Jump to content
FAS Goran
nowak24

Fiat Stilo 1.6 / 2.4 20v - loše vuče ; ne prima gas ; guta previše gasa...

Recommended Posts

imam fiat stila,1.6 16 v i landi sekvent plinski uredjaj..U poslednje vreme mi se desava da kada prebaci sa benzina na plin auto pocne raditi nenormalno lose, mnogo lose vuce, guta gas...sta li moze biti problem? Da li se mogu cistiti dizne od ovog plinskog uredjaja?

hvala unpared na pomoci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko si presao od kad si ugradio uredjaj? Dizne imaju svoj vek trajanja odn broj km koji mogu da istrpe tako da na nekih 150 000km dizne moraju da se menjaju :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U ovom slucaju bih rekao da benzinske dizne ne zaptivaju dobro. Kada se predje sa benzinskog rezima rezima na gas benzinske dizne se iskljucuju pa je mozda tu problem ili u samim diznama. Naravno da se mogu cistiti i jedne i druge. Gasne dizne se nalaze iznad vodova ka cilindrima uvijene u CR vod. Lako se dolazi do njih a potrebno ih je samo produvati mada bi istovremeno trebalo ocistiti i filtere (zameniti) gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo posle ovih prica nesto slicno kod mene. Na gas nradi ravnomerno, gasi se, varira ler i ne vuce preko 3000o/min! Negde na 2800 o/min ima knedlu.

Ocistim MAP , naprskam konektore na ECU, ocistim svecice , raskacim gasni ECU (reset) :whistle: , ocistim grubi filter gasa i tu imam cudnu situaciju...

Kada sam otpustio gasni ventil na multiventilu nekih 5-6s izlazio je samo vazduh. :question: Nakon toga krenuo je i tecni gas.

Sipao sam na Eko pumpi mada sam u poslednje vreme zaobilazio doticnu a koliko vidim i ubuduce cu. Nesto slicno mi se desilo za 1.maj mada je tada vrisnuo i sen.radilice.

Da napomenem da od tada nije bilo nicega slicnog mada sam sipao na raznim pumpama. Ovaj deo moze i u drugu temu.

Vezano za naslov- Mozda ce ova prica malo pomoci a ako i ne pomogne ne bi trebala da skodi ! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ugradhen je plin kod prethoidn vlasnika..i bar po papirima je presao negde oko 20000 km..probacu da oteram kod majstora pa cu vidfeti sta je.. :((

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.Vlasnik sam Stila 1.6 16v sa Brc gasom od pre nekoliko dana imam problem ali ne stalno.povremeno se javlja na nekoloko dana.auto normalno vozim i u jednom trenutku izgubi gas tj. nece da predje preko 1500 obrtaja,stanem ugasim auto upalim i sve je normalno.S tim dok sam stajao izbacim na leru on pokazuje 1200 obrtaja iako je motor postigao radnu temperaturu.Na dijagnostici ne prijavljuje nista,nema sajlu vec step motor,klapna i potenciometar gasa.Ako neko ima ideju neka kaze.Unapred zahvalan Milan!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno identican problem,motor normalno radi i onad odjednom koliko god da se pritiska papuciva gasa obrtaji ne prelaze 1200,kada se auto ugasi,upali,sve funkcionise normalno.

Ovo mi se desilo bas danas a i jos jednom,pre oko 5 meseci.Inace auto poseduje Landi plinski uredjaj.

Čitao sam na nekom Hrvatskom forumu da je neki lik naprskao konektor koji je vezan za papucicu gasa i da je problem nestao.

Da li neko ima resenje za ovaj problem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mislim , bolje reci nadam se , da je samo u pitanju klapna ... Malo je zaprljana i jos verovatnije joj treba ponovna kalibracija.

Bas sam i ja ovih dana imao isti problem. :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na plin ne prima gas i gasi se, na benzin sve ok!? Da li je u pitanju filter za plin, posto jos nism otisao kod majstora :p, da li to moze menjati bilo koji majstor ili moram ici kod ovih sto ugradjuju plin?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

A možda je filter za plin, možda je otišla neka dizna, možda je otišao isparivač, možda je ventil, možda je... nije tako jednostavno. Uostalom, prvo se treba zakačiti na komp, koji će reći šta je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ako si sposoban da uzmes malo alata u ruke i nije neki problem ocistiti filter gasa u kucnoj varijanti. (nasao bi tu svasta u kucistu ;) a mozda i resio problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde ovako.... da se setim dok sam jos to radio..

Zatvroi na boci dotok plina ka morotu, dakle tanju cev. Uzmi kljuc okasti 12 ili 14, zavisi koji je holender, pa polako odsrafi sa filtera donju cev. Onda ili imbusom sa donje strane ili kljucen 13 odstavi kuciste filtera za plin izvadi ulozak istresi ga ako nemas drugi i produvaj, obavezno ocisti magnetic ne bacaj, nego vrati unutra.

Ako posle toga imas iste simptome uzmi spic kljesta i od matrixa stsni jedno po jedno crev, Svaki put bi trebao da se promeni rad motora ako uopste hoce da radi na leru.

Jos bi mogao da te zeza onaj veliki filter sto ide od isparivaca do matrixa. Nega ne mozes da cistis ve ga moras zaeniti.

To je ono sto bi mogao da uradis u kucnoj varijanti.

Dalje malo edukacije:

LPG Komp ocitava MAP motora i preracunava po tome koliko LPG treba da ubrizga. Dakle komp ce samo ocitati pritisak usisne grane, ali nece reci tacno koja je ako je neka dizna crkal. Mislim hoce reci da je na nekoj pad pritiska ali nemora da znaci da je crkal, mozda je cesalj u matrixu otisao ili se nakupilo djubre na ventilu....

Probajovu kucnu varijantu, pa onda idi kod majstora.

Ja jesam dugo radio plinove, ali obicno nisam nikda upalio komp za ovakve stvari.

Jesam jednom na Mecki Kompresoru jer je plin ugradjen zimi, a liti se auto gaso kad se upali kompresor kline. Malo smo samo pojacali pritisak u isparivacu i to je to. 5 min posla....

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da probas prvo nesto veoma jednostavno - da vidis da li imas dovoljno vode u posudi za vodu? :turned: Ako nije ova glupost koja vecinu vozaca koji voze na gas ume da baci u rebus, onda ipak oteraj kod nekog majstora koji se bavi ugradnjom gasa :-)

PS: naravno podrazumeva se da imas plina u rezervoaru :harhar::laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

e sada sledi ono sto zeza krizu ....

zapravo, danas sam isao u servis da mi provere sta je problem. dogodilo se da od 3 servisa niko od servisera nije video takav plin! cak i ne postoji filter ili niko nije uspeo da ga pronadje :/

zadnji, kao najstrucinije, je dao pretpostavku da se radi o sistemu koji ubrizgava plin u tecnom stanju a ne u gasovitom kao ostali njima poznati...

malo sam potrazio po netu i radi se o Vialle LPI sistemu koji bas ubrizgava plin u tecnom stanju... sve je to lepo i ima fenomenalne karakteristike ali je problem sto ne mogu da pronadjem nikoga ko to servisira :/

da li neko ima informaciju ko servisra Vialle sisteme???

Edited by Manix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije to fabrički ugrađen uređaj za metan slučajno? U Italiji se mnogo benzinaca baš tako vozi, a može se dobiti i iz fabrike spakovan sa novim autom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno! Cuo sam se sa serviserom i za pohvalu su :) Covek mi je cak rekao gde da proverim odredjene stvari kako bi sam otklonio problem sto naravno nije morao... nazalost u pitanju je pumpa, reparirana je 280e a nova 600e sa ugradnjom... ako neko ima isti problem neka prvo proveri sve male osigurace kod akumulatora a u suprotnom je 99,9% crkla pumpa (po recima servisera).

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, ovako, nov sam na forumu i ovo mi je poslednja nada bukvalno...zivce sam izgubio poslednjih godinu dana tragajuci za resenjem problema i jos uvek se samo nadam da cu doci do njega...

u pitanju je fiat stilo 2.4 abarth 20v selespeed sa plinom.

Problem se javio pre oko godinu dana...rad motora na benzin, trokira, ne prima gas, slabo vuce, pri vecem potapanju papucice gasa dok auto stoji cuje se i neki pucanj, neke detonacije. Gusi se, padnu obrtaji, kad krene onda se gusi na nekih 1500 obrtaja pa onda preko toga krene normalno da vuce.

Na plinu vuce extra, nema tih problema. Na plinu se gasi ponekad pri naglom zaustavljanju padnu obrtaji i ugasi se. Zna ponekad da se ugasi i pre okretanju volana dok je auto u mestu...ali ajde pucam na to da je to zbog smese i da cu to resiti stelovanjem plina...par puta sam to tako i resio ali se problem javi ponovo..

Sto se tice rada na benzin nemam resenje, menjao sam i pumpu benzina i posle toga je jedan dan isao normalno a sutradan se problem vratio. Zatim pokusavao sam sa protokomerom i nije do njega, svecice su menajne, bobine..i opet isto.

Pre neki dan sam mu radio set kvacila i zamenu plivajuceg zamajca i nisam ocekivao da bi time resio ovaj problem...posle zamene seta kvacila i zamajca nije bilo vise tog problema na benzin...bio je extra...medjutim sutradan je vracen plin i dan posle pri prvom paljenju (hladnom...ujutro) vratio se problem...upalio je ok...dosao do 1500 obrtaja i kad je krenuo da spusta obrtaje poceo je da ''djuska'', da se gasi....a pri dodiru papucice gasa ponovo je pucalo nesto gusio se i eto. Naime to jutarnje paljenje je bilo sa iskljucenim prekidacem za plin, znaci samo benzin, na plinu je opet sve po starom ok...ugasi se ponekad ali vuce kako treba....da napomenem jos i da su dizne ciscene u toku ovih godinu dana 2 puta i nista... :crybaby: :crybaby: :crybaby:

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

najverovatnije taj sto je ugradjivao plin ukrao je masu negde gde nije trebalo i onda ecu vuce masu gde ne bi trebao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

uzgred nek proveri i celu visoko naponsku instalaciju

svecice kablovi bobine.. i sl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...