medarsky 0 Posted August 17, 2011 Postovani forumasi i vlasnici fiat-ovih automobila,Ovom prilikom bih zeleo da javno, preko foruma, kritikujem nase majstore koji se ''razumeju'' u opravke fiat-a. Zasto?? Igrom slucaja sam pisao u nekim postovima da imam odredjene probleme sa fiat stilom i te probleme sam resio ''navodno'' do pre neki dan kada mi je zbog odredjenih mehanicara pukao klip i sada cu morati da uradim generalku motora koja ce me kostati kao Svetog Petra kajgana... Naime, zbog loseg namestanja kaiseva i uzubljivanja doslo je do pucanja 2 klupa i risovanja stubline i jos koje kakvih ostecenja koje necu da spominjem... Sada bih trebao da ulozim zalbu ili kako god znam i umem da nadoknadim stetu kod ''tog'' nazovi mehanicara zbog koga sam ostao laksi par stotina eura... VODITE RACUNA KOG MEHANICARA POSECUJETE Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted August 17, 2011 (edited) takva tema vec postoji OVDE slobodno napisi koji servis je u pitanju Edited August 17, 2011 by boki Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted August 17, 2011 Ime servisa!Da znaju ljudi koga u širokom luku da izbegavaju Ako imas racun ili bilo kakav dokaz da ti je taj nazovi majstoruradio tajming kajseva(v.servis),pravac advokat i T U Ž B A! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sirius9 29 Posted August 17, 2011 Podržavam predloge, "majstora" lepo imenom i prezimenom (i nazviom servisa), jedino ćeš tako pomoći ljudima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tex 0 Posted August 17, 2011 Mozda bi trebalo navesti jos detalja. Ono sto mi nije jasno je kako se nedostatak pogresnog namestanja faze razvoda nije javio odmah po prvom startovanju motora u servisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted August 17, 2011 Ne znam koliko je to pametno javno prozivati nekog. Ja sam imao dosta loših iskustava sa nekoliko mehaničara uglavnom ali ih više ne posećujem i to je dovoljno. Mada to može da bude i zato što sam prešao na JTD makinu pa ne moram da ih posećujem često.Šalu na stranu čuo sam isto tako puno nebuloznih priča nekakvih mušterija koji se navodno u sve razumeju pa im je navodno crkavalo kvačilo pošto im je majstor zameni filter ulja i sl. nebuloze. Ima nas raznih i u radionici i za volanom, pa ne treba svim pričama pridavati značaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bomark55 0 Posted August 18, 2011 Slažem se Bravo JTD al kada ti takozvani majstor radi remont dizni i naplati 75e po dizni i ti nezadovoljan odeš na karaju kod nekog zvaničnog servisa, gde prilikom rasturanja dizne naidjes na teflon traku.... da li i tada ne treba imenovati majstore? a pritom isti posao plaćaš dva puta, a na naše plate to nije malo!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
medarsky 0 Posted August 18, 2011 Servis Joja je u pitanju u Zemunu... Inace, auto nije bio pokazivao nikakve faze i stanje ostecenja, loseg rada itd... Cak je otac isao do Zadra i nazad i tom prilikom kad se vratio auto je zvucao kao traktor kad radi sto je meni odmah bilo sumnjivo. I da naglasim da sam iz Zajecara i najblizi servis mi je u Nisu ( koji je malo bolji i nesto vredi ). Otisao sam do svog mehanicara ovde i on mi je konstatovao da mi je motor malo prezubio. Da je motor malo prezubio ne bih mogao da ga vozim uopste. Vozio sam auto skoro nepunih mesec dana. Moj majstor je mislio da su se ventili iskrivili i da ga malo jace turiram kako bi ih ispravio. To sam ucinio i desilo mi se ono najgore. Na nepunih 30km voznje izduvao mi je svo ulje a ECU nije pokazivao nista. Nije ni izgubio kompresiju. Samo se taj zvuk pojacavao ( cak cak cak ) kao rad traktora. Odmah sam otisao kod svog mehanicara i resio sam da otvorim motor. Po otvaranju glave motora ustanovljeno je da je pukao 2 klip. Kada je pukao narisovao je stublinu i nasli smo parce klipa u dnu motora. Sva sreca pa nije napravio nikakvu drugu vecu stetu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted August 18, 2011 (edited) Moj majstor je mislio da su se ventili iskrivili i da ga malo jace turiram kako bi ih ispravio.Bože sačuvaj...Ako su ventili čitavi ne verujem da je došlo do prezubljenja... Tada prvo stradaju ventili, a sve ostalo može a i ne mora Edited August 18, 2011 by kvaka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted August 18, 2011 Bas... Nesto mi se javlja da je voda igrala glavnu rolu ili nesto slicno ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dfast 2 Posted August 18, 2011 Pa tebi je pukao klip iz ko zna kog razloga, a ti krivicu svaljujes na servisera koji je menjao zupcasti. Motor kad prezubi ili se pogresno uzubi i startuje anlaserom, odmah krivi ventile i tu je kraj price oko bilo kakvog rada tog motora, ne moze se pod gasom ni jedan ventil ispraviti, a taj koji ti je rekao da ga malo turiras, pozdravi ga . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 18, 2011 (edited) Da se isturira da bi ipsravio ventile.Ne znam da li vozac nioje dobro preneo sta mu je majstor rekao ili je majstor.....Moze tu svasta da bude....To..prezupcio jedan zub,pa onda radio cudno,a pre toga normalno vozen...;hm...Moram samo da kazem,da mi nismo ni svesni nekada sta pricamo i kako, kada se tako nesto desi,pa ne gledamo koga cemo da okrivimo samo da nam bude lakse.... Edited August 18, 2011 by Bane23 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted August 18, 2011 Cekajte , cekajte, polako... Mozda je negde u medjuvremenu prezubio pa je napravio sve to?! Nebi bio prvi. Ono sto ne znamo je da li je pokrivljen neki od ventila. Imamo samo onu sablasnu "majstorevu" o turiranju i ispravljanju... Ako je radio kao traktor, velika verovatnoca je da su se pokrivili. Sve se to desava posle pravljenja par hiljda km, cini mi se?! O spaneru , remenu i stalim zahebancijama je vec pricano ! Olako se daju ocene i sve to daje jednu sliku stereotipa na relaciji musterija-majstor i obratno ! Jbg, izgleda ce i toga biti dok je sveta i veka ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 85 Posted August 18, 2011 Jedno pitanje auto sa pokrivljenim ventilima moze da se vozi samo sto ce vise da se cuje il ibolje reci "cuka"? Sad imam Stilo JTD i cuje se ko traktor od kad sam ga kupio ali ide fino?!Da li to znaci da vozim auto koji je mozda "prolupao"?! Meni kad je prezubio i pokrivio ventile na Zastavi ja nisam mogao ni da upalim.Tako da mi je ovo malo cudno da auto koji je prolupao ide od Zajecara do Zadra bez problema samo se vise cuje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 18, 2011 ne mora da znaci,ima hiljadu faktora,odevzi auto u neki servis neka pregledaju ili kod majstora.Cekajte , cekajte, polako... Mozda je negde u medjuvremenu prezubio pa je napravio sve to?! Nebi bio prvi. Ono sto ne znamo je da li je pokrivljen neki od ventila. Imamo samo onu sablasnu "majstorevu" o turiranju i ispravljanju... Ako je radio kao traktor, velika verovatnoca je da su se pokrivili. Sve se to desava posle pravljenja par hiljda km, cini mi se?! O spaneru , remenu i stalim zahebancijama je vec pricano ! Olako se daju ocene i sve to daje jednu sliku stereotipa na relaciji musterija-majstor i obratno ! Jbg, izgleda ce i toga biti dok je sveta i veka !Naravno,moze to sa se desi,bas tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted August 18, 2011 Meni se cini da je kod njega doslo do zamora materijala pa se desilo to sto se desilo,mislim da nije krivica majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irokanji 0 Posted August 18, 2011 A ti si poverovao majstoru koji daje savet "da turiranjem" ispravis ventile pa si turirao i turirao ?? Izvini, nista licno, al ovo je smesno. Jel bi onda poverovao da se zvakanjem recimo ispravljaju zubi ? Sorry stvarno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted August 18, 2011 (edited) Meni se cini da je kod njega doslo do zamora materijala pa se desilo to sto se desilo,mislim da nije krivica majstora.Teško da dođe do zamora materijala. Klipovi se prave kao vrlo odgovorni elementi u motoru, i moraju da poseduju dobre karakteristike jer su dinamički i temperaturno opterećeni. Da bi došlo do zamora to bi morale da budu ekstremno velike kilometraže...Da su klipovi doživeli lom, a ventili nisu, a da je pritom auto prezupčio, to mi je malo verovatno. Jesu li klipovi bukvalno popucali ili imaju površinska oštećenja? Kakve su klipnjače? Edited August 18, 2011 by banjo1990 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted August 18, 2011 Pa niko i ne moze da garantuje koliko su ta njegova kola presla i ko ih je i kako vozio,tako da je sve moguce. . .Mada bi stvarno prvi put cuo za tako nesto. . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted August 18, 2011 Jedno pitanje auto sa pokrivljenim ventilima moze da se vozi samo sto ce vise da se cuje il ibolje reci "cuka"? Sad imam Stilo JTD i cuje se ko traktor od kad sam ga kupio ali ide fino?!Zavisi koliko su iskrivljeni. Nekad može da se vozi, ali auto, razumljivo, slabije vuče. To što ti dizel (JTD) čuka može biti od zaprljanih dizni, česta pojava kod dizela koji se ''hrane'' sa srpskih pumpi. Je l prestane da ti lupa kad mu u toku vožnje oduzmeš gas, odnosno kad motor uđe u ''cut off'' režim?Naš drug se nije javljao od jutros da nam odgovori na pitanja... Ali ja mislim da je taj zvuk dolazio negde iz spoja klipa i klipnjače i da je na kraju pukla veza. Taj deo što su našli na dnu motora je verovatno odatle, sa donje strane klipa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
medarsky 0 Posted August 18, 2011 Pa ja nemam iskustva u mehanici a majstor je rekao da je ventil udarao u klip i da ga je malo krivio pri radu sto je dovelo do pucanja Ee, sada, to cukanje se javilo kasnije, ne pre polaska na put Zajecar-Zadar, vec po povratku sa puta... Mozda je auto prezubio u toku voznje, ko zna... A i nisam ga nesto mnogo turirao, vec do 5ooo obrtaja... Jesu li klipovi bukvalno popucali ili imaju površinska oštećenja? Kakve su klipnjače?Samo je jedan klip pukao, tacnije pri dnu druge klipnjace parce velicine nokta na palcu ruke se odlomilo...A ti si poverovao majstoru koji daje savet "da turiranjem" ispravis ventile pa si turirao i turirao?? Ja nisam majstor pa da znam sta i kako. Tako mi je receno da uradim i da postoji mogucnost da su se ventili pokrivili i da se tako ispravljaju jer su tanki Pa tebi je pukao klip iz ko zna kog razloga, a ti krivicu svaljujes na servisera koji je menjao zupcasti.Ovako, imao sam malih problema ranije oko auta pa sam isao u ovlascenje servise od Skopja, Kumanova pa do Nisa i Beograda - Delte naravno... Svi su oni 'cackali' po nesto pocev od hidropodizaca, ventila, spanera, motorne instalacije pa do rezervoara... Mnogo babica kilavo dete Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted August 18, 2011 Što reče @Irokanji majstoru koji mi savetuje da turiranjem ispravljam ventile bi se samo zahvalio. Moje mišljenje je da nije on nesretnik kriv za tvoj problem, on jednostavno nije imao dovoljno znanja i iskustva da prepozna kvar. Trebao si da potražiš nekog drugog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
medarsky 0 Posted August 18, 2011 Jel prestane da ti lupa kad mu u toku vožnje oduzmeš gas, odnosno kad motor uđe u ''cut off'' režim?Ne, naprotiv... Kada oduzmem gas tada se mnogo cuje da cuka... To cukanje se cuje u prvoj i drugoj brzini a u trecoj pri malom gasu. Kada drzim gas na 2ooo obrtaja u 4-oj brzini onda se nista ne cuje. Tada auto radi kao satJa bih odvezao auto kod dobroh majstora, kad bi imali ovde, za fiata ali nemamo u ovoj zabiti Najblizi je u Nisu - Nisauto Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted August 18, 2011 Samo je jedan klip pukao, tacnije pri dnu druge klipnjace parce velicine nokta na palcu ruke se odlomilo...Tebi je verovatno problem napravio leteći ležaj na radilici... On hoće da čuka kad je loš.kvaka Posted Today, 20:47Je l prestane da ti lupa kad mu u toku vožnje oduzmeš gas, odnosno kad motor uđe u ''cut off'' režim?Ne, naprotiv... Kada oduzmem gas tada se mnogo cuje da cuka... To cukanje se cuje u prvoj i drugoj brzini a u trecoj pri malom gasu. Kada drzim gas na 2ooo obrtaja u 4-oj brzini onda se nista ne cuje. Tada auto radi kao satJa bih odvezao auto kod dobroh majstora, kad bi imali ovde, za fiata ali nemamo u ovoj zabiti Najblizi je u Nisu - Nisauto To pitanje je upućeno korisniku Jim9. Sasvim je normalno da se tebi čuje nezavisno od gasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites