Jump to content
FAS Euroauto Goran
MilosLB

Pranje, odmašćivanje motora / ulazak vode u motorni prostor prilikom pranja / ulazak životinja u motorni prostor

Recommended Posts

Potrebno mi je pranje motora da bih otišao kod majstora pa bih zamolio da mi preporučite neki dobar servis za pranje vozila,naravno da je uslov da znaju šta rade?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tu nista ne bi diro.Eventualno alat i puno krpe i bemzina pa polako,koliko se moze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel u redu da ga operem odozdo bar,to mi je ustvari i bitnije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa dobro,ću se spustim u kanal da gi malo operem :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sto se matretiras oprace ga kisa i bare same

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mikisxy...pa da bih došao kod tebe moram da ga operem,reče mi tvoj kolega.Negde mi kaplje ulje,ma,smaram,vidimo se uskoro kod tebe :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ocistiti motor od silne masnoce i prljavstine od ulja i dr... :thumbdown:

Jel ima neki sprej ili neka specijalna tecnost ? :coffee:

dizel je u pitanju :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to radim na sledeci nacin

- zastitim kesama sve krupnije el komponente (ECU, doznu sa rel. i osig. , konektore i sl)

- eko klin na kompresor i isprskam ( ovo na sadasnjem jos nisam radio jer nema potrebe, uopste nije mastan samo prasina)

- puskom sa lepezom na siroko i iz daljine ispiranje - da se nista ne bi pokidalo

- i na kraju sat vremena udri po komresoru - izduvavanje, susenje

Do sad nikad problema niti se palila neka lampica i sl. ni na jednom autu. U slucaju eventualne stete, ako koristis ovaj nacin, sam si odgovoran. :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba obratiti paznju i na to da motor,neposredno pre pranja bude hladan :whistle:

jer ako ga perete hladnom vodom :unsure: ,a on vruc :blink: ,prvo sto ce da rikne je hladnjak(spojevi aluminijuma i plastike) :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja oteram u perionicu, tamo ga poprskaju faminom, ostave 10-15 minuta dok pobeli, onda sa onim aparatom pod pritiskom speru i kraj, nema problema, a nikad se nista nije zasticavalo. A posle lep cist, sto bi moj drug rekao "mozes burek jesti snjega"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne valja prati motor, onda saznas gde sve balavi i sta sve treba da se menja i koliko ce to da kosta, itd... :wallbash:

Onako on lepo, kao sto rece Dovla mastan kao burek, crn sa svih strana, ako i curi nista se ne izvaljuje, ne nerviras se. :rolleyes:

Dosipas to sto iscuri i teraj dalje... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

stavis jedan elektricni nivokazni senzor i jednu posudu koji napunis potrebnim fluidom i kako padne nivo ona automatki pusta fluid do potrebne kolicine, onda jos manje brines.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na motoru šta da se pere, nisu to šerpe i lonci. Suva pamučna krpa (stare gaće, majce i ostale stvari pamučne za bacanje), pa dokle prsti dohvate. Eventualno, u krajnjim slučajevima ona ženska sprej sredstva za odmašćivanje (sa velikom pažnjom i razumevanjem gde se naprskava, nikako po konektorima), pa onda suva čista krpa, eventualno WD40 na kraju za glanc, pa opet suva krpa. Voda, kompresori, nikako. Ni jedan motor vodu ne voli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

video sam u jednom bmw servisu kako peru motor.naprskali su motor sa nekom tecnoscu koja jako isparava i nagriza masnocu i garez i posle su ga samo izduvali sa vazduhom pod pritiskom.pitam ih ja ,ali kao zmija noge kriju.na kraju sam zaznao da je ta specija namenjena za suvo pranje motora bas zbog elektronike,a proizvodjac je"remsa"bemga valda..Motor je stvarno fino izgledao posle tretmana.ajde malo da ceprkamo pa da nadjemo! :coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam u globalu protiv pranja motora,i kod mojih auta to nikad nisam radio.

Ako je bas toliko masno da mi smeta uznem sprej BREMSENREINIGER naprskam i obrisem.

pranjem postoji mogucnost i to velika da kontakti korodiraju verujte mi da kad izgubite pola dana u trzenju felera na motoru a na kraju se ispostavi da je dzek od nekog senzora korodirao onda vas prodje volja za pranjem a da ne govorimo o spanerima.

I takodje kad kupujem auto i vidim motor se cakli (sveze opran) kulturno ga zaobidjem i trazim drugi.Jer onaj ko nema sta da krije ostavice motor takav kakav je .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za pranje motora bez posledica, Mafrasol, ili Autoglym. Samo se postupi po uputstvu, naprska rucnom prskalicom, po potrebi obicnom cetkicom ocisti gde je nagomilana necistoca (mada uglavnom i nije potrebno) i ispere obicnim tankim mlazom vode. Bez obzira na pranje motora ili ne, motor je cesto izlozen vlagi i obican silikonski ili kontakt sprej je dobar za povremenu upotrebu za dzekove i elektricne spojeve oko motora. Kod Brava je recimo kutija sa relejima vrlo nisko kod akumulatora, i cak i auto kome nikad nije opran motor moze imati problema sa zardjalim kontasktima. Problem je jedino sto se u servisima za pranje koristi veliki pritisak i naguraju vodu svuda, zato i ja perem motor u sopstvenoj reziji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...