Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Presretači već kaznili 21.000 vozača

Recommended Posts

Ovako rade "presretači" na Ibarskoj magistrali!

 

U petak, prvog dana pojačane kontrole poštovanja saobraćajnih popisa na Ibarskoj magistrali, policija registrovala više od 75 prekršaja, što govori da do svesti nekih vozača još doprlo kakve sve posledice mogu da izazovu svojim ponašanjem, izjavio je FoNetu načelnik odeljenja za preventivu u Upravi saobraćajne policije Srđan Matunović. Tako je samo tog prvog dana pojačane kontrole policija na Ibarskoj magistrali uhvatila 15 vozača u nepropisnom preticanju, 26 je vozilo brzinom većom od dozvoljene, desetak u alkoholisanom stanju, i još 25 je zatečeno u drugim prekršajima, naveo je glavni policijski savetnik Matunović.

317617-9.jpg

Policijski „presretači“ nemaju obeležja

On je rekao da će pojačana kontrola na Ibarskoj magistrali, gde se u poslednjih desetak dana desilo više teških nesreća u kojima je bilo poginulih, trajati ne samo ovaj, nego i naredne vikende, kao i ostalim danima kada je pojačana frekvencija saobraćaja, ili se proceni da postoji potreba. Vozači su, suočeni sa činjenicom da su od Beograda do Gornjeg Milanovca na sedam-osam kritičnih deonica bili postavljeni radari i patrole saobraćajne policije, o čemu su jedni druge obaveštavali "blicanjem" svetlima, smanjivali brzinu i izbegavali preticanje preko pune linije.
 
Bilo je, međutim, i onih koji se na to nisu obazirali, poput vozača snažnog "mercedesovog" džipa crnogorskih registarskih tablica, koji je u nekoliko kilometara počinio najteže saobraćajne prekršaje, koji su ga odveli direktno kod sudije za prekršaje, a kazna za njih je, pored novčane, i zatvorska. On je, na deonici od Vreoca do Velikih Crljena u više navrata, preko pune linije, preticao kolonu vozila, što se kvalifikuje kao naislnička vožnja, i sve to brzinom od 164 kilometra na sat, a maksimalna dozvoljena brzina je 80. Posadi "presretača", saobraćajcima Ivanu Jovanoviću i Đorđu Peroviću, trebalo je sedam kilometara da ga bezbedno zaustave, jer nisu smeli da ga sustižu, a da pri tom i sami krše propise i dovode opasnost ostale vozače na magistrali. Posle zaustavljanja, prva rečenica vozača, Crnogorca (34), bila je "žurio sam na sastanak", a onda sledi i skoro obavezni nastavak u takvim situacijama: "Jel možemo mi ovo nekako dugačije da regulišemo".
 
Jovanović mu pušta snimak njegovih prekršaja, sa zabeleženom brzinom, kažnjivom čak i na autoputu, a vozač, kad saznaje da mora ići kod sudije za prekršaje, jer Zakon to propisuje za takvu vrstu prekršaja, a uz to je i strani državljanin, ponovo bezuspešno pokušava "nagodbu". Odvode ga u policijsku stanicu u Lazarevcu, gde se snimak iz hard diska kompjutera u presretaču prebacuje u lap top, i potom štampaju fotografije kao dokaz o počinjenim prekršajima, a za slučaj da je potreban snimak, on se dostavlja naknadno, jer je sačuvan u memoriji. Uvek pokušavaju da nađu neki izgovor zašto su napravili prekršaj, ali ne spore da su to napravili, jer znaju da je u presretaču kamera koja je sve zabeležila, objašnjavaju Jovanović i Perović reakcije vozača kad budu zaustavljeni.
 
"Presretač" na području Čibutkovice prati Fiat Stilo koji, i pored pune linije, svaki čas pokušava da pretekne kolonu, ali se vraća u svoju traku zbog automobila koji mu dolaze u susret. Na jednom mestu, kreće u preticanje baš kad, posle isprekidane, počinje puna linija, što je dovoljno za reakciju "presretača". Posle zaustavljanja na prvom proširenju, vozač se odmah predstavlja kao "penzionisani kolega iz gradskog SUP", i pokušava da uveri saobraćajce da nije preticao preko pune linije, nego isprekidane, jer nikad to ne radi. Kada su mu pustili snimak, koji govori suprotno, vozač pokušava drugom taktikom, pa pita koliko dugo je preticao punom linijom, i konstatuje da je "možda samo malo", a posle ponovnog puštanja onog što je kamera zabeležila i saznanja da je to bilo "malo duže", pita kolika je kazna i ostaje li bez dozvole.
To će vam odrediti sudija za prekršaje, dobićete poziv na kućnu adresu, rutinski je odgovor saobraćajaca, koji izbegavaju svako duže objašnjavanje sa vozačima.
 
Na delu od Ljiga prema Rudniku, gde se izvode radovi na budućem autoputu, postoji jedna deonica gde se saobraćaj naizmenice odvija jednom trakom makadamskog puta i gde je postavljen semafor, zbog čega se stvaraju kolone. Uvek ima nestrpljivih, koji ne mogu da čekaju, pa preteknu kolonu, a neretko prođu i na crveno, objašnjavaju saobraćajci, dok u "presretaču" sa zatamnjenim staklima, na kome su tablice jednog grada iz unutrašnjosti Srbije, strpljivo čekaju u koloni. I, posle nekog vremena, sa kraja kolone izdvaja se kombi novopazarskih registracija i kreće u preticanje petnaestak vozila, u trenutku kad se na semaforu upalilo zeleno svetlo. Pošto nije mogao da se "uglavi" u prolaz, vozač je ušao u zabranjeni smer, deo kojim izlaze vozila iz suprotnog smera, i tako se uključio na put, a "presretač" je sve to snimio i, vozeći u koloni do normalnog dela puta, potom sustigao prekršioca i suočio ga sa prekršajem.
 
Policajci Jovanović i Perović na "presretačima" su od njihovog uvođenja, 2009. godine, i pokrivaju teritoriju čitave Srbije, a vozila, zbog "kamuflaže", u gepeku imaju pet pari tablica oznaka raznih gradova.
Dok prepričavaju razne slučajeve koji su im se desili tokom rada, i smešne i bizarne, pominju i kako im je jedan od zadataka i kontrola vozila koja koriste rotaciju, jer se plava svetla i crveno plavi "blinkeri" mogu kupiti čak i na "buvljaku" u Pančevu, pa mnogi to koriste. Do pre mesec dana posade "presretača" su radile u civilnoj odeći, a sada to čine u uniformi, tako da, i pored tamnih bočnih stakala, mnogi vozači prepoznaju da se radi o policiji, vide u retrovizoru uniformu, jer prednje staklo nije zatamnjeno, i odustanu od činjenja prekršaja. Kontrolišu se i vozila Vlade Srbije, jer mnoga imaju rotacije iako nemaju pravo na to, pa se protiv vozača pišu kazne, a kao zanimljiv slučaj navode i primer automobila iz kabineta jednog bivšeg ministra, kojio ih je pretekao pod rotacijom. Pošto posredstvom "motorole" mogu odmah da provere na koga je automobil registrovan, ispostavilo se da je vlasnik jedna lizing kuća, a posle zaustavljanja, vozač se predstavlja da je iz kabineta ministra, da vozi jednog funkcionera, ali ga to nije spasilo od pisanja prijave. Inače, Ibarsku magistralu su ovog vikenda kontrolisale policijske patrole sa radarima na određenim deonicama, neobeležena vozila - "presretači", kao i helikopter, koji je nadgledao iz vazduha.

 

http://www.alo.rs/vesti/aktuelno/ovako-rade-presretaci-na-ibarskoj-magistrali/31625

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to samo meni ili ceo tekst zvuci kao izmisljen dogodjaj sa pricom kako da ubede ljude da oni rade svoj posao odgovorno i kako policija ne prima mito?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam vozio do Ljiga i za tih stotinjak km video tri saobracajne patrole. Sve su imale FAMA radare koji snimaju prekrsaj i dogovor je nemoguc. Ranije ih nikada nije bilo toliko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam vozio do Ljiga i za tih stotinjak km video tri saobracajne patrole. Sve su imale FAMA radare koji snimaju prekrsaj i dogovor je nemoguc. Ranije ih nikada nije bilo toliko.

Upravo tako. Prolazio sam u prosli petak Ibarskom, locirani su na mestima na kojima ih nikad nisam vidjao. Jedan je bio na mestu gde su ogranicenje skinuli sa 80 na 70 km/h. Negde blizu zone gde sad semaforski propustaju saobracaj.

 

"Presretač" na području Čibutkovice prati "fiat stilo" koji, i pored pune linije, svaki čas pokušava da pretekne kolonu, ali se vraća u svoju traku zbog automobila koji mu dolaze u susret.

 

Ne preticem iz principa nikada na punoj, ali presece me ova prva recenica pasusa :laughing: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se mene tice neka ih bude sto vise ... samo najveci problem je sto ljudi koji to rade mlate nenormalne pare za jednu smenu, znam da strance prekrsaj moze da kosta i do 500e na licu mesta, naravno bez priznanice i potvrde da je platio ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ne smetaju uopste...samo neka vataju. Za to su i placeni. Druga je stvar sto mi na to nismo navikli pa nam je sad sve to wauuuu,mada ja smatram da je normalno. Jer da smo i sami normalni,manje bi ljudi ginulo. Znaci,samo malo kulturnije,finije i nece biti problema.

Ja npr.nikada ne preticem na punoj liniji,jer je to neko postavio tu iz nekih valjanih razloga a ne zato sto mu bilo dosadno. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iščuđavaju se kao da su juče došli iz Finske i kao da u životu nisu čuli za ibarsku magistralu... mislim ono... glupo je... 

 

A što se tiče kazni... kada shvate da novčana kazna nije adekvatna već da treba pristupiti inteligentnijim metodama, tada će i biti manje udesa i poginulih i svega drugo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta nam, zapravo, mogu presretači?

 

preticanje.jpg

 
Da li ste imali priliku da upoznate najbrže srpske policajce? Ukoliko niste, pročitajte kako rade, šta smeju, a šta ne - presretači na srpskim putevima.
Već sedam godina našim putevima krstare presretači – brza policijska vozila bez policijskih obeležja ali sa reputacijom da se od njih ne može pobeći. Posao im je da kontrolišu puteve na kojima se često krše saobračajni propisi, prvenstveno da uhvate i uspore neodgovorne i obesne vozače koji preteruju sa brzinom, ne obazirući se ni na ograničenje ni na opasnost kojoj tako izlažu i sebe i druge. Zahvaljujući presretačima, mnogi nasilnici za volanom makar privremeno su uklonjeni sa naših puteva, a neki bogami i na duže, budući da za veća prekoračenja brzine, uz ogromnu kaznu i kaznene poene obavezno sledi i zabrana upravljanja vozilima u trajanju od najmanje osam meseci. Samo tokom prošle godine, presretači su uhvatili skoro 500 vozača, što načih što stranih, koji su kroz Srbiju jurili brzinama od preko 200 km na sat, a zbog raznih prekoračenja brzine uhvaćeno je više od 25.000 vozača, piše magazin SAT plus.
 
Kako rade presretači?
Ovlašćenja koja imaju ni po čemu se ne razlikuju od onih koja imaju ostali saobraćajni policajci. Dakle, može se reći da su oni isto što i bilo koja druga patrola koja svakodnevno kontroliše vozače, s tim što to čine iz civilnih vozila na kojima nema nikakvih policijskih obeležja, a tako su brza da im se ne može pobeći. Kada uoče prekoračenje brzine, oni najpre jedno vreme voze iza vozača koji ne poštuje ograničenje i snimaju ga specijalnim uređajem koji vrlo precizno utvrđuje brzinu kretanja kontrolisanog vozila. Snimljeni podaci ostaju na hard disku i kasnije se prebacuju na kompakt disk koji se dostavlja prekršajnom sudu, kao dokaz o načinjenom prekršaju.
Nakon toga, pretiču prekršioca, zaustavljaju ga i uzimaju mu podatke kako bi kasnije podenli zahtev za pokretanje prekršajnog postupka. Postoji i opcija da ga uopšte ne zaustave nego da samo snime prekršaj, s tim što se onda pre podonošenja zahteva nadležnom prekršajnom sudu, najpre poziva vlasnik da se izjasni o tome ko je upravljao njegovim vozilom u trenutku kada je napravljen prekršaj, kao što se inače čini kod prekršaja zabeleženih pomoću video-nadzora. Takva mogućnost se u praksi koristi, pogotovo kada su uslovi na putu takvi da bi sustizanje i zaustavljanje prekršioca dovelo u pitanje bezbednost i njihovu i drugih učesnika u saobrćaju.
 
Inače, i to treba znati, kada presretač pretekne vozilo koje je vrši prekršaj, uključi svetlosni signal sa natpisom ''POLICIJA'' i ''PRATITE NAS'' na displeju koji se vidi kroz tadnji vetrobran. Nakon toga, vozač je dužan da se kreće za policijskim vozilom i da se zaustavl tek kada mu posada presretača to pokaže, bez obzira na to da li je to na prvom sledećem isključenju ili negde drugde. Slično kao i kod običnih kontrola, zadržavanje ni u ovom slučaju ne bi smelo da traje duže od pola sata od momenta kada je vozilo zaustavljeno. Takođe, vozač može da zahteva da mu se izda potvrda o tome koliko je trajalo zadržavanje.
Na vozilo - presretač se, dok vrši utvrđivanje prekršaja i drugih delikata i njihovo dokumentovanje, ne odnose odredbe zakona o ograničenju brzine kretanja, pod uslovom da time ne ugrožava bezbednost saobraćaja. Takođe, ovo vozilo ima prvenstvom prolaza kada daje propisane posebne svetlosne i zvučne znake, najmanje jedno plavo trepćuće ili rotaciono svetlo i zvučni znak promenljive frekvencije. Znakovi se daju nakon što prekršaj bude otkriven i dokumentovan u cilju zaustavljanja i daljeg procesuiranja učinioca prekršaja, odnosno drugog delikta, piše u Zakonu o bezbednosti saobraćaja na putevima.
 
Kolike su kazne?
Kaznom zatvora od 30 do 60 dana i 15 kaznenih poena, kazniće se vozač koji u saobraćaju postupa u gruboj suprotnosti sa pravilima saobraćaja, pri čemu ne pokazuje obzir prema bezbednosti ostalih učesnika u saobraćaju (nasilnička vožnja). Ukoliko je vozač prilikom nasilničke vožnje prouzrokovao saobraćajnu nezgodu, kazniće se kaznom zatvora od 45 do 60 dana i 17 kaznenih poena. Vozaču koji pravlja vozilom bez vozačke dozvole one kategorije kojom upravlja, osim u slučaju kada je vozačkoj dozvoli istekao rok važenja, će se izreći i zaštitna mera zabrane upravljanja motornim vozilom u trajanju od najmanje devet meseci, a u slučaju da upravlja turističkim vozom bez vozačke dozvole i posebne dozvole za upravljanje turističkim vozom, izreći će se zaštitna mera zabrane upravljanja motornim vozilom u trajanju od najmanje 10 meseci.
 
Da li nešto praštaju?
U Upravi saobraćajne policije tvrde da nema tolerancije, ali se u praksi retko dešava da presretač zaustavi vozilo koje se kretalo 10 ili 20 km na sat brže od dozvoljene brzine.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presretači na motorima kontrolišu saobraćaj na srpskim drumovima

 

presretaci.jpg

 

Motociklisti presretači tokom maja i juna otkrili su više od 300 prekršaja. Presretači na motorima, bez spoljnih obeležja policije, jedno su od najefikasnijih sredstava u kontroli saobraćaja, budući da im učinioci prekršaja teško mogu pobeći. Tokom maja i juna saobraćajni policajci na motorima - presretačima, sa ugrađenim uređajima za davanje zvučnih i svetlosnih signala otkrili su više od 300 prekršaja što je značajno veći broj nego prethodnih godina u istom periodu. Na putevima Republike Srbije motocikli presretači patroliraju od 2012. godine. U kontroli saobraćaja angažuju se tokom letnje sezone, kao i u periodima pre i posle letnje sezone, kada vremenski uslovi to dozvoljavaju. Kontrola se vrši kako u dnevnim, tako i u noćnim uslovima, na svim važnijim putnim pravcima, uključujući i ulice u naselju.

 

presretaci%2011.jpg

 

''Radimo u paru, što znači da su uvek najmanje dva motocikla u neposrednoj blizini. Razlog je bezbednost, kao i efikasnija kontrola i bolja pokrivenost deonica puta. Pri patroliranju poštuju se ograničenja brzine kretanja vozila, a brzina kojom će se kretati presretač prvenstveno zavisi od odluke vozača, da li će da stanu kada ih presretač zaustavlja'', kaže Ivan Lapčević. Prema podacima Uprave saobraćajne policije, protekle dve godine, vozači dvotočkaša napravili su oko 30.000 prekršaja, od kojih je trećina nekorišćenje zaštitne kacige, ali i vožnja bez odgovarajuće kategorije i pod dejstvom alkohola. U Upravi saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova kažu da, prema analizama, u saobraćajnim nezgodama u kojima su učestvovali dvotočkaša gotovo 30 odsto vozača motocikla nije imalo odgovarajuću kategoriju za upravljanje vozilom, a oko 11 odsto upravljalo je pod dejstvom alkohola. ''Da bi se bilo koji posao, pa i posao motocikliste presretača obavljao uspešno, postoji preduslov da se voli. Naš prvi i osnovni cilj je da zaštitimo bezbednost svih učesnika u saobraćaju i to najpre preventivnim delovanjem, a zatim i represivnim merama prema vozačima koji ne poštuju saobraćajne propise'', ističe policajac Dalibor Jovanović.

 

Ministarstvo unutrašnjih poslova svake godine organizuje redovne i dodatne obuke policajaca -motociklista. ''Pod redovnom obukom podrazumeva se priprema policijskih službenika pre početka sezone i njihovo prilagođavanje, a dodatne obuke se organizuju periodično kada se već obučeni motociklisti pripremaju za rad sa presretačima. Poseban akcenat je na psihofizičkoj spremi policijskih službenika, jer upravljanje motociklima samo na prvi pogled izgleda jednostavno'', naglašava Ivan Drobnjak. Motociklisti presretači voze motocikle marke Suzuki GSX-R 1000 koji postižu maksimalnu brzinu od 299 km/h. ''Još se sećamo potere za bahatim vozačem automobila na Ibarskoj magistrali koji nije hteo da stane. Zbog velike gužve na toj deonici nije ga bilo moguće bezbedno zaustaviti vozilom presretačem, a da se ne ugroze životi ostalih učesnika u saobraćaju. Tada su se u poteru uključila dva motocikla presretača, koji su u kratkom roku bezbedno zaustavili vozača automobila. Rekao je da je bio zbunjen, misleći da se radi o ''običnim'' vozačima motocikala. Kolege su proverom utvrdile da je upravljao vozilom pod dejstvom alkohola i da je imao zabranu upravljanja motornim vozilom'' prisećaju se Jovanović i Drobnjak. Motociklisti presretači, pored kontrole saobraćaja, obavljaju i druge zadatke, najčešće sarađuju sa policijskim službenicima kriminalističke i granične policije u cilju otkrivanja i rasvetljavanja krivičnih dela i hapšenja osoba za kojima se traga. Imajući u vidu da je, zbog turističke sezone, na putevima u Republici Srbiji pojačan intenzitet saobraćaja, policijski službenici Uprave saobraćajne policije preduzimaju mere iz svoje nadležnosti kako bi se eventualni zastoji što efikasnije otklonili. ''Istovremeno preduzimamo mere pojačane kontrole, naročito prema vozačima koji ne poštuju odredbe Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima'' naglašavaju saobraćajni policajci.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lažni presretač nas pelješi! Ima odličnu priču i neku značku, policijske blinkere i sirenu

 

NASAMARENI VOZAČI UPOZORAVAJU Lažni presretač pelješi nas! Ima odličnu priču i neku značku, policijske blinkere i sirenu!

 

Lažni presretači haraju Srbijom i pelješe vozače, upozoravaju za Kurir oštećeni građani, dok se isto obaveštenje prenosi i na društvenim mrežama. Ovi ''lažnjaci'' najčešće operišu na Ibarskoj magistrali, nekim deonicama auto-puta, a kazne uglavnom naplaćuju oko 40 evra. Na Ibarskoj magistrali, a verovatno i po auto-putu i ko zna gde još, hara lažni presretač, lik vozi Audi Q7 registarske oznake BG 1187IV. ''Meni je uzeo 40 evra na Rušnju i saznao sam da se Audi vodi na fizičko lice. Ima odličnu priču i neku značku, policijske blinkere i sirenu. Ja sam naseo, ali ne daj bože da ga vidim opet'' - jedna od poruka na FB-u.

 

Direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović kaže za Kurir da su žrtve lažnih presretača najčešće stranci, a da te poslove vode kriminalne grupe iz Bugarske i Rumunije. ''Dešava se da i naši građani budu na meti prevaranata. Ukoliko vozači posumnjaju da ih je zaustavio lažni presretač, najbolje je da pozovu dežurnu službu policije, da izdiktiraju registarski broj i pitaju da li to vozilo pripada MUP. Ukoliko u policiji kažu da ne pripada, onda da prijave da se to lice predstavilo kao presretač. Najbolji savet je da se poštuju saobraćajni propisi, onda nema razloga da vas bilo ko zaustavi'' - kaže Okanović.

On potvrđuje da je problem sa lažnim presretačima poznat državnim organima, te da je veliki broj takvih kriminalaca otkriven i procesuiran. Pitanja o ovome uputili smo i MUP, ali do zaključenja broja nismo dobili odgovor.

 

preuzeto sa - kurir.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu oni naleteli na pravog na ibarskoj :)
Salu na stranu. Postali smo kao Rumunija nekad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako smo mi fina i dobra drzava, nemamo svoje kirminalce nego nam dolaze iz Ruminuje i Bugarske da glume lazne presretace, nikad nas ne zaustavlja policija ako vozimo po propisu i svi propisi su totalno logicki i ispostovani u stvarnosti...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, neshaoct said:

Lažni presretač nas pelješi! Ima odličnu priču i neku značku, policijske blinkere i sirenu

 

NASAMARENI VOZAÄI UPOZORAVAJU Lažni presretaÄ peljeÅ¡i nas! Ima odliÄnu priÄu i neku znaÄku, policijske blinkere i sirenu!

 

Najbolji savet je da se poštuju saobraćajni propisi, onda nema razloga da vas bilo ko zaustavi'' - kaže Okanović.

 

 

preuzeto sa - kurir.rs

Sad kako ovo covek da shvati? Postuj propise, nece te ni Rumun zaustaviti!!!

Ovaj Okanovic se izgubi ponekad...

Share this post


Link to post
Share on other sites

BIVŠI SNAJPERISTA PRAVIO HAOS PO IBARSKOJ Kupio "audi", predstavljao se kao policajac presretač, pa PISAO KAZNE "ZA PREKRŠAJE"

 

Bivši snajperista Danilo Tešić (38) iz Beograda uhapšen je zbog sumnje da se predstavljao kao policajac na Ibarskoj magistrali, saznaje "Blic".

Tešić se tereti da je, upravljajući vozilom "audi Q7" sa svetlosnom signalizacijom plavo-crvene boje, takozvanim blinkerima, na auto-putu, Ibarskoj magistrali i drugim magistralnim putevima zaustavljao učesnike u saobraćaju. Od njih je zatim, predstavljajući se kao policajac, uzimao novac za navodno izvršene prekršaje.

 

https://www.blic.rs/vesti/hronika/bivsi-snajperista-pravio-haos-po-ibarskoj-kupio-audi-predstavljao-se-kao-policajac/psx2qek?ref=fbblic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presretači zaustavili BMW i Mercedes, radar očitao skoro 250 km/h

 

policija-presretac-2017.jpg

 

Pripadnici MUP, Uprave saobraćajne policije, na autoputu Beograd-Šid u blizini Sremske Mitrovice, prilikom kontrole saobraćaja takozvanim ''presretačima'' zaustavili su dva vozača automobila zbog nasilničke vožnje. ''Policijski službenici podneli su prekršajne prijave zbog nasilničke vožnje protiv četredesetjednogodišnjeg vozača automobila Mercedes, koji je na auto-putu gde je brzina kretanja ograničena na 130 km/h upravljao vozilom brzinom od 246.9 km/h'', saopštili su iz policije. Takođe, istog dana, kako navode u saopštenju, policija je podnela prekršajnu prijavu i protiv četrdesetjednogodišnjeg vozača automobila BMW koji je upravljao vozilom brzinom od 236.8 km/h, na auto-putu gde je brzina kretanja ograničena na 130 km/h.

 

''Prekršajni sud je učinioce prekršaja osudio na novčane kazne od po 140.000 dinara, kao i po 9 meseci zabrane upravljanja motornim vozilom'', zaključuju iz MUP.

 

preuzeto sa - blic.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...