neshaoct 9592 Posted August 26, 2022 Porsche 718 Cayman GT4 Tribute to 906 Porsche je u Japanu prikazao specijalni 718 Cayman GT4, pripremljen kao počast trkačkom modelu 906 iz 60-ih godina prošlog veka. Za ovaj unikatni automobil se pobrinulo odeljenje Porsche Exclusive Manufaktur i nije na prodaju, iako potencijalni kupci mogu da naruče potpuno iste specifikacije za svoj Cayman ako žele. Ističe se pre svega boja/šara, koja imitira legendarnog prethodnika koji je razvio Ferdinand Piech i time postavio put dugoj liniji uspešnih trkačkih automobila. Dizajneri su sada ponovili boje Porschea 906 sa brojem šasije 145, koji je osvojio Veliku nagradu Japana 1967. Moderan omaž klasičnom trkačkom automobilu tako dobija žute akcente na haubi, poklopcima retrovizora, bočnim otvorima, kočionim čeljustima, zadnjem krilu i zadnjem braniku, sa srebrnim prugama na profilu i tamno obrađenim alu felnama koje stvaraju odličnu kombinaciju u odnosu na krem nijansu karoserije. Dalje, zadnji bočni prozor ima specijalnu značku 906-145 sa siluetom originala. U unutrašnjosti se ističu crna koža, alkantara i crveni šavovi, isti logo 906 na instrument tabli i mapa Velike nagrade Japana 1967. utisnuta na naslonima za glavu laganih sedišta od ugljeničnih vlakana. Oblik Fuji Speedwaya je takođe prisutan na osvetljenim bočnim pragovima, zajedno sa vremenom 2:00:800 pobedničkog 906 trkačkog automobila. Za pogon se brine 4.0 motor sa 420KS i 420 Nm obrtnog momenta. Prvi 718 Cayman GT4 Tribute to 906 biće predstavljen u Porsche Experience Centru u Tokiju između 23. i 30. avgusta i ostaće u vlasništvu kompanije. S obzirom da se usluge Porsche Exclusive Manufaktur-a mogu naručiti sa bilo kog mesta u svetu, sa sigurnošću se može pretpostaviti da dostupnost specifikacije ''Tribute to 906'' neće biti ograničena samo na japansko tržište. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 29, 2022 AutoTopNL: Porsche Cayman 718 GT4 RS Ovog puta nisu na Autobanu, nego na Zandvoort F1 strazi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 14, 2022 Motorweek: 2022. Porsche Cayman GT4 RS Čini se da nema ograničenja za ono što Porsche može da uradi jer stalno prilagođavaju i guraju sve svoje modele na nove nivoe performansi. Ovde su prvo omiljeni 911 motor gurnuli u 718 Cayman, a onda mu dodali sportsku konfiguraciju ''od nosa do repa'' i tako napravili 718 GT4 RS: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 1, 2022 Automarket.hr: Porsche 718 GT4 RS Jura je skočio do Istanbula na ''Porsche driving experience''. U jednom danu je na stazi probao sve Porsche modele i zaključio koji je najbolji! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 28, 2022 Harry'sGarage: Porsche Cayman GT4 RS Porsche je dozvolio svom GT odeljenju da u Cayman GT4 stavi brilijantni 4.0 šestak koji se vrti do 9.000 obrtaja i daje 500 konja. Samo, da nisu time napravili bolji vozački auto čak i od 911 (992) GT3? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 12, 2022 CarMagazine: Porsche Cayman GT4 Kada je u pitanju davanje jedno 80-90 hiljada evra na sportski automobil sa dva sedišta, mnogi ljudi će reći da to rade samo ludaci, i da je to bacanje para. Ali, svi ti ljudi nisu provozali Porsche Cayman GT4: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 30, 2022 EVO: Porsche 718 Cayman GT4 RS Kompaktni šestak u sredini auta - to mu je glavni kvalitet, ali nikako jedini: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 7, 2023 CarMagazine: Porsche Cayman GT4 RS vs Porsche 911 GT3 RS 4.0 (997) Dva automobila, dva 4.0 atmosferska motora, dva neverovatna zvučna zapisa i jedan neverovatan dan vožnje u severnom Velsu. Uživajte: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 25, 2023 ThrottleHouse: 2023. Porsche 718 Cayman GTS 4.0 Pokreće ga 394 konjskih snaga iz 4.0 atmosferca sa 6 cilindara, i do stotke stigne posle 4.5 sekundi. Ali ovaj sportski automobil je mnogo više od ubrzavanja na pravcu. Sa mešavinom uzbuđenja sportskih automobila i svakodnevne upotrebljivosti, 718 Cayman GTS 4.0 bi se mogao smatrati najbaoljim balansom zabave i praktičnosti: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 15, 2023 Manthey Porsche Cayman GT4 RS Porsche Cayman GT4 RS može da se unapredi Manthey paketom koji pomaže da se poboljšaju performanse na stazi. S tim u vezi, odmah i podatak da je Cayman GT4 RS opremljen novim Manthey kompletom stazu Nirburgring prešao za samo 7:03.121 minuta, što je 6.179 sekundi brže od standardnog automobila i samo četiri sekunde sporije od 918 Spydera. U poboljšanju performansi GT4 RS, Manthey međutim nije krenuo lakim putem povećanja snage i obrtnog momenta 4.0 šestocilindričnog motora. Umesto toga, fokusirao se na aerodinamiku i oslanjanje. Izmene počinju na prednjem kraju gde se nalazi veći prednji razdelnik, a skriveno od pogleda je novo podvozje od ugljeničnih vlakana koje takođe pomaže u povećanju potisne sile preko prednje osovine. Manthey je takođe razvio novo zadnje krilo za GT4 RS koje je 86 mm šire. Ovo novo krilo nudi četiri različita položaja podešavanja i s obzirom na to da daje više potisne sile od standardnog krila, Manthey je morao da ojača poklopac motora ugljeničnim vlaknima. Manthey kaže da se sa novim zadnjim krilom u njegovom najagresivnijem položaju ukupna sila potiska povećava sa 88.9 kg na 168.7 kg pri 200 km/h. Uz dorađeno oslanjanje, Manthey se takođe pozabavio i kočionim sistemom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites