cerberaspeed12 0 Posted July 3, 2012 (edited) pozdrav svima.Imam veliki problem .Naime pre jedno mesec ipo dana sam ugradi gas u puntica lovato je u pitanju.Sve je super samo sto pored gasa on potrosi i nekih 3 do 3,5 litara goriva na 100 km.Ugradio sam i relej koji gasi pumpu za gorovo kada predje na plin ali se isto edesava.Da li neko ima ideju sta bi moglo da bude u pitanju? Hvala unapred. Edited July 4, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted July 3, 2012 Neću ispasti pametan ako kažem da odeš kod majstora što ti je ugradio plin i natrljaš mu nos. U podešavanju plinskog sistema ima i jedna opcija koja uslovljava prebacivanje na plin a to je temperatura. To znači dok ne postigne zadatu temperaturu koristi benzin kao gorivo. Ako je temperatura na većoj zadatoj vrednosti više će trošiti gorivo i obrnuto.Prvo sam pomislio na loše dihtovanje dizni,ali ti si kako kažeš postavio rele koji isključuje pumpu i ta varijanta otpada.HTEO BIH I VAŠE MIŠLJENJE U VEZI RELEA KOJI ISKLJUČUJE PUMPU KADA SISTEM PREDJE NA TNG,izgleda mi simpatična ideja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cerberaspeed12 0 Posted July 3, 2012 hvala matori , ali cenim da nije do toga .Prebacuje mi na plin cim ga zavrtim preko 2500 obrtaja.Jedino ako on cakne ,odnosno prebaci na plin a zbog nedovoljno velike temperature nastavi da trosi benzin.ne znam da li je to moguce kao opcija ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 4, 2012 Neću ispasti pametan ako kažem da odeš kod majstora što ti je ugradio plin i natrljaš mu nos. U podešavanju plinskog sistema ima i jedna opcija koja uslovljava prebacivanje na plin a to je temperatura. To znači dok ne postigne zadatu temperaturu koristi benzin kao gorivo. Ako je temperatura na većoj zadatoj vrednosti više će trošiti gorivo i obrnuto.Prvo sam pomislio na loše dihtovanje dizni,ali ti si kako kažeš postavio rele koji isključuje pumpu i ta varijanta otpada.HTEO BIH I VAŠE MIŠLJENJE U VEZI RELEA KOJI ISKLJUČUJE PUMPU KADA SISTEM PREDJE NA TNG,izgleda mi simpatična ideja.Jedna od pametnijih stvari ali sa jednim ali. Dok pumpa radi sve je napeto i pod pritiskom, meni su na Rendži 2x pucala creva za gorivo, jednom regulator pritiska i na kraju probila pumpa za gorivo (rasturio i zamenio gumicu i radi) na kraju relej i otkačinji pumpu. Hoće i da probije dizna.Caka je u sledećem da se dizne hlade gorivom a kad nema goriva dolazi do zagrevanja i formiranja neke vrste smole u samoj dizni i vremenom začepi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cerberaspeed12 0 Posted July 4, 2012 napominjem da sam isao na varijantu gorivo do cepa vise puta i isto je 3-3,5 l na 100 km.Nije do isparavanja zato sto kad mio auto stoji kazaljka za gorivo ostaje gde i je i bila kad sam ga ugasio( vodim racuna o tome i mogu da izvalim sa greskom od 1 -1,5 litara koliko ima u tanku),znaci gorivo se trosi samo u voznji.Za 1000 km predenih na gas predjem u vrh glave 50 km na bezin i on sprzi 30 tak litara.Mislim nije to sad smak sveta ,ali kad izracunam u dinarima ,dodje mi isto ko da nisam ugradjivao gas.Sto dadoh koj k 500 eura za to g...o onda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 6, 2012 Čitaj moje prethodno + hoće da probije dizna i da sliva gorivo. Kad pukne membrana regulatora pritiska goriva isto puni motor sa gorivom preko onog vakum creva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted January 17, 2013 (edited) Pozdrav...Ne znam da li ce smetati sto se ne radi o Italijanskom vozilu no ipak da predstavim moj proble...Radi se o dzipu Kia Sportage 2.0 16v 2000 god. relativno skoro sam ga uzeo i imam utisak da mi trosi benzin dok vozim na plinu radi se o sekvent sistemu...Interesuje me da li treba da radi benzinska pumpa i benzinske dizne dok radi na plinu? Jer sam utvrdio da pumpa radi uvek a za dizne nisam siguran koliko ih cujem ali deluje mi kao i da one non stop cakcu...A logicno mi da nesto od toga nebi trebalo da radi (naj verovatnije dizne)..Kako najbolje proveriti da li one rade uvek? Edited January 18, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted January 17, 2013 odes u dobar servis auto gas uredjaja i kazas im da vide kako ti je uradjena instalacija kod tebe da li je emulacia uradjena dobro itd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 17, 2013 Hoće da probije dizna, pa naliva gorivo. Najbolje preko releja isključiti pumpu za gorivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted January 17, 2013 To nije dobro zato sto moze da se desi da vakuum vuce benzin kroz dizne jer nema pritiska benzina da drzi napete elemente u njima. Kada je suvo rasusuje se i membrana regulatora pritiska. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted January 17, 2013 Ma ne verujem ja toliko u te servise jer tamo rade svakojaki koje mrze da rade. Ovaj plin je kao uradjen u nekom dobrom servisu ne znam ni ja tacnoi kojem moram sutra da pogledam u papirima i po meni nista dobro nisu napravili ,isparivac je predaleko od injektora onda injekotr je predaleko od usisa sva instalacija je ostala bezveze da visi...Znam da pumpa treba da ostane ukljucena da se ne bi sjebale dizne...Samo mi ne pada nista pametno napamet kako da proverim da li ostaju dizne ukljucene ili iskljucene kada prebaci na plin. Jer ako ostaju ukljucene dizne a i pumpa onda ubacuje i plin i benzin sto nikako nije dobro. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 18, 2013 Sve je moguce...ali opet, mislim da ti auto nikako ne bi radio, tj.mrljavio bi na leru, kada bi dobijao oba goriva...a ako na plinu radi kako treba, ide lepo, onda ne dobija benzin;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted January 19, 2013 E ovako danas sam utvrdio da gasi benzinske dizne kada prebaci na plin.... Ali na magistrali sam nasao na kraju vakum ventil na kome je falilo crevo za vakum..On sluzi da smenji pritisak u magistrali na neki odredjeni i da izbaci visak goriva i vrati ga u rezervoar...Sve sam to uredno spojio i sad cekam da vidim ishod da li ce i dalje trositi benzin...Vrlo je moguce da je popustila neka dizna pa sad kaplje po malo u usis usled velikog pritiska u magistrali zato sto vakumski ventil nije radio...Evo jedna slika kako sve to izgleda..Obelezio sam crveno taj vakuski ventilI imam jos jednu zabunu dizne su mi nekako cudne imaju jos jedno dodatno crevo na svakoj dizni koje je spojeno sa usisnom granom...Ne znam cemu to sluzi da li neki vakum ili da ubaci visak goriva u granu...Evo slika grane i dizni... Quote Share this post Link to post Share on other sites