Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911 GT2 RS

Recommended Posts

Porsche 911 GT2 RS postavlja rekorde gde god se pojavi

 

182309-porsche 911 gt2 rs.jpg

 

Zver iz Zuffenhausena od 700KS je od nedavno vlasnik titule najbržeg na Bend Motosport parku u Australiji. U aprilu 2018. godine, u malom gradu Tailem Bend u Južnoj Australiji, otvoren je novi motodrom. Staza zamišljena kao dom ljubitelja brzine i adrenalina, kao i okupljanje raznih takmičenja. Ipak, Porsche je odmah odlučio da na njoj ostavi svoj trag. Punog naziva Bend Motorsport Park kao i svojom dužinom od 7.7 km, postala je druga najduža staza na svetu - iza zna se, legendarnog Nürburgring Nordschleifea. Budući da Porsche 911 GT2 RS drži rekord serijskih modela na Nordschleifeu, red je bio da ostavi utisak i na australijskom tlu.

Iskusni australijski vozač trka Warren Luff je dobio priliku da u 911 GT2 RS odradi zamišljeni plan. Koliko je bio brz teško je odrediti, ali celi Porsche tim je uveren da će prolazno vreme od -  3:24.079 minuta još dugo stajati za stazu od čak 35 krivina. Čak ni Luff, bivši drugoplasirani u šampionatu Porsche Wilson Security Carrera Cup Australije, nije krio oduševljenje postignutim i datom prilikom. Nekoliko puta je pomenuo da mu je ovo možda i najbolja stvar u karijeri. Bravo za Porsche i Warren Luffa, a izazivačima želimo puno sreće i znanja u obaranju ovog rekorda.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbrži drumski automobil na Nirburgringu je sada Porsche 911 GT2 RS MR

 

porsche 911 mr.jpg

 

Uz malu pomoć iz Manthey-Racing tima, Lamborghinijev Aventador SV Jota više ne drži rekord kruga na stazi Nirburgring u kategoriji automobila koji se mogu koristiti na javnim putevima. Umesto najsnažnijeg i najbržeg Aventadora sa verifikovanim vremenom kruga 6:44.97 minuta, na Nordschleife tronu je sada Porsche 911 GT2 RS MR kojim je trkač Lars Kern krug čuvene nemačke staze ''zatvorio'' za 6 minuta i 40.3 sekunde, što je za sedam sekundi bolje od vremena koje je Kern nedavno zabeležio standardnim Porscheom 911 GT2 RS.

Rat između Lamborghinija i Porschea za primat na Nirburgringu, koji se rasplamsao rezultatom Lamborghinijevog modela Huracan Performante iz 2016. godine ne jenjava, a adekvatan odgovor na poslednji rezultat Lamborghinijevog modela Aventador SV Jota su u Štutgartu potražili u timu Manthey-Racing koji je u većinskom vlasništvu Porschea i u kome inače brinu o dva fabrička trkačka Porschea 911 RSR u WEC-u. Tehnički detalji vezani za unapređenje na Porscheu 911 GT2 RS MR koji je izbio na vrh ''divlje horde'' nisu otkriveni. U Porscheu i timu Manthey-Racing su nakon verifikovanog vremena samo izjavili da je automobil koji se može kupiti, registrovati i koristiti na javnim putevima ''optimalno podešen za stazu Nürburgring Nordschleife''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 GT2 RS Clubsport

 

porsche-911-gt2-rs-clubsport 1111.jpg

 

Mada je najviše pažnje javnosti privukao novi 911 (fabričke oznake 992), Porsche na sajmu u Los Anđelesu takođe prikazuje i najnoviju trkačku 911-icu (serije 991.2).

 

porsche-911-gt2-rs-clubsport 11.jpg

 

Ovo je dakle Porsche 911 GT2 RS Clubsport, trkački automobil koji će biti napravljen u seriji od samo 200 primeraka.

 

porsche-911-gt2-rs-clubsport 11111.jpg

 

Osim aero body paketom (prednji spojler, pragovi, upadljiviji zadnji spojler...), automobil se ističe i masom od samo 1390 kg (krov, hauba i zadnji spojler su recimo od polimera ojačanog ugljeničnim vlaknima), pa volanom od ugljeničnih vlakana, Recaro trkačkim sedištem, zaštitnim kavezom, klimom, sportskim Chrono satom, Porsche Track Precision Race aplikacijom, sistemom za nadzor pritiska u gumama, sistemom PSM (Porsche Stability Management), traction controlom, kao i kočnicama sa diskovima od 390 mm napred i 380 mm pozadi.

 

porsche-911-gt2-rs-clubsport 1.jpg

 

Motor je 3.8 litarski twin turbo šestocilindraš sa 700KS, u paru sa sedmostepenim PDK menjačem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manthey Racing Porsche 911 GT2 RS

 

manthey rs 11.jpg

 

Za paket poboljšanja sa kojima je 911 GT2 RS MR (u kategoriji drumskih automobila) nedavno postavio novi rekord kruga na stazi Nürburgring Nordschleife u timu Manthey Racing traže iznos za koji može da se kupi Panamera 4. U timu ''Manthey Racing'' u kojem poslednjih godina uspešno upravljaju trkačkim programom Porschea u WEC šampionatu (GT klasa) pripremili su Porsche 911 GT2 RS kojim je nedavno postavljen novi rekord staze Nürburgring Nordschleife u kategoriji drumskih automobila. Sa ostvarenim vremenom kruga 6:40.33 Porsche 911 GT2 RS MR je sedam sekundi brži od standardnog Porschea 911 GT2 RS i skoro pet sekundi brži od Lamborghinijevog modela Aventador Superveloce Jota koji je kratko vreme bio produkcijski ''kralj Nürburgringa''.

 

porsche 911 mr.jpg

 

Iza akronima MR se krije značajno dorađeni 911 GT2 RS čiji 3.8 litarski 6-cilindarski biturbo boxer motor i dalje razvija 700 konjskih snaga i 750 Nm najvećeg obrtnog momenta, ali su u Manthey Racing timu za upečatljivo ''skidanje'' sekundi u ''zelenom paklu'' poradili na optimizaciji aerodinamike karoserije, smanjenju mase, podesivom oslajnjanju, kočnicama, točkovima. Za sva poboljšanja, zaključno s kompletom felni od magnezijuma, Manthey Racing traži 95.094 evra, a pomenuti iznos za koji u Nemačkoj može da se kupi Porsche Panamera 4 najbolje potvrđuje istinitost izreke koja glasi: ''Vreme je skupo''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mark Webber za volanom Porschea 911 GT2 RS Clubsport

 

188740-porsche gt2 1.jpg

 

Na čuvenoj australijskoj trkačkoj stazi Bathurst, proteklog vikenda, Mark Webber je premijerno provozao novi Porsche 911 GT2 RS Clubsport, koji će biti proizveden u svega 200 primeraka. Na čuvenoj stazi Mount Panorama Circuit, poznatijoj kao Bathurst, održana je Endurance trka GT šampionata, gde se premijerno pre početka takmičenja, pojavio i domaći junak, Mark Webber, i to premijerno za volanom Porsche 911 GT2 RS Clubsport.

Po rečima Webbera, na ovoj čuvenoj stazi vozio je poslednji put pre gotovo četvrt veka, i to Formulu Ford, a iako je ovo bila samo promotivna vožnja 911 GT2 RS Clubsport je na ciljnoj ravnini dostigao fantastičnih 296 km/h! Inače, ovaj automobil, koji je proizveden u svega 200 primeraka, a pokreće ga 3.8-litarski šestocilindarski turbo bokser koji oslobađa 700 konja, a snaga se preko 7-stepenog PDK menjača prenosi na zadnje točkove. Cena je jednako impresivna, tako da za jedan primerak morate izdvojiti čak 405.000 evra (plus lokalni porez!), a prve isporuke kreću od maja ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche pokreće proizvodnju penzionisanog modela

 

porsche gt2 33333.jpg

 

Nakon što su poslednji primerci skupocenog modela završili na dnu mora Porsche će model vratiti u proizvodnju. Radi se o modelu 911 GT2 RS čija proizvodnja je obustavljena u februaru. Međutim, nakon što je nekoliko poslednjih primeraka nakon potonuća broda završilo na dnu mora Porsche će vratiti model u proizvodnju, a sve kako bi isporučio odgovarajuće primerke kupcima iz Brazila.

 

Kontejnerski brod ''Grande America'' je potonuo ranije ovog meseca 300 km od francuske obale, a s njim je na dno otišlo i oko 2.000 automobila. Audi Brazil je već potvrdio gubitak brojnih automobila, i to modela A3, A5, Q7, kao i RS4 i RS5. Prema neimenovanim izvorima iz Brazila na brodu su bila četiri primerka GT2 RS, ali i nešto drugih modela, 718-ica i Cayenna. U Porscheu se još nisu zvanično oglasili, ali Porsche Brazil je poslao obaveštenje svojim kupcima da su njihovi primerci modela GT2 RS završili na dnu mora i neće biti isporučeni, javlja ''Carscoops''. Međutim, u pismu koje je Porsche poslao svojim kupcima obaveštavaju da će Porsche već sledećeg meseca vratiti model u proizvodnju i da će svoj primerak dobiti tokom juna.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 GT2 RS najbrži i na stazi Road Atlanta

 

190922-porsche 911 gt2 rs.jpg

 

U Porscheu mogu da budu ponosni jer je u kategoriji produkcijskih automobila njihov 911 GT2 RS ostvario najbolje vreme i na stazi ''Road Atlanta''. Kolekcija rekordnih ostvarenih vremena na poznatim kružnim stazama na kojima je meren Porscheov ''monstrum'' 911 GT2 RS je sada proširena poznatom američkom stazom Road Atlanta (Džordžija, SAD). Za ''zatvaranje'' kruga zanimljive staze (4.08 kilometara) Porsche 911 GT2 RS je ''potrošio'' minut i 29.4 sekunde, što je novi rekord staze u kategoriji produkcijskih automobila i poslednja u nizu potvrda o efikasnosti najsnažnijeg ''elfera'' do sada kojim je ovoga puta upravljao američki trkač Randy Pobst. Kako je Porsche 911 GT2 RS, čiji 3.8 litarski 6-cilindarski biturbo boxer motor razvija 700 konjskih snaga pokorio i Road Atlantu, najbolje pokazuje priloženi video materijal iz kabine automobila koji je stvoren da bude najbrži.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Chris Harris i Porsche 911 GT2 RS MR

 

Porsche 911 GT2 RS MR - da, dugo ime, a skraćenica ''MR'' je za Manthey Racing. Ko su oni? Oni su trenutno ''najluđi'' na svetu kad je u pitanju dorađivanje Porsche modela.

Dakle, imate standardni 911, prvi sledeći veći stepenik je GT3, onda GT2 RS...a MR ih pravi još iznad specifikacija RS modela. Ali, ne tako što dodaju snagu jer ovaj Porsche već ima i više nego dovoljno snage, već se bave unapređivanjem šasije, aerodinamike i kočnica. Taj paket može odvojeno da se kupi (košta oko 90.000 evra), i ugradi na GT2 RS.

Manthey Racing je danas u većinskom vlasništvu Porsche-a.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

edmunds.jpg Edmunds video: Proba 2019. Porsche 911 GT2 RS

 

700 konja ga čine najjačim Porsche modelom 911 ikada. Nema aerodinamiku modela GT3 RS, ali ima jači motor, i to sa dve turbine i Michelin Pilot Sport Cup 2 R gume koje će mu pomoći da bude brz i u krivinama, a kako to sve izgleda na stazi pogledajte u videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 GT2 RS je najbrži i na stazi Road America

 

porsche 911 gt.jpg

 

Nakon martovskog obaranja rekorda staze ''Road Atlanta'' u kategoriji produkcijskih automobila Porsche 911 GT2 RS je zvanično najbrži i na 6.57 kilometara dugoj stazi ''Road America'' kojom je protutnjao u vremenu 02:15.17. Automobilom je upravljao američki trkač David Donohue, a u Porscheu su nakon novog uspeha najsnažnijeg produkcijskog ''elfera'' do sada izjavili da su za novi rekord staze potrošili samo dva kruga. Pored modela 911 GT2 RS koji je bio zvezda dana, Porsche je na stazu poslao i 911 GT3 RS koji je sa 200 konjskih snaga zaostatka u odnosu na GT2 RS stazom prošao u vremenu 02:18.57, što je takođe izvanredan rezultat za nemačku automobilsku kompaniju. Oba modela su u lov na sekunde krenuli na drumskim gumama Michelin Pilot Sport Cup 2 R N0.

Podsećanja radi, Porsche 911 GT2 RS (Serija 991.2) pokreće 3.8 litarski 6-cilindarski biturbo boxer motor čijih 700 konjskih snaga je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2.7 sekundi i 340 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...