Stefan90 0 Posted January 17, 2012 Mnogo je to plina,ali sve zavisi kako je plin ugradjen,koliko je star i u kakvom je stanju!Odvezi kod nekog proverenog plinadzije,sam ces tesko resiti problem.Sto se tice tog problema sa gasom,jel to na plinu ili benzinu ?pa to sa gasom me zeza na plinu,a sto se tice voznje na benzin tu mi se javio drugi problem a to su zapusene dizne kako mi je covek od koga sam kupio auto objasnio tako da za sada vozim samo na plin dok taj problem sa diznama ne resim.Nadam se da su samo dizne u pitanju:)))e da kada sam vec spomenuo dizne,kolika je cena ciscenja ako neko zna,i dobro bi mi doslo da mi neko kaze u kragujevcu ko radi to???meni je polu ajnspric odnosno imam jednu diznu.Unapred hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 17, 2012 I ja se nadam da su dizne,a verovatno i jesu!Sto se tice sve te problematika ,a koga znam iz tog kraja je Bojke,pitaj njega! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stefan90 0 Posted January 17, 2012 hvala na informaciji, jos ako imas i broj bilo bi super... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stingray75 0 Posted October 27, 2012 (edited) Pre mesec dana sam kupio Fiat Bravo 1.4 i imam neobicno veliku potrosnju od nekih 14-15l plina po gradu...van grada je potrosnja 10l-10.5l na 100 km, pri izuzetno pazljivoj voznji bez ikakvih egzibicija sto po gradu sto vani..promenio sam kod majstora i plinski filter, i vazdusni filter, uradio stelovanje plina, i majstor mi je skinuo nekakav "kompjuter" sa creva kuda ide plin i stavio neki manualni uredjaj za stelovanje ( zaista sam laik i oprostite na nestrucnim izrazima)...sve sam to uredno platio i potrosnja ne pada, ostalo je jos da zamenim membrane na rasprsivacu ali majstor tvrdi da to nece puno pomoci i sto je najgore rekao mi je da mi je auto visokoturazna masina i da ta potrosnja mora biti takva, meni je to iskreno smesno jer imam auto od jedva 80 ks i 1400 kubika zamolio bih vas za iskustvene savete ako mi ima pomoci uopste..hvala unapred i pozdrav svima. Edited October 28, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 27, 2012 Malo vise detalja koji je uredjaj u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stingray75 0 Posted October 27, 2012 Lovato uredjaj je u pitanju, kupio sam auto sa vec ugradjenim plinskim uredjajem, boca je u rez.tocku..jako lepo ide i na plin i na benzin, nema gusenja, trzanja i ostalih carolija...ponekad mi se pali na benzinu lampica koja oznacava nekakvu diznu, ali se brzo ugasi...kada bih mogao nekako da svedem gradsku potrosnju izmedju 10 i 11l bio bih zadovoljan, ako je to uospte moguce na ovom "visokoturaznom" sportaku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stingray75 0 Posted October 29, 2012 Da li da placam menjanje tih membrana ili ne? covek mi trazi 2800 din za to,a i sam kaze da nece neku srecu u potrosnji doneti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted October 29, 2012 Vratiš se malo nazad i pogledaš iskustva drugih. Takodje je bitno koji sistem je montiran.Po meni jeste za nijansu veća potrošnja ali to ne znači da će se dobiti neko radikalno poboljšanje.Da, nije dobro uštelovan ako tako zeza na papučici gasa.zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stingray75 0 Posted October 31, 2012 update potrosnje plina po gradu: 17 litara, divota..bolje da sam kadilaka kupio...auto je treunutno kod drugog majstora koji vraca nekakav lamda uredjaj koji je ranije bio na plinskom sistemu pa cemo videti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted October 31, 2012 Na tvoj auto je i trebao da ide lamba kontrol sistem, a ne obicab vebturi koji se stavlja u 99.9% slucajeva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 1, 2012 Dusan ti je reko,kod tebe treba da je elektronac,a ne obican karburatorski sistem,prva ogromna greska,drugo ti sistemi trose koliko oni hoce,nema stelovanja,osim ako necs da se vuces ko prebijen i muces ko krava po putu,jer nema snage......Sve u svemu otidji kod jos nekog plinadzije i vidi sta ti kaze ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stingray75 0 Posted November 1, 2012 (edited) kad sam uzeo auto bio je taj uredjaj na sistemu, medjutim kao sto sam napisao trosio mi je preko 10l na otvorenom i 14-15 po gradu, sto je mnogo na ovu bedu sa ovim obicnim uredjajem potrosio 17 po gradu...vracen juce opet taj lamda ili kako se vec zove uredjaj i navodno je drugi majstor dostelovao pa cemo videti kad istestiram koja je sad potrosnja...sve u svemu, nemoguce je da taj realno slabasni auto trosi toliko, pri vrlo pazljivoj voznji, i da se na njega prilepljuje etiketa " visokoturazni" i da to mora toliko da trosi, to cak i laik kao ja znam da nije tako. Edited November 1, 2012 by Stingray75 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 1, 2012 Nije problem u autu, njegovoj kubikaži, već u neadekvatnom uređaju koji je ugrađen (jeftiniji), a sa kojim si kupio auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stingray75 0 Posted November 2, 2012 a kakav bi to uredjaj trebao imati u autu? bio bih zahvalan ako mi kazete..znaci kao laik mogu reci da uredjaj izgleda redovno kao i svaki + sto ima taj lambada sistem i boca je u tocku...zaista ne znam sta treba biti ugradjeno u ovom automobilu da bi radio kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 2, 2012 (edited) Plinski uredjaj za vozilo sa mono-point ubrizgavanjem,elektronac takozvani!Ne moze da se postavi tj.,moze ,ali vidis sta se desava kada je obican karubratorski sistem!Na sestrinom autu od 800cm,trosi 7,5 l plina ,a benzina 4,5 l,tako da je to to ! Edited November 2, 2012 by Bane23 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stingray75 0 Posted November 2, 2012 pa zar to vec nemam na autu? nedelju dana sam imao skinut taj lamda i stavljen ovaj obicni i potrosio mi 17 litara, sa lamdom prethodno 15l...i sad mi je vracena ta lamda i kobajagi nesto dostelovano..sta trece treba da imam ako ni jedan od ova dva nisu odgovarajuci? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted November 3, 2012 Ocigledno je problem u samom plinskom uredjaju, tj pitanje je koji je ugradjen kod tebe. Ako mozes da kazes koja je marka plinskog uredjaja pa da krenemo odatle? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stingray75 0 Posted November 3, 2012 Pise Lovato , ako je to dovoljna informacija..mogu i fotografisati sve ako treba..zaista sam laik i nemojte zameriti.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 3, 2012 Fotografisi sam isparivac i fotografisi kako je nakacen na usisnu granu komplet,ali skini poklopac filtera vazduha,da vidimo kako je stavljen na monopoint sistem.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stingray75 0 Posted November 3, 2012 vazdusni filter je skroz nov, stavljen pre 10 dana, kao i plinski filter...valjda sam dobro slikao Quote Share this post Link to post Share on other sites
kokot007700 0 Posted November 11, 2012 (edited) Imam Fiat Brava 1.4 12v '96god. , imam dosta problema sa ovim autom, kad kažem problemi mislim na potrošnju, neravnomjeran rad motora i sl. Auto je vozila majka a ja sam ga od skoro uzeo pod svoje. problemi su počeli kad je auto bio kod nekog nazovi majstor koji je makao katalizator a usput mu je i prezubio zupčasti, od tada auto više nije isto i troši kao ludo, 12-14 litara na 100km. Moje mišljenje je da je zbog nedostatka kataliztora lambda ne može da šalje ispravne podatke, i da je smješe u cilindru prebogta. Inače do ovg kobnog odlaska kod majstora auto je bio odličan, i trošio oko 8 litara(lokal), 6litara (otvoreno).Dosta sam čitao o varalici lambda sonde, mislim da bi mi to pomoglo, samo ne znam kako da dođem do nje.Ako neko zna neka kaže. Edited November 12, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted November 11, 2012 Na tom motoru to jest auspuhu postoji samo jedna sonda i ona je pre katalizatora pa se uklanjanje katalizatora ne odrazava na rad motora ,bar ne negativno i samim tim problem nije do toga.Ako ti sta znaci ja sam na mom 1.8 letos zamenio citav auspuh i usput izbacio katalizator za koji se posle videlo da je bio dobar,to jest nije bio zacepljen i auto je posle toga islo kao i pre samo mozda sa malo vise startnosti nego pre.Ako je motor prezubio i ako nije sve dobro vraceno to moze biti uzrok svega.(i sa tim sam imao problem)Da li ti svetli lampica greske motora i ima li kakvih gresaka zapamcenih kada se poveze na dijagnostiku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted November 11, 2012 Ma garant nije lepo uzupcen Quote Share this post Link to post Share on other sites
kokot007700 0 Posted November 12, 2012 Ne svijetli mi lampica od elektronike. Moguće da ga nije dobro nazubio jer taj nije mehaničar nego električar, pa je neki njegov drug popravljao moga FIATA (od tada ima oko godinu i po dana). A pored ovoga što mi troši, ujutro kad ga upalim (da ne diram gas) onda jedva da radi na ler, samo što se ne ugasi, a kad mu dam gas i puštim on na ler radi na 2000 rpm i kad se ugrije ne padaju obrtaji , a kad otkačim ono plavo termotijelo od suha ono ista stvar . Najrdije bi a zapalio da znam da ga nemam . Ako neko zna što da radim neka pomaže. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stingray75 0 Posted November 12, 2012 ja sam i slike postavio ali pomoci nema..i dalje 17 litara na 100 po gradu...danas sam bio kod treceg ili cetvrtog "kvazi" majstora da mi kobajagi uradi nesto sa potrosnjom pa cemo videti, sipao sam 10l i ponistio sat, pa cu vam javiti rezultate ako vas u opste zanima, pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites