Jump to content
FAS Goran
LiquidSnake

Fiat Punto mk.2 1.2 16v - varira ler, slabo vuče / problem sa snagom

Recommended Posts

Ja nemam problem sa snagom, paljenjem ali imam tu pojavu da obrtaji malo variraju. Cistio sam tu klapnu (nisam skidao tu crnu plastiku gde je sam mehanizam), crevo od ibera i cetkicu, sve je oprano i vraceno i naravno posle je uradjena kalibracija klapne.

To variranje izgleda ovako (auto je zagrejan na radnoj temperaturi)

 

cxcb14230.jpg

 

i ne znam sta predstavlja ciljani prazni hod? Znaci pali lepo, saug pri paljenju radi samo malo iritira to variranje.. Da li je to neki problem ili je njihova mana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta se onda desava da on hoce da dodje do 731 rpm ali ne moze??U autodati sam nasao da ler treba da bude: 09.01-06.03=820+-50rpm  06.03--->...=750+-50 rpm,verovatno zavisi od godista..Moj onda spada u grupu od 820+-50 (2002 god.) sto je to sto pokazuje dijagram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nemam problem sa snagom, paljenjem ali imam tu pojavu da obrtaji malo variraju...

 

Probaj da raskacis gornju sondu dok se to desava i oslusni, ako se smiri, sonda kaput. Ja sam zamenom sonde resio problem

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gornju sondu sam mejao zbog kvara njenog grejaca, uzeo sam bas za njega original bosch oko 5000din. Videcu na dijagnostici koje vrednosti pokazuje pa cu znati da li je ona..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta se onda desava da on hoce da dodje do 731 rpm ali ne moze??U autodati sam nasao da ler treba da bude: 09.01-06.03=820+-50rpm 06.03--->...=750+-50 rpm,verovatno zavisi od dgodista..Moj onda spada u grupu od 820+-50 (2002 god.) sto je to sto pokazuje dijagram.

Moj je iz oktobra 2000.god i ler mu je 750+-50rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kapiram da je broj obrtaja na leru za 188A5.000 motore od septembra 2001. do juna 2003. 820+-50rpm, a posle toga 750+-50 rpm. A sta je sa modelima pre? ovo plavo ispisano 700+-50rpm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da je na modelima od 1999 do 2001 septembar 750+-50 rpm, pa onda od septembra 2001. do juna 2003. 820+-50rpm, i kasnije opet 750+-50 rpm. To sa tim datumima izbaci kad kliknem na znak uzvika pored 700+-50rpm, kao vazno obavestenje..Mozda je fabrika nesto probala pa to nije bilo dobro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je ovo neko sa foruma snimao, tako isto i meni radi na leru. Kao sto kaze decko treba nesto da se ocisti, dizne,step motor...ili je jednostavno to tako :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, to sam za druga koji je tražio punta,pa je hteo da vidi kako ide gašenje laNpica. :-D

ma smešan sam sam sebi! :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi  :coffee:

Imam puntica 1.2 8v 2002g,imam problem kada se auto zagreje(tipa idem na put ili tako nesto, juce mi se desilo) i predjem neki 200 km, kada sam stao ler gas mi je otisao na 3000 obrtaja!!! Pomislio sam da mi je zaglavila papucica gasa ali to se desilo svaki put kada sam stajao i ista prica ler gas je u rasponu od 2000-3000 obrtaja!

Moze neka pomoc??? Unapred hvala

p.s cistio sam dizne pre 10 dana i menjao neki motoric na izduvnoj grani(valjda je to, posto mi se upalio check engine  :popo: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto iz naslova, pregazio 130000, na momente lose prima gas. Ali samo kad se brzo potopi pedala, prvo krene da se kao gusi malo pa onda primi.

Na benzinu se oseca dosta kad je hladan, kao sto se moze videti na klipu ispod (izvinjavam se za rotiran video):

 

 

Inace posle ovog  turiranja osecao se nesagoreo benzin...

Kad se zagreje ne oseca se toliko na benzinu ali se oseca na plinu. Ovaj klip pocinje na benzinu naravno, zavrsava se na plinu. Osim turiranja, obratite paznju na oscilacije na 1:7 kad se pusti gas. Ima i posle da se cuje..

 

 

Uglavnom, bobina nova stavljena na 120000km, kablovi beru pre 1000-2000km (5500din kostali), svecice isto tad negde, uzete u ap-sportu na preporuku prodavca, ne mogu da se setim proizvodjaca. Nov sekvent plin ugradjen, dijagnostika ne izbacuje nijednu relevantnu gresku. Obe lambda sonde osciliraju kako treba (bar kako sam procitao na netu da treba da osciliraju), mada mi je ova druga (mislim kod katalizatora) prvo bila da kazemo mrtva (nije reagovala) pa onda pocela kako treba. Mada mozda je to bila i softverska greska...

Imam dijagnostiku i znam da je koristim (osim interpretacije dobijenih podataka), pa mogu i sa njom da proverim sta i kako...

 

Ima li neko savet sta raditi i proveravati?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za početak očisti map senzor i klapnu gasa pa vidi kako će da se ponaša.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I trudi se da benzina uvek imas makar preko rezerve. Ovako pumpa moze da strada, a i vuce svakakvo djubre sa dna rezervoara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Map razredjivacem ili wd-om? Ili svejedno? Klapna gasa cista kao apoteka, pre neki dan skidana i ciscena (i uradjena kalibracija posle)..

 

A benzin obicno jeste preko, ali trenutno se vozim na rezervi u svakom smislu pa mora tako :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni po ovom drugom snimku deluje kao da ti negde vuce fals vazduh posle klapne leptira gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Map ociscen, auto je radio dosta losije nego pre ciscenja, tj problem je bio izrazeniji. Nije se gusio, nego ne primi odmah gas, pa kao da dobije 2 udarca u ledja i naglo primi gas. To kad mu potopim pedalu naglo, kad veoma sporo dodajem sve ok. Sad se smirio, ta 2 udarca su se smanjila, skoro da je sve ok.

 

Proveravao sam sa dimom da li mi vuce negde fals (stavim cigaru oko klapne pa kad se da gas gledam dim), ali mi ne deluje bas pouzdano taj metod. Kako bih drugacije mogao da proverim?

 

I map i ono kuciste u koje upada su bili puni nekog ulja (crno gusto skoro kao plastelin), je'l to normalno ili da se zabrinem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Map ociscen, auto je radio dosta losije nego pre ciscenja, tj problem je bio izrazeniji. Nije se gusio, nego ne primi odmah gas, pa kao da dobije 2 udarca u ledja i naglo primi gas. To kad mu potopim pedalu naglo, kad veoma sporo dodajem sve ok. Sad se smirio, ta 2 udarca su se smanjila, skoro da je sve ok.

 

Proveravao sam sa dimom da li mi vuce negde fals (stavim cigaru oko klapne pa kad se da gas gledam dim), ali mi ne deluje bas pouzdano taj metod. Kako bih drugacije mogao da proverim?

 

I map i ono kuciste u koje upada su bili puni nekog ulja (crno gusto skoro kao plastelin), je'l to normalno ili da se zabrinem?

Nije bas normalno. Kod mene je bilo samo zauljeno i blago crno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci ipak moram kod majstora. Sad se cimanje izgubilo, ali tacno se oseca gubitak snage kad se potopi. Nesto hebe smesu... Nista hvala ljudi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...