Jump to content
FAS Goran
Mik

Kompilacija sudara...

Recommended Posts

Prema opisu, svi koji su učestvovali u sudaru su odvedeni u bolnicu, uključujući i čoveka kojeg je Audi udario nakon sudara, koji je čekao autobus, kao i devojku koja je čekala na semaforu.

Devojku je udario motor iz S60, koji je izleteo iz haube u trenutku sudara. Biće vam jasno kako se to dogodilo kada pogledate snimak i brzinu kojom se Audi kretao kada je uradio u Volvo.

Nažalost nema više informacija o sudaru, niti o stanju oba vozača, kao i putnika. Nismo odavno videli sudar ovakve jačine, a nije sigurno i da vozač Audija nije kriv, pošto je jasno da se kreće prevelikom brzinom, verovatno da bi uspeo da prođe na žuto svetlo. Ako pogledate pažljivo poslednje sekunde snimka, videćete da u trenutku sudara saobraćaj na toj strani puta staje, što ukazuje da se uključilo crveno svetlo.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego šta je nego kriv vozač Audia... Nije lako uvek proceniti brzinu nekog ko se približava, a naročito jer se ne očekuje takva brzina kretanja u sred naselja. 

To mi je ista priča kao kod bajkera koji zbog istih stvari stradaju. Načelno, uvek njih neko iseče, a to što se on kreće 150 km/h kroz raskrsnicu ili neko račvanje na putu, nikom ništa... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozač Ford Mustanga Shelby GT350 izgubio kontrolu nad vozilom

 

 

 

-------------------------------------

 

Ako dobro vidim, on još izlazi sa podignutim rukama u stilu ''a, šta kažete kakav sam šou napravio'', a zamalo dete nije udario...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro su prošli...

 

crash%204334.jpg

 

Kada vozite po naselju, jedna od poslednjih stvari koje očekujete je da vam se automobil prevrne na krov. Nažalost po sve uključene u ovaj sudar, to se dogodili Škodi Fabiji, koja se prevrnula nakon što je udario stari VW Passat B4. Momak iz Passata je odmah potrčao da pomogne ljudima u Škodi, verovatno šokiran ishodom relativno blagog sudara, ali i srećan što niko nije teže povređen, barem prema opisu videa. Ako pogledate detaljno, teško da je vozač Passata išta mogao da uradi kada je Škoda izašla ispred njega. Pokušao je da zakoči u deliću sekunde, ali je udarac bio skoro istog momenta. Ono što je čudno, je da se ovakav incident desio u sred naselja, gde se čak vidi i dečije igralište u pozadini, a dete je lako moglo da bude na ulici.

Da ne bude sve tako crno, pobrinuo se vozač Alfa Romea koji se pojavljuje pri kraju snimka i na kojeg treba da obratite pažnju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Užasno preticanje

 

Sudar je uhvaćen na kameri koja je bila u automobilu, negde u Rusiji, a preticanje koje se vidi se završilo na najgori mogući način. Snimak prikazuje vozača koji pokušava da pretekne kamion i neobjašnjivo brza i gubi kontrolu nad vozilom, koje počinje da ide levo desno po putu, ispred kamiona. Vozač je pokušao da ispravi automobil, ali je završio u frontalnom sudaru sa automobilom koji je nalazio iz suprotnog smera, a ishod je verovatno bio kompletno uništenje oba automobila. Prema opisu videa, vozač koji je odgovoran za sudar je žena, čiji je muž bio na suvozačkom mestu koji na snimku dovikuje da mora da agresivnije pretekne kamion.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slovak se Dačijom zakucao u kamion

 

Posmatranje tragičnog incidenta na snimku načinjenom sa kontrolne table je dovoljno loše, ali je još gore kada video ostavlja mnoga pitanja bez odgovora. Poslednji primer dolazi iz Slovačke i prikazuje prvu generaciju automobila Dacia Logan kako prilazi iz suprotnog pravca na mostu. Na početku ne postoji nikakva bojazan, ali u sekundi vozač automobila skreće levo i postavlja svoje vozilo na putanju koja ga vodi licem u lice sa kamionom. Puni frontalni sudar koji je usledio bio je potpuno neizbežan i užasavajuć. Incident je zabeležen kamerom smeštenom na kontrolnoj tabli kamiona, koji je potpuno uništio prednji deo putničkog vozila, teško povredivši, ili još gore, svakoga ko se zatekao unutra. Ne postoji očigledno objašnjenje za ovaj tragični incident, ali ni šansa da saznamo da li je vozač modela Logan zaspao za volanom, imao napad određene vrste, ili bilo koji povod koji je mogao da ga prouzrokuje.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ne, Bmw ima esp, abs, trte mrte...samo mu eto fali malo mozga...
Dobro da nije Tesla u pitanju, odmah bi okrivili auto-pilota, nije detektovao stub pored puta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo šta se sve dešava kad neko prođe ''kroz crveno'' na raskrsnici

 

raskrs.jpg

 

Iako su raskrsnice sa semaforom, u principu, najbezbedniji vid ukrštanja dve saobraćajnice, šta to vredi kada ima dosta onih koji semafor kao da i ne primećuju!? Da li vam se nekada dogodilo da prođete kroz raskrsnicu dok je crveno svetlo na semaforu!? Iako većina to čini u žurbi, kada se svetlo tek upali, ima i onih koji su jednostavno totalno dekoncentrisani i kao da uopšte ne konstatuju da se približavaju raskrsnici, a još manje da im je crveno!

Evo jedne kompilacije udesa iz Amerike, uzrokovane upravo nepažnjom, bahatošću ili preteranom žurbom… Čak i kada u potpunosti poštujete propise, u saobraćaju nikada niste bezbedni, jer umnogome zavisi i od drugih učesnika!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenutak nepažnje ili potpuni nemar

 

Momci iz emisije MythBusters su dokazali da u velikoj gužvi menjanje traka ne donosi preveliku razliku. Umesto da ostanu u svojoj traci i ne pretiču uzalud, neki ljudi jednostavno nikada neće naučiti lekciju, već nastavljaju da seku i misle da time nešto čine kako bi brže stigli na svoje odredište. U ovom slučaju sve se završilo na mnogo zlokobniji načo, dok je vozač modela Golf GTI, koji je izgleda bio u velikoj žurvi, na kraju napravio potpuno pogrešan potez pokušavajući da izbegne automobile koji su ispred njega, naglo skrećući levo i sudarajući se sa vozilom koje je dolazilo. Kada govorimo o spuštenom gardu, vozač automobila koje je posedovalo kameru na kontrolnoj tabli, definitivno nije očekivao da će VW promeniti trake, a i nikako nije moguće da nevidi vozilo koje dolazi sa strane, tako da nikakva krivica se ne može pripisati njemu. Iako ne možemo sa sigurnošću tvrditi, nije moguće da je Golf gore prošao od automobila sa kamerom na tabli, koji je zavržio u bankini, a potom i na krovu, nakon ovog surovog kontakta.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da shvatim ljude da vidi da se saobracaj prakticno zaustavlja na autoputu i da se nagura na 5m iza vozila koji je ispred njega, jel to samo ja imam logiku da ostavim 50m lufta i da gledam u retrovizor da li ce onaj iza mene prikociti na vreme i da mogu da se pomerim u napred. Sad sam bas isao do grada, vozim 30m udaljen od vozila ispred, nabija mi se lik na branik, pretice me, pa se nabija onom liku na branik, vozi 2m iza njega, ja usporavam da napravim opet rastojanje pa se ovaj iza mene nabija opet na branik... Ne mogu da shvatim sve cescu praksu voznje na tudjem braniku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

O cemu ti to druze? Hoces da kazes da nisam u pravu i da 5 auta u koloni na 3km ulici treba da se sabiju u 30m na ledu? Naucno je dokazano da se guzve na autoputu desavaju vecinom samo zbog nepropisnog rastojanja izmedju vozila, dovoljno je da neko uspori samo iz nekog razloga 10-20km/h da se stvori kilometarska guzva... Jer prvi ako uspori za recimo 15km/h, drugi koji vozi previse blizu pocece jace da koci da bi ga izbegao pa ce mozda usporiti 25km/h i sve tako u nazad dok jedan napokon ne zakoci do nule i onda nastane kilometaeska kolona koja se zaustavlja bez i jednog jedinog razloga... Dok kad se odrzava pravilno rastojanje vozac iza moze da proceni situaciju, da se prestroji, da uopste ni ne koci, da uspori manje jer onaj ispred je mozda vec poceo da ubrzava itd.

 

Pre dodatnih ovakvih banalnih prozivki, cisto da razjasnim da ne tvrdim da je u spicu moguce drzati neka velika rastojanja niti su brzine da tako nesto zahteva, ali koliko puta vidim 2-3 vozila, nikoga ni ispred ni iza njih i a oni ugurani u 15m voze 50 ili van grada 80km/h... Bili bi preblizu i da se slepaju na polugu... Niti kazem da bih zadrzao u koloni 50m rastojanja na auto putu, ali ako sam prvi koji prilazi koloni ostavio bih vise prostora pa kako vidim da se kolona povecava iza mene postepeno smanjivao rastojanje jer postoji iza mene tampon zona...

 

Moje pravilo, ako prostor postoji, po gradu ako mogu da procitam broj tablice, suvise sam blizu, van grada ako mogu da prepoznam model auta, previse sam blizu, na autoputu necu ni ga vidim... Uostalom, pre neka dva meseca sam izbegao da me lik pokupi otpozadi, produzio je za kocenjem i nakon moje prvobitne pozicije... Pa i kad su me i pokupili otpozadi isto sam bio u mogucnosti da reagujem i izbegnem to ali sam se nadao da cu imati srece jer bih imao neke druge posledice da sam se pomerio.

 

Steta sto su forumi izgubili aspekt edukacije, nego je spalo na nivo nekih kafanskih prica i prozivki...

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta se meni do sada dogadjalo po islustvu, a to je da vozaci poput@yugisa naprave problem.
Naime, iskusni vozaci prate saobracaj ispred sebe, daleko ispred. I kad se ispred njih nadje neko poput Yugise koji koci ostavljajuci 50m razmaka, dolazi do naglog kocenja, jer to nike ocekivano ponasanje. Na ledu i snegu moze doci do klizanja.

Kad vidim likove koji stanu 10m od semafora ili ostavljaju rupe izmedju vozila od 10m poludim.
Onima sto ostave ispred semafora redovno uskacem i mogu reci da se u vecini slucajeva iznerviraju sto stajem ispred njih, ali zsista ne vidim razlog kad ostave tako mesta zasto se ljute kad se ocigledno nigde ne zure.
Letos sam tako stao iskompleksiranom vozacu Q5 koji je stao 7-8 metara pred semefor da bi mu auto bio u hladu. Ja sam bio u drugoj traci drugi i provukao se ispred njega.
Poceo je da svira ko lud, iskulirao sam ga, pa me posle pretekao na bulevaru i poceo da koci, ludak totalni.
Ovom tekstu nije mesto ovde, ali sta sad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko price oko rastojanja... 

Pravilo dve sekunde i tačka! 

 

Ja rastojanje držim po osećaju,  ali ponekad se setim tog pravila i prekontrolisem se i dobar mi je osećaj,  tu sam negde.

 

Mrzim kada mi neko vozi uz branik,  pre sam u toj situaciji udarao po glasu,  a sada sve češće još i usporavam da me preteknu, skoro sam jednom dao i desni migavac,  ali nije ukapirao 

 

A ljudi,  jel ste primetili koliko biciklista ima u saobraćaju? Matori ljudi uglavnom i teraju bicikle po snegu,  do prodavnice,  pijace....  Uzas

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, Bingodalton said:


Naime, iskusni vozaci prate saobracaj ispred sebe, daleko ispred. 

Upravo tako. Koliko puta uhvatiš sebe da kočiš u koloni videvši da treći ili četvrti auto spred tebe počinje da koči. Odreaguješ pre ove dvojice koji su između vas.

Isto tako počinješ na osnovu ponašanja određenih vozača tačno da predvidiš šta te očekuje u narednih 20~30~40m pa i pre toga promeniš traku recimo...

Da ne pričam o promeni traka na osnovu nadolazećih raskrsnica, uključenja, skretanja i očekivanih gužvi što mnogi vozači ne čine. Voze po pravilu samo iza ovog ispred sebe i reaguju samo na njegove akcije. 

 

Kolega mi je takav vozač i to me generalno dovodi do ludila. Ja svaku njegovu komandu vidim 30sec pre njega i to me zamara strašno...al opet trpim pošto me mrzi više da vrtim đevrek:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Bingodalton said:

Sta se meni do sada dogadjalo po islustvu, a to je da vozaci poput@yugisa naprave problem.
Naime, iskusni vozaci prate saobracaj ispred sebe, daleko ispred.

 

Prate saobracaj 2m ispred sebe posto ne vidim kako ti iskusni prate saobracaj ispred sebe a da ne drze odstojanje? Lepo je sto ljudi uporno pokusavaju da me omalovazavaju, samo ja na raskrsnici ne stajem 10m iza onog, nego usporim njegovim temom ali ostavim 10m razmaka i onda pustim lagano da se auto kotrlja do njega da bih se zaustavio blize... Ali za to vreme vozilo iza mene moze bezbedno da uspori ili ako nije primetio mojju radnju ja mogu da iskoristim prostor da reagujem. Ja govorim za voznju u pokretu ili za voznju pre samog zaustavljanja do kraja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 
Moje pravilo ...van grada ako mogu da prepoznam model auta, previse sam blizu

Ih bre... držim i ja odstojanje i podrzavam to, al' ti ga bre pretera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...