Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
zzip

Fiat Brava 2.0 16vT by zzip - paklena naranča

Recommended Posts

aj.. da i ja predstavim svoj NEVER ENDING PROJECT...

malo infa.. napravljena 1997me.. kupljena 2001e... stock stanje do 2006te.. i onda kreće igranje... slike će puno više reći...

resizeof1010181img6mc1uc0.jpg

ResizeofPicture22160.jpg

ResizeofDSC02236.jpg

DSC02371_resize.jpg

DSC02375_resize-1.jpg

DSC05890_resize.jpg

ResizeofDSC03487.jpg

ResizeofDSC08602.jpg

ResizeofDSC00057.jpg

ResizeofDSC00104.jpg

ResizeofDSC00202.jpg

ResizeofDSC00158-1.jpg

DSC00350_resize.jpg

uskoro nastavak.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

je.. motor je iz coupea.. iz 1994te godine.. imao je standardnih 198ks, ali sam dodao bregaste od tipa atmosferca i ispušnu granu od supersprinta... te nekakvu gljivu (filter) što je kao za turbake...

snaga još nije mjerena, ali se računa da je sad oko 220ks.. više manje...

što se tiče colaže zimski setup je 15 cola a ljetni 17 .. kako se ne volim ganjati po gradu ne osjetim nikakvu razliku.. a na auto putu smo mjerili brzinu sa navigacijom i bila je oko 230... i VIŠE nego dovoljno...

najveći problem je u tome što me zeza elektronika.. jer mi nakon cca 5 minuta vožnje počne bacati u blokadu na 3500rpm... svi mogući senzori su novi i promjenjeni OSIM senzora na radilici...

kako sam početkom 2009te ostao bez stalnog posla, tako je krajem 2009te projekat i stao...

radilo se dok se imalo para i dok je auto bio regan... od onda stoji, pali se jednom u 2 tjedna i napravim sa njime 2 kruga po kvartu...

nego.. još malo slika... :)

onda je krenula limarija...

zzz1.jpg zzz2.jpg zzz3.jpg

zzz4.jpg zzz5.jpg zzz6.jpg

i finalni izgled...

zzz7.jpg zzz8.jpg

zzz9.jpg zzz10.jpg zzz11.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 stex.. kutije su od fibera.. frend ih je sebi radio za bravu pa je na kraju prodao auto i ja sam ih jeftino kupio.. nisu nešto, ali za početak je bilo dosta...

u međuvremenu je ugrađeno sljedeće:

- auto plin

- daljinsko otključavanje

- daljindko paljenje

- središnja konzola od maree

- farovi od maree sa ležama

- xenon 6000k

- parking senzori napred i iza

- motorići za otvaranje sva četvero vrata (samo prednja su na daljinski, ostala na micro switch iznutra)

- prednji sicevi od coupea (spremni za pretapaciranje)

- dls zadnji sistem

- pyle prednji sistem

- nekakva sony i mcaudio pojačala (zamišljeno samo za prvu ruku)

ako sma šta zaboravio , kasnije dodam... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super autić sa još boljim motorom :) a zašto baš "paklena naranča"? :) I kako funkcioniše to daljinsko paljenje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,moze li neka slika turbo motora posto je do sada na slikama 1.6-16v.Mene licno to najvise zanima kako je spakovano. :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ loodilo

prije nego sam ju farbao, pukla neka zaebancija kod nas na forumu kad se pročulo da ide u ovu kombinaciju boja i da se slaže turbak sa 200+ ks...

zz1.jpg

@ bojke

može.. samo idem redom... brzo ću... :)

@ vule

hvala...

Onda se otišlo malo na more, na Krk....

th_ResizeofDSC00445.jpg th_ResizeofDSC00447.jpg th_ResizeofDSC00454.jpg th_ResizeofDSC00457.jpg th_ResizeofDSC00459.jpg

th_ResizeofDSC00462.jpg th_ResizeofDSC00467.jpg th_ResizeofDSC00473.jpg th_ResizeofDSC00480.jpg th_ResizeofDSC00507.jpg

Pa, kad sam se vratio nastavili su se radovi...

zz2.jpg zz3.jpg

zz4.jpg zz5.jpg zz7.jpg

zz8.jpg zz9.jpg zz10.jpg

zz12.jpg zz13.jpg zz14.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim,šta reći osim :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno si napisao ali sam preskočio, koji je motor bio fabrički u njoj i koliko posla je bilo oko prepravki da bi se upakovao 2.0?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala na pohvalama.. ima još slika.. polako ih postam...

vule... bio je 1.6 16v prije... što se tiče posla.. bilo ga je... promjeniti prednji ovjes kompletno sve od coupea (2 cm sa svake strane je širi.. isto kao hgt ili marea).. maknuti kvačilo koje je na 1,6 na sajlu i staviti ovo hidraulično... a nosači motora pašu.. skoro na šaraf...

iza je stavljen zadnji most sa diskovima.. isto od coupea...

netko me pitao kako radi daljinsko paljenje...

sve se nalazi u modulu od centralne brave.. otključavanje, zaključavanje, bunker, traženje i paljenje... još ima mogučnost i spuštanje prozora ali ju nikada nisam spojio...

kod ključa se mora iskopirati i zaljepiti blizu brave... jedna žica sa senzorom se mora namotati na kabel od prve svjećice i elektronika odradi ostalo... e d.. ja nemam elektronsku blokadu motora ako je motor u brzini... inače, noviji modeli to imaju.. ovaj sam ugrađivao 2007me godine... tako da moram paziti da mi motor nije nikada u brzini.. dignem ručnu i to je to... (iako sam ga jednom hvatao po grobniku na street raceu... :D )

sreća je da se auto pokuša 3 puta upaliti.. zavergla i ugasi se...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci na hgt-a taj 16vt ide bez mnogo prepravki?

P.S. Auto je stvarno perfekcija, nema mane! Tacnije ajde da budem baksuz i nadjem jednu sitnu zamerku, a to je kako je uradjen ovaj bad look na haubi, bolje bi bilo bez njega, ostalo 10!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci na hgt-a taj 16vt ide bez mnogo prepravki?P.S. Auto je stvarno perfekcija, nema mane! Tacnije ajde da budem baksuz i nadjem jednu sitnu zamerku, a to je kako je uradjen ovaj bad look na haubi, bolje bi bilo bez njega, ostalo 10!

Na HGT kao i na bilo kojeg Fiata,Lanciu sa Tipovom platformom taj motor kao i 20 VT idu na sraf.Potrebno je resiti samo ostale stvari koje idu oko motora.To su creva,interkuler,hladnjak ulja,elektronika itd.Sam motor pasuje bez problema.Nije neka nuklearna nauka ubaciti ga.

Mogu da postoje neke razlike u trapu zbog duzine viljuski(25 mm)ali ni to nije neki problem,sve se moze prepakovati. :smoke:

Ovde u KV imamo cak i Alfu 156 u koju smo ubacili motor od Kappe 16vt.Ja sam se licno lomio da li da u moju 147 koja je bila 1.6 105 ks ubacim 20vt ali sam na kraju odustao i zamenio je za 2.0.

Trenutno se radi na Puntu II u koji se takodje ubacuje 16vt od Kappe.Ceka se glava motora koje je na "doterivanju" pa da radovi pocnu.Bice slika nadam se uskoro. :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na HGT kao i na bilo kojeg Fiata,Lanciu sa Tipovom platformom taj motor kao i 20 VT idu na sraf.Potrebno je resiti samo ostale stvari koje idu oko motora.To su creva,interkuler,hladnjak ulja,elektronika itd.Sam motor pasuje bez problema.Nije neka nuklearna nauka ubaciti ga.

Mogu da postoje neke razlike u trapu zbog duzine viljuski(25 mm)ali ni to nije neki problem,sve se moze prepakovati.

istina... i kvačilo nije na sajlu nego je hidraulično... a razlika u trapu je oko 2cm.. jer su vilice šire.. pa se onda moraju stavljati blatobrani od maree ili se ovi malo prošire...

Share this post


Link to post
Share on other sites

extra vozilo, pogotovo motorizacija, svaka cast, nadam se da ces ubrzo biti u prilici da joj se "vratis" ;) i ja ganjam si isti motor da zamijeni postojeci, 145 ks mi vise nije ni priblizno dovoljno :)

Edited by trizex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...