Jump to content
FAS Goran
stasi

Grande Punto 1.3 MJet - remont plivajućeg zamajca?

Recommended Posts

Da li neko ko vozi ovu verziju GP-a ikada menjao plivajuci zamajac?

Meni majstor rece da bi trebalo da ga menjam i jedini koji ga prave su Luk i oni imaju ali kosta 53000rsd :wallbash::veryangry::wallbash:

Ima li ko ikakvo resenje za ovu stvar? Tipa zna da jos negde postoji, jeftinije ili koliko je pouzdana eventualna reparacija ako je uopste i moguca itd....

svaki savet dobro dosao

Hvala! :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema 1.3mjt plivajuci ,u kit komercu je 10500din ceo set Valeo ;)

Jedino ako taj od 90ks ima moj je 75ks i nema plivajuci....

Edited by Petza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ljudi,

1.3 mtj od 90ks i 6 brzina ima plivajuci zamajac. U svakom slucaju ceo servis (delovi i ruke) me je izasao 820 eur kod Gorana, dakle, plivajuci zamajac i set kvacila.... Dakle, skupo <_<

I to sam prosao super jer mi neki manji servisi za to trazili oko 1 000 eur bez ruku majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispade da je taj M20 menjac dobar al za izbegavanje...ja i dalje ne mogu da verujem da to toliko kosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

procitao sam negde da varijante od 75K nemaju plivajuci a da od 90K imaju

Meni se bas dopao taj sa 6 brzina i 90K a sad nisam bas siguran dal je to pametan potez

Share this post


Link to post
Share on other sites

niko tu ne moze biti pametan.ipak taj jaci ide bolje ali je i skuplji za odrzavanje.znam samo da moj prijatelj dovlaci zamajce od tog punta iz italije jer isti ide na korsu.sad nisam siguran da li isti strada na puntu :question: :question: :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma najbolje je uzeti obican sa 75 ks i cipovati ga na 100 ks pa bi trebalo da ide bolje od onog sa 90 ks u fabrickoj izvedbi. Logicno zar ne? A chip se moze uraditi i za 100 eura! :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

niko tu ne moze biti pametan.ipak taj jaci ide bolje ali je i skuplji za odrzavanje.znam samo da moj prijatelj dovlaci zamajce od tog punta iz italije jer isti ide na korsu.sad nisam siguran da li isti strada na puntu :question: :question: :question:

Ako govorimo o mom plivajucem zamajcu nije isti nao na korsi. Bio sam u kontaktu i sa Italijanima. On zaista kosta toliko a inace ga je jos uvek tesko naci jer nema GP sa 6 brzina toliko u Srbiji. Ja sam ga zamenio na 115 000. Verujem da je mogao jos malo da izdrzi ali predpostavljam da je moj auto ranije vozila zena koja nije bas mnogo vodila racuna.

Menjacki sistem jeste skuplji za zamenu za ovu u odnosu na druge verzije ali moram priznati da je ipak meni draze da vozim ovu sa 90ks. I sto ga vise vozim sve mi je draze sto sam njega izabrao za svoj drugi auto :thumbsup: Jedino sto me smara jeste moj egr ventil koji ocigledno ne radi kako treba te sve vreme vozim sa check engine lampicom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da ali shvatio sam da EGR nije bas jeftin a onda mi kazu i kad kupim posle nekog vremena ce ponovo da mi svetli.... <_< Da li ti znas nesto sto ja ne znam? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma najbolje je uzeti obican sa 75 ks i cipovati ga na 100 ks pa bi trebalo da ide bolje od onog sa 90 ks

Ali će i dalje imati jednu brzinu manje i kratke prenosne odnose za neku veću putnu brzinu na auto putu.

E da i ovaj od 90 se može čipovati.

Edited by kole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da napisem moje iskustvo mozda nekome pomogne...

Zamenio sam komplet set kvacila sa plivajucim zamajcem na svom GP pre par dana.

Stavljen je Lukov komplet i kostao je 38 000 din. i ima 2 god. garancije, zanimljivo da je skinuti set sa auta isto bio Luk i majstor sumnja da je to prva ugradnja u GP mada sam ja negde cuo da je prva ugradnja Valeo... Auto je 2006 god i presao je po satu oko 140 000 km (ne znam da li je obarana), a kod mene je presao oko 60 000km.

Zamajac mi je lupkao povremeno zadnje dve godine, malo lupka pa se primiri i jedno vreme ne lupka pa ponovo... 

Zadnjih 6 meseci mi se konstantno cuo i cak sam ga drzao na kvacilu kada stojim da se ne bi cuo.

I kada sam napokon odvojio pare za zamenu steta je vec bila napravljena, zamajac je verovatno mlatio radilicu i popustio je prednji semering radilice i izbacivao je ulje preko semeringa, plus je unistio i uporni nosac motora kod menjaca.

Majstor mi je naplatio 50e za zamenu kvacila i zamajca i 50e za zamenu semeringa jer je skidao lanac i morao da ga zubci...

Tako da je mene to sve izaslo oko 55 000 din. uz dosta srece da nisam zeznuo i radilicu! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Pedje u Indjiji je 80e dobar polovan. Tako mi je rekao kad sam se raspitao. Pa za te pare menjacui ga 5 puta , u sta sumnjam. Jedan mora da se pogodi ko zna ,ja tako mislim.:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...