tox 42 Posted December 12, 2013 (edited) Sto se tice "parenja" iz auspuha imam istu situaciju sada kada je hladno,isto tako mnogo vode kao i kod tebe,leti nema ni daska nikakvog dima.Otkako sam izvadio katalizator letos cini mi se da jos vise ima pare.Doduse ja vozim uglavnom kratke relacije od par kilometara pa se motor skoro nikad ne ugreje skroz a kamoli auspuh pa verovatno stalno sakuplja kondenz koji nekad mora da izadje.Jedino sam primetio da kada vozim malo duze 1-2 sata izbacivanje pare se mnogo smanji skoro da nema nikako dok naprimer nocu kada tek krenem sa hladnim motorom i stisnem po gasu ne vidim auto iza koliki oblak pare ostane iza auta.Sto se tice gubitka tecnosti pogledaj bocu za rashladnu tenost,ono tanje povratno crevo sa gornje strane boce,kod mene je tu pustalo tecnost i nadjem na otpadu drugu bocu i na njoj se isto desava samo je jedva primetno i pusta pomalo samo kada je motor bas zagrejan i stvori se malo priitiska u sistemu i tu izbacuje kap po kap,proveri i kod tebe da nije do toga. A sto se tice stucanja moze biti svasta,od loseg goriva do losih kablova,bobine,svecica,senzora radilice,... Edited December 12, 2013 by tox Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted December 25, 2013 (edited) Samo da javim da je najzad sve ok sa rashladnim sistemom,izgleda da je to malo izgubio dok je isterao vazduh,zuborenje vode u kabini se samo od sebe potpuno izgubilo,onda sam samo dodao malo vode,vozio ga svakodnevno od onog poslednjeg posta,malo pre proverim nivo i na moje prijatno iznenadjenje nije izgubio ni kap,stoji bas kao sto sam sipao.E sad da li je to resila ona tecnost i opiljci za zapusavanje ili je problem bio u malom hladnjaku ne znam(inace sam isprao sistem i sipao nov razblazen antifriz,tako da u sistemu vise nema onog za zapusavanje hladnjaka).Malo sam pazljivije pogledao stari hladnjak i primetio bele tragove na spoju sa crevom,ja sumnjam da je on ipak pustao po malo,ali se ne vidi to na njemu zato sto je u sistemu bila cista voda,nije bilo uopste antifriza,stakla sad mnooogo manje magle,pre cim udjem i upalim auto budem kao u tunelu,soferku jedva posle puno vremena uspem malo da razmaglim grejanjem(koje je bilo uzasno slabo),a ostataka auta je kao da sam u tunelu,nema sanse da se razmagli,i tako je ostajao i nakon par sati stanjanja,sad se jedva nesto malo uhvati od disanja,i cim pustim grejanje(a inace radnu temperaturu postigne veoma brzo otkako sam promenio termostat i sa polovine ne mrda sta god da mu radim) koje inace sad odlicno radi(duva vrelo),razmagli se ceo auto u roku od par sekundi,znaci odlicno. A problem sa stucanjem su uzrokovale svecice,bio je uzasan zazor na prva dva cilindra kako treba(0.9 i 1mm),a na trecem i cetvrtom uzasno mali(0.35 i 0.2mm),kad sam to podesio auto se super ponasa,jedino sto po nekad hoce da trzne u niskim obrtajima samo u drugoj brzini,ali se to i pre desavalo,moguce da su svecice odradile svoje pa kad njih promenim videcu kako ce da se ponasa. Hvala puno svima na pomoci,bez ovog foruma i vase dobre volje ne bih sigurno nista uradio Pozdrav! Edited December 25, 2013 by Milos1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
elektro123 1 Posted December 26, 2013 citam i nesto mi bas nije najjasnije kaze popustio dihtung pa zato trosi vodu e sad zar dihtung ako ne probije prema ulju ulje pobeli ili ako probije na drugu stranu trebalo bi da baca oblak dima nazad.gde coveku nestaje voda ako je dihtung nema je u ulju ,nema je na auspuhu pa ako moze neko strucan da pojasni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted December 26, 2013 Vise je ne gubi nakon sipanja onog sredstva za zapusavanje i promene hladnjaka,sta je bilo u pitanju pojma nemam,samo znam da nivo vise ne mrda,dokle ce biti tako-videcemo Quote Share this post Link to post Share on other sites
elektro123 1 Posted December 26, 2013 nisam mislio samo za vas primer konkretno nego ima dosta takvih postova na forumu, a to mi nije bas jasno . Quote Share this post Link to post Share on other sites
elektro123 1 Posted December 27, 2013 (edited) Danas pre podne da ja pogledam tecnost kod mene ona na minimumu dospem 0.5 l dodje na sredinu, odem na par mesta vratim se kuci parkiram ponovo da vidim ona presla maksimum kasnije bacim pogled ona opet malo iznad minimuma.Posto u ponedeljak imam planiran put ako neko moze da mi kaze da li da ocekujem dihtung glave gledao sam sledece ulje menjano pre dve nedelje cisto nema vode,probao da odvrnem cep nema mehurica tj pritiska dok auto radi culo se malo sss ali to mislim da je normalno ,antifriz plav nije promenio boju nema ulja u njemu ima neku narandzastu skramu iznad antifriza koja je bila tu jos pre dve godine kad sam kupio auto,creva nisu tvrda osim onog tanjeg skroz gornjeg na ekspanzionom sudu ali je koliko vidim od neke tvrde gume,auto mi ne dimi belo na auspuh ima kondenza ali nista preterano ,mali hladnjak nije posto mi ne smrdi i ne magli stakla,ne vidim da mi bilo gde curi mada logicno da necuri cim se opet podigao nivo, temperatura je savrseno normalna probano dijagnostikom najnormalnije pali i ide.Da li postoji jos nesto sto mogu da probam da budem siguran da li je dihtung glave ili nije ili ako nije sta bi moglo biti. Edited December 27, 2013 by elektro123 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted December 27, 2013 Koliko "vidim" dobro je to ali prati kako se ponasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
elektro123 1 Posted December 27, 2013 zabravio sam da napisem probao sam i da skinem cep od suda pa da drzim ruku da vidim da li ima pritiska i nema ga a primetio sam i da radna temperatura stoji na pocetku debele crte zakucana i ne mrda mada, dijagnostika pokazuje normalnu temperaturu kao i pre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
elektro123 1 Posted December 27, 2013 (edited) Sad sam iz znatizelje vozao nekih 30 -etak km po gradu i posle toga nivo tecnosti u posudi isti jedino sto primecujem da kazaljak stoji na pocetku debele crte a ranije je stojala tacno na sredini i u jednom momentu je pala temperatura na prvu donju crtu ispod debele crte ali se odmah vratila nazad to se desilo po postizanju radne temperature i kretanju na semaforu mozda to moze nesto da znaci? Edited December 27, 2013 by elektro123 Quote Share this post Link to post Share on other sites
elektro123 1 Posted December 28, 2013 danas bio kod majstora stavljali mi neku spravicu u rashladnu tecnost i definitivno nije dihtung glave kazu i da nigde ne curi a tabla pocela opet da zeza i morace opet dole na krivljenje pinova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
elektro123 1 Posted January 2, 2014 moze li mi neko objasniti sta je ta narandzasta skrama u posudi za intifriz iznad njega i kako da je ocistim.tu je vec 2 godine koliko je auto kod mene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja342 7 Posted February 4, 2015 moze mi neko reci kako se otkrije da je propao dihtung glave,u pitanju je brava 1.6 16v,sa ugradjenim plinom problem je poceo sa turiranjem na plinu,kod majstora rekli da su propale dizne plina.Posle zamene nije uspeo da nasteluje jer ni na benzin vise ne radi normalno,tj turira sam,gasi se.Pri kretanju na benzin trokira,jedva ide i odjednom poleti,ali cim stanem ugasi se. na hladno kad ujutru palim kao da radi na tri klipa,u voznji kao da proguta knedlu ponekad. uradjena dijagnostika,sve ok,nastelovao i posle pola sata sve po starom. U drugom servisu mi rekli da je dihtung glave.Da napomenem da ne gubi tecnost,a ulja potrosi oko 300 gr na 10 hiljada km Quote Share this post Link to post Share on other sites
johnny84 0 Posted June 16, 2015 (edited) samo pitam.sistem za hlađenje je zatvoreni?treba da bude u rezervoaru pritisak posle vožnje?jer kad odvrnem čep čujem da izađe vazduh i malo raste nivoa. Edited June 16, 2015 by johnny84 Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted June 16, 2015 Da,pritiska mora da bude u odredjenoj meri.Samo ne bi trebalo da se "komesa" voda po posudi kada odvrnes cep. Quote Share this post Link to post Share on other sites
johnny84 0 Posted September 26, 2015 (edited) Pozdrav svima.svaki dan citam forum i svaka cast svima.vec puno sitnih problemi sam popravio i hvalim onima koji upisuju.A sad ovo me puno.u martu sam kupio fiat brava 1.2 16V sa klimom iz inostranstva,odmah kod majstora za veliki serviz i sve bio dobro do maja.krene kola da gubi vodu al to ogromna kolicina.prvo je bilo mali radiator,ja jos hvalio da nije dihtung.radiator promenjen.posle krenuo da curi veliki hladnjak,ponovo od majstora on je sipao neki aditiv za zaptivanje hladnjaka neki wurtov,a curenje nestalo.posle meseca ponovo bara ispod auta.ponovo kod majstora i promenio vodenu pumpu star 3 meseca.posle sve ok Do sada.sad mi je otislo termostat,to sam ja promenio jer kod ovih motora nije neki velik posao.lepo sam ozracio hladnjak kako treba ovde sam nasao uputstvo i kad je izpustim vodu oda i to sam stavio nov.A pre nedelju dana odpustile selne i ponovo curi voda.ja zategnem i ozracim ponovo.vec mi je dosta sa vodom,ni ja vec ne pijem samo pivo.juce sam primetio da ponovo gubivodu i ima velik pritisak u rezervoaru za hladnjak cevi su tvrdi ali nije tolko da nemoze da stisnem.kad palim pali odmah ali samo tri cilindar radi ali ni pola minut posle sve ok.ulje na meracu ne raste auto lepo ide i opste ne dimi.u mali hladnjak se cuje klokotanje kao da ima vazduh.jo samo nije promenjen cep rezervoara za vodune znam vec gde da nosim. Auto ide lepo osim ovaj kad palim a to moze i injektor da bude,ali onda gde da trosi svaki dan skoro 2dl voda i zasto ima toliki pritisak.kad odvrnem cep onda voda raste,ali ne izbacuje vode.kad palim nista se ne desi u rezervoar nego posle kad raste temperatura tako smanji voda ipod min,i kad ohladi vec je na min.moguce da je zbog cepa,ili zbog klime jer klima me neradi,ili nesto drugo.mislim na dihtung glave. Ako nesto sam zaboravio... Edited September 30, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted September 26, 2015 Cim se cuje klokotanje mislim da nisi dobro odzracio. Proveri ponovo.A radna temperatura da li mu varira ili ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted September 26, 2015 Dihtung glave ti je popustio negde, to sto radi na 3 cilindra nakon paljenja je dok ne izbaci vodu iz cilindra koja se nalila dok je stajao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
johnny84 0 Posted September 26, 2015 ceo nedeju svaki dan ozracim sistem.temperatura mi stoji tacno na pola,a prilike 2-3km u gradu i stigne tamo.ne varira i ne ide gore.i ja sam to mislio da negde pusti dihtung.ako ovako vozim dok ne izgura vodu nece mu bit nista drugo.ne pravim neki drugi veci kvar? Quote Share this post Link to post Share on other sites
johnny84 0 Posted September 27, 2015 sta mislite?probacu jos jedan adiviv da sipam jer sad vec imam nov antifriz.bar do jesen da izdrzi.sad nemam 250€ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted September 27, 2015 Kakav aditiv da probas?Nema nista od onog da zacepi ako na to mislis. Sto pre resavaj taj blok. Ne valja da puni cilindar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted September 27, 2015 Moze da se javi pukotina na glavi ako nastavis tako da vozis.Ma kakvih 250eur, obrada 50-70, dihtunzi oko 50 i ruke koliko vec. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted September 27, 2015 Skoro je kolegi isto pustio dihtung. Uzimao sam dihtunge i nosio glavu na obradu. Obrada je bila 20e i slajfovanje ventila ulazi u cenu, plus 10e za gumice ventila, dihtung glave bese oko 15e a dihtung poklopca ide metalni i on je skuplji oko 20-25e i ulje naravno. I ruke koliko moz da budu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
johnny84 0 Posted September 28, 2015 Bio sam danas kod majstora.otisao dihtung.u sredu nosim da zameni,posle kad bude gotov javim kolko me izasao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
johnny84 0 Posted October 13, 2015 danas gotov...evo komplet cennovnik:zamena zaptivke glave motora,zamena ulje( selenia gold)filter ulje,zaptivac usisne grane i izduvne grane,zaptivac ventil dekne,novi anrifriz.ovo komplet sa materialom 23980 din+ rastavjanje i sastavjanje glave 4410 din+ masinska obrada glave sa ugradenim materialom: hidrotest 10eur,ravnanje,frezerovanjeventilska gnezda,brusenje ventile,zamena vodice ventile 32eur,semeringe 16eura.sve ukupno obrada 13122 din+zamena gornji nosac motora 1980dinstrugarski radovi sa zamenom silent bloka nosaca 1580dinnosac zastava 101 720 dinsve ukupno do gotov i izproban kola sa garanciom:48732 dinara Quote Share this post Link to post Share on other sites
johnny84 0 Posted November 13, 2015 treba mi neki savet.posle menjanje dihtunga curo ulje zbig loseg kvaliteta dihtunga.sad posle dve nedelje i drugog dihtunga ponovo curi,ja ponovo kod majstora i ovaj odgovor sam dobio.nemoze boje da napravi jer vec i blok je star novi dihtung ne tako lezi kako treba,ovde vec nema pomoc, da vozim ovako ili da prodajem.mene se int.da to stvarno tako da posle menjanje dihtunga vise nece bit dobar nikad jer sad ne jede ulje i antifriz,ali sad gubi ulje u svakom stranu,kod bloka kod glave. Quote Share this post Link to post Share on other sites