Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Planovi Alfa Romea do 20xx godine... :)

Recommended Posts

alfa%20romeo%20giulia%20quadriofoglio.jpg

Alfa Romeo je ove godine već predstavio 4C Concept (na Salonu u Frankfurtu i u ''Fluid Metal'' izdanju), MiTo TwinAir sa 0.9L turbo dvocilindričnim benzincem sa 85KS, MiTo 1.3 JTDm sa 85KS, MiTo Quadrifoglio Verde sa 1.4 MultiAir Turbo motorom od 170KS, Giuliettu sa TCT transmisijom (u verzijama 1.4 TB MultiAir sa 170KS i 2.0 JTDM sa 170KS), dok planovi do 2014. godine predviđaju proširenje palete modela, između ostalog i sa novim velikim sedanom i (konačno) SUV modelom.

- SUV model stiže početkom 2013. godine, sa 4x2 ili 4x4 pogonom

- Giulia će se na tržištu naći tokom 2013. godine, a Giulia Sportwagon (karavan) početkom 2014. godine.

- Serijski Alfa Romeo 4C će se pojaviti početkom 2013. godine

- MiTo redizajn početkom 2013.

- MiTo sa 5 vrata stiže u drugoj polovoini 2013.

- Giulietta redizajn sredinom 2014. (moguća je i GTA verzija)

- Novi Spider stiže početkom 2014., sa zadnjim pogonom, moguće ime 6C

- Veliki sedan, naslednik 166-ice, sa zadnjim pogonom i V6 benzinskim i dizel motorima se očekuje u drugoj polovini 2014.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precrtali Insigniu (model sa slike) :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali zašto SUV :wallbash: :wallbash:

Lično ne kapiram tu kategoriju, odvratni su mi, a sada će još i Alfa Romeo da ih pravi. Kuda ide ovaj svet, propašćemo kao Atldantida %28.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

alfa_4c_concept.jpg

Na osnovu izjava top menadžmenta na salonu automobila u Frankfurtu, vidi se da su planovi Alfe za izlazak preko potrebnih novih modela dodatno pomereni. Možda je najkritičnije u D segmentu, nova Giulia se sada planira tek za 2014. godinu.

Alfa Romeo očekuje da ove godine proda 155.000 automobila širom sveta, što predstavlja dalji rast u odnosu na 115.000 prošle i pretprošle godine i 107.000 automobila tokom 2008. godine.

Ali, sve je to daleko od prvobitnog plana Fiata koji je predviđao da Alfa u toku 2014. godine ''dohvati'' cifru od 500.000 prodatih automobila godišnje. Sada je ta cifra smanjena na 400.000, ali se i dalje čini previše optimističnom.

U bliskoj budućnosti Alfa će i dalje morati u potpunosti da se osloni na svoj model u C segmentu, odnosno na Giuliettu koja se prodaje u skladu sa očekivanjima. Od početka prodaje u maju prošle godine, prodato ih je malo jače od 100.000, a trenutno 23.000 kupaca širom sveta čeka na isporuku svoje Giuliette. Ono što je posebno važno sa aspekta veće zarade je činjenica da je 90% svih ovih Alfi prodato u višim paketima opreme. Međutim, ništa nije rečeno o prodajnim rezultatima modela MiTo.

Jedan od stalnih problema Alfe je bilo slabo interesovanje top menadžmenta Fiata od preuzimanja 1986. godine za projekte Alfe. Oduvek nerealni planovi sa ciljem da se Alfa takmiči sa kompanijama BMW, Mercedes i Audi, da prosto juri premium segment su uslovili da njeni automobili budu i cenovno rangirani na taj način. Na salonu u Frankfurtu se po prvi put čulo da se odustaje od toga, odnosno da će u naredne 3 godine biti ciljan tzv. skoro premium segment. Dakle, uz upotrebu modernih tehnologija, jakih performansi i poznatog Alfa izgleda automobila, cilj je po isteku tri godine biti znatno bliži pomenutom velikom trouglu u premium segmentu. Rečeno je i da Alfa planira da proširi mrežu svojih dilera izvan Evrope za oko 30% koristeći resurse Chrysler Group.

Međutim, Alfin glavni problem, kao što je već rečeno, je nedostatak novih modela. Giulietta koja je počela da se prodaje polovinom prošle godine će biti jedini novi model još bar 18 meseci i to ukoliko se ostvare planovi, a vidimo da baš i ne moraju. Alfa je lansirala samo dva nova modela u poslednjih 5 godina. Prema novom planu, 4C bi trebalo da bude na tržištu tokom 2013. godine i trebao bi to da bude prvi model sa kojim se Alfa vraća na tržište Amerike. Ali, vraćanje na to tržište se pominjalo u raznim planovima za Alfu poslednjih 10 godina...

alfa.jpg

Za početak 2013. planiran je i facelift modela MiTo, dok kasnije tokom godine (što bi ipak pre moglo da znači početkom 2014.) biće predstavljen MiTo sa 5 vrata kao potpuno novi model pravljen prvenstveno za Amerikance.

2013. godina bi trebala da bude zaokružena sa ulaskom Alfe u SUV segment sa zajedničkom platformom sa Jeep-om. Ali, ta ideja o istoj platformi je još samo na papiru, još uvek se ne zna ni gde bi se pravio taj model, da li u Italiji ili u jednoj od Chrysler fabrika u severnoj Americi. Ipak, proizvođači najviše automobila prodaju u B, C i D segmentu. Alfa to treba da pokriva sa modelima MiTo, Giulietta i novim modelom u D segmentu, ali...upravo nova Giulia je sada odložena za 2014. godinu, kada bi trebalo da izađe i u karavan varijanti. Prošlogodišnji plan je to predviđao tokom 2013. godine. Problem je što prodaja modela 159 koji je sadašnji predstavnik u D segmentu skoro i da ne postoji, tako da će Alfa praktično godinama biti bez svog modela u toj klasi. Naravno i ovoga puta je pričano o Alfi 169, pravom premium automobilu...ali sve samo na nivou brošura bez ikakvih konkretnih planova. Čisto priče radi...

italiaspeed.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Montreal / 6C za 2014.

alfa%20montreal.jpg

Nedavno je bilo reči o planovima Alfa Romea do 2014. godine, a koji predviđaju proširenje palete modela, između ostalog i sa novim velikim sedanom. Britanski Autocar se sada bavi tom novom Alfinom limuzinom, koja bi mogla da ponese ime Montreal ili 6C.

Ova buduća najveća Alfa sa zadnjim pogonom i V6 benzinskim i dizel motorima će se u prodaji pojaviti u drugoj polovini 2014. godine, a kako stvari sada stoje, to će biti sestrinski model sledećoj generaciji Chryslera 300C. Takođe, proizvodnja bi mogla da se odvija u Americi, zajedno sa pomenutim Chryslerom.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo ponovo pomerio planove za američko tržište

alfa%20romeo%20logo.jpg

O povratku Alfe Romea na američko tržište kruže priče još od 2009. godine kada su Fiat i Chrysler po prvi put počeli da pregovaraju o saradnji, a italijanski proizvođač vozila je sada i po četvrti put morao da pomeri datum kada će prodaja startovati i preko okeana. Naime, Alfini prvi proizvodi za američko tržište trebali su da debituju na Salonu automobila u Detroitu u januaru (sa startom prodaje sledećeg leta), ali taj plan je odložen za najmanje godinu dana.

Razlog leži u tome što novi modeli, kao što su 4C roadster i Giulia sedan, još uvek nisu spremni za serijsku proizvodnju, a ni mali crossover. Po najnovijim vestima, sva tri vozila će se pojaviti u prodaji u Severnoj Americi tek sredinom 2014. godine, a godinu dana posle toga bi trebalo da debituje i sledeća generacija hatchbacka Giulietta.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Devet novih Alfi do 2016. godine

83204-alfa%20spider%2011.jpg

Alfa Romeo trenutno proizvodi samo dva modela, Giuliettu i MiTo. Ipak, ako je verovati najnovijim izveštajima, italijanska kompanija će do 2016. godine na tržište lansirati ukupno devet novih modela. Modeli koji će ugledati svetlost dana u narednom periodu variraju od malih vozila B-segmenta pa sve do luksuznih limuzina E-segmenta. Jednom kada se završi lansiranje svih novih modela, Alfa Romeo se nada da će ostvariti prodajne rezultate od 300.000 primeraka godišnje.

U ponudi će se naći jedan automobil iz B-segmenta i zamena za Giuliettu u C-segmentu. Zatim, pojaviće se limuzinska, karavanska i crossover varijanta Giulie u D-segmentu, jedan luksuzan model E-segmenta te tri dodatna ‘posebna modela’ koji će najverovatnije biti crossoveri ili SUV-ovi.

Naravno, tu je i novi Spider koji se trenutno razvija u saradnji s Mazdom.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vizija Alfa Romea 6C

alfa%206c%201.jpg

Trenutno Alfa Romeo proizvodi tek dva hatchbacka a ova, nekada muževna italijanska kompanija namerava da povrati staru slavu lansiranjem 4C sportskog automobila čija se premijera očekuje ove godine. Nakon njega slede novi modeli, uključujući i novi Spider razvijen uporedo sa novom Mazdom MX-5.

Zato i nije čudna nestrpljivost brojnih fanova koji od svog omiljenog brenda očekuju modele spektakularnog izgleda i vrhunskih performansi koji će raditi besprekorno duže od nekoliko godina. Ukoliko u tome uspe, Alfa Romeo bi opet mogao da proizvodi testosteronske zveri koje će ulivati strahopoštovanje na putevima.

alfa%206c%2011.jpg

alfa%206c%20111.jpg

Na internetu su nedavno objavljene kompjuterske simulacije 2-vratnog GT modela nazvanog 6C. Za njegov dizajn su zaslužni izvesni George M. i Florian J., a inspirisan je modelima iz Alfine prošlosti, ali i linijama novog 4C. Ne treba ni pominjati da bi ovakav automobil bio idealan dodatak paleti italijanskog proizvođača, pogotovo kada bi bio opremljen savršenim 3.0 litarskim V6 motorom.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompanija Alfa Romeo najavljuje petogodišnji plan

 

Izvršni direktor kompanije Fiat-Chrysler, Sergio Marchionne najavio je nove planove vezane za redizajniranje Alfa Romeo platforme. On je tom prilikom naglasio da su svi u kompaniji fokusirani na redizajniranje Alfa Romeo platforme te da se prvi rezultati mogu očekivati krajem prvog kvartala naredne godine.

 

alfa%20romeo%20alfetta%2033.jpg

 

U okviru pomenutih planova je i uvođenje pogona na zadnje i sva četiri točka, što bi moglo već da se sprovede u okviru sledeće generacije Chrysler 300 i Dodge Charger/Challenger modela.

 

alfa%20suv%202.jpg

 

Ova platforma će odlikovati najmanje četiri Alfa Romeo modela, uključujući sedan i karavan, vodeći sedan model i crossover srednje veličine.

 

Preuzeto sa AutoBlog.rs

Renderi: Autobild.de

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo najavio novi superautomobil

 

alfa sc01.jpg

 

Pre nego što Alfa Romeo postane čisto električni brend kasnije ove decenije, italijanska marka će ponuditi jedan supersportski automobil. U jednom od prošlogodišnjih intervjua, direktor ovog proizvođača automobila Žan-Filip Imparato je i sam nagovestio jedan takav model. Britanski časopis je tada spekulisao da bi to mogao da bude hiperautomobil sa cenom sa šest cifara.

Sada je Alfa Romeo na Instagramu objavio kratku video montažu koja uključuje prvu najavu budućeg superautomobila, otkrivajući doduše samo njegovo zadnje svetlo. Video dočekuje 2023. i kaže da će to biti uzbudljiva i emotivna godina za italijanski brend. Najvažniji deo je završetak, gde se zadnje svetlo nepoznatog modela nakratko pojavljuje u frazi ''Mi smo'' (Spremni). LED zadnje svetlo izgleda kao 6 i C, što podstiče glasine o mogućem povratku naziva 6C. Međutim, video ne uključuje nikakve dodatne informacije. Izvršni direktor Žan-Filip Imparato je ranije sugerisao da će dizajn superautomobila biti inspirisan legendarnim modelima iz prošlosti, uključujući 33 Stradale. Šef dizajna Alehandro Mesonero-Romanos je podržao glasine rekavši da nas uskoro očekuje iznenađenje.

 

Čini se malo verovatnim da će matična kompanija Alfa Romea Stellantis investirati u novi motor sa unutrašnjim sagorevanjem velike zapremine za ono što bi bio model ograničene serije. Umesto toga, 2.9 V6 twin-turbo iz modela Giulia i Stelvio Quadrifoglio bi mogao da se koristi, i to njegova unapređena i snažnija verzija. Ne treba isključiti ni mogućnost neke vrste hibridne pomoći, inspirisane hibridnim jedinicama u F1. Takođe, neki izvori pominju i potpuno električnu varijantu. Budući da će to biti model ograničene proizvodnje, to podrazumeva i visoku cenu. Postoji velika šansa da će biti plasiran kao poslednji model Alfa Romea sa SUS pogonom pre nego što brend postane samo električan do 2027. Što se premijere tiče, mogući termin je navodno mart 2023. s tim što prošlogodišnji zveštaj iz CAR magazina sugeriše da bi superautomobil tokom 2023. mogao da debituje samo u formi koncepta, a serijska verzija do 2025. godine.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo na Sajmu automobila u Briselu 2023.

 

AR HP.jpg

  • Na sceni međunarodnog Sajma automobila u Briselu, koji počinje u petak, 13. januara, Alfa Romeo će imati poseban štand gde će posetioci moći da vide osveženu Alfa Romeo gamu.
  • Stoto izdanje belgijskog Sajma automobila predstavlja idealnu pozornicu za debi novih modela Giulia i Stelvio, oličenja ''bezvremenog dizajna'' koji je karakterističan za italijanski brend.
  • Na Alfa Romeo štandu, ljubitelji brenda će moći da se upoznaju sa modelom Tonale Plug-In Hybrid Q4, brendovim izrazom ''efikasnog sportskog duha'' koji ujedno predstavlja i brendov prvi korak ka sportskom duhu budućnosti.
  • Konačno, Tonale Hybrid: brendov prvi elektrifikovani C-SUV u okviru koga je elektrifikacija osmišljena tako da bude na usluzi brenda i njegovog DNK, nudeći autentično iskustvo hibridne vožnje.
  • Model Alfa Romeo 33 Stradale iz  1967. je kruna štanda i sajma: ovaj dragoceni prototip koji pripada Alfa Romeo muzeju predstavlja najprestižniji i najvredniji automobil na Međunarodnom sajmu automobila u Briselu.

Alfa Romeo učestvovaće u 100. izdanju Sajma automobila u Briselu, prvog međunarodnog događaja ove godine koji će okupiti sve važne automobilske brendove. Za ovaj italijanski brend, to je prilika da prvi put predstavi nove Giulia i Stelvio modele, koji su evoluirali u pogledu stila i tehnologije. Zvezda Alfa Romeo štanda je Tonale, u verzijama Hybrid i Plug-In Hybrid Q4. Tonale predstavlja miljokaz u procesu „od nula do nula“ brenda, u okviru koga će Alfa Romeo postati najbrži brend na svetskoj automobilskoj sceni koji će preći put od nula elektrifikovanih vozila (početak 2022.) do kompletne game vozila sa nultim emisijama u 2027. Konačno, na radost posetilaca međunarodnog Sajma automobila, tu će biti i model Alfa Romeo 33 Stradale iz 1967. godine, ikona stila i inspirativna muza i najvažnija referentna tačka za dizajnere centra Centro Stile Alfa Romeo. Naširoko prepoznat kao jedan od najlepših automobila ikada dizajniranih, on predstavlja prototip 33-road automobila koji pripada Alfa Romeo muzeju u Areseu. Kao kruna sajma, 33 Stradale krasiće štand inače prepun novina, i ne samo to - takođe predstavlja najprestižniji i najvredniji automobil na međunarodnom Sajmu automobila u Briselu.
 
Tonale Plug-In Hybrid Q4: izraz ''efikasnog sportskog duha'' brenda Alfa Romeo
Tonale je najefikasniji Alfa Romeo model ikada proizveden: u pitanju je prvi automobil koji je opremljen NFT digitalnim sertifikatom. Povezanost je na najvišem nivou sa potpuno novim sistemom za informacije i zabavu. Sa modelom Tonale Plug-In Hybrid Q4, Alfa Romeo namerava da definiše paradigmu ''efikasnog sportskog duha'', kao prvi korak ka sportskom duhu budućnosti brenda. Tonale Plug-In Hybrid Q4 je najefikasnija Alfa Romeo ikada, sa 26g/km emisija CO2 za pristup centrima gradova bez ograničenja, i sa više od 80 km kapaciteta baterije u potpuno električnom modu, za superiornu svakodnevno mobilnost. Pored toga, nudi više od 600 km ukupne autonomije u vangradskoj vožnji. DNK brenda Alfa Romeo: Tonale Plug-In Hybrid Q4 je najsportskija verzija u gami i najbolja u klasi u pogledu agilnosti i dinamike vožnje, i opremljena je posebnim Plug-In Hybrid motor sistemom, sa ukupnom snagom od 280 KS, i posebnim Q4 pogonom na sva četiri točka dizajniranim tako da garantuje najbolje prianjanje i bezbednost. Tu su i najbolji u klasi komfor, kvalitet, prostranost i zvučna izolacija.
 
Alfa Romeo Tonale Hybrid: Elektrifikacija dizajnirana tako da bude na usluzi brenda i njegove DNK
Alfa Romeo Tonale Hybrid predstavlja prvi elektrifikovani C-SUV brenda. Glavna zvezda štanda je Hybrid pogonski sistem sa nenadmašnim i ekskluzivnim 48V Hybrid VGT (turbo koncept sa varijabilnom geometrijom) pogonskim sistemom od 160 KS, koji je jedinstven za Alfa Romeo brend i koji može da prenese energiju na točkove čak i kada je motor sa internim sagorevanjem isključen. Elektrifikacija je dizajnirana tako da bude na usluzi brenda i njegove DNK nudeći autentično hibridno iskustvo vožnje. Dinamika vožnje i agilnost su u autentičnom Alfa Romeo stilu, zahvaljujući posebnim tehničkim rešenjima kao što su najdirektnije upravljanje u segmentu, sistemu žičnog kočenja za regenerativno kočenje, dinamičnom vektorisanju obrtnog momenta i Alfa Active Suspension elektronskim vešanjem sa posebnom geometrijom, karakterističnim uglovima i rigidnošću. Sve informacije dostupne su na sledećem linku.    
 

Novi Alfa Romeo Giulia i Stelvio modeli: ''Bezvremeni dizajn''
Tu je i novi izgled za 2023. godinu za modele Giulia i Stelvio, koji su evoluirali u pogledu stila i tehnologije. Danas će biti izložen novi izgled dva modela, koji podrazumeva sofisticirana Full-LED Adaptive Matrix prednja svetla i potpuno novu ''Trilobo'' rešetku hladnjaka, koja simbolizuje porodične veze sa modelom Tonale. Tehnologija i povezanost dosegli su nove vrhunce zahvaljujući potpuno novom digitalnom panelu za instrumente sa istorijskim ''teleskopskim'' dizajnom. ''Alfa Connect Services'' sistem nudi maksimalan komfor i bezbednost, i dizajniran je da se ažurira bežično. U okviru modela Nova Giulia i Stelvio takođe će debitovati tehnologija NFT (nezamenjivih tokena), koja je zasnovana na konceptu ''blokčejn kartice'': enkriptovanog digitalnog i neizmenljivog zapisnika u kome se čuvaju glavne informacije o svakom vozilu. Dinamika vožnje brenda ostala je referentna tačka u kategorijama SUV-ova i limuzina zahvaljujući savršenoj raspodeli težine, najboljoj agilnosti i lakoći u klasi, i ekstremno preciznom upravljaču. Prvi put, javnost će moći da sedne u model Giulia u paketu ''Competizione'', posebnoj seriji koja predstavlja vrhunsku verziju, u novoj, ekskluzivnoj Moon Light (mat sivo) boji. Stelvio, s druge strane, dostupan je sa paketom Sprint, koji karakteriše snažna sportska nota.

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo radi na većem modelu za Severnu Ameriku

 

229180-alfa g02.jpg

 

Osim što planira nove električne modele, Alfa Romeo će nastojati da pojača svoje prisustvo van evropskog tržišta. Da bi to postigla, kompanija će u svoju gamu ubaciti novi, veći automobil koji bi bio u skladu sa potrebama i željama kupaca u Severnoj Americi. To je za medije potvrdio i izvršni direktor Jean-Philippe Imparato. Oblik karoserije tog modela se u vesti ne precizira, ali se navodi da će biti u E segmentu.

 

''Moraćemo da budemo u E segmentu u Severnoj Americi'', kaže Imparato za Automotive News, ukazujući na potrebu za većim vozilom. ''Radimo na tome.'' To će se poklopiti sa planovima Alfa Romea da proširi svoju prodaju na stranim tržištima, jer planira da će do 2030. godine isporučiti 40% svojih vozila na tržištima van Evrope. Nasuprot tome, 2021. godine samo 18% prodaje brenda je dolazilo od kupaca na drugim kontinentima. Još ranije je potvrđeno da Alfa želi da bude potpuno električna do 2027. godine na svim tržištima, uključujući SAD, što sugeriše da će novo vozilo E segmenta imati električni pogon. Bez obzira na to, misija brenda je da ostane sportski, čak i kada je električni. To će značiti snagu u rasponu od 350 KS do 800 KS, odnosno i do 1.000 konja za Quadrifoglio sportske modele. To dakle podrazumeva model iznad Giulie, koja će se takođe pretvoriti u električnu limuzinu za svoju sledeću generaciju.

 

Iako nije precizirao da li će novi model biti limuzina ili SUV, Imparato je rekao da će prelazak na električna vozila dati prioritet aerodinamici. Dodao je: ''Želim da ponovo osmislim sportski karakter za 21. vek, pružajući visok nivo dometa i visok nivo performansi, istovremeno štiteći kupca u smislu prostranosti - ali bez uništavanja aerodinamike, koja je ključni pokretač našeg razvoja u budućnosti.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo planira proširenje svoje ponude

 

alfa tonale plavi.jpg

 

Stariji potpredsednik i šef Alfa Romea Severne Amerike Lari Dominik je u razgovoru sa predstavnicima medija otkrio neke detalje u vezi ponude ove marke u bliskoj budućnosti. Italijanski brend će proširiti svoju ponudu, ali ne previše.

 

Alfa Romeo će na kraju imati pet ključnih modela. Imaće dva modela u C-segmentu (veličina modela Tonale), dva modela u D-segmentu (veličina Giulia/Stelvio) i jednan model u E-segmentu (veći od Giulia/Stelvio modela). Dominik je rekao da će drugo vozilo C segmenta nešto drugačiji od Tonalea, iako nije želeo da kaže da li će to možda biti limuzina, neka vrsta hečbeka ili SUV nalik kupeu.

Bio je još neodređeniji u vezi vozila E-segmenta. S obzirom na tržište, neka vrsta SUV-a bi izgledala najverovatnije. Kao što je ranije objavljeno, ovaj model E-segmenta stiže 2027. godine sa širokim spektrom električnih pogona od 300 do 1.000 konjskih snaga.

 

Svi ovi novi modeli će biti potpuno električni. To uključuje i modele Giulia i Stelvio sledeće generacije. Tonale još uvek neće biti potpuno električan, ali je izvesno da će to biti model nove generacije. Očigledno je ovih pet segmenata ograničenje za Alfu za sada. Dominik je rekao da će ti modeli pokriti više od 80% premium kupaca, a Alfa se trudi da bude ''efikasna'' u tome kako pokriva tržište. Zato se ne očekuje bezbroj stilova karoserije i niša kao kod nemačkih brendova BMW i Mercedes. Postoji jedan mogući izuzetak, a to je sportski automobil. Dominik je rekao da su uvek zainteresovani za sportski automobil. Verovatno će međutim to biti samo automobili ograničene proizvodnje koji se mogu brzo rasprodati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Alfa Romeo 4E kao naslednik 4C

 

188915-alfa 4c01.jpg

 

Alfa Romeo u svojim planovima ima i novi električni Spider kao deo široke strategije elektrifikacije i proširenja svoje ponude. Alfino nasleđe performansi ostaje centralno za njeno pozicioniranje, a dugo razmatrani planovi za električni Spider dobijaju oblik. Budući rivali će uključivati Alpine A110, novi Porsche Boxster i Lotus Elise. Šef Alfa Romeo proizvoda Daniel Guzzafame je predstavnicima medija dao neke tragove za novi model, sugerišući da bi mogao da nasledi ime Spider zbog snage svog nasleđa i povezanosti sa brendom Alfa.

 

''Postoje neke stvari iz Alfa Romea koje ne ubijamo: jedan je Spider, druga ljubav prema automobilima'', rekao je on. ''Želimo da nastavimo sa njima, jer je to brend. I to je u našim idejama, pa da vidimo da li možemo da napravimo plan.'' Novi Spider će verovatno biti označen kao 4E kao znak njegovog električnog pogona i kao zamena za 4C (na slici), koji je pravljen od 2013. do 2019. godine. Međutim, ovo tek treba da bude potvrđeno, jer se ime modela obično odlučuje ''veoma kasno'' u procesu razvoja kako bi se osiguralo da ne procuri, kaže Guzzafame.

 

Guzzafame dodaje: ''Alfa Romeo je Spider, a kada razmišljate o Spideru, mislite na Alfa Romeo. Trenutno smo dovoljno stabilni i imamo pravu osnovu. Glavna stvar je da budemo sigurni da kada to radimo, budemo kredibilni, održivi i da ne bacamo nešto na tržište samo zbog toga.'' Što se tiče mogućeg datuma dolaska, rekao je da će, kada Alfa Romeo bude imao pet automobila u svojoj liniji, Spider biti ''na dohvat ruke'', što znači da će stići tek posle 2027. 4E će imati dizajnerske naznake koji će se u velikoj meri oslanjati na one od 33 Stradale, pre svega na masku sa štitom u novom stilu, eliptičnoj haubi i svetlosnom potpisu. 33 Stradale je dizajniran na takav način da maksimizuje aerodinamičku efikasnost, što će bez sumnje biti jednako važno za 4E. Guzzafame je potvrdio da bi takođe mogao da ima crpi uticaj od Spidera Duetto iz 1960-ih. 4E će verovatno biti baziran na platformi STLA Medium.

 

Nije poznato kolika će biti snaga 4E, ali Alfa Romeo će koristiti bateriju od 100 kW za domet od oko 800 km u sledećoj Giuliji i obećano je da će imati do 1.000 KS u svom najsnažnijem obliku. 4E će bez sumnje deliti elemente sa novom limuzinom, ali će verovatno dobiti manju bateriju (u potrazi za manjom masom praznog vozila i kompaktnijim proporcijama) i manje snage, s obzirom na to da se pozicionira kao sportski automobil, a ne kao superautomobil. Kokpit modela 4E će biti dizajniran u potpunosti u skladu sa Alfinom nastojanjem da unutrašnjost bude ''fokusirana na vozača'', sa centralnim infotainmentu koji vozaču daje važne informacije, a ne pruža mnoštvo potencijalnih smetnji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...