Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

@zaczg

Sad zato si ti zabo (nasao) los primerak, nasminkan ili kako god vec, ispada da su Italijani losi.

Evo meni je ovo 7-mi Italijan, i u petak ce doci 8-mi, jel to zato sto sam lud ili zato sebe mrzim?

Mislim da stvari ne treba generalizovati.

Tvoje lose iskustvo sa nekim brand-om, uopste ne mora da znaci da su ta kola losa i za izbegavanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja sam imao jednu Kappu koja je bila nikakva i sa kojom sam najebao ali zato sve ostale 3 su bile extra :) Tako da je u pravu Ivan, ne treba generalizovati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se donekle s tobom, s druge strane, pogledaj samo ovaj podforum. Ja sam bio aktivan i kad sam imao Toyotu, i evo Mazdu (Mx-5 kao drugi auto), Volvo, Bmw, Mitsubishi klub itd... jedino je ovaj forum pun takvih problema da je to nevjerojatno, ne ulazim sad u modele i generalije, no Lancija jednostavno nije kvalitetna, eto nedavno na forumu otkrio da nekima otpadaju tipke s klime, pa ona famozna usrana plastika, pa mi je kvaka pukla.... da ne nabrajam. 

 

Prednost je što su jeftine, u Hrvatskoj već za 2.000 eur kupiš takav auto, što je jeftino, i dijelovi su jeftini, obzirom na EU i blizinu Italije, nađe se zbilja jeftino, ali ostalo.. 

 

Za Taxi bi uzeo robusni BMW 3-icu / 5-icu, dizel i vozio do smrti, ili Mazdu 6 / 626, ili Toyotu Avensis... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prica se o taksiju po jugu Srbije, gde tamo da se nadju pare odrzavanje BMW-a?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ne znam onda sam u krivu, kod nas su jeftine i ekipa je zadovoljna.. a i zadovoljni su s Mercedesima C klasama, znam ih dosta da ih voze kao blesavi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lybri ima dosta na taxiju, barem u BiH, sto ce reci da je izdrzljivo auto.

Naravno, u pravu si da Lancia ima neke specificne probleme, evo neki dan kupih Kappu i nevjerovatno je sta joj je sve popucano ili izlizano, ali sam opet svjestan da vise auta za manje pare neces skoro nigdje dobiti.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja bih Kappu rado stavio na taxi nego mi krivo što ne može ispod Euro 3 :D Iznenadio sam se kolko je dobar potrošač, pogotovo po gradu gde se najviše vozi..Jendom nam je auto bio u servisu pa sam mojom Kappom vozio ženu iz Aleksinca za Niš i žena bila oduševljena tipa odakle ovakva kola na Taxiju a unutra sve šljašti (Uradio Led tablu, konzolu itd) ..Strašan auto i dosta izdržljiv a delovi džabe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Majstor_Paja said:

Ma ja bih Kappu rado stavio na taxi nego mi krivo što ne može ispod Euro 3 :D Iznenadio sam se kolko je dobar potrošač, pogotovo po gradu gde se najviše vozi..Jendom nam je auto bio u servisu pa sam mojom Kappom vozio ženu iz Aleksinca za Niš i žena bila oduševljena tipa odakle ovakva kola na Taxiju a unutra sve šljašti (Uradio Led tablu, konzolu itd) ..Strašan auto i dosta izdržljiv a delovi džabe.

 

A prije 10tak godina je bila kriza za dijelove i za mehanicare koji znaju i voljni su raditi Lancie. Ne volim se ni sjetiti.

 

Evo maloprije se vratio od covjeka sto uvozi auta za dijelove i kupio kuglu mjenjaca, suvozacev rukohvat na vratima i oblogu rucne kocnice za Kappu. Moram jos centralnu konzolu i displej, ali to ce mi on i ugraditi. Cijena, prava sitnica :D

Ima da Kappa zablista :pirate:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos se nismo dogovorili, jer mu je bila guzva i nije stigao rastaviti. Kad budem imao informaciju javim sve ;)

P.S. Displej je isti za sve Kappe zar ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo je razlika kod dizela i benzinca, meni sad stavljena od dizela i izbacuje mi connection fault ali moze i to da se sredi..Ja inace prodajem delove za Kappu i centralnu konzolu prodajem od 30 do 40e sve zavisi od stanja dugmica..Do sad nisam imao problema sa display-evima ali uglavnom ih traze zbog dugmica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da pretpostavljao sam da ima neke razlike izmedju dizela i benzinca. Kod moje Kappe displej ima kao jednu liniju mrtvih piksela. Hm ne znam kako da drukcije objasnim, ono kao linija se vidi vodoravna.

U nocnom modu je manje vidjljiva, ali opet me nervira. Obzirom da su dugmici poprilicno istroseni, odlucio sam mjenjati sve u kompletu.


Bice prije/poslije fotografije na predstavljanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lybra 1.6 limuzina za 1700 dinara plina od Subotice do Aapatina i nazad i jos 3 -4 dana po gradu ali tankovano na OMV pošto je na europetrol plin katastrofa. 

 

Ali za taxi bih ti ipak preporučio karavan 1.9 iz mase razloga. A za lične potrebe 1.6 je prava premija, eftin u svakom mogućem pogledu. I mani se toga da je slab i da ne vuče, još kako može da povuče da se malo neki bmw, mečka ili audi zamisle i odustanu od preticanja:) :smoke:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kopun, koliko ti imas godina kad  dodajes gas da te neki bmw, mercedes ili audi ne preteknu? :D

 

Ja koliko se secam, kod nas u Smederevu su taxi vecinom dizeli, ima i benzinaca sa plinom, ali to su bile dacije i golfovi 5 kupljeni novi, drugar je vozio Stila 1.8 na plin, tu se nije nesto zalio na njega, a vozio je i 307 2.0 isto na plin, kaze da je potrosnja nekad prelazila 20 litara, pa dok se sve to dovelo u red ... muke velike 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve sto je @MS PK naveo je tacno. Jedino se ne bih slozio oko potrosnje nafte na 1.9JTD na Lybri. Dobar i odrzavan jtd ne trosi toliko, smem da se zakunem i potpisem. Ja licno sam uspeo da joj spustim potrosnju na 6.5l u gradskoj voznji, ali moram da priznam da je to bilo pravo mucenje za mene. Sve na vrh gasa, pustanje na ler nizbrdo, itd itd...inace meni se prosek hvata oko 7.5l potrosnje u gradskoj voznji. Ali mi ke blokiran EGR, izvadjen katalizator i stavljen protokomer od Alfe 2.4jtd, i sve to umnogome olaksava rad motora, a samim tim i smanjuje potrosnju. Jtd motori nemaju nikakvih problema, ili bar reeeetko kad ni sa diznama, ni pumpom, ni turbinom, ni plivajucim zamajcem...ja sam stavio polovnu turbinu pre 2 godine, kupio na otpadu za 150€ tada, i ta polovna turbina mi gazi vec skoro 150000km, i nemam nikakvih problema...sve ostale cene ti je MS vec napisao, tako se otprilike krecu...Lybra je mazga koja se retko kvari, a mnogo dobro sluzi. Karavan-jtd prava kombinacija ulozeno-dobijeno. :thumbsup:

A i cene za odrzavanje nisu neke...pumpu i dizne nisam nikada menjao, cuo sam da su dizne 10-15 € po komadu, pumpa nemam pojma posto je, ni ona u rezervoaru ni ona na motoru. Menjaci za Lybre su od 50 do 80 €, to znam jer sam ja stavio drugi menjac prosle jeseni. Moj se raspao, puklo je nesto u diferencijalu i skrsilo sve ostalo. Ali da budemo realni, ja moju Lybru teram kao tudju, sto kazu za sve pare, uopste je ne stedim, tako da taj kvar menjaca uopste nije neobican za mene konkretno. Jednom sam zamenio set kvacila, stavljen nov Valeo iz originala, i 130000 km kasnije sam samo zamenio lamelu jer se ostetila tada kad mi je pukao menjac. Korpa i druk-lager su ostali isti jos uvek, jer su i dalje odlicni...

 

Sta znam, sta god jos koga zanima neka pita, tu sam za sve sto mogu da pomognem... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, aleksa_indjija said:

 

Fabrika kaze 11.8 benzina,...

da,da... na papiru je tako ja uvek resetujem km sat ima razlike od pumpe do pumpe naravno ne bude uvek grad da kazemo cist gead bude koji km na otvorenom cesto radim 3 smenu nema guzve stvarno ne predje tu potrosnju,naravno uz ne neku bahatu voznju. Imao sam fiestu 1.4 koja je trosila bez ikakvih problema 11l plina, a sve savrseno bajno na papiru 8.9l. Ako cemo realno koliko je precizno njihovo merenje u fabrici pod idealnim uslovima... imao sam prilike da sa zetom se uverim da citroen c4 1.6 hdi ide na 5.5l ,gde je testiran pun rezervoar pa nakon 100 km doliven,isto tako slucaj da punto 1.9 jtd do mora uz jako laganu vonju isao na 3.9l... sto se tice lybre 1,6 sa plinom od vise clanova sa kojima sam u kontaktu imaju tu potrosnju osim ako nesto nije u redu sa motorom ili plinom. Isto tako vozio 156 sa 1.8 motorom nikada nije presla 13.5l plina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taxi voznja po gradu ide i za 50% vise! Zivi bili pa videli :) Vozio sam nekoliko automobila sto sam radio kod drugih i Focus je ubedljivo oborio rekord skoro 20 litara na 100km ciste gradske..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima lik kod mene jedno 2 fokusa benzinca sa plinom i oni se zale, trose ko tenk-ovi, dal rece idu po 16-18l opusteno :D

Posle poceo da kupuje fokuse dizele, stila jtd par komada, a klasu cdi i spasio se covek. Ima jos te benzinjare ali brzo ce sa ih se resi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbm li ga... Meni Focus benzinac 1.6 nije trošio ništa više nego bilo koji drugi takav

Mislim na benzin, plin nisam imao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na taxiju i u regularnoj vožnji, potrošnja se dosta razlikuje..To sam imao prilike da se uverim..Nekima i dizeli troše oko 10 jer kad se stalno pomera na stanici za mesto, naravno da će tu da izvuče najviše goriva.I još dosta faktora..Focus je dobar auto i isplati se ali za Taxi definitivno ima boljih izbora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...