LiquidSnake 0 Posted September 18, 2011 Desava mi se da mi variraju obrtaji u leru(zalece motor) nekada je to malo primetno a nekada varira i po 200rpm. Ali stalno se oseca.A u voznji mi se desava da nekada nece da ubrzava kako treba. I ti je velika razlika u snazi kad se desi da nece da ide kako terba. Niko ne zna sta je tacno, samo nagadjanja. Neko kaze da menjam leptir usisa, neko da je CPU u problemu.Da li je neko imao iskustva sa takvim problemom? Ili mozda zna sta moze da bude? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefansenna 0 Posted September 18, 2011 To se i meni desava i isto mi pricaju, pokusao sam da ocistim leptir gasa, ali to nije dalo nikakve rezultate, dosta dugo vec imam taj problem, a bacio sam brdo para na razne delove, da bi se cesto ispostavilo da to nije to kad bih zamenio, tako da sam resio da ne diram nista, dok nesto ne crkne skroz!!! Postoji mogucnost da su ti lose svecice, kablovi ili cak i bobina, kod njih to sve vrlo lepo crkava, onako zajedno, da je to neverovatno! Kazi mi, je l' ti uglavnom varira nekih 50 R.P.M. na leru?? Kakva ti je potrosnja, jer moj ubija koliko trosi!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted September 18, 2011 Pogledajte lambda sonde idite u neki provereni servis neka izmere vrednosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefansenna 0 Posted September 21, 2011 Menjao sam i sondu, bosch stavio i nisam osetio nikakvu promenu... Ponestalo mi je ideja, ne znam sta vise da radim!!! Stalno ubedjujem sebe da ga prodam, jer mi istera svaki dinar iz dzepa, ali mu umesto toga juce kupim Eibach opruge! UH! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted September 22, 2011 Ne doznajem se mnogo u taj motor ali ja sam imao problema sa ovim mojim od kupovine. U pocetku slabo primetno pa s vremena na vreme odlepi pa opet dobro ... Na kraju konstatacija da minus (-) sa ECU-a ka MAP-u i senzoru bregaste brlja. Jednostavno nema gresku a trokira ko' raga na uzbrdici. Sada je reseno mada je to privremeno ... Nema vise onog stresanja prilikom jutarnjeg starta i mirnije radi a bio sam ubedjen da me zezaju pumpa i vazduh u vodu od rezervoara. Ne znam koliko ce pomoci ali sigurno nece odmoci! Srecno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefansenna 0 Posted September 22, 2011 Hvala na informacijama, videcu sta cu sa njima... Ujutru je narocito nervozan, nadam se da ima veze sa tim... Pozdrav!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sao82 0 Posted October 17, 2011 Pozdrav, imam punta 1.2, 16v, 2000.godiste...kvar slican mnogim izlozenim ovde...motor se gusi i ne prima gas, upali se crvena check engine svjecica. Ovaj elektronicar mi rekao da je zamjena ECUa najbolje rjesenje a da je na dijagnostici prijavilo da rade svega dva cilindra.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 18, 2011 Pročitaj ovu temu...celu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37364 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 18, 2012 (edited) Problem je sledeci, da napomenem da vozim na plin i da na plinu radi savrseno. Auto dosta lose radi na benzin. Na leru obrtaji variraju i dosta lose prima gas do 2000rpm a preko je dosta lenj. Kad dodajem gas kao da se ugusi i po malo cima. Nove svecice, kablovi, ciscene dizne kod Mikija, kaze da 2 nisu bas sjajne ali ne verujem da bi pravile toliki problem. Dajte neki savet sta bi jos mogao da pogledam? Edited February 19, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
godja80 0 Posted February 19, 2012 ^^^ Meni se isto desavalo ali je ciscenje kompletnog sistema ubrizgavanja resilo problem (licno sam sve rastavio, lepo ocistio u ultrazucnoj kadici i vratio sve na mesto-skorz drugi auto, kao da je osvezen )...probaj od jeftinijih intervencija da zamenis filter za benzin ili da ti neko prekontrolise pritisak pumpe za gorivo...a posto vozis na plin, kao i ja, moguce je i da je benzin izgubio oktansku vrednost pa zeza... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 20, 2012 Ceo sistem je ociscen a dvojka nema filter za gorivo benzin sipam barem jednom u 3 nedelje posto ga provozam na benzin skoro svako vece po malo ali ocigledno nije dovoljno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 22, 2012 (edited) Skidao sam map i dosta je prljav i mastan, jel moze da bude da zbog njega zeza i cime smem da ga ocistim?Leptir je cist ali nikad step nisam otvarao, jel moguce da zbog toga zeza na benzin a da nece na gas Edited February 22, 2012 by Ticma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 22, 2012 (edited) Skidao sam map i dosta je prljav i mastan, jel moze da bude da zbog njega zeza i cime smem da ga ocistim?Leptir je cist ali nikad step nisam otvarao, jel moguce da zbog toga zeza na benzin a da nece na gas ili kako se vec zove to cudo na usisnoj grani, stoji sa leve strane gore kad se gleda spreda i ima malo siri dzek (map, maf . . .) Edited February 22, 2012 by Ticma Quote Share this post Link to post Share on other sites
johan 0 Posted February 22, 2012 druže probaj sa čišćenjem klapne, map, step motor... već je objašnjavano na tu temu. prelistaj malo forum i naćićeš sigurno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 23, 2012 Znam, vec je odradjeno, samo me zanima cime smem da ocistim map a da ga ne ostetim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted February 23, 2012 Sprejem za el. kontakte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 23, 2012 Jos necim sem tog spreja? . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sporting 0 Posted October 7, 2012 (edited) Imam problema sa kolima , tacnije je Fiat Punto Sporting 1.2 16v u pitanju , i kad ga upalim on radi normalno i cim mu dam gas njemu obrtaji idu sa 1500 na 2000 pa se vrate i sve tako ili samo stoje na 1500 i kad mu dam jaci gas on ih polako spusta i opet sve tako , sta moze da predstavlja problem ? Edited October 7, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted October 7, 2012 Step motor i leptir gasa su zreli za ciscenje, ja mislim da ti je isti ili slican kao u ovoj temi.http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=52887http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=44458 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sporting 0 Posted October 8, 2012 a sta ako nije to , ako mi opet bude bilo tako , moze li neko da mi kaze sta da radim tacno a ne da bacam pare bezveze , jer sam ja nosio na dijagnostiku i izbacio je 1001 problem i sve smo pobrisali i on je radio lepo jedno 2 nedelje i opet je tako brkao , sta da radim ljudi spasavajte !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted October 8, 2012 Ne znam sta bi drugo moglo biti, mozes da pogledas kakva je ona kao cetkica na iberu, moze biti i do nje ako je zapusena Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 8, 2012 Ili kupi dijagnostiku pa sam brisi greske svake dve nedelje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sporting 0 Posted October 10, 2012 probao sam ciscenje leptir gasa ali nije uspelo , probao sam da cistim karburator sa sprejom za cistenje karburatora ni to , zna li neko sta da radim jer vise nemam ideja sta da radim , jedino sve da skinem i sve zivo da iscistim.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted October 10, 2012 Idi kod nekoga neka ti pogleda to, verovatno je neka glupost, nemoj cackati nesto sto nisi siguran da znas da sklopis posle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sporting 0 Posted October 11, 2012 ma bio sam do majstora i kaze mi da nadjem nekog ko ce mi dati drugi leptir gasa koji valja da probam na moj ako je to da kupim ako nije da ce onda posle da vidi sta moze biti , tako da sad moram da nadjem leptir gasa , a malo ko ce mi dati da vidim , a da kupujem necu pa da posle ne bude to da je nesto drugo da bacam bezveze pare , a koliko para je dijangostika da se kupi ? Quote Share this post Link to post Share on other sites