Jump to content
FAS Goran
dri

Fiat Stilo 1.6 - gasi se na leru, vožnji / problem sa radom motora na leru

Recommended Posts

Pozdrav,

Imam stila 1.6 16v, 2003. god i auto je sve ok, osim sto ponekada mozda jednom u 5-6 dana se sam od sebe ugasi na leru. I to samo kad je zagrejan, hladan se nikad nije ugasio. Nekada prodje po desetak dana bez takvog gasenja, a nekad u jednom danu se ugasi 2-3 puta. Kada se ugasi normalno odmah upali i to je to. Radio sam mu skoro veliki servis, bio je na dijagnostici, nema nikakvih gresaka, parametri motora su svi u savrsenom stanju, auto je utegnut, dobro ide, dobro trosi :) i to je. Samo je poceo da se javlja ovaj problem. Mozda je povezano sa tim problemom - ponekad npr. dok menjam brzinu sam zakuca ler gas na 2000 obrtaja, ali i to je ponekad, ne uvek. Ja sam mislio da je senzor polozaja radilice, ali mene u servisu ubedjuju da bi to pokazao na dijagnostici. A na dijagnostici nista. Pa vas molim za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko je reci. Ovak , iz iskustva mislim da si u pravu. Bilo je slicnih situacija . Pametno bi bilo da se u neko dogledno vreme ne putuje na vece razdaljine. Naravno , ovo je moje misljenje.

Moze da se desi da samo jedno jutro ili posle duze pauze ne htedne da upali sa onim karakteristicnim porukama : loose con.... pa da ... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba ocistiti leptir gasa.Uobicajen problem zbog natalozene prljavstine.Zbot toga glavi na 2000 RPM i gasi se iz istog razloga.Nije neki problem ocistiti ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz duzno postovanje , kolega forumski ! :thumbup: Ovoga puta mislim da leptir nema preteranog efekta vezano za konkretni slucaj. Naravno, nije suvisno i to uciniti. Ovde su simptomi kada je motor zagrejan. Da se ne ponavljam ; ima slicnih tema pa se moze pratiti i izvesti zakljucak.

Uostalom, pratiti ponasanje i uporedjivati sa iskustvima i to je kljuc resenja. Ne moze da skodi! :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvar mi najvise lici na senzor polozaja radilice, ali kako ga nema na dijagnostici? Jedino mozda sto dijagnostika nije bila ona examiner za fiata, mislim da je neka univerzalna. Leptir gasa cu ocistiti, nije problem, samo je problem sto se to ne javlja non stop vec na neko vreme i onda ne znas odmah da li si resio kvar. Jos neki predlog sta bi moglo da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno sam misljenja da bi greska poput senzora radilice bila zabelezena.

Ja sam imao isti problem na jednom Stilu a resen je ciscenjem leptira.Ne mora da znaci da je sigurno to u pitanju,ali apsolutno mislim da vredi probati.

Cudno mi je da odmah upali,posle tog gasenja ako je do senzora radilice.Zbog toga mislim da to nije u pitanju.

Pozdrav

:coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Kocka je bacena" :thumbup:

To sto ne prijavljuje doticni ..., ne mora znaciti da nije pred otkaz ! Kada je leptir u pitanju najcesce varira ler. Nije navedeno pa ne pridajem tome znacaj. Kao sto rekoh, moze da se odradi i to ali mislim da nece resiti problem. Cekacemo rezultate! Srecno! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ler nikad ne varira, miran je na leru, skoro se i ne cuje kada stoji u mestu. Ocisticu ovih dana leptir i javicu vam bilo kakve promene. Cisto da znam, kojim sredstvom prskam leptir dok radi auto i koliko dugo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad zakuca gas na 2000 obrtaja,da li ga vrati posle par sec na 700 ako stisnes kvacilo.Da li ti se to desava i kada ides sporo prvom brzinom,npr.kada trazis parking mesto ili kada kreces prvom,prebacujes u 2 a on zakucaa na 2000?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ídes npr. prvom, hoces da ubacis u drugu, stisnes kvacilo, obrtaji se sami popnu na 2000. Da bi ih spustio samo malo dam gas i oni normalno padnu sami. Nikada se ne desava da mi u brzini sam zakuca obrtaje na 2000 ili kada stoji u mestu na leru da ih sam popne na 2000. Znaci samo kada ja dajem gas on posle nekad ga ne spusti nego ga zakuca na 2000. I to samo kada nije u brzini

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsup:

Bas tako. Jel ti se nekada ugasio na leru i izbacio engine fault ili se samo gasi bez poruke. Uglavnom se gasi dok auto stoji,nikad u voznji pri promeni brzina (i tada je ler gas)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasi se bez poruke. Ugasio mi se i u voznji pri promeni brzine, kada ga izbacis iz brzine i tu sekundu dok je na leru

Share this post


Link to post
Share on other sites

isto se i meni desava..i na plinu i na benzinu..prikocim,on pocinje da pada lagano dok se sktoz ne ugasi..upalim ga na benzin i obrtaji varijaju od 500-2000..i zatim se ugasi..upalim ponovo i opet variraju obrtaji...klapna je ociscenja..sta moze biti sledece?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primetio sam da kada se auto zagreje obrtaji na leru padaju ispod 600 rpm. E sad, nemam ja problem sa tim, međutim j... me kad sam na semaforu i kad krećem - dam gas, a on se ugasi! Šta sve nisam uradio. Zamenio sam svećice, očistio klapnu gasa i podesio klapnu preko dijagnostike (preko fabričke dijagnostike u ovlašćenom servisu). U servisu su mi takođe rekli da nepostoji mogućnost da se ler gas dijagnostikom "previnkla" na recimo 800-850 rpm? Jeli to istina? Takođe, događa mi se da se auto ugasi kada npr. vozim, pa usporavam iz treće u drugu, onda padaju obrtaji na 700-500-200 i onda ili se "iskobelja" pa uspe da se vrati na oko 600 ili se ugasi. Ne mogu da verujem da ler dijagnostikom ne može nimalo da se poveća.

Primetio sam da kada auto radi pod klimom, obrtaji se sami povećaju što je i logično i ceo ovaj problem je manje izražen, tako reći nema ga, ali naravno šta raditi zimi kada se klima ne koristi? Takođe, negde na nekom forumu sam pročitao da su pojedinci bušili klapnu gasa sa nekim malim fi - oko 2mm. Bio bih zahvalan ako bi se neko javio ko je to uradio da kaže svoje mišljenje tj. da li to ima smisla raditi i da li rešava ovaj problem. Kačenjem na dijagnostiku nijedan drugi problem ili greška nisu uočeni. Svako startovanje na komandnoj tabli je sa porukom "CHECK OK" što je inače retkost za Stila. Problem se javlja i na metanu i na benzinu. Pomagajte, pls...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri filter vazduha...

da li auto mirno radi na leru to sa obrtajima mozd obrtomer laze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa slušaj, pre mesec i po sam radio veliki servis i zamenio filter vazduha. Pogledaću, ali... A što se tiče obrtomera - lagao ne lagao auto se gasi. Tačni su obrtaji motora, provereno dijagnostikom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je to mehanika ili elektrika? Bio sam kod par majstora a oni mi rekli da klapna gasa a bio sam i kod elektricara on kaze da je struja dobra! Sta da radim?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Stilo 1.6 16v i poceo je neravnomerno da radi kada je na leru,takodje i kada se ubaci u brzinu. Ne podize obrtaje na leru i prima dobro gas kada je na leru. Nisam menjao svecice od kada sam ga kupio,oko 10000 km. Sta mi predlazete?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

...poceo je neravnomerno da radi kada je na leru,takodje i kada se ubaci u brzinu. Ne podize obrtaje na leru i prima dobro gas kada je na leru.

U čemu se onda ogleda ta ''neravnomernost u radu'' kada je sve ok sa obrtajima i prima dobro gas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cini mi se kao da radi na tri klipa. Takvo neko podrhtavanje ima. Nisam menjao svecice i nisam cistio klapnu od kada sam ga kupio (presao je oko 8000km od kada je kupljen).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam ocistio klapnu i ler se spustio sa 1100 na 900 obrtaja. Jos mogu da kazem da kada dam kontakt pise Service duo,pose onda upali Cheking OK. Provozao sam kasnije i imam osecaj kao da gas u voznji ne prima dobro,ne reze kao ranije. Sta kazete na ovo moje zapazanje? Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

to sto pise service duo mislim da ti nisu dobro ponistili servisni interval prilikom zadnjeg redovnog servisa i to je to...

a sto se tice potezanja uvek moze da se nadje malo vode u gorivu koja te zeza... ili ako nist adrugo onda zaprljane dizne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...