integralac 2566 Posted September 8, 2011 I tako dodjem ja na ideju zbog radi razgovora sa jednim koji je to uciniokupio auto (citros) i malo preko vezice ubacio u taxi, on vozi samkaze da ima oko 60000 mesecno cisto, udruzenju placa 80e i imao je neke troskove u pocetkus obzirom da mi je posao stao (pravim namestaj) reko aj da pokusam ovosvaki info pa cak i rekla kazala je dobrodosao, ne znam koliko mogu poznaniku da verujem anebih se upustao u to ako je cifra nerealna, zao mi auta za male pare da unistavamu pitanju je krusevac ali verujem da je slicno svudahvala svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted September 8, 2011 Jel pitanje da li se isplati taksirati, ili sa kojim autom taksirati? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 8, 2011 Šta znači 60000 čisto? Jel' to sa ili bez te članarine? Jel' to sa uračunatom ratom za kola? Mislim, ne moraš kupiti nov da bi s njim taksirao, ali moraš biti svestan da će ti nakon 5-6 godina taj biti neupotrebljiv i da ćeš morati da kupiš drugi. Da li je u to uračunato kompletno održavanje auta ili se održavanje isplaćuje od toga? Šta hoću da kažem? Čisto sumnjam da je 60000rsd čisto tj. da je sve gore nabrojano već plaćeno i da ne moraš da odvajaš od toga da bi platio nešto što bi trebalo da spada u troškove održavanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted September 8, 2011 ja sam shvatio da mu ostaje 60k nakon placanja clanarine ali da odrzavanje auta nije racunaoi auto ne otplacuje vec ga je kupio za kes, ja takodje nebi kupovao jer imam kappu i mislio sam da je zrtvujemmoj rezon je da bi auto svakako propadao (samo sporije) da nije na taksijuionako prelazim malo godisnje pa greota da stojikontam ako je tacno to koliko uzima da se isplatine verujem da treba vise od 200e za odrzavanje mesecno tj 2400e za godinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted September 9, 2011 (edited) Ma brate kojih crnih 60000,znam lika kupio polovan auto ubacio u taxi,auto mu radi 20h dnevno,dok odbije clanarinu u udruzenju,i shto ga obaveshtavaju preko radio stanice,odrzavanje kola(i to ozbiljnog odrzavanja)i platu vozacu(i to bednu platu),mesecno nema vise od 200evra. Edited September 9, 2011 by IlijaGM Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 9, 2011 Ne možeš odokativno predvideti da ti je održavanje auta 200€. Sedneš i napišeš početne i tekuće troškove. 1) U početku moraš da kupiš radio stanicu, moraš da prilagodiš auto taksiju (da ga opereš, nabaviš presvlake i slične stvari) i naravno prva članarina verovatno ide odmah niko te ne pita imaš li. 2) Sabereš npr za 3 godine kolika izađe u proseku kilometraža, šta bi trebalo u tom intervalu redovno menjati (mali i veliki servisi, disk pločice, delovi trapa itd) tj. proceniš šta otprilike kada može da dođe na red za zamenu. Onda pogledaš godište i sadašnju kilometražu na kolima pa proračunaš koliki troškovi mogu biti u tom "životnom dobu" automobila. Neće iste stvari otići između 50 i 100 hiljada km i između 150 i 200 hiljada Dalje, preračunaš koliko gubiš na vrednosti auta prilikom prodaje zbog toga što je bio na taksiju. Najpre zbog stanja u kom će biti (koliko god ga ti održavao on propada više nego inače), a onda i zbog toga što su ti automobili na lošem glasu. Postoji tu još puno stavki ali to moraš sesti i dobro promisliti. Prilikom proračuna budeš slobodno grub jer bolje da računaš da su troškovi veći pa ispadnu manji nego da bude obrnuto. Ne kažem, možda kad se sve to sabere ispadne dobra kinta, ali ako se kaže 60 000rsd ČISTO to je po nekoj mojoj proceni dobra svota i za nekoga ko radi u BG-u (a ne krade). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan_Zr 0 Posted September 9, 2011 Realno, ne mozhe se porediti BG sa ostalim gradovima poshto u BG ni nece da te voze ako je vozhnja ispod 200-300 dinara,a ovde kod nas u ZR i NS voze i za 100 dinara... Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted September 9, 2011 U Milanovcu voze i voznje od 50din Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted September 13, 2011 Imam tri drugara koja rade u taxiju ovde u kg-u, i svaki mi je doslovce ponovio istu pricu da sa sopstvenim autom plus plata vozacu, plus tekuce odrzavanje, njemu cisto ostaje 50000 mesecno. Dvojica rade preko 7 godina i zato vreme su razvili posao, jer imaju i dsta medjugradskih voznji. Jedan je uzeo pandu i za 4 meseca otplatio auto, jer nije imao na pocetku kes nego je poznavao vlasnika placa od kojeg je uzeo auto, i davao mu je mesecno iz ruke. Ovaj drugi je pre tri godine uzeo novu floridu, i po njegovim recima je otplatio za nekih 6-8 meseci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted September 14, 2011 hvala svima dosad na odgovorimaaktuelno i daljejurim ovih dana gazde od lokalnih taxija ali vecina na odmoru ili nedostupnaiako nista ne uradim mozda ce ova tema nekom biti korisna, tko zna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 14, 2011 @DusanNajpre, ta vozila koja si naveo se realno isplate za to vreme čak i ako samo prestaneš da pušiš Šalim se, ali nije ni daleko od toga Kada smo pomenuli "ratu" za auto pričali smo o tome da u nekom trenutku kada poželiš da odeš iz taksija da imaš isti ili novji/bolji auto nego što si imao kad si počeo da radiš. E sad još nešto na temu što mi je u međuvremenu palo na pamet. Lično, kada bih počinjao na taxiju kupio bih vozilo koje isključivo služi tome. Imao bih drugi auto u kome bi se vozio privatno tj. sa porodicom. Malo mi je nehigijenski voziti decu koja skaču i naslanjaju ruke i lice po zadnjem sedištu gde su sedeli razni ljudi, manje ili više čisti i manje ili više zdravi. Možda je to nekome preterivanje, ali meni je to nekako isto veoma važna stvar i sigurno bih tako nešto napravio. Pa eto... još jedan aspekt sagledavanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bajker 0 Posted September 15, 2011 Presvlake na sedistima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 15, 2011 I onda ih skidaš svako popodne kada voziš decu na sladoled? Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted September 15, 2011 pa dobro, nije bas tako crnosta kad uzmemo regularan taxi, pa dodje neki kadet star 76 godinapola ga nema od trulezi, hebiga sedas i ne mislis na toovde u ks ne mozes da saberes 10-15 dobrih auta, sve neki raspad, lupano po 20 putau mom slucaju ja kappu vise ne bi koristio privatnokupio bih drugi, ypsilonku ili lybru zavisi od finansija Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted September 15, 2011 LEpo je imati pored autaz a taxi jos jedan auto koji bi se korisrio privatno,ali o5 sa platom iz taxia tshkod a bi moglo da se izdrzi odrzavabnje 2 auta i registracija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted September 15, 2011 to je i upravo poenta ove priceisplati li se dati auto u taxiako ne moze sam sebe da izdrzava i donese pristojnu zaradu onda ... dzabaako ostane i 30000 cisto mesecno=premijabolje 30000 nego 0 tj - (minus) Quote Share this post Link to post Share on other sites
mojito 0 Posted September 15, 2011 Malo mi je nehigijenski voziti decu koja skaču i naslanjaju ruke i lice po zadnjem sedištu gde su sedeli razni ljudi, manje ili više čisti i manje ili više zdravi. Možda je to nekome preterivanje, ali meni je to nekako isto veoma važna stvar i sigurno bih tako nešto napravio. a sta mi koji nemamo decu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 15, 2011 Pa valja ih praviti na tom istom sedištu. Još više nehigijenski Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mujo_Stilo 0 Posted September 16, 2011 Mislis da taxiras sa Kappom 2.0 20v?Odmah cu ti reci NEMOJ, ubice ti zaradu potrosnja.Ovde kod nas u SU ima dosta taxi udruzenja i sve su mimimalne kubikaze jos sa plinom i jos je kod nas sve ravno, tako da tebi u tom brdovitom kraju(nikad nisam bio u KS predpostavljam da ima brda) bi bolje odgovarao neki 1.5 DCI ili 1.9 jtd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 16, 2011 A što da ne taksira, ako već ima auto i nema drugi posao? Inače mislim da su isti što se tiče potrošnje u parama. Ta Kappa po beogradskoj gužvi srče jedno 15l plina, a Stilo 1.9JTD jedno 8l euro dizela. 1.5DCI je nešto ekonomičniji, ali nije sve u potrošnji, čovek već ima pomenutu Kappu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted September 16, 2011 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38285&view=findpost&p=767693plus verujem da bi svako na stanici pre usao u limuzinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mujo_Stilo 0 Posted September 16, 2011 A što da ne taksira, ako već ima auto i nema drugi posao? Inače mislim da su isti što se tiče potrošnje u parama. Ta Kappa po beogradskoj gužvi srče jedno 15l plina, a Stilo 1.9JTD jedno 8l euro dizela. 1.5DCI je nešto ekonomičniji, ali nije sve u potrošnji, čovek već ima pomenutu Kappu.U pravu si bolje ikakva para nego nikakva.Na zalost u nasoj drzavi je takva situacija da je svima tesko, tako da ostvari to i budi taksista, bolje nego da pravis namestaj a niko ga ne kupuje.Pricao sam sa dosta taksista kazu da je subotom vece najbolje vreme za taksiranje, devojcice cesto nemaju para za voznju ili zele da ustede pa vozac naplati na razne nacine (poze) Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 16, 2011 http://www.fiat-lanc...ndpost&p=767693plus verujem da bi svako na stanici pre usao u limuzinu Pa naravno! Ja lično sam se zarekao da više ne ulazim u razne kolibe, tipa raspalih audi 80 kocka, lade, kečevi i ostale raspale kante, bez amortizera i klime.PSIzraz "koliba" sam inače čuo od jednog taksiste, komšija iz Mirijeva, čovek inače vozi Mečku 220CDi automatik, uzeo je novu na lizing, stalno ima tip top auto. I ja ga pitam da li mu se to isplati da vozi, a on mi reče da nije sve u potrošnji i ceni auta, jer onaj sa kolibom ne može ništa da uradi, a on uvek ima dobar i ispravan auto, i vozi i biranu klijentelu, iz Hayata i slično. Oni sa kolibama nemaju šanse da prođu tamo. I kaže ako hoćeš da zaradiš moraš da tučeš 12 sati dnevno, a u kolibi to ne možeš, dok u meci to ne oseti. Ima negde oko 60 godina, i kaže, šta mi vredi da radim 2 dana, pa posle da ležim ukočen naredna 3. Pre mečke je imao oktaviu A5 1.9TDi, pa je zamenio za mečku uz doplatu + lizing, a sa kolibom bi mogao da se slika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted September 16, 2011 I ja sam ubedjen da moraju da zaradjuju vise. Za moju firmu povremeno voze taksiji sa kolima kakva ja sebi ne mogu da priustim, prema tome zdravorazumski zakljucujem da zaradjuju vrlo dobro ako mogu da placaju ratu za kola kolika je meni za stan, ako nije i veca.Sigurno tu lovu ne zaradjuju samo na taksimetar, nego imaju redovne ugovorene voznje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 16, 2011 Mislim da treba napraviti jasnu razliku između BG-a i drugih gradova. BG je divljina što se tiče taxija. Imam prijatelje koji žive u inostranstvu, a svaki put kada dođu ovde redovno se voze taksijem (jer dođu avionom) i redovno ih načepi bar jedan taksista i uzme im 40-50€ za relaciju od par km. To se gotovo uvek dešava u noćnim vožnjama i kada taksisti provale da nisu odavde i gle čuda... baš ta nadrkana vozila Quote Share this post Link to post Share on other sites