napisao, odnosno nacin na koji je napisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh druze opet sa negodovanjem, vidi ti si zabelezio nepunih pola litra manju potrosnju (mada je i to mala km) ok svaka cast ali lazarijusov auto trosi manje 1.5l od senic 2 sa manjim motorom...

 

Od istog auta kao njegovog je jos veca usteda i sta sad on zna da vozi bolje od onih tamo u fabrici-bez uvrede lazarijus.

 

Kazem ti ponovo sedi u auto kao njegov i zabelezi kao on toliku potrosnju jer ovako samo je pricanje u prazno zato sto nemas taj uredjaj a pricas radi ne radi, aj sad smanjuje preko pola ali ga ja nemam u autu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se, pogresio sam malo - podaci za 500L su sledeci:

gradska voznja - 5 l/100 km

vangradska - 3.7 l/100 km

mesovita - 4.2 l/100 km

 

Skoro kad god hocu mogu da ostvarim gradsku ispod 5 litara u Novom Sadu, jednom sam imao i **prosecnu** potrosnju od 3.4 litre/100 km, na razdaljini od 85 km vangradske voznje... To je za 0.3 litre manje od one koju deklarise fabrika. Za svaki slucaj, ako neko ne veruje, u nastavku je i fotografija. Put je uglavnom ravan, osim sto se prelazi Fruska gora, i to od Novog Sada prema Rumi.

 

Ponavljam jos jednom, ono sto svo vreme tvrdim, ne mora da znaci da je ugradjeno bilo sta - ako automobil trosi manje nego sto drugi ljudi kazu da njima trosi.

Sada bi ja mogao da kazem da sam ugradio neki specijalni mehanizam koji mi je smanjio potrosnju ispod one koju deklarisa fabrika!? Dovoljno je da se neko potrudi (i da zna da vozi "Energetski efikasno").

 

potrosnja_3_4_litre.jpg

p.s. voleo bih da probam i Scenika, ali ne mogu da garantujem da bi odmah mogao da spustim potrosnju... za moj auto mi je bilo potrebno par hiljada kilometara - sto kazu - da osetim kako dise...

Edited by ata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci ukljucis tempomat i samo drzis volan a auto ne trosi najmanje koliko moze na toj brzini, vrlo zanimljivo...

 

Tvoja potrosnja vrlo malo manja od fabricke ali ti je i prosecna brzina takva uostalom idi u fiat fabriku i zaposli se kao njihov probni vozac ako mislis da ces imati manju potrosnju nego njihovi vozaci.

 

Posle preko 80h km rekao bih da dosta dobro poznajem taj auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stojim i dalje iza svog prošlog komentara,a ovo što Ata tvrdi da je postigao ukupnu prosečnu potrošnju na nekih 100 km manju za 0,3 litra od fabričkog(!?),to je veeliki plus za Fiatova vozila,koja su  inače poznata kao malkice veći potrošači u klasi sa drugim proizvodjačima! Slažem se sa Prokom,pravac Italija i voziti kao test vozač za Fiat!

 

Šalu na stranu, Atina tvrdnja o manjoj potrošnji od fabričke možda je i moguća ako se ispostavi sledeće:

Šta ako se italijanska vozila pre puštanja u prodaju na potrošnju testiraju po standardima vožnje koje imaju Italijani,a koji su inače poznati kao malo oštriji vozači,shodno temperamentu,i ako to u stvari znači da ta vozila u nečijim tudjim rukama u realnim uslovima postižu manju potrošnju!Kao plus na ovo dodaću vrlo svež,lični primer.

 

U  zadnja 3 dana sam prešao sa punim rezervoarom tačno 200 km,kombinovane vožnje ,i grad,i otvoreno,i makadam,i brdo i ravnica,i noć i dan,ma svi uslovi,lagana vožnja!Stao sam danas popodne na pumpu i za tih 200 km dopunio 14,5 litara benzina 95 oktana,znači 7,25 litara na 100 km!Fabrička potrošnja za ovaj model je 8 litara,kad je auto bio nov!A moj je ipak zbog godina daleko od tog novog stanja!Znači da je ova teorija da može manje da se troši od fabričkih cifri IPAK MOGUĆA,jer sam se i sam to uverio danas!-Šta da vam kažem,po ovome zaključite sami,po meni ispada da je Ata ipak govorio istinu,a da ubaci i HHO onda bi to bila perverzija!Italijani ima da nas sve proglase za nacionalne heroje! :clap:  :w00t:

 

P.S.Kažem opet,ja sam se danas šokirao kad sam izračunao potrošnju,prosto neverovatno,ali potpuno tačno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

iz  testa vrelih guma:

 

 

 

Multijet dizel se prikazao kao bolja (skuplja) opcija pokretanja karoserije teške 1400 kilograma. Ono što nedostaje benzincu, a zove se obrtni moment, dizel uprkos manjoj snazi nudi u optimalnoj količini na niskom broju obrtaja. Bučniji je u višim obrtajima ali i 20% ekonomičniji od benzinca. Sa njim smo postigli i rekord naših testiranja. Na jednoj deonici lokalnog puta dugoj 50 km, pri konstantnoj brzini od 85 km/h na tempomatu sa dve osobe i bez vetra, zabeležili smo prosečnu potrošnju od 3,9 litara.
Edited by neshaoct
totalno zbunjen sa ostalim citatima, nije se znalo šta je citat, šta je odgovor. Uradi to ponovo, ima objašnjeno na početnoj strani foruma kako se citiraju postovi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voda za dijalizu iz apoteke za HHO generator, jer obicna destilovana nije dovoljno cista!? ...za taj osetljivi sofisticirani aparat!?   :rofl:

Napokon nesto korisno da procitam ovde... dva minuta nisam mogao da prestanem da se smejem!! Ovo bi moglo i u rubriku za viceve!!

 

Necu vise stvarno...  :rofl: :rofl: :rofl:

malo o vodici u hho sofisticiranim generatorima...

-ovo sam cistio gen.od drugara pametnjavica i stipse koji je kad mi zafali ..ciste vode,,sipao cesmusu,epilog...

nemoze cesmusa u soisticirani aparat...he,he,ali ipak je naucio i uverio se

mesano meso mi  je tako prijalooo i par piva....sada me slusa

-ovaj sofist.aparat je otvoren zbog fizickog ostecenja pleksija.posle 20dana rada,sipana je dest.voda iz radnje

jos jedno mesano.....i on sada slusa

-ovaj je ugradjen proslo leto,otvoren zbog curenja diht.pre 10-ak dana

u sofisticiran aparat ide sofisticirana voda tj iz apoteke,he,he,he

voda nije samo h2o kako neki misle

ps

nisam mogao ranije da odgovorim jer sam se 5 dana smejao,i jos se smejem

necu vise,casna titova......he,he,he

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

...Šalu na stranu, Atina tvrdnja o manjoj potrošnji od fabričke možda je i moguća ako se ispostavi sledeće...

 

Ko je proveo proslih godinu dana na forumu, ili ima strpljenja da cita postove po njemu moze shvatiti da uvek govorim "Istinu i samo istinu". Nekom to nekad odgovara... nekom ne, ali ne moze se svima ugoditi.

 

Na temi "koliko vam je potrosnja goriva" smo dosta raspravljali o tome da li je moguce ostvariti manju potrosnju od fabricke, i ne bih da ponavljam vec receno, jer nemam nista novo da dodam. Ko ne veruje da je moguce, neka se vrati 50-100-tinak stranica nazad, naci ce dovoljno dokaza da moze!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auuu... pa ovaj tekst mi vise lici da je preuzet iz Politikinog zabavnika nego iz nekog ozbiljnog izvora! ...pardon, greska, politikin zabavnik su ozbiljnije novine, ovi nemaju nijednog dokaza za to sto tvrde, napisan je u stilu ovo vise lici na trece oko ili teleshop - "ovaj proizvod je ispitan u svetski poznatim labaratorijama, a naucnici ne lazu..." nisu to napisali, ali se cita izmedju redova...

Tekst je pun elementarnog neznanja, gresaka i kontradiktornosti... samo jedan intersantan detalj - pri pocetku teksta pisu kako se ne sme ugradjivati u motore sa interkulerom, citiram

>> U ovom trenutku ne preporučujemo instаlirаnje HHO sistemа osim: UKOLIKO možete biti аpsolutno sigurni dа nemа korozivnih elektrolitа ili unosа prekomerne vlаge. Ispitivаnje je urаđeno kod nаs i drugih entuzijаstа povodom HHO sistemа dа bi se utvrdilo dа nemа ni trаgа količine kаustične sode (ili drugih elektrolitа), kojа mogu dа oštete sistem, kаo i аkumulirаne vode koje ulаze i kаkve efekte ovo može imаti u jezgru zа hlаđenje. Mаlа količinа vodene pаre koja se u radu HHO sistema stvara se ne аkumulirа u motorimа, zbog visokih temperatura motora u radu. U “inter-cooler “-ima može da dođe do akumulacije viška vode. Pored togа, ne trebа pokušаvаti dа se ubrizgа HHO pod pritiskom dа bi se prevаzišаo pozitivni višestruki pritisаk. Ni pod kojim okolnostimа HHO ne sme se stаviti pod pritisаk! To bi moglo dа nаprаvi hidrogensku bombu. <<

Na cega vam lici ovaj pasus? Procitao sam ga nekoliko puta i ne mogu da shvatim sta je zakljucak njihovog ispitivanja...osim da su napravili hidrogensku bombu - ljudi, pa mi moramo pod hitno zvati medjunarodne institucije za kontrolu nukleatne energije i razoruzanje... ovo je opasnooo... pomocu HHO generatora je moguce napraviti hidrogensku bombu! ;)

a na kraju pisu

>> Hoće li rаditi u svakom аutomobilu? "Mogu li sva vozila dа proizvedu HHO?". Ako trenutno koristite benzin ili dizel u kao pogonsko gorivo, odgovor je аpsolutno "Dа!". <<

Pri kraju jos jedan citat. >>(H2 molekul je toliko mаli dа zаprаvo može dа migrirа kroz zidove metаlnih kontejnerа)<<

Zbunili se malo ljudi... sta ces... ;)

Sve u svemu - jos jedan tekst pisan za ovce... koje kupuju u teleshopu ili veruju svemu sto pise na wikipediji...

...ajd uzdravlje!

Edited by ata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo pisanja i pisanja a nikakve koristi...

 

Ma ti odlicno vladas ispred tastature ali ispred motora je druga prica.

 

Kao sto "nema" dokaza za manju potrosnju nemas ni ti da ne radi, kad budes snimio manju potrosnju javi se ovde espace bas nema toliko ali senica na svakom koraku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka svako radi ono sto najbolje zna!

Ne volim kada me neko ubedjuje da je 1+1=3

Auto koji bolje vuce, a manje trosi - casna rec, poznajem ga... nije dokaz.

Metod naucnog istrazivanja podrazumeva da se dobijeni rezultati mogu dokumentovati i proveriti... Kada bilo sta tvrdim, ja prilozim dokaz, pa i od drugih samo trazim zvanicne dokaze, a ne clanak koji lici na citat iz "treceg oka". Jedini "dokaz" koji sam video je oscilacija trenutne potrosnje na jednom video snimku... koji niko objektivan ne moze prihvatiti, i gomila nedokumentovanih tvrdnji... dok ne okacite neki dokaz i ja cu kao i vecina drugih smatrati ovaj eksperiment nedokazanim, i tvrditi da su njegovi efekti plod maste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...