Jump to content
FAS Goran
endbringer

Bravo 1.6 ; 1.2 / Punto 1.2 - troši benzin dok ide na plin?

Recommended Posts

Pozdrav narode,imam jedan gadan problem. Naime, dok vozim dotičan auto da plin nestaje mi i benzin. Nasuo sam 15l benzina, vozio oko 800km na plin i na benzin sam kasnije presao 40km dok se nije ugasio-što će reći da mi je nestalo negde 12l benzina ili ih je potrosio za tih 800km na plin prilikom paljenja i gašenja auta na benzin ili, što je nemoguće, troši benzin dok ide na plin? Nema nigde tragova curenja benzina, mirisa istog i dizne su čišćene ultrazvučno pre mesec-dva. Da li je neko imao sličan problem sa "nestajanjem" benzina dok vozi na plin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ortak ,tesko da trosi i benzin i plin,ne bi mogao da radi,prekontrolisi dobro sve,od rezervoara,creva,dizni..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da ne može. Dizne čišćene kod Gorana pre 2 meseca-jedna bila polomljena pa je zamenjena. Nigde ne curi, nema mirisa benzina, jedino ostaje vakuumski regulator pritiska da je rikavela pa da preko creva ubacuje benz u usisnu granu. Malopre sam proverio to crevo i suvo je-nema mirisa benzina. Počela je i sledeća anomalija-dešava se da neće da upali na benzin, kada upali ako dam gas počne da se guši kao da nema dovoljno benzina i ugasi se. Na plin pali odlično, kada sa plina prebacim na benz onda radi ok-ne štuca, ne gasi se ali kada upalim na benz, prvo što dugo vergla i drugo nema snagu. Da li može nekako da dihtung na vakuum regulatoru vrisne pa da ubacuje benz direktno u , šta ja znam, karter ili sl? Čekam da se ohladi pa da proverim nivo ulja-menjao sam ga pre mesec dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam o kojem plinskom uredjaju je rec ali jednom je ortak na nekom starijem opelu imao problem sa potrosnjom benzina dok vozi na plin. Problem je bio u elektro ventilu koji je trebao da prekida dovod goriva, prosto je crkao. To se lako proverava, kada auto radi na plin skine se kontakt sa tog ventili i ako "cvakne" onda bi trebalo da je ispravan, ako ne onda on ne zatvara gorivo i to je problem. Ogranicavam se da ne znam o kom tipu uredjaja se radi i da li kod tvog uredjaja je zatvaranje benzina tako reseno, ali mozes da proveris.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je venturi sistem. Kada je na plinu rele isključuje samo dizne dok pumpa za gorivo nastavlja da radi i benzin kruži do dizni i, s obzirom da su isključene, vraća se nazad u rezervoar. S obzirom da su dizne skoro sređivane kod Gorana, mala je verovatnoća da je problem do njih. Mada, nije isključeno ni to..da li je pametno postaviti prekidač i rele za isključenje pumpe za gorivo posebno ili u sklopu glavnog prekidača-kada prebaci na plin da isključi pumpu za gorivo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tvom prekidacu za plin imas zicu (mislim da je zuta) na nju stavi relej prekini pumpu i rasices sigurno problem (ako ti ne curi negde benzin) i pumpa ce ti trajati 100 godina. Iznad kasete imas osigurac za pumpu, ne moras vuci zice direktno sa pumpe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoce da se desi na nekim vozilima da ukoliko je iskljucena pumpa da provlaci benzin kroz dizne je nema pritiska da drzi napete ventile u njima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf. Kada bih mogao da utvrdim šta je uzrok pa da ga eliminišen najbolje bi bilo! :realmad: Znači isključenje pumpe,a? A recimo, nestane plina u vožnji, prebacim na benzin i trebaće mu neko vreme da povuče gorivo i dovede do dizni! To me najviše zabrinjava..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti problem sam i ja imao,croma je u pitanju.Prvo sam sumnjao na dizne,ali se ispostavilo da je ipak regulator pritiska,pustao na vakum crevu.

Nazalost problem nisam resio,jer nisam našao polovni deo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update. Bio sam kod plinadžije, prespojio pumpu za gorivo relejem, vozio isključivo na plin mesec dana i sa 15l benzina (koliko sam nasuo kada sam počeo eksperiment) prešao sam 10km!!!!!!!!!!!! Gde je nestali 15l benza? Napominjem, nigde ne curi, ne oseća se miris benzina i pumpa je bila off! Da li se pojavio neki "srki" u komšiluku da mi otključa čep, isprazni rezervoar pa zatim uredno zaključa čep? Malo verovatno..da li benz može da curi iz rezervoara a da se ne oseti miris niti vidi "barica" ispod? Ako ne, onda srki ili gremlini...za ne poverovati!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja imam isti ovaj proboblem isti auto- ne moguce da niko nema resenje? si ti nasao neko resenje?

ja imam utisaka da ispari benzin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmišljao sam i o tome. Da li je moguće da nekako ne dihtuje poklopac ili neki zez sa oduškom i da benz ispari? Šta bi rekli naši majstori za ovakav scenario? Ja nemam više ideja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmišljao sam i o tome. Da li je moguće da nekako ne dihtuje poklopac ili neki zez sa oduškom i da benz ispari? Šta bi rekli naši majstori za ovakav scenario? Ja nemam više ideja...

druze,necu reci nista pametno ali svako isparenje u automobilu ima miris.rezervoar da je busan morala bi postojati masna fleka na mestu curenja.ako nema mirisa i fleka znaci,bar meni,da benzin izlazi kroz neki zatvoren sistem iz auta.kod mene na kolima (mislim da je kod svih) oseca se razlika u izduvnim gasovima plina i benzina.ako ti se benzin ne iskljucuje dobro to verovatno u nekoj kombinaciji moze da dovede do mesanja plina i benzina i cao.isparenje benzina postoji ,naravno,ali da ispari u kolicini od 1/2 l dnevno mora drasticno da mu se poveca temperatura.ne secam se da si odgovorio kakvo ti je ulje,da li je promenjen nivo,boja ,miris.benzin koji udje u ulje sagoreva ali se to odrazava na izduvne gasove ,vise pusi i drugacije mirise.jbg,ja se sit na...a i verovatno sve ti to znas ali eto,da ti bude lakse da jos neko razmislja o tvom problemu. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam sve druže moj-pumpa na plinu kada vozim je off tako da benz ne ide uopšte do motora i opet se sve isto dešava. Čudo jedno, srrrrki, fantomsko curenje ili gremlini, ne znam šta još može biti. Moraću da skupim keš pa kod majstora da pretresem sve-od a do š,nema mi druge... :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoce da se desi na nekim vozilima da ukoliko je iskljucena pumpa da provlaci benzin kroz dizne je nema pritiska da drzi napete ventile u njima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni 20L benzine ne može biti mjesec dana, a koristim ga samo dok automacki ne prebaci na plin i to je ukupno 70km.Da li je moguće da HGT toliko troši dok radi pod čokom? Mogu li ja paliti auto na plin i na koji način, jer imam samo jedno dugmence!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako imaš običan plin-ne sekvent, i ako imaš mogućnost na prekidaču da podesiš broj obrtaja, na kome će prebaciti plin, na nulu (prilikom verglanja pritisneš dugme sa SET) onda možeš direktno da pališ na plin-ja tako radim dok ne rešim problem sa nestankom benzina. Ako imaš drugačiji prekidač koji ne prebacuje na plin na određenom broju obrtaja onda bi trebalo da možeš bez problema da pališ na plin. Vidim gore da najverovatnijee imaš sekvent tako da..možda programiranje kompa od plina da prebaci na plin na manjoj temperaturi tečnosti za hlađenje (ako je to moguće)..

Edited by endbringer

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema gremlina nema curenja... potrosi vam auto benzin na startovanje motora i interval dok ne prebaci na gas

da, moguce je da trosi toliko benzina na hladan start

pricate o danima koliko je to relevantno?

Pricajte koliko puta dnevno upalite auto i nakon kolike pauze (koliko se ohladi) i ne radi se o kilometrima vec koliko dugo vremenski radi motor na benzin (mozete da ostavite auto da se ugreje i za vreme dok radi u leru tosi k'o djavo, a predjenih kilometara nema...)

razlika u potrosnji goriva kada vam je od kuce ka pravcu u kom idete uzbrdica i kada je ravno ili nizbrdo je ogromna

eto kao stari vuk koji je sve probao toliko...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vuče moj stari, pumpa benzinska je isključena dok vozim na plin a poslednjih 2 meseca vozim-palim, vozim,gasim, samo i isključivo samo na plin-pumpa za gorivo nije upaljena ni 1om, a benzina opet nema!!!!! Znači, gremlini...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vuče moj stari, pumpa benzinska je isključena dok vozim na plin a poslednjih 2 meseca vozim-palim, vozim,gasim, samo i isključivo samo na plin-pumpa za gorivo nije upaljena ni 1om, a benzina opet nema!!!!! Znači, gremlini...

ti jedini znas gde je prekidac? i samo ti vozis auto? pa onda gremlini ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe,pa naravno-prekidač je isti onaj što prebacuje na plin i ja jedini vozim taj auto! :thumbup: Mislim, šale na stranu, zaista je čudan problem. Jedina solucija je da pretresem ceo sistem sa sve skidanjem rezervoara i proverom, ponovnom, dizni i vakuum regulatora pritiska sa sve crevima, kontrolom pritiska benzina i funkcionisanja benz. pumpe.

Edited by endbringer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam dirao nikakve osigurače. Presečen je + kabl koji ide ka pumpi-nalazi se sa vozačeve strane ispod one plastike kod vrata, debela braon žica, i ona je spojena buksnama na rele koji sam kupio a uključuje/isključuje ga prekidač za prebacivanje plin/benzin. Pali bez problema, čak i kada je bilo -5. Ne znam kako će biti kada/ako bude -20 i sl. Trenutno, na ovaj način funkcioniše bez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovi duhovi iz ove teme su prelazna bolest...Naime problem sa potrosnjom benzina se pojavio "niodkuda" i poceo sam da sipam svaki drugi dan po 1000 din benzina pravdajuci problem u hladnoci, te odmah krecem ne grejem motor, te velika je uzbrdica a ja zurim pa jarim po gasu...

Resim da oteram auto u servis (radi se o roveru 75 1.8) potroshnja benzina 15l, potrosnja gasa 17l kada je ispravan..Pumpa za benzin koja radi konstantno i kroz neispravni REGULATOR PRITISKA konstantno mesa benzin sa plinom.

Zamenom regulatora pritiska sipam jednom u mesec dana 2000 din benzina

eto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...