Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

On 8/24/2016 at 4:17 PM, zaczg said:

Slažem se donekle s tobom, s druge strane, pogledaj samo ovaj podforum. Ja sam bio aktivan i kad sam imao Toyotu, i evo Mazdu (Mx-5 kao drugi auto), Volvo, Bmw, Mitsubishi klub itd... jedino je ovaj forum pun takvih problema da je to nevjerojatno, ne ulazim sad u modele i generalije

 

Ima i do toga što je ovaj forum nekoliko puta veći nego svi ti pobrojani zajedno... :D 

Odnosno, okuplja znato veći broj ljudi = više iskustava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda i više loših iskustava, btw nedavno sam postao dio UK Jaguar foruma, a tamo tek problema... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam u kom gradu bi taxirao ali stavi na papir, moj cale je taxista i prelazi dnevno oko 200-220km po BG sa Mareom 1.6 na plin. Od odrzavanja samo ulje i drugo redovno odrzavanje (veliki servis, kvacilo, kocnice itd) vec 3 godine tako. Ako stavis na papir potrosnju gasa od 11.5-12 litara i dizela od nekih 8 (barem), cene odrzavanja i ostalo skapiraces da na godisnjem nivou sa tim kilometrazama bacas jos jedan auto te vrednosti naravno u korist voznje na gas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmisli o multipli na metan,auto je izmisljen za taxi,ili o scenicu 1.6 na plin ili metan.

Edited by IlijaGM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdravljam sve clanove foruma...

Nameravam da iskoristim subvenciju drzave i kupim nov automobil za taxi ..Od ponuda u najuzi izbor su ostali Fiat Tipo 1.6 multijet i Opel Astra 1.4 turbo ..Fiat je u ovom slucaju nesto skuplja opcija jer se Astra ,,cisti sa lagera ,, model koji se vise ne proizvodi ..Prednost Tipa vidim sa 1.6 multijet motorom a Astre sa tim jer se motor dobro pokazao kada se ugradi tng ( opel ugradjuje i daje garanciju ) Prelazim oko 30 000 km godisnje . Nameravam da uzmem auto na duze , znaci da ga vozim bez brze preprodaje ..Voznja je mesovita ..Malo grad malo otvoreno a povremeno i autoput ..Treba da imate u vidu da zivim na granici sa BiH i da iskljucivo tamo sipam gorivo jer je jevtinije ...Svaka pomoc mi je dobro dosla.

 

Hvala unapored i svako dobro!

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Boki015 said:

...opel ugradjuje i daje garanciju...

Proveri ovo.

Verovatno ugrađuje diler (prodavac), a ne Opel (fabrika), pa je samim tim i garancija dilerska a ne fabrička. Pitaj da li se gas stavlja u fabrici gde se napravi auto, ili auto stigne u SRB bez plina, a onda domaći diler (prodavac) ugradi plin jer ima ugovor o saradnji sa nekim od servisa za ugradnju gasa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspitacu se ali pre ce biti ovo drugo sto ste napisali ..Da prodavac ugradjuje plin ..Dosta mojih kolega se odlucilo za tu Astru zbog cene koja negde oko 13500 eu sa ugradjenim tng ..Nemam iskustva sa turbo benzincima i nisam pametan zaista kako se ponasa taj motor a plinskim uredjajem mada sam procitao neke pozitivne komentare na drugim portalima...

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Boki015 said:

...pre ce biti ovo drugo sto ste napisali ..Da prodavac ugradjuje plin

Kad je već tako, pitaj ih koliko košta ta ista Astra da je kupiš bez njihove ugradnje plina? Dakle, da je kupiš onakvu kakva je stigla iz fabrike...

 

Ugradnjom plina fabrička garancija na motor se gubi pa gubi, samo što je ovde diler preuzima na sebe. Ali, diler je preuzima na sebe ne zato što je dobar, nego zato što je eventualni trošak ostvarivanja prava iz garancije već debelo uračunao u cenu koju je naplatio kad ti je prodao auto. Zbog toga cena Astre bez plina i sa plinom (koji ugradi diler, tj. ''plinadžija'' sa kojim se diler dogovorio) sigurno nije različita samo onoliko koliko plinadžija uzima, nego koliko on uzme, plus zarada dilera na ugradnju plina, plus trošak preuzimanja garancije.

 

Pošto se fabrička garancija na motor svejedno gubi pa gubi (bez obzira što diler ima ugovor sa nekim plinadžijom), sigurno je isplativije da kupiš auto bez plina, pa ga onda sam ugradiš gde hoćeš. Ostaće ti i više nego dovoljno u džepu (u odnosu kad dileru sve to platiš) ako zatreba nešto da se radi na motoru dok je auto kod tebe. Još važnije je što ti nećeš potrčati da staviš najjeftinija creva, izolacije, navlake i sl. jer planiraš sa tim autom da radiš, dok će diler još kako da gleda samo svoj interes i staviće plin koji mu donosi najveću zaradu, a ne onaj koji je najbolji po tebe. 

 

Bez obzira što sam ugradiš plin, fabrička garancija na sve ostale sklopove koji čine tu Astru ostaje (pitaj ih šta je sa fabričkom garancijom na sve ostalo ako sam ugradiš plin), gubi se samo na motor...ali ti je ostalo dovoljno novca ako zatreba za naknadne intervencije, plus znaš koji kvalitet plinske instalacije si ugradio. Ne znam kod Opela, ali kod Fiata koji dolaze sa fabrički ugrađenim plinom (stvarno fabričkim), vođice ventila, ventili, gumice ventila....sve je od otpornijeg materijala, a i sami ventili su drugačije obrađeni, tako da na tvom mestu ne bih planirao tu Astru da vozim 5 ili 10 godina...nego posle 100-tinjak hiljada kilometara prodaj to i kupi opet mlad auto. Suština je da kad jednom kupiš nov auto stalno ostaneš u tom krugu tako što na svakih 3 ili najviše 4 godine dodaješ po par hiljada evra i uvek voziš nov auto....a, ne da ga jednom kupiš i onda voziš narednih 10 godina na taksiju. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na iscrpnom odgovoru ! Ne bih fiat sa fabrickiom plinom jer su im benzinski motori slabi ..1.4 atmo sa plinom nece da ide bas kako ja volim da vozim i sta mi treba ..Uslov je tri godine moram voziti taj automobil pa ga mogu prodati ..To bi negde i bilo sa 100 000 ,150 000 km ..Mislim da se za taxi jos uvek isplati najvise voziti na gas ..Na 10 000 km milsim da je 200 eu usteda na gas u odnosu na dizel a 500 u odnosu na benzin .. Ja u Bosni sipam gas za malo vise od 60 din ...Imam ponude i za Elantru ali nekako mi izgleda plasticna  mada je taj njen 1.6 atmo motor takodjer dobar i moze se ekploatisati do maksimuma ..Reno Megan u benzinskoj varijanti mi deluje slab ..Sledece nedelje cu obici salone pa cu verovatno negde preseci i resiti se ove brige ..

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Boki015

 

Nisam pomenuo Fiat u smislu kupovine (ni ne postoji Tipo sa fabričkim plinom), već sam ga pomenuo u smislu da automobili koji fabrički imaju plin imaju i prilagođen motor za to gorivo.

Kad to nije slučaj onda realno ne treba očekivati auto koji će 150 ili 200 hiljada kilometara raditi bez ikakvih problema na plin na taksiju, pa bi ga zato trebalo prodavati pre toga...i samo u tom kontekstu sam pomenuo fabričku ugradnju plina. :thumbup: 

 

Možda proveriti ima li neko ograničenje garancije jer će vozilo biti na taksiju...

Jesi li možda pogledao koliko izađe hibrid (npr. neka Toyota) naročito ako se može kombinovati subvencija od 8.000 za taksiste plus subvencija od 2.500 evra za hibride...

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skupi su hibridi i sa tom dodatnom subvencijom :D Ne bih mogao ici preko 15000 eu ..Ima Corolla SD 1.6 Terra Taxi ali ona nije hibrid i stoji oko 15000 e

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan poznanik uzeo corollu TS 1,8 hibrid Luna.

Jako je skeptičan da će uspeti da ostvari pravo na subvenciju, jer se, kako kaže, "šuška" da su pare za subvencije "pojedene" (samo je pitanje na šta su "pojedene") i kaže da mnogi jako dugo čekaju na rešavanje po ranije podnetim zahtevima.

Nije u redu na sajtu Toyota.rs pisati finalnu cenu hibridinih vozila, uz već "odbijenu" subvenciju (kao da ste je već dobili), kada nema nikakvih garancija da ćete uopšte uspeti da je naknadno dobijete od Države (a nakon što vozilo već iz svog džepa isplatite prodavcu sa 100%, tj. bez ikakvih subvencija ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Specijalna Taxi ponuda: Fiat 500L Wagon sa TNG

 

fiat 500l wagon.jpg

 

Specijalna Taxi ponuda - Fiat 500L Wagon 1.4 95KS sa ugrađenim fabričkim plinom. Isporuka odmah. Promo cena: 13.900 evra sa PDV-om.

Količine su ograničene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...