Jump to content
FAS Goran
Milosnis18

Lancia Kappa 2.0 20v / 2.4 JTD SW - niska pozadi

Recommended Posts

Nisi sigurno kupovao nov opruge ali dobre opruge i amortizeri od karavana (veci je precnil) rese problem. Negde pomognu i "svercerske" gume koje stave u opruge. Inace svi mi imamo taj problem.

Opruge i amorti od karavana novi ili opruge nove od limuzine a amorti od karavana? Pricas o originalnim delovima ili moze i neki aftermarket da prodje? Koliko se krecu cifre za opruge i amortizere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aftermarket je sve, a ne mogu da se stave opruge od limuzine na karavana i obrnuto. Nije isti precnik opruge. Znaci mora i opruga i amortizer od limuzine ili obrnuto od karavana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aftermarket je sve, a ne mogu da se stave opruge od limuzine na karavana i obrnuto. Nije isti precnik opruge. Znaci mora i opruga i amortizer od limuzine ili obrnuto od karavana.

martini ja sam nabavio zadnje opruge i amortizere od karavana i odvezao majstoru da stavi umjesto mojih,nisam bio tu prisutan kada ih je pokusao zamjeniti ali on kaze da ne moze,da su prevelike,da ne odgovaraju,pa sta je sada tu istina?

Edited by alen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istina je da mogu. Ja sam stavio kod mene. Precnik amortizera i opruge je veci ali moze da stane.

znaci da pokusam opet ali kod novog majstora.

Edited by alen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aftermarket je sve, a ne mogu da se stave opruge od limuzine na karavana i obrnuto. Nije isti precnik opruge. Znaci mora i opruga i amortizer od limuzine ili obrnuto od karavana.

Ko ih pravi? Koje su cene za tako nesto? Gde si ih nabavio? Da li je auto sa tim karavanskim oprugama i amortima vislji kad je neopterecen ili mu te karavanske omogucavaju da manje klekne kad se optereti? Kako ti izgleda auto kad je neopterecen, nije previsok pozadi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pre neki dan sam kupio nove opruge i solje amortizera,mada je auto stojao sasvim ok,oko 2 prsta razmaka izmedju ruba i gume(195/55/16),ali se pod teretom bas mnogo spusti...sa novim oprugama je potpuno isto.

Interesuje me jel ima neko iskustva sa tim,da mi kaze da lito mozda zavisi od amortizera?

mada su moji ok,nisu nigde procureli... a majstor mi kaze da amortizeri nemaju nikakve veze sa tim,nego da su te kayaba opruge kineske i da ne valjaju nista

 

a to opterecenje sam proverio tako sto su dva druga od po 90kg seli nazad i auto je bukvalno potonuo

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nove kayabine opruge sam uzeo i nove solje. Interesuje me da li amortizeri drze visinu dok neko sedi nazad? jer neko kaze da imaju veze amortizeri a neko da nema,nego da samo opruga drzi visinu dok je pod teretom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zovi na 021-444-908. Nema preterane razlike ni u opterecenju ni u visini. I ne primeti se.

Zvao. Nemaju. Uputili me na nekog lika u Futogu a taj se ne javlja na telefon. I tako :D

Nove kayabine opruge sam uzeo i nove solje...

Gde si uzeo opruge i solje? Koliko kostaju? Inaca Kayaba su japanske a ne kineske i ne verujem da ne valjaju. Mogu samo da ne budu original. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amortizeri nemaju veze sa visinom auta, cak i da su gasni sa visokim pritiskom, veca je sansa da vam je tvrdji amortizer gepeka nego amortizer od oslanjanja ;) Jedino moze da se desi da ako opruga ima platformu na amortizeru da je na tom amortizeru nesto nize ili vise zavarena u odnosu na fabricki, na to sam naletao. U svakom slucaju, jedino kvalitetno resenje za vas problem je izrada distancera od Pa6 industrijske plastike koji se stavi ispod opruge i onda se na taj nacin podigne auto. Tako mozete kompenzovati to spustanje od zamora materijala u oprugama ili pri stavljanju velike plinske boce. Onaj ko hoce da mu se auto manje spusta pod opterecenjem putnika, resenje je kombinacija tih distancera i sportskih opruge koje su nesto tvrdje pa ce se manje sabiti pod opterecenjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vidjao sam da stavljaju I one gumene dodatke imedju prstenova opruga I tako dobije na cvrstini I automatski manje leze auto.kupovali su subotom na bubanj potoku za ne velike pare

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni lego auto,sta preporucujete?Ako uzmem nove opruge KOJE ili ako neko ima polovne opruge i amortizere od kappe karavana..Posto moram da ubacim tocak 18 pozadi a nema sanse da ne zakacinje 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tebi legao zbog metana i te opreme od 500kg :) nema sanse drugim oprugama da se digne jedino da pravis podloske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene na karavanu ni prst ne moze da se provuce koliko je legla... :no

Vidim da je ovo bas problem kod mnogih Kappa a i da vecini ni druge opruge nisu pomogle tako da i mene zanima ako moze neko bolje upucen da objasni sta je tu najbolje resenje i za karavansku varijantu (da ne bih bacao pare na opruge koje nista ne bi uradile).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne bacajte pare na opruge samo podloske. kod mene je radjeno na caletovoj tako i auto je podignut pristojno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_20140620_175555.jpg  evo na slici se vidi koliko je izdignuta znaci na sivoj kappi imam te podloske na plavoj jok legla je kao i vasa ali mi je to i cilj zbog felni. odprilike 3 cm debljine jednom sam video kako izgleda kad smo menjali amortizer znaci izmedju opruge i amortizera se montira. nisam ja pravio vec je bilo pa ne znam ko bi to mogao da uradi al verujem da svaki strugar moze da napravi kad budete skinuli amortizer, odnesete mu i oprugu i amort. i on lepo upakuje to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

 

postao sam ponosni vlastnik lancie kappe SW sa 2.4JTD motorom. Ali več sam prvi dan primjetio da straga auto visi na stranu. Između levog blatobrana i vrha kola ima okolo 2 cm a na desnoj stranoj nema uopšte mjesta. Avto dam digo na rampu i oboje fedre (opruge) izgledaju ok i imaju isto 5 punih krugova. Jel to neki poznati feler?

 

Jel ima netko iskustva sa promjenom opruga? Jer nigdje ne nađem verzije za karavan samo za limuzinu. Jel če bit limuzinski ok ili če auto bit ko čamac?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...