pablojoks83 1 Posted September 12, 2011 Iam veliki problem sa temperaturom motora,skoro mi je prokuvao pa sam mu menjao termostat,termodavac,dihtung poklopca ventila... i dalje dize temperaturu motora,pumpa za vodu radi,ventilator radi... jedino da probam da zamenih dihtung glave! pa ako moze neka pomoc ili neki savet sta i kako... Hvala unapred dobri ljudi... :-D Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted September 12, 2011 Kolko dize temperaturu jel radi termostat bez obzira sto je nov.Postoji par vrsta termostata po temperaturi otvaranja.Da li gubi tecnost.Sta je u sistemu voda ili antifrizJel dobro izluftiranjel radi grejanje u kabini........ Quote Share this post Link to post Share on other sites
freemen 19 Posted September 12, 2011 Ja sam imao slican problem na tipu 1.6 stalno je dizao temperaturu srecom nikad nije prokuvao jer sam pustao grejanje i leti kad digne temperaturu.Kod mene je bio problem u zapusenom hladnjaku imao je slab protok tecnosti kroz hladnjak.Zamenom hladnjaka resen problem sad drzi zakucano na 90. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pablojoks83 1 Posted September 13, 2011 nisam bas siguran koji je termostat posto sam samo ostavio majstoru da mi to zameni i ne znam na koliko otvara... e sad,nisam jos jedino probao da vidim da kakvo je stanje sa hladnjakom,inace koristim obicnu vodu,sto mislim da je i to mozda problem da se nije mozda zapusio...inace kad ukljucim grejanje onda padne temperatura... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zverka90 0 Posted August 3, 2012 (edited) Ukratko,autić nije loš, već dugo je kod mene(od 95), pre 7 godina radjena je generalka,ali sta je problem.... Kad ide po ravnom ide kao zmaj al dok je neko uzvišenje(tipa Iriški venac prema Rumi) odmah počne da diže temperaturu i da gubi snagu. Digitalna tabla mi pokazuje 90 stepeni stalno pri normalnoj vožnji(po ravnom i na otvorenom putu) a kad je neki zastoj (u gradu npr.)odma diže na 100,110 stepeni,dok na uzbrdici 130 stepeni!! Pritom creva za vodu i nisu nešto posebno vruća,a na 130 stepeni voda prska na sve strane,auto kuva.Da li je to možda kvar na glavi motora, pa on nema istu realnu temperaturu na glavi kao na termostatu na hladnjaku ili ja ne znam više šta je u pitanju...Pre jedno 2 godine sam udario neku životinju na putu i tad sam razbio bio hladnjak i iscurela mi je voda u potpunosti, al nisam ja njega vozio dugo bez vode na visokoj temperaturi, jedno 30 sekundi do minuta. Posle toga stavljen je novi hladnjak sve bilo dobro do ovog proleća,kad je sve počelo da se dešava. Jel moguce da je to zato što motor nije uzubljen, jer sam imao neki kvar sa NOVIM filterom za gorivo,pa je presisao istrosio akumulator,pa smo ga gurali da upali... Jutros je cale bio kod bošiste nekog u Ns, i on je rekao da motor nije uzubljen i da je pomereno palenje.Ako neko zna sta je problem, bio bih jako srećan da podeli svoje cenjeno mišljenje sa mnom ! Fala Edited August 3, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted August 3, 2012 Prvo kreni od termostata preko pumpe (mozda remen) pa tek zupcenje ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zverka90 0 Posted August 3, 2012 E, da...termostat sam izvadio, i sad kruzi voda stalno, jer sam promenuo 3 termostata i nista se nije menjalo. Koja pumpa? Za vodu? Pa rekao covek,bosista da motor nije uzubljen.... to je samo dodatan simptom pa reko mozda ima neke veze sa tim grejanjem i slabom vucom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 3, 2012 Pumpa ? Kažeš temp motora 110 i preko a creva nisu vruća.Kako po ravnom ide kao zmaj a loše uzupčen ? Pre bi bilo da ne vuče. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted August 4, 2012 Znaci generalka! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 4, 2012 Mijailović u pravu, ako si ga već kalio gine ti otvaranje (ili se bliži) pa ćeš sve moći da vidiš šta nije uredu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djoxaa 0 Posted March 9, 2013 (edited) pre jedno 2-3 meseca pukla mi je posuda za vodu koja je bila direktno vezana za hldanjak,promenio sam sve hladnjak,termo davac,termostat,pokazivach temperature za tablu,cele zime je sve bilo ok,juche mi se desilo da je temperatura bila ceo dan na 90stepeni,kada sam stao ostavio auto,vratio se posle par min temperatura je presla 90 za podeok,radi se o digi tabli?i recimo kada hocju da odvrnem cep voda u posudi kao da je pod malim pritiskom?da li je to normalno,ili trebam neshto da preduzmem,hvala na savetimaTipo 1.4 Edited March 9, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted March 9, 2013 meni predje do dve crte preko 90 i tu se zakuca,vise od toga ne ide. to je u uslovima spore voznje,a inace je na 90. tako ga vozim 10 godina i nisam primetio da mu nesto fali :-) i mene je to bunilo pa sam se malo raspitivao i svi mi rekose da je i kod njuh tako.normalno je da u posudi postoji pritisak. tecnost se siri rilikom zagrevanja. Taj pritisak i omogucava da voda ne kljuca i ako je preko 100 stepeni ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted March 9, 2013 Sasvim normalna pojava, opusti se... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djoxaa 0 Posted March 9, 2013 hvala ljudi ovo mi je druga godina voznje tipa,i prosle godine nije se toliko grejao,mozda je i to pruzrokovalo pucanje posude. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted March 9, 2013 A mozda nisi sipao antifriz ko ja... Ne moze boca na tom hladnjaku da pukne bez leda... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djoxaa 0 Posted March 22, 2013 bio je sipan antifriz,nikada ne vozim sa vodom u sistemu nisu dzabe izmislili antifriz :-) pukla je na samom spoju gornjeg i donjeg dela te posude,jel moze da se desi da je termostat na cepu zakazao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted March 22, 2013 Na cepu nema termostat... Pukla je od teskog zivota... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djoxaa 0 Posted March 23, 2013 moze biti,nije lako biti moj auto :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja982 0 Posted April 6, 2013 Moj Tipo 1.7D drzi konstantno tem na 85© Pre nelu godinu sam uradio generalku,u fulu...retko se desi da dodje na 90© u nekoj guzvi ili po velikoj vrucini,bas ako mora na 95-100 i odmah spusti na 85.Mada sam ove zime primetio da vrlo brzo postigne radnu temperaturu,recimo prodjem 5-6km u lokalu bez guzve i vec je na 85© a grejanje u kolima...ubija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ddd 4 Posted June 25, 2013 Ne moze boca na tom hladnjaku da pukne bez leda...Moze od visokog pritiska ,evo ovakoi to juce na ~30stepeni u gradu.Razlog-los kontakt zice za ventilator na tabli sa osiguracima. Quote Share this post Link to post Share on other sites