Jump to content
FAS Goran
LiquidSnake

Fiat Punto mk.2 1.2 16v - varira ler, slabo vuče / problem sa snagom

Recommended Posts

Imam slican problem...vozim punta2 ( 1.2 16v od 80 ks).Pre neki dan ga je vozio jedan moj prijatelj koji je inace automehanicar>posto sam ja pod zabranom.Rekao mi je da slabije vuce i da bi trebalo od 80ks ipak da grize.Napravio je kratak pregled motor je dobar,suv,ne curi nista...menjana je bobina pre 2 meseca,ja nisam osetio rezliku jer iskreno ne vozim druga i tudja kola znam sta vuce ali sam mislio da na njemu to treba tako...Rekao mi je da proverim filter goriva,katalizator,mozda losa pumpa za g.ili je na izdisaju mozda cak i dizne pa sta vi mislite i da li je neko imao slican problem?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj nam neka ubrzanja. Kako ne ide dobro, kako to ne "grize"? Jel ima neku knedlu? Da li secka, trokira, kako pali? Da li trosi ulje? Ne moze niko od nas da ti kaze tacno to i to je... od kad je poceo da slabije vuce i da li imas plin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pali oke,ne trokira secka ili sta vec (to je bilo ali u pitanju je bobina koja je zamenjena sad je ok),svecice takodje zamenjene ali nisu kablovi (majstor je proverio kablove rekao da su oke mada opet moguce/provericu) ,ne trosi ulje .Brine me komentar koji sam dobio od vise osoba i takodje mislim da su u pravu mada meni nije pravilo neku razliku jer ja to sto kazu ne cepam/vozim neku normalu ali s vremena na vreme primetim da mu nekad nedostaje te dodatne snage. Svi kazu kao da je lenj da moze i treba bolje za 80ks  ali ga gusi nesto pa sam dobio par eto predloga da proverim filter za gorivo,katalizator,dizne,pumpu ako postoji jos nesto /neki predlog ako imate da date sta bi moglo/da proverim ako ne moracu da izdvojim 20-30 eurica za detaljan pregled!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam slican problem...vozim punta2 ( 1.2 16v od 80 ks).Pre neki dan ga je vozio jedan moj prijatelj koji je inace automehanicar>posto sam ja pod zabranom.Rekao mi je da slabije vuce i da bi trebalo od 80ks ipak da grize.Napravio je kratak pregled motor je dobar,suv,ne curi nista...menjana je bobina pre 2 meseca,ja nisam osetio rezliku jer iskreno ne vozim druga i tudja kola znam sta vuce ali sam mislio da na njemu to treba tako...Rekao mi je da proverim filter goriva,katalizator,mozda losa pumpa za g.ili je na izdisaju mozda cak i dizne pa sta vi mislite i da li je neko imao slican problem?

Punto benzinac nema filter goriva, ne znam kakav je to majstor i gde je video taj filter :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima filter samo je negde u rezervoaru ili pored bese. Dizne i kat i ostale parametre proveri dijagnostikom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala MS PK ...da puntic 2 ima filter samo sto je verovatno.u sklopu sa pumpom...pri kupovini sam dobio tu informaciju...od sutra se bacam na problem ,ovih dana sam bio zauzet pa idem stavku po stavku i ako se uskoro resi eto mene da vam dostavim informaciju sta se desava...!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filter jeste u sklopu pumpe, i jedno i drugo se po fabrici menjaju na 150000km. Broj obrtaja na puntu 2 treba da bude ~850

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, nisam to znao.. Inace, negde sam procitao da ECU "pegla" obrtaje na instrument tabli, pa ono sto se pokazuje nije tacno. Tipa ako obrtaji variraju +-100, kazaljka ce biti zakucana na to koliko je fabrika propisala... Eto zanimljivost :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pegla ih posle prvog paljenja,kad upalis auto budu oko 1100 Rpm pa kad se zagreje motor spusti ih na 700-800 i tu stoje zakucani kad je na leru.

Svako variranje se oseti cak i da obrtomer to ne pokaze.A naravno da ako je ispravan on ce to i pokazati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, nema par nedelja kako sam uzeo Puntica 1.2 mk2/b 2005. god, i primetio sam ozbiljan problem u vožnji.

Auto skoro da ne vuce posle 2000 obrtaja. Tada naglo skoci na 3000, 4000 ali bez snage (kao npr kad u voznji stisnete kvacilo i kazaljka odleti). Jos se po nekada desi da se cuje strasno brujanje celog auta (snimio sam pa cu da uploadujem). I sada kada sam se parkirao osetim smrad spaljene gume...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...